quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo komen de TR's niet over. Eerder als iemand uit jullie eigen kliekje die haat op alles van iedereen die niet in het kliekje zit.
Kerel van de straat plukken om mee te knuffelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:38 schreef coban het volgende:
Het is koud en ik wil het warm hebben. Wat moet ik doen?
Met Papa Beer knuffelen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
U heeft een koud hart dus dat gaat niet veel helpen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo komen de TR's niet over. Eerder als iemand uit jullie eigen kliekje die haat op alles van iedereen die niet in het kliekje zit.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat er een "anonieme" optie is. Als het een nuttige TR is, heb je toch niks te verbergen?
Oja, en een TR-ban zou ook wel prima zijn.
De rest is warm hoor, schat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef coban het volgende:
[..]
U heeft een koud hart dus dat gaat niet veel helpen.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik liet net zak met druiven vallen
maar geen probleem nu eet ik druiven
Naar buiten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel van de straat plukken om mee te knuffelen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik liet net zak met druiven vallen
maar geen probleem nu eet ik druiven
Ik een paar keer, maar dat waren alleen spamtopicsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef JApieman het volgende:
Ik heb nog nooit in mijn leven een TR gemaakt.
Als een deur jaquote:
Oeh, een TR over mij? Wie is mijn grootste fan hier?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, serieuze kwestie dit.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijven we nou de hele tijd over TR's praten?
Jij bent gewoon irritant.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Oeh, een TR over mij? Wie is mijn grootste fan hier?
Wel als ze de continuïteit van UDOWU in gevaar brengen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Blijven we nou de hele tijd over TR's praten?
Ik ben echt een baas in duiven verkrachten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoe eten jullie druiven met pitjes?
- druif eerst helemaal verkrachten en dan pitje eruit halen?
- of like a boss gewoon druif eten maar ervoor zorgen dat je niet op het pitje ijt
gr
Dat zal toch niet?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel als ze de continuïteit van UDOWU in gevaar brengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |