Nicequote:Waterman-Tweeling
Twee luchttekens, dus uit hetzelfde hout gesneden. De Tweeling is snel, slim, spontaan en openhartig. Wat kan je als Waterman nog meer wensen.
Ik ben niet soft en overgevoelig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Waterman-Ram
Een goede match! De Ram is attent en energiek en daar houdt de Waterman van. De relatie zal spontaan en vurig zijn.
Waterman-Stier
De Stier is een tikje te huiselijk. Watermannen houden meer van een man van de wereld.
Waterman-Tweeling
Twee luchttekens, dus uit hetzelfde hout gesneden. De Tweeling is snel, slim, spontaan en openhartig. Wat kan je als Waterman nog meer wensen.
Waterman-Kreeft
De Kreeft is te soft en overgevoelig. De Waterman is onafhankelijk en is met hogere doelen bezig dan zijn eigen emoties en dus ook die van de Kreeft.
Waterman-Leeuw
Tegen zoveel charme is de Waterman niet bestand. De Leeuw zal doen wat hij moet doen om de Waterman voor zich te winnen tot het is gelukt.
Waterman-Maagd
Heel snel wegwezen. De Maagd zal de Waterman bekijken en meteen vertellen wat er beter kan. Niet dat de Waterman daarvan onder de indruk is, de Waterman zal de Maagd meteen zeggen wat ze daar van vindt. Niet echt gezellig dus.
Waterman-Weegschaal
Dat kan één groot feest worden. Of je nu een avond thuis blijft of uitgaat, de Weegschaal maakt er iets bijzonders van.
Waterman-Schorpioen
Deze geheimzinnige, intense, achterdochtige types kunnen voor anderen best interessant zijn, maar zijn niet besteedt aan de Waterman.
Waterman-Boogschutter
Twee zwervers, klaar om de wereld rond te reizen. Het meest avontuurlijke paar van de hele dierenriem. En plezier genoeg, dus ga vast pakken.
Astro TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef JApieman het volgende:
mensen die geloven in die astronomie dingen
Iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef JApieman het volgende:
Ben jij elke week bij een gastheer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat ik morgen een uur bij mn gastheer sta aan te bellen voordat hij wakker wordt.
Mannen die niet wakker worden van foon of deurbel
Flikker op met je mensen die postsquote:
Wat ga je morgendoen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat ik morgen een uur bij mn gastheer sta aan te bellen voordat hij wakker wordt.
Mannen die niet wakker worden van foon of deurbel
Lijkt er inmiddels wel op hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ben jij elke week bij een gastheer?
Scoort bij de wijven man.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:51 schreef JApieman het volgende:
Iemand proberen wakker te krijgenquote:
Moet jij niet schoonmaken ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker op met je mensen die posts
Droog je tranen, ook al heb je veel verdriet.quote:
Je gaat helemaal met trein naar een huis om iemand wakker te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iemand proberen wakker te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |