Ik vind het bestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:27 schreef Mark het volgende:
Deze vraag telt officieel trouwens nog maar voor 1 punt (want uit het vorige topic)
Lijkt me juistquote:
Mja, eigenlijk zijn het twee antwoorden in één post. Ben er al een keer om teruggefloten, maar ik vind het prima.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Lijkt me juist
Stand #2440:
1 InTrePidIvity
2 ScottTracy
quote:
Stand #2440:quote:
Stand #2440:quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:42 schreef Aalbers het volgende:
Ronde van Lombardije, Philippe Gilbert
De muur van Geraardsbergenquote:
life is life met losse vetersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef Aalbers het volgende:
Ik moet wegMogen wij dan een nieuwe vraag stellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Mogen wij dan een nieuwe vraag stellen?
Bijna, 1972.quote:
Oh, zie het net ook. Had hem wel doorgelezen, maar niet at stuk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:17 schreef ß het volgende:
Dat is dan net een vraag die niet handig, heb je de OP doorgelezen?
Heeft het te maken omdat ze in een tros groeien?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:21 schreef DrNick het volgende:
[..]
Bijna, 1972.
[..]
Oh, zie het net ook. Had hem wel doorgelezen, maar niet at stuk.
Nieuwe vraag:
Waarom groeien bananen krom?
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef slaveloos het volgende:
omdat ze naar boven groeien trekken ze krom door de zwaartekracht
quote:
ook niet...quote:
dat is hem!quote:
ja!quote:
Blondie-Rapturequote:
quote:
quote:
Queen Elizabeth IIquote:
Ik heb het ook maar van hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:30 schreef starla het volgende:
Gek, ik krijg een compleet ander schip te zien: http://en.m.wikipedia.org/wiki/RMS_Queen_Elizabeth_2
Klopt volgens mij geen snars van, maar goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van hier
[AKQ] #2323: Waar we weer lief zijn voor elkaar!
Nee inderdaad, maar heb de punten nu al gegevenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:35 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt volgens mij geen snars van, maar goed
Klopt helemaal. Wist je dat de goedkoopste reis op die boot ¤80.000 euro kost?quote:
Lusitaniaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef starla het volgende:
Welk schip is het nu wel? Ben benieuwd.
Ik wist het van de Queen Elisabeth 2, maar ik dacht dat dit de 1 was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef starla het volgende:
Je weet hoe duur een kaartje is, maar niet hoe dat ding eruit ziet? Haha!
Neequote:
De Tsjetsjeense presiden, naam onbekend hierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Hillary Swank bood onlangs haar excuses aan voor het bezoeken van een verboden verjaardag. Wie was de jarige Job/Jet?
Ramzan Kadyrov, maar die despoot verdient het niet zijn naam correct gespeld te krijgen.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:14 schreef Flitspaal het volgende:
Vul het rijtje van steden waar de OS zomer werden gehouden:
1952 - melbourne
1960 - rome
1968 - mexico city
1976 - montreal
1984 - los angeles
1992 - barcelona
Lijken op elkaar vind ikquote:
Mijn oortjes zijn er ook blij meequote:
Vooral bekend van de naar haar vernoemde affaire.quote:
quote:
Tapijt vanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef BusterPosey het volgende:
Hetis een borduurwerk van 70 meter lang en 50 cm hoog, dat de geschiedenis uitbeeldt van de slag bij Hastings in 1066. Hierbij viel Willem de Veroveraar vanuit Normandië Engeland binnen en versloeg hij de Angelsaksische koning Harold.
Wat is?
Reken ik goed. Het is het Tapijt van Bayeux.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
Jaquote:
Juistem.quote:
Ik zag het ook zojuist. Overkomt me wel vaker tegenwoordig.quote:
Stand #2440:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:08 schreef FireFox1 het volgende:
"Can't get you of my head"
"Especially for you" Met Jason Donavon
Goed!quote:
yepquote:
Ja bedenk me nu dat het eigenlijk best een moeilijke vraag isquote:
Max van der Stoel is doodquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:04 schreef outtayourleague het volgende:
max van der stoel
ruud lubbers
enneh.. ?
Vreemd genoeg nietquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:13 schreef outtayourleague het volgende:
verdorie
van der stoel was de enige waar ik helemaal zeker van was
Piet de Jong dan misschien?, die leeft nog...
Ook niet, denk dat die niet zo goed lag bij de koninginquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:15 schreef outtayourleague het volgende:
ehm, van Agt?
kan ik me niet voorstellen eigenlijk
GELUKKIG nietquote:
quote:(Parijs, 11 december 1936) is een Nederlands politicus.
Hij groeide op in Hilversum, waar zijn vader, de journalist Hendrik, directeur van Radio Nederland Wereldomroep was. Hij raakte later vooral bekend als minister van Buitenlandse Zaken in de kabinetten Lubbers I, Lubbers II en Lubbers III. In januari 1993 trad hij af als minister.
quote:(Amsterdam, 6 maart 1937) is een Nederlands politicus.
, van huis uit katholiek, was als lid van de Partij van de Arbeid lid van de Tweede Kamer, minister en commissaris van de Koningin. Op 5 april 2002 werd hij benoemd tot Minister van Staat.
Prof. dr.was hoogleraar onderwijs-sociologie te Nijmegen, toen Joop den Uyl hem in 1973 naar Den Haag haalde om de onderwijsportefeuille in diens nieuw te formeren kabinet voor zijn rekening te nemen.
quote:(Amsterdam, 15 mei 1931) is Minister van Staat in Nederland, en prominent lid van de VVD.
Van 4 november 1982 tot 7 november 1989 was hij minister van Justitie in het Eerste en Tweede Kabinet Lubbers. Tevens vervulde hij in 1986 na het overlijden van minister Koos Rietkerk enige weken de functie van minister van Binnenlandse Zaken.
Van 1989 tot 1991 was hij lid van de Tweede Kamer en aansluitend lid van de Eerste Kamer der Staten-Generaal, sinds 1997 als voorzitter. Tussen 1990 tot 1996 was hij wederom actief als advocaat in Rotterdam. Mr.werd na zijn afscheid als lid en voorzitter van de Eerste Kamer op 26 oktober 2001 benoemd tot Minister van Staat. Hij bekleedde en bekleedt tal van bestuursfuncties en commissariaten.
Heb het 3x nagelezen maar dat gemistquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:31 schreef outtayourleague het volgende:
het zou nu heel makkelijk zijn om bijvoorbeeld Van Kemenade in te vullen, n.a.v. het tweede stukje
ik accepteer met enige terughoudendheid twee punten, en ik stel vervolgens een inkopper, ik wil ook gaan slapenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:33 schreef theSummoner het volgende:
[..]
Heb het 3x nagelezen maar dat gemist
Wat nu? Ik wil slaaaaapen
Aldus geschiedequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:35 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ik accepteer met enige terughoudendheid twee punten, en ik stel vervolgens een inkopper, ik wil ook gaan slapen
Titel van dit nummer?quote:Eens in het jaar
Dan droom je zo raar
Dat je 't niet gauw vergeet
Zilver en zang
Een zoen op je wang
Iedereen wil met je mee
Bij het ontwaken bedenk je beschroomd
Niemand vertellen wat ik heb gedroomd
Yepquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd van KvK
Juist.quote:
quote:
quote:
Misschien is het sowieso beter om je eigen algemene kennis in te zetten dan vragen van anderen te recyclen die kort geleden nog zijn gesteld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar van hier
[AKQ] #2323: Waar we weer lief zijn voor elkaar!
Ik maak er hoofdkantoor (eigenlijk lelijkste gebouw) van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, to forgive bovine.
deze eeuw heet nu tegenwoordige tijd inderdaad.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:31 schreef Farenji het volgende:
deze eeuw, geschiedenis, kunst, sport, wetenschap
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:07 schreef lubje25 het volgende:
Zijn dat die bollen die je door een vacuüm niet van elkaar kan scheiden? Weet niet hoe dat heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe:
Eenis een van de eigen werkelijkheid onafhankelijk bestaande werkelijkheid die er tegelijk mee voorkomt. Een specifieke groep van
heet een multiversum, hoewel deze term ook gebruikt kan worden om er de eventuele
mee te beschrijven die de fysieke werkelijkheid constitueren.
Wat?
Ja!quote:
Yepquote:
Leidsche bollen?quote:
Anne Vondeling?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:56 schreef theSummoner het volgende:
Wie was vicevoorzitter van de Raad van State vóór Herman Tjeenk-Willink?
allebei niet goed volgens mij.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:02 schreef Flitspaal het volgende:
Even 2 terugleesgokjes, for the check:
[..]
Leidsche bollen?
[..]
Anne Vondeling?
Mijn gokken waren idd niet goed, zelf gecheckt.quote:
uiteraardquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo dus.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |