duiven?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben echt een baas in duiven verkrachten.
Nee, ik doe gewoon niet mee aan kusjekroel/incrowd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent gewoon irritant.
Maar dat weet je
Thanks for your opinion, sir. You may leave now. Kisses on your forehead. Bye.quote:
Haha, en die leeuw zit dan zeker constant in z'n opelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Had ik maar een leeuw, dan noemde ik hem Constantinopel.
Schat ik vind je een leuke user met soms pareltjes van topics maar als je kan trappen tegen iets doe je dat met veel liefde en plezierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ik doe gewoon niet mee aan kusjekroel/incrowd.
Ik ben leeuw.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zou em Mufasa noemenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Jouw humorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, en die leeuw zit dan zeker constant in z'n opel
Hoe wil jij nu weten waar ik plezier aan beleef?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat ik vind je een leuke user met soms pareltjes van topics maar als je kan trappen tegen iets doe je dat met veel liefde en plezier
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, en die leeuw zit dan zeker constant in z'n opel
Jij moest daar echt wel om lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jouw humor
Echt, als ik mijn humor kon verkopen gaf ik je gratis
Ik ben een kreeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik waterman :$
[..]
Ahja kan oooook.
Haha, die dan terwijl hij at, ook las.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Als ik een tijger had noemde ik hem Atlas.
Nohquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vind the voice dus echt 3x niks en moet het nu verplicht meekijken.
Hier nog iemand die het kijkt? Vrijwillig?
Ga het straks wel weer even terugkijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is wel erg herkenbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |