Huh? Ik heb net een ander schema van Evy uitgeprint, zijn er meerdere versies?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 21:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Trainen met Evy, dat is 10 weken en dan zou je 5km moeten kunnen
http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf
Weet alleen niet of de bijbehorende audio ook ergens online staat?
Geen idee, deze staat in de OPquote:Op zondag 15 januari 2012 19:45 schreef datisstom het volgende:
[..]
Huh? Ik heb net een ander schema van Evy uitgeprint, zijn er meerdere versies?
Niet genoeg denk ik, in de winter erg weinig. Heeft dit hiermee te maken?quote:Op maandag 16 januari 2012 10:15 schreef DaBuzzzzz het volgende:
drink je wel voldoende water door de dag?
Pas nou maar op dat je je niet blesseert!quote:Op maandag 16 januari 2012 22:47 schreef datisstom het volgende:
Inderdaad mooi, maar ik heb maar 10 weken dus geen tijd te verliezen. :p
Wil je zo graag een blessure dan? Dat het makkelijk voelt betekent niks. Sommige delen van je lichaam kunnen het hardlopen wel aan, zoals je longen, hart, maar niet je botten en gewrichten. Dan lijkt het makkelijk en alsof er niks aan de hand is, maar dat valt dus wel mee. Rustig opbouwen dus.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:54 schreef datisstom het volgende:
Dus gewoon zo doorgaan? Hmm. Ik denk dat ik toch met week 2 ga starten al dan niet met week 3.
Ik ga altijd naar de Run2Day in het straatje tussen de Steenweg en Mariaplaats. Hebben ze camera om naar je lopen te kijken, zijn mensen met clue en ze hebben veel aanbod.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:56 schreef rajknier het volgende:
Kan iemand een winkel aanbevelen voor schoenen in Utrecht? Is die onder de Galgenwaard goed?
groeten
Dat gezeik over die blessures altijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 17:48 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wil je zo graag een blessure dan? Dat het makkelijk voelt betekent niks. Sommige delen van je lichaam kunnen het hardlopen wel aan, zoals je longen, hart, maar niet je botten en gewrichten. Dan lijkt het makkelijk en alsof er niks aan de hand is, maar dat valt dus wel mee. Rustig opbouwen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |