Kleine typo hier:quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:13 schreef KoosyNL het volgende:
Hier is hij dan
http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
(echeter).quote:Je gaat de game echeter niet helemaal te voet af hoeven te leggen.
Nice.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:13 schreef KoosyNL het volgende:
Hier is hij dan
http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Typisch.quote:Net als in de vorige games begin je als anonieme gevangenen en wordt niet verteld waarom je in deze situatie zit.
Er staat niet heel veel schokkends in wat we nog niet wisten. Wat anekdotes en wat algemene (al bekende) informatie.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:44 schreef CantFazeMe het volgende:
Weet je wat. Sorry ik ga de preview niet lezen.
Des de groter de klap zal zijn als ik het lang verwachtte spel ga spelen
Nee, ik heb nog steeds niet mijn geld binnen.quote:
Hij zal te spelen zijn. Verwacht niet dat je er alles uit kan halen, maar die kaart is nog niet zo belachelijk oud ofzo, dus je kan hem sowieso goed spelen, wellicht op wat lagere settings.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Zal deze game goed te spelen zijn met een ATI HD 5700?
Oke oke bedankt. Niet dat ik de settings echt zo laag moet zetten dat het lelijk word hopelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:20 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hij zal te spelen zijn. Verwacht niet dat je er alles uit kan halen, maar die kaart is nog niet zo belachelijk oud ofzo, dus je kan hem sowieso goed spelen, wellicht op wat lagere settings.
Verschrikkelijke kaart, je zal er nog niet eens RollerCoasterTycoon 1 mee kunnen draaien. Beters gooi je die meteen weg, G.quote:
Denk dat je wel goed zit. Bedenk trouwens dat je videokaart niet de enige factor is, als je een super oude CPU hebt of 512 MB RAM (b.w.v.s.) dan ben je alsnog genaaid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:37 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Oke oke bedankt. Niet dat ik de settings echt zo laag moet zetten dat het lelijk word hopelijk
Een 6850 is sneller dan een 5770 toch of ben ik nou gek?quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kaart, je zal er nog niet eens RollerCoasterTycoon 1 mee kunnen draaien. Beters gooi je die meteen weg, G.
Best wel een stukje sneller ja. Niet 1.5x zo snel echter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een 6850 is sneller dan een 5770 toch of ben ik nou gek?
Ja. was garpje. 6850 is een hele aardige kaart. Maar dat wist Drizzt ook wel.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Een 6850 is sneller dan een 5770 toch of ben ik nou gek?
Okquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Verschrikkelijke kaart, je zal er nog niet eens RollerCoasterTycoon 1 mee kunnen draaien. Beters gooi je die meteen weg, G.
Ik raad de GeForce 4800 Ti aan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ok
Overleven zonder RCT1 kan natuurlijk niet
Ik heb op het moment ook 'n 5770, en ik zit te denken aan een upgrade.. GTX580 schijnt de kaart van het moment te zijn, maar dat is wel gelijk een gigantische aanslag op de portomonee.. De GTX460 is een stuk betaalbaarder, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dat ding gerate word.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:50 schreef vosss het volgende:
Op http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html :
5770 krijgt 1675 punten
6850 krijgt 2848 punten
Mijn 6870 krijgt 2833 punten, dus heel erg betrouwbaar is die site niet, want een 6870 is wel degelijk een stukje sneller dan een 6850; me dunkt
Ik had zelf een 5770. Ik kocht er een tweede bij om in CrossFire te zetten. Heb niets dan gezeik met BSODs en drivers gehad. Ben sowieso al niet echt een fan van ATI (voornamelijk hun drivers), maar ik heb er geen goed woord meer over te spreken. Alleen nog maar NVIDIA's voor mij.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Ik heb op het moment ook 'n 5770, en ik zit te denken aan een upgrade.. GTX580 schijnt de kaart van het moment te zijn, maar dat is wel gelijk een gigantische aanslag op de portomonee.. De GTX460 is gelik een stuk betaalbaarder, maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dat ding gerate word..
Voor +-100 euro heb ik er een 5770 bij, voor crossfire, maar dat schijnt voor sommige games weer zwaar te buggen. De 6870 moet pak 'm beet 150 opbrengen, hetgeen ik wel redelijk vind, maar ik wil eigenlijk wel Skyrim en BF3 gewoon tegen het maximale aan spelen.
Iemand die wat meer thuis is in de grafische kaarten die me in de juiste richting kan wijzen? En dan het liefst niet kaarten van 200+ euro![]()
de laatste keer dat ik checkte was de Radeon 9800 gewoon DE kaart die je moest hebben![]()
What's funny? Betekent dit plaatje dat je Oblivion niet kan draaien oid?quote:
Nee, hij herkent Windows 7 niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:39 schreef 2dope het volgende:
[..]
What's funny? Betekent dit plaatje dat je Oblivion niet kan draaien oid?
Ik heb ook Windows 7, ik krijg dat plaatje ook maar als je ff wacht komt alle informatie daaronder te staan... Incl. O/S.quote:
Ja, kom ik net ook achter.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:51 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ook Windows 7, ik krijg dat plaatje ook maar als je ff wacht komt alle informatie daaronder te staan... Incl. O/S.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:50 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Fallout New Vegas (getest met m'n huidige oude laptop).
Terwijl hij de game prima draait
http://www.tomshardware.c(...)-geforce,3018-4.htmlquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:05 schreef Jeff89 het volgende:
Iemand die wat meer thuis is in de grafische kaarten die me in de juiste richting kan wijzen? En dan het liefst niet kaarten van 200+ euro(of 400, zoals de GTX580
)
de laatste keer dat ik checkte was de Radeon 9800 gewoon DE kaart die je moest hebben![]()
Opzich had je gelijk, omdat Windows 7 er nog niet was t.t.v. Oblivion release wordt ie als O/S niet ondersteuntquote:
Oh, het budget is trouwens gegroeid naar ¤300,- maar ik weet niet of dat het nog waard is met mijn computer.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Ik weet niet of dat nu nog voldoende is, Rezania. Ik ben nu al 4 maanden niet meer actief in Hardware / Game gebied door vergevorderde RSI klachten. Maar dat was toen in mijn ogen betaalbare prijs en peformance binnen je al krappe budget.
Ja, ik denk ook dat dat wel het beste is. Dus gewoon voor het eerste pakket gaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:57 schreef CantFazeMe het volgende:
Anders kun je straks altijd nog navragen of opnieuw vragen in DIG. Maar pers. zou ik bij ¤200 houden, gewoon niet teveel spenderen is zonde. De rest opsparen voor nieuw systeem over 2 a 3 jaar.
Dat mag ik toch godverdomme hopen zeg! Ik heb dezelfde kaart namelijkquote:Is die 6870 dan genoeg?
Had al meer van dat soort berichten gehoord ja.. Crossfire 5770 ga ik dus maar niet doen dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:11 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik had zelf een 5770. Ik kocht er een tweede bij om in CrossFire te zetten. Heb niets dan gezeik met BSODs en drivers gehad. Ben sowieso al niet echt een fan van ATI (voornamelijk hun drivers), maar ik heb er geen goed woord meer over te spreken. Alleen nog maar NVIDIA's voor mij.![]()
Dit spreekt elkaar 'n beetje tegenquote:Ik ga er vanuit dat een 6870 Skyrim wel hoog tot max kan draaien, ja. Met je laatste regel (behalve die subtext) zeg je eigenlijk dat je voor een duppie op de eerste rij wilt zitten, dat is gewoon niet mogelijk. Al helemaal bij computer onderdelen krijg je eigenlijk altijd waar je voor betaalt. Wonderkaarten voor een prikkie bestaan niet.
Daarna de X1900XTX, daar weer na de NVidia 8800, toen de ATi 4870.quote:de laatste keer dat ik checkte was de Radeon 9800 gewoon DE kaart die je moest hebben![]()
In mijn geval is het volgens mij juist de videokaart die de remmende factor is.. Ik heb 'm 2ehands, en hij is op het moment even weg ter reparatie maar volgens mij heb ik 'n i7 met 3.04ghz oid.. Met 6GB RAM en een nieuwe videokaart moet ik daar nog wel even mee vooruit kunnen lijkt me.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:18 schreef vosss het volgende:
Overigens mocht Skyrim niet lekker draaien dan moet ik een moederbord, geheugen en processor upgrade doen.
Een snellere videokaart gaat niet veel meer uitmaken denk ik op een oude E8400 processor.
Sterker nog, ik denk dat die E8400 nu al niet alles uit de 6870 haalt
Nee, iets van 512MB geloof ik, ik vind het ook maar vaag hoe ze aan 2,4GB komen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:29 schreef lkb9000 het volgende:
Hoe komen ze bij dat Video RAM? Heb je echt 2.4GB?
Bij mij stond er 1.5GB, en dat is volgens mij echt niet het geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |