Wij zijn dus de oorzaak van alle crisissen (crises?) ooitquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ok, Wij hadden de optische servodrive en alles, maar zij hadden de correctiesystemen. Afaik.
Maar VOC was ook het eerste bedrijf dat deed aan aandelen uitgeven. Later is gebleken dat dat een best belangrijke "uitvinding" was.
Dan kijk je lekker niet in plaats van te zeiken.quote:
Ik ben bij de groep van Nick & Simon geweest en zat in het publiek. Ik heb meerdere keren echt minutenlang de camera op 1 meter afstand voor m'n snufferd gehad, recht op mij gericht!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe dan
Ik ben ook geweestDe groep van Marco heb ik gezien
En anders staat ie binnen no time op Usenetquote:
Serieus?quote:
Precies!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:27 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wij zijn dus de oorzaak van alle crisissen (crises?) ooit
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.quote:
ow zoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben bij de groep van Nick & Simon geweest en zat in het publiek. Ik heb meerdere keren echt minutenlang de camera op 1 meter afstand voor m'n snufferd gehad, recht op mij gericht!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.
Ach ik kijk sowieso maandagavond/nacht wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Audities en Battles zijn graties, liveshows betaald.
Veel plezier met kijken naar BBC1 dan maar.quote:
Oh Oh Cherso en De Villaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik kijk alleen, the voice, GTST, De Villa en Oh oh Cherso.
Vroeger keek ik veeeeeeeeeeeeeel meer tv. Nu download ik series en dan zonder reclame kijken
quote:
Te knappe mannen bij de Villa.quote:
knapquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Te knappe mannen bij de Villa.![]()
Is niet goed voor mij ego.
Ik kijk geen TVquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Veel plezier met kijken naar BBC1 dan maar.
Ja, die is dus ziek he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
knap
In aflvering 2 zaten wel knappe mannen, maar de rest
Die enge dunne
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandertquote:
Slank dan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
knap
In aflvering 2 zaten wel knappe mannen, maar de rest
Die enge dunne
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandert?
Ik hoor een oud nummer. Jethro Tull?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:32 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben verbonden zijn de gegevens weer es verandert?
Nee, want ik heb in alle afleveringen die ik heb gezien maar 1 knul gezien waar ik het wel op zou kunnen.quote:
Pink Floydquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik hoor een oud nummer. Jethro Tull?
Ik bekijk dit uit mannelijk perspectief he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, want ik heb in alle afleveringen die ik heb gezien maar 1 knul gezien waar ik het wel op zou kunnen.
Ja, is ie ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat weet ik, maar die lach
Toch vind ik hem eng
omdat ik dat nu draaiquote:
Omdat je er niet of nooit geweest bent?quote:
Slechte versie wel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
omdat ik dat nu draai
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Omdat je er niet of nooit geweest bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |