Snap ik al vind ik sommige reacties weer typisch en jammer, Begrijp jou punt zeker en volgens mij begrijp jij mij ook waar ik op doelquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:45 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat doe ik al vanaf dat het geopend werd gisteren om 0:17. Zo'n topic valt op, dan gaan we eerst kijken of de user geen relkloon is. Maar het is niet gebruikelijk dat we op aanvraag topics sluiten.
Maargoed TS is nog jong en ik heb een goede bui, dus ik maak wel een uitzondering.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:03 schreef Godtje het volgende:
Ja we hebben nu:
De grote R&P chatreeks #1
Dus de rest vand e SC's kan wel dicht
Zeg dat ook ff tegen Danielquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Lets give it a try!
(maar dan moeten die anderen wel echt gesloten worden. Mocht het echt neit werken, kunnen ze altijd weer open)
Daniel had dit ook gelezen hoor. Alleen we nemen het eerst even mee naar achteren voor een discussie en tot die tijd komt er geen 4e SC locatie bij.quote:
Toi toi toiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daniel had dit ook gelezen hoor. Alleen we nemen het eerst even mee naar achteren voor een discussie en tot die tijd komt er geen 4e SC locatie bij.
Het idee is wel leuk, maar als de rest dicht gaat dan is het echt niet meer te volgen denk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:08 schreef Cue_ het volgende:
Lets give it a try!
(maar dan moeten die anderen wel echt gesloten worden. Mocht het echt neit werken, kunnen ze altijd weer open)
SC hoef je niet bij te lezen en de SC is dan weg uit het versieren topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk, maar als de rest dicht gaat dan is het echt niet meer te volgen denk.
Heb al moeite om het versieren topic bij te lezen.
Kun je nagaan als het nog 4x zo hard gaat
Ging me meer om het punt dat er gezegd werd om dan de andere topics maar te sluiten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
SC hoef je niet bij te lezen en de SC is dan weg uit het versieren topic.
Ik vind dit ook wel een argument ja. Dat zal achter ook wel besproken worden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:19 schreef kree het volgende:
[..]
Het idee is wel leuk, maar als de rest dicht gaat dan is het echt niet meer te volgen denk.
Heb al moeite om het versieren topic bij te lezen.
Kun je nagaan als het nog 4x zo hard gaat
We zijn al niet zo blij met de SC in AVNZMG, maar we hebben toch besloten dit maar toe te staan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ging me meer om het punt dat er gezegd werd om dan de andere topics maar te sluiten.
Tja als toevoeging lijkt het me prima zo'n topic.
Versieren topic hoeft natuurlijk niet dicht maar ontopic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:22 schreef kree het volgende:
[..]
Ging me meer om het punt dat er gezegd werd om dan de andere topics maar te sluiten.
Tja als toevoeging lijkt het me prima zo'n topic.
Ik denk dat ik minder zou gaan slowchatten in AVNZMG met een nieuwe reeks. Dan plaats ik daar gewoon alleen nog mijn serieuze postsquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:23 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
We zijn al niet zo blij met de SC in AVNZMG, maar we hebben toch besloten dit maar toe te staan.
Nog een SC locatie erbij dat zit er niet in.
Want? R&P SC en Singles zijn er nu toch ook?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat ik minder zou gaan slowchatten in AVNZMG met een nieuwe reeks. Dan plaats ik daar gewoon alleen nog mijn serieuze posts
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:25 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, bij samenvoegen kunnen er iig een paar topics dicht. R&P SC, Singles en HVJJN zeker. Maak dan van datingsites en datingnewbs 1 reeks.
R&P Chat
R&P Dating
bijvoorbeeld.
Ik wil natuurlijk wel slijmen met Newbiequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want? R&P SC en Singles zijn er nu toch ook?
Dus dat kan je nu al doen.
Klopt. Er zou 1 singles/dating/versieren topic zonder sc moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:34 schreef ook_gek het volgende:
Er zijn nu verschillende topic met bijna de zelfde onderwerpen maar met hun eigen clubjes.
Kan je beter samen voegen en 1 sc topic maken.
Dat is het begin van het probleem. Want volgende maand zijn jullie weg uit die reeks en hebben een eigen SC. Dan komen er twee nieuwe aan en die kennen niemand in dei reeks en gaan SCén in dat topic.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 11:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel slijmen met Newbie
Maar het is gewoon leuker om al wat users te kennen, en in een samegevoegde chatreeks is dat zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |