Doe ook meequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef _Loki het volgende:
Zelfs de tt is wordfeud-gerelateerd
Het is niet leuk meer.
Maar ik goochel echt met woordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:15 schreef _Loki het volgende:
Zelfs de tt is wordfeud-gerelateerd
Het is niet leuk meer.
Misschien. Ik ben behoorlijk gaar, dus ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:58 schreef remlof het volgende:
Wie gaan er vanavond allemaal naar de Popronde? Ik was er gister in Groningen en heb leuke bandjes gezien
Natuurlijk, op vrijdagavondquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
Knie. Ik ga met Pluis #1 cursus doen
Nee, nu je het zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou heb ik geen goede ogen, maar dit is echt niet te lezen
KFC?quote:Overval Arnhemse horecagelegenheid; twee mannen aangehouden
ARNHEM - De politie heeft op zaterdagavond 15 oktober rond half elf twee mannen aangehouden op verdenking van het plegen van een overval op een horecagelegenheid op het Velperplein in Arnhem. De politie was snel ter plaatse en kon de twee, een 24-jarige Arnhemmer en een 20-jarige man uit Varsseveld, ter plekke aanhouden. Bij de overval raakte een medewerker gewond.
Naar het zich nu laat aanzien, kwamen even voor sluitingstijd, rond half elf, twee mannen de horecagelegenheid binnen. Een medewerker merkte de mannen op en op enig moment zou er een schermutseling tussen de overvallers en de medewerker zijn ontstaan. De medewerker liep hierbij letsel op aan zijn oog en is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Op het moment van de overval was er politie in de buurt van de horecagelegenheid. Die kon de twee overvallers direct in de zaak overmeesteren. De twee zijn overgebracht naar het politiebureau voor verhoor.
Damn, wat gay.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom is de McDrive van McDonalds Gelredome dicht als Symphonica in Rosso er is?
Omdat ze willen dat Borsato-fans een Symphonica-arrangement nemen in de binnenstadquote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Waarom is de McDrive van McDonalds Gelredome dicht als Symphonica in Rosso er is?
Borsato?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat Borsato-fans een Symphonica-arrangement nemen in de binnenstad
Wellicht... Maar goed, ik heb nu zelf maar patat gebakken. Was ook lekker, maar meer werkquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat ze willen dat Borsato-fans een Symphonica-arrangement nemen in de binnenstad
De eerste Symphonica was met 10x (!) Borsatoquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Borsato?Nick en Simon.
(Ja, ik kom elke dag langs het Gelredome, dus daarom weet ik dat. Niet haten.)
Misschien is hij wel slimquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:54 schreef Chloroform het volgende:
Remlof, de enige van wie ik tot nu toe nog niet heb kunnen winnen..![]()
Ik stond toen net 2 minuten in de Action.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef _Loki het volgende:
Godverdomme ik zat echt midden in die hagelbuiHelemaal doorweekt, gelukkig m'n camera en mn laptop nog nét droog die in m'n tas zaten.
Ben ik thuis, is het droog. Wtf is dit
Join the club, bikkelsquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:19 schreef _Loki het volgende:
Godverdomme ik zat echt midden in die hagelbuiHelemaal doorweekt, gelukkig m'n camera en mn laptop nog nét droog die in m'n tas zaten.
Ben ik thuis, is het droog. Wtf is dit
Daar zat toch de Prenatal?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:55 schreef picodealion het volgende:
Ok wtf, bruidsshop naast me is afgefikt.
Ik zat lekker te computerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeker een boze bruid
Helemaal niks meegekregen dan pico? Hij zit echt vlak bij je
Ik wil net zeggen, want daar woon ik naast en die is nog steeds in orde.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:13 schreef tliciouz het volgende:
Die bruidswinkel in de steenstraat?
Ik fiets er zo even langsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef donroyco het volgende:
http://www.gelderlander.nl/voorpagina/arnhem/article9711747.ece
Oh?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
Nog mensen in de stad vanavond? ik ben er vanaf een uur of tien, maar mijn vrienden willen niet te laat naar huis en ik heb wat te vieren
Wat dan?quote:
Morgen werkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef remlof het volgende:
Nog mensen in de stad vanavond? ik ben er vanaf een uur of tien, maar mijn vrienden willen niet te laat naar huis en ik heb wat te vieren
Ik zie je na deze Guinness in The Movequote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:11 schreef Michhas het volgende:
Remlof, ik zie jou, wat heb je te vieren?
Ik moet je helaas teleurstellen beste manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie je na deze Guinness in The Move
The Move was ook niks, ben alweer thuisquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen beste manWordt zo thuis afgezet
Het was een beetje dood in de stad geloof ik ofniet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:15 schreef remlof het volgende:
[..]
The Move was ook niks, ben alweer thuis
Zinloos.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:40 schreef Xiance het volgende:
vandaag bij mijn ouders in de straat (st. janskerkstr) ook weer bij 2 auto's een ruit in geslagen
lijkt wel een beetje trending te worden zo
Waar ga je naar toe?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef donroyco het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand de stad in?
Dit is waarschijnlijk het laatste weekend voor mij in Arnhem. Na vier jaar afscheid nemen...
Ik ben in de pub te vinden vanavond.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef donroyco het volgende:
Gaat er vanavond nog iemand de stad in?
Dit is waarschijnlijk het laatste weekend voor mij in Arnhem. Na vier jaar afscheid nemen...
De hoofdstad. Voor vanavond weet ik niet, ligt o.a. aan de animo..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe?
Ik heb wel zin om ff een biertje te pakken
Wat?quote:
Ik kan dit weekend niet en ik ben, as we speak, bezig met een verslag af te krijgen wat maandag om 9.00 uur gemaild moet zijn.quote:
Kom dan gewoon een keer langsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan dit weekend niet en ik ben, as we speak, bezig met een verslag af te krijgen wat maandag om 9.00 uur gemaild moet zijn.![]()
Dus, damn you en je verhuizing en je laatste weekend hier!
Zolang je (het juiste) bier bij je hebt, kan ik je niet weigeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 02:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mag ik ookOf is je nieuwe pooiervilla alleen voor vrouwen?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:07 schreef picodealion het volgende:
Vaarwel, ende succes in die kutstad.
Thanksquote:
Wel een beetje leeg huis heb je nog, Roy.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel een beetje leeg huis heb je nog, Roy.
En nu wegwezen uit dit topic!quote:
Je mag me wel even aanraken als je wilt hoor.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je mag me wel even aanraken als je wilt hoor.
Fijn. Dat waardeer ik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij niet JJ.quote:
quote:
Kom maar gevenquote:
Nee maar vind frank dat wel goed dan?quote:
vindquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee maar vind frank dat wel goed dan?
Vindt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:13 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Nee maar vind frank dat wel goed dan?
Ja makkelijk praten nu je niet meer in Arnhem zit eh.quote:
Anders ook wel hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja makkelijk praten nu je niet meer in Arnhem zit eh.
Gewoon algemene ontwikkeling, als je die niet hebt, heb je het niveau van sportfreak te pakken. En dat wil je niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
Klopt goed opgelet op school. Een sticker voor jullie. 10 strafregels voor mij.
Auch.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:16 schreef donroyco het volgende:
[..]
Gewoon algemene ontwikkeling, als je die niet hebt, heb je het niveau van sportfreak te pakken. En dat wil je niet.
Ik stuur Sally wel even langs, want dat is toch de reden dat je in dit topic post?quote:
Haha, lekker voor je.quote:
quote:
Sally.quote:
Ken ik nietquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Sinds wanneer heeft het Gelredome die lichtgevende letters eigenlijk? Viel me tijdje terug al op, maar zie ze nou weer, alleen nu in een lelijke gele kleur.
Oh, dat weet ik niet. Kom er nooit.quote:Op zondag 23 oktober 2011 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Nee nee, ze hebben nu Gelredome in lichtgevende letters op het stadion. Aan alle kanten! En de letters kunnen van kleur veranderen!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2649459/moskee-beklad-in-arnhem.html
Wie van jullie was dit?
"Ook werd een busje dat bij de moskee stond in brand gestoken"quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenland/2649459/moskee-beklad-in-arnhem.html
Wie van jullie was dit?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:55 schreef Quickie_Brat het volgende:
JE BENT ZELF LELIJK!!! EN ALLES WAT JE AANHEBT IS OOK LELIJK!!!![]()
![]()
quote:
Ah, vandaar al die vogelpoep op m'n autoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:45 schreef Smeich het volgende:
Arnhem vogelrijkste gebied van Nederland
En die kutkraaien die mij op zondagochtend wakkerkrassen bij mijn raam.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 09:49 schreef remlof het volgende:
Ah, vandaar al die vogelpoep op m'n auto
Neh, lijkt me sterk. Wij hebben thuis altijd kippen gehad, in een nieuwbouwwijk en later op een woonboerderij. Nog nooit gehad dat er ook maar een geintereseerde kat bij zat.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 20:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik zat er eigenlijk aan te denken om wat kippen te nemen als de heg wat hoger gegroeid is. Of zouden er dan katten op gaan jagen?
Ik neem dan gewoon ENORME kippen. Van die joekels.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:25 schreef _Loki het volgende:
[..]
Neh, lijkt me sterk. Wij hebben thuis altijd kippen gehad, in een nieuwbouwwijk en later op een woonboerderij. Nog nooit gehad dat er ook maar een geintereseerde kat bij zat.
Waar was dat dan? Want ik zag wel wat paupers zitten in dat parkje tussen de Jansbuitensingel en de Jansbinnensingel, maar dat was verder alleen een kartonnen bord met Occupy Arnhem erop, geen tenten of zo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef _Loki het volgende:
Hebben jullie Occupy Arnhem gezien?
Wat een zielige toestand. Een tentje of 4 op een grasveldje. Protesteren tegen de huidige economie maar wel een shitload aan subway broodjes halen, zij de coole medewerker daar
En "fuck het kapitalisme" twitteren met hun BlackBerryquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef _Loki het volgende:
Wat een zielige toestand. Een tentje of 4 op een grasveldje. Protesteren tegen de huidige economie maar wel een shitload aan subway broodjes halen, zij de coole medewerker daar
Wie neemt er nou schilderijen mee uit een cafe?quote:Schilderijen gestolen uit Dudok Arnhem
ARNHEM - Uit de vestiging van café-brasserie Dudok in Arnhem zijn vijf schilderijen gestolen. Het zijn stillevens van de Arnhemse beeldend kunstenaar Ben Bodt. Die exposeerde in de bovenzaal van de horeca-gelegenheid.
De schilderijen hebben een gezamenlijke waarde van 3.750 euro en zijn ongeveer 25 bij 25 centimeter groot. Ze zijn tijdens openingstijd van Dudok onverwachts door iemand meegenomen.
Toezicht in de bovenzaal is er niet; de ruimte wordt enkele keren per week gebruikt voor activiteiten. Bezoekers van de expositie kunnen er vrij in en uit lopen. Kunstenaars exposeren er op eigen risico; de werken zijn niet verzekerd.
Ben Bodt voelt zich ernstig gedupeerd door de diefstal. Hij heeft naar schatting twee maanden aan de vijf schilderijtjes gewerkt. Bodt schildert realistische stillevens van onder meer Chinees porselein en glaswerk. Die voorwerpen situeert hij vaak op een tafel van verweerd hout of op een roodwit-geruite doek.
De exposities in Dudok worden gecoördineerd door kunstsociëteit De Kade. Die beraadt zich hoe volgende exposities veiliger kunnen verlopen. Ook wordt bezien of Ben Bodt op enigerlei wijze tegemoet kan worden gekomen in de schade.
Ze staan anders erg mooi op mijn kamer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:24 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wie neemt er nou schilderijen mee uit een cafe?
Ongetwijfeldquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef _Loki het volgende:
[..]
Oh trouwens, zag ik DutchErrorist nou op een longboard de Steenstraat uit karren, rond kwart over 6?
En ik dacht dat jij zo'n keurig meisje van het platteland wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze staan anders erg mooi op mijn kamer.
Als je ook nog even bleef wachten bij die stoplichten bij het velperplein/ing van muijlwijkstraat dinges (die gewoon op groen stonden overigens), dan was je het al helemaal ;Dquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ongetwijfeld(Zie dit nu pas)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:48 schreef _Loki het volgende:
Hahahah oh god er staat hier een fucking asociaal scootergastje van een jaar of 55 helemaal uit z'n dak te gaan dat hij voorang had van rechts uit een straat waar hij helemaal niet mocht rijden
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef _Loki het volgende:
Dat hoopte ik al ja, want alles buiten de stalling wordt verwijderdquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:41 schreef voodoolady het volgende:
[..]![]()
De nieuwe fietsenstalling bij centraal is als het goed is nu helemaal open.
Die Gandhi-quote maakt het serious business.quote:
Oh? ik heb helemaal geen tentjes gezien terwijl ik toch afgelopen week 's ochtends vroeg in het centrum was.quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Kenden jullie dit al eigenlijk?
Tilt-shift stop motion in Arnhem.
Ik wil die vier minuten van mijn leven terug.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:15 schreef Garisson72 het volgende:
Kenden jullie dit al eigenlijk?
Tilt-shift stop motion in Arnhem.
Was een filmpje he, die hoef je niet te lezen.quote:
Het had maar 2min41 hoeven zijn heur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:40 schreef Chloroform het volgende:
Ik wil die vier minuten van mijn leven terug.
Zij.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef _Loki het volgende:
Alle Arnhemse daklozen hebben zich er zeker ook verzameld?quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:54 schreef picodealion het volgende:
Maar het stelde inderdaad vrij weinig voor daar. Het grootste deel weet niet eens waarom ze d'r staan.
Die hebben ook liefde nodig!!!!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:56 schreef picodealion het volgende:
Nee, dat viel reuze mee. Wel een paar van die zweverige 50+ kunstenaressen waar niks zinnigs uit kwam.
Waar?quote:
Voor zover ik voel niet. Maar als ik geen broek+boxer aanhad, kon je er zo een inschuiven. Zit wel in de goede positie ervoor. Maar doe maar niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik citeer donroyco:
Arnhem #81 - Waar we goochelen met woorden.
reageer met: "In je kont!"
;p
quote:
quote:
Euh?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Voor zover ik voel niet. Maar als ik geen broek+boxer aanhad, kon je er zo een inschuiven. Zit wel in de goede positie ervoor. Maar doe maar niet.
Niiicequote:Op maandag 31 oktober 2011 20:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Ha HA!
Op beide vakken dit semester een 8,5.
How you doin?quote:
Presikhaaf sobersoquote:Op dinsdag 1 november 2011 10:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Presikhaaf 3, hoe is die wijk?
Ook qua overlast bijv. van allochtonen om maar een vooroordeel te noemen?
Het blijft Presikhaaf.... maar goed, als ik moest kiezen dan altijd nog liever Presikhaaf dan Zuidquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:19 schreef kabelhaspel het volgende:
Staan anders prima dingen te koop in prima staat, alles netjes etc.
En ik woon dan weer liever in m'n huis in Zuid dan in Presikhaafquote:Op dinsdag 1 november 2011 12:21 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het blijft Presikhaaf.... maar goed, als ik moest kiezen dan altijd nog liever Presikhaaf dan Zuid
Niet veel overlast, wel veel gemengde bewoning.quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:49 schreef kabelhaspel het volgende:
Presikhaaf 3, hoe is die wijk?
Ook qua overlast bijv. van allochtonen om maar een vooroordeel te noemen?
Hout je bek kut.quote:
Ja doe moarquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dank je, voor je enthousiaste recatie
Zal ze binnenkort eens posten
Doe maar.quote:Op dinsdag 1 november 2011 21:45 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dank je, voor je enthousiaste recatie
Zal ze binnenkort eens posten
Haal dat zand eens uit je anus.quote:
Sory het moest evenquote:Op dinsdag 1 november 2011 21:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haal dat zand eens uit je anus._!
Wamojijnaah?!quote:
quote:
Arnhem is sowieso de leukste stad.quote:Op donderdag 3 november 2011 07:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Wordt Arnhem op 3FM ook nog verkozen tot leukste Occupy-stad
Hewat muziek?quote:Op donderdag 3 november 2011 10:42 schreef _Loki het volgende:
Maar voor occupy? Meh. Het is een tentenkampje met asociaal harde klassieke muziek.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef picodealion het volgende:
Zaterdag zit ik 10 jaar op FOK!.
Nicequote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef picodealion het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2011 12:21 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, ben je in elk geval al bijna geen newbie meer.
Ja en nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:36 schreef _Loki het volgende:
DevilsWhore heeft een awesome nieuwe avatar.
Dankje. Credits gaan naar pico.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:36 schreef _Loki het volgende:
DevilsWhore heeft een awesome nieuwe avatar.
Van de Blokker?quote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:38 schreef Façade het volgende:
Dankzij DevilsWhore heet deze pagina nu zoals die heet.
http://www.mobielbereikba(...)-galaxy-nexus/laders
Florijnen ja? Kan geregeld worden.quote:Op donderdag 3 november 2011 15:34 schreef picodealion het volgende:
Nee niet die. Ouderwetse florijnen. Pegels. Geldt.
Whut?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:38 schreef Façade het volgende:
Dankzij DevilsWhore heet deze pagina nu zoals die heet.
http://www.mobielbereikba(...)-galaxy-nexus/laders
Als je die site opent, gewoon bovenin je browser kijken (of als je tabs hebt de titel van de tab lezen).quote:Op donderdag 3 november 2011 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Florijnen ja? Kan geregeld worden.
[..]
Whut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Façade op 03-11-2011 16:15:17 ]Nooit.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:10 schreef Façade het volgende:
[..]
Als je die site opent, gewoon bovenin je browser kijken (of als je tabs hebt de titel van de tab lezen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik in februariquote:Op donderdag 3 november 2011 11:48 schreef picodealion het volgende:
"mijn hubbie."quote:Op donderdag 3 november 2011 12:16 schreef Quickie_Brat het volgende:
Dit was mijn aller-aller-allereerste post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |