Wat dan wel? Als klapvee maar accepteren dat de kantjes er vanaf gelopen worden en hopen dat de spelers ooit een keer zin hebben om hun best te doen of dat die bal er een keertje per toeval inrolt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Je gaat ze gewoon niet uitfluiten, punt uit.
Ajax in mindere doen is nog steeds veel beter. In deze klassieker spelen beide ploegen altijd beter dan normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:01 schreef Ritmo het volgende:
Omdat Ajax ook niet bijzonder goed is. En bovendien speelt Feyenoord nooit goed (ook vorig seizoen niet) tegen laagvliegers als VVV. In de topwedstrijden zijn we altijd beter.
Cabral wordt uitgefloten zodra hij de bal krijgt. Ze fluiten hem bij voorbaat al uit, dan ben je toch geen supporter meer?quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:03 schreef Ritmo het volgende:
Hoe moet je de spelers dan volgens jou duidelijk maken dat ze beter hun best dienen te doen? Juichen en klappen bij de 100e faal-actie van Cabral?
Klopt, ik zeg ook niet dat we daar even makkelijk gaan winnen, maar als je bij voorbaat al denkt dat het kansloos is, kun je toch net zo goed Feyenoord opheffen? Als er 1 moment is in de afgelopen jaren dat we dat tuig eens met hun beentjes op de grond kunnen zetten is het nu. Ze staan niet voor niets 6e.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax in mindere doen is nog steeds veel beter. In deze klassieker spelen beide ploegen altijd beter dan normaal.
Dat ben ik met je eens, dat ging te ver. Maar een flink uiten van ongenoegen als ze na een enorm slappe eerste helft de kleedkamers in gaan daar vind ik niets mis mee.quote:Cabral wordt uitgefloten zodra hij de bal krijgt. Ze fluiten bij voorbaat al uit, dan ben je toch geen supporter meer?
Misschien wel. Het is pas 3 weken geleden dat ze tegen AZ lieten zien dat ze het niveau aankunnen. Alleen de laatste 2 duels waren zo bagger dat ik er niet gerust op ben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:12 schreef Ritmo het volgende:
Klopt, ik zeg ook niet dat we daar even makkelijk gaan winnen, maar als je bij voorbaat al denkt dat het kansloos is, kun je toch net zo goed Feyenoord opheffen? Als er 1 moment is in de afgelopen jaren dat we dat tuig eens met hun beentjes op de grond kunnen zetten is het nu. Ze staan niet voor niets 6e.
Mee eens.quote:Dat ben ik met je eens, dat ging te ver. Maar een flink uiten van ongenoegen als ze na een enorm slappe eerste helft de kleedkamers in gaan daar vind ik niets mis mee.
Vind het vooral jammer dat elkaar voorin niet lijken te kunnen vinden. Guidetti nog geen enkele veldgoal gemaakt. Ik moet zeggen dat hij ze over het algemeen ook niet echt panklaar krijgt...ik weet niet welke van de twee ik zorgwekkender vindt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:14 schreef Stringer het volgende:
Progressie lijkt helaas weer minder te worden. Wellicht is dit wel ook gewoon de max. voorlopig met deze spelersgroep. Zal wisselvallig blijven. In ieder geval de punten in de pocket.
hier ben ik het dus mee eens, hoewel na een actie (4e mislukte ofzo) het wat mij betreft best mag. Maar bij het aanspelen fluiten alsof suarez op bezoek komt, walgelijk. Dat doe je maar lekker in amsterdam. Ps. Wat was er 12e minuut. Ik zag spandoek en daarna iemand dikke knuffel krijgen l kon alleen de tekst niet lezenquote:[b]Op zondag 16 oktober 2011 17:09 schreef Paul-89 het volgende:[
Eigen spelers uitfluiten.
Dat sommige dat even doen na een mislukte actie vind ik al behoorlijk ergerlijk maar als hij de bal krijgt en dan gaan fluiten is echt heel erg triest.
Niet zo onlogisch. Zowel Cabral als Schaken/Biseswar komen naar binnen in plaats van een voorzet te geven. Is inherent aan de positie van beide spelers.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer dat elkaar voorin niet lijken te kunnen vinden. Guidetti nog geen enkele veldgoal gemaakt. Ik moet zeggen dat hij ze over het algemeen ook niet echt panklaar krijgt...ik weet niet welke van de twee ik zorgwekkender vindt.
Inderdaad.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het vooral jammer dat elkaar voorin niet lijken te kunnen vinden. Guidetti nog geen enkele veldgoal gemaakt. Ik moet zeggen dat hij ze over het algemeen ook niet echt panklaar krijgt...ik weet niet welke van de twee ik zorgwekkender vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |