Jeugdige overmoedquote:Op dinsdag 17 januari 2012 18:24 schreef datisstom het volgende:
[..]
Dat gezeik over die blessures altijd.
Fietsen is geen hardlopenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 20:16 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik ben geen oude bok en fiets een uur per dag. Blessures
Neuh.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 21:14 schreef DaBuzzzzz het volgende:
doe je best, waarom niet gelijk met Evy 5-10km beginnen?
Vind 't wel meevallen tot nu toe. Vanochtend gelopen met één shirt met lange mouwen. Lekker fris maar niet tè koud.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:39 schreef slacker_nl het volgende:
Zo.. vandaag voor het eerst dit jaar in het zeer koude Nederland gelopen.
Ik zat 8 dagen geleden in 32 graden, it is COLD, mkay!?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:28 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Vind 't wel meevallen tot nu toe. Vanochtend gelopen met één shirt met lange mouwen. Lekker fris maar niet tè koud.
Ik niet, en ik vind het ook koudquote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:30 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik zat 8 dagen geleden in 32 graden, it is COLD, mkay!?
Je bent net begonnen met sporten en gaat meteen maar 7 keer per week war doen? Lijkt me niet echt verstandig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:24 schreef stoeltafel het volgende:
Sinds een aantal maanden doe ik vrij actief aan bootcamp. Hier lopen we vrij veel, dat ging allemaal goed.
Tot ik twee geleden erbij ben gaan lopen. Was iets te enthousiast en heb drie keer aan bootcamp gedaan die week en ook 3 of 4 keer hardlopen, 20 a 30min. Het ging allemaal prima tot deze week.
Nu voel ik aan de binnenkant bij beide benen pijn als ik loop of spring. Het is een soort zeurende pijn.
Dit plaatje geeft het wel goed weer, voel het dan naast me enkel en nu ook iets er boven.
[ afbeelding ]
Denk dat het niet verstandig is als ik volgende week bootcampen, mee eens? Wel wil ik nog wat trainen op de crosstrainer, dan moet toch wel lukken?
Ik heb ook nog iets met lange mouwen nodig. Waarschijnlijk een shirt van Under Armour. Die blijken baas te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:34 schreef slacker_nl het volgende:
Heb vandaag maar handschoentjes gekocht en een shirt met lange mouwen.
Vandaag interval- en krachttraining gedaan, morgen gaan m'n benen PIJN doen! En vanavond heerlijk slapen, dat is zeker.
Je kan zelf net een beetje strompelen manquote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef datisstom het volgende:
Ik verhuis naar dit topic, jezus wat een zeikerds daar in lif. 7,7 km/h gemiddeld over 3 km en dan gaan janken als je er een opmerking overmaakt.
Heul niet, gisteren 5 km in 32 minuten. En het gaat om de mentaliteit, niet om de afstanden.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan zelf net een beetje strompelen man
Ben je gaan kruipen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Heul niet, gisteren 5 km in 32 minuten.
Maar wel om de snelheden? Wat boeit het, man. Die mensen lópen tenminste en ze boeken vanzelf wel vooruitgang. Waarom zou je hun motivatie zo de grond intrappen?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:13 schreef datisstom het volgende:
[..]
Heul niet, gisteren 5 km in 32 minuten. En het gaat om de mentaliteit, niet om de afstanden.
Niet zo gek he helder sterretje, als je een week rent. Als je dán al motivatie moet zoeken....quote:Op zondag 29 januari 2012 17:16 schreef datisstom het volgende:
Ik ga hier later inhoudelijk op reageren, nu ga ik rennen zonder dat ik mezelf ervoor hoef te motiveren.
Ander publiek, maar niet zo hoog op je paard zitten. Doet pijn als je valt...quote:Op zondag 29 januari 2012 16:47 schreef datisstom het volgende:
Ik verhuis naar dit topic, jezus wat een zeikerds daar in lif. 7,7 km/h gemiddeld over 3 km en dan gaan janken als je er een opmerking overmaakt.
Dat je als beginnende sporter (tenslotte heten deze topics "beginners") de motivatie moet vinden om door te blijven gaan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:43 schreef jeroen89 het volgende:
Challenge is een leuk idee. Maar dan niet zoals bij LIF met gelopen afstand over het jaar. Wat maakt dat uit als sporter?
Bouw hem zou ik zeggen.quote:Doe er dan maar 1, als dat lukt tenminste met de te lopen afstand met streeftijd
van bijv. 5, 10, halve-, hele marathon.
Al het blessureleed is inmiddels voorbij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
op dit moment is het voor mij rustig aan, ga zo wel de schoenen aan trekken voor een rondje van zo'n 8-9km
nog niet helemaal, af en toe nog een "knoop" in mijn bil.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Al het blessureleed is inmiddels voorbij?
ik had ook de hond mee...zweten geblazen met 22 graden en luchtvochtigheid van zo'n 85%quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef n00b13 het volgende:
Ik heb net met de hond een rondje gerend
zit je in australie ofzo????quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:56 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik had ook de hond mee...zweten geblazen met 22 graden en luchtvochtigheid van zo'n 85%
Nieuw Zeelandquote:
jeetje, het zit je ook niet mee he. Hoelang loop je er al mee? Maybe wat yoga erbij gaan doen fzo? Of extra krachttraining?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nog niet helemaal, af en toe nog een "knoop" in mijn bil.
Zit er dan ook over te denken om bij mijn nieuwe paar schoenen bij een orthopeet langs te gaan om te kijken of ze wat aangepast kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |