SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
Je bedoelt het predictions topicquote:
Nee ik heb het gezien maar was niet in auto en motorsport geopendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je bedoelt het predictions topic [ afbeelding ]
yesquote:
quote:Saturday looks much better, but with an interesting twist as the teams and drivers look to complete two days of tyre evaluation in just 60 minutes of practice and the knockout qualifying session. Early morning sunshine will return and some cloud cover is expected to develop after midday, but of more importance will be the wind strength.
A light westerly breeze will do little to affect car handling during final practice, but by the end of qualifying this will increase to almost 30 km/h, as a second area of low pressure over north-east China begins to influence conditions at Yeongam. Ambient temperature will also increase over today's values, with a maximum of 21 degrees Celsius.
Ik zet de wekker ook niet, word ik wakker, prima zo niet dan kijk ik alleen Q3 (ik neem het wel op)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:56 schreef kepler het volgende:
Ik denk dat ik zelfs de kwalificatie maar oversla, en lekker blijf slapenOf misschien stiekem het laatste half uurtje mee pakken weer verder slapen
kansloze GP dit, gauw weer van de kalender.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:18 schreef kepler het volgende:
De sfeer op het circuit is echt bizar.... Totaal geen publiek en achter de pits loopt ook niemand
Het circuit zelf vind ik wel weer leukquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 08:20 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
kansloze GP dit, gauw weer van de kalender.
Hmm, dat is dus duidelijk voordeel behalen na het afsnijden van een chicanequote:De wedstrijdleiding heeft een onderzoek ingesteld naar Sebastian Vettel. De wereldkampioen zou tijdens het laatste deel van de kwalificatie Bocht 5 hebben afgesneden, toen hij na zijn eerste snelle ronde terugkeerde naar de pits.
De Red Bull-coureur heeft dit mogelijk met opzet gedaan, om op tijd weer terug op de baan te zijn voor een tweede run. Vettel heeft zich als tweede gekwalificeerd voor de race in Korea. De Duitser moest twee tienden toegeven op Lewis Hamilton, die voor het eerst sinds Canada vorig jaar weer op pole-position staat.
Er zitten wel leuke snelle secties in, maar het is zo'n troosteloze bende daar. Die nieuwerwetse banen lijken allemaal zo op elkaar, ik heb vaak ook geen idee welke bocht er in beeld is.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Het circuit zelf vind ik wel weer leuk
Vettel escapes punishment in Koreaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:54 schreef kepler het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)-onderzoek-stewards/
[..]
Hmm, dat is dus duidelijk voordeel behalen na het afsnijden van een chicane![]()
(alleen niet tijdens een race
)
quote:Sebastian Vettel will not be penalised for cutting Turn 5 during one of his qualifying in-laps in Korea on Saturday, with stewards closing the matter after an investigation.
Having looked at the relevant data, the panel stated that no overall advantage was gained by missing the corner, thus allowing Vettel to keep his place on the front row.
Meanwhile, Red Bull team-mate Mark Webber has been handed a fine of 1,400 euros (£1,226) for speeding in the pit lane during the final grid-deciding phase.
Zeker zijn prozac vergeten in te nemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Pole van Lewis![]()
Z'n depressieve reacties na de quali
Dat klinkt wel heel erg.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:25 schreef Bluurgh het volgende:
ze hebben daar ook echt helemaal niksde teams vonden hun eigen eten van vorig jaar terug in de koelkasten hoorde ik
quote:McLaren downplays Hamilton's low-key mood after qualifying in Korea
McLaren boss Martin Whitmarsh has played down Lewis Hamilton's low key mood after securing pole position for the Korean Grand Prix - insisting it is not mandatory for drivers to celebrate in wild style like Sebastian Vettel does.
Hamilton and his McLaren team ended Red Bull Racing's lock-out of pole positions this season with a strong performance in Korea – delivering the 2008 world champion's first top grid slot since last year's Canadian Grand Prix.
And although the performance was greeted with joy at McLaren, Hamilton surprised observers by appearing quite calm about the achievement – and needing to explain to the media that he was actually happy inside.
"It is not obligatory to whoop!" explained Whitmarsh. "The fact is that we all have different styles and different views. We all enjoyed the moment but at the same time we are focused on the fact that we have a race that we think we can win tomorrow, and we are looking and concentrating on that."
Hamilton said that he only found out he had got pole position a few corners after his qualifying lap, once main rival Vettel had crossed the line.
And, although there was no joyous outpouring of emotion in the car or in the pits afterwards, Hamilton said he was delighted with the performance.
"I wasn't on the radio. It felt great in the car. I didn't know whether I had got pole position until I got to Turn 3 or Turn 4, so it was good to hear. I had not heard that for a long time so it was a comforting feeling."
He added: "It is a great feeling when you come across the line knowing you have done a lap and eventually when you have your engineer come across and say you do or you don't have it.
"It is very rare that I have my engineer tell me that I am on pole so I wasn't sure what his words were leading to. But eventually he got to it that I was doing a good job. And I could hear it was satisfying, as I could hear the guys in the background cheering."
When asked about his focused mood, and whether any element of his approach to the weekend had changed on the back of recent struggles, Hamilton said: "No. I am the same as always. I am happy. I have a great position for tomorrow.
"It is nice to have a full qualifying session and to be able to get us on the front two rows. It was a great qualifying session for us. I've not changed anything; I don't plan to change anything. It is still the same as it has been."
Whitmarsh added that one of the best elements of Hamilton taking pole was that he did not have to make a move for the radio button to turn off Vettel's normal post-chequered flag celebrations.
"Pole position is lovely to get but we are here to try and win the race, and I think that is more important to us," he said.
"I have to confess we do listen to some of the other drivers and, on the monitor, I have a driver button. Afterwards, when they have gone on pole, I have to turn it off immediately so I don't have to hear Sebastian whooping it up in the car. Today I wasn't feverishly looking for that button to turn it off, so that felt good!"
Dit vinden ze dan weer geen voordeelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:33 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Vettel escapes punishment in Korea
[..]
Of de hoeveelheid Ritalin die die heeft genomen om eens een keer kalm te kunnen blijven in de wagen was wat aan de hoge doseringskantquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zeker zijn prozac vergeten in te nemen.
Ja echtquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef kepler het volgende:
[..]
Dit vinden ze dan weer geen voordeel
Sluit mooi aan bij de MotoGP wedstrijd op BBC2 (start 6.45 uitzending). Ik hang al vroeg voor de tv.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:18 schreef LWD-Godius het volgende:
Vroeger had zo'n race om 8 uur in de ochtend (NL-tijd) nog wel zijn charmes maar nu zijn het er best veel geworden in Azië. Echt lekker is het ook niet getimed, in Europa is de zaterdagavond toch de dag waarop de meeste mensen uitgaan en pas ergens voor de race normaal gesproken wakker worden (14:00).
Lijkt dit optic wel. Het is erg stil hier.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:33 schreef koffiezwartsterk het volgende:
[..]
Er zitten wel leuke snelle secties in, maar het is zo'n troosteloze bende daar.
Dat is omdat het hier vol zit met oudjes die allemaal hun rust nodig hebbenquote:
misschien vallen er straks lichte spatjesquote:Op zondag 16 oktober 2011 07:39 schreef Schunckelstar het volgende:
niet echt veel regen dan zo te zien
Alonso doet het ook, blijkbaar mag het. Vettel ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:31 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
over de kerb, dus eigenlijk wel ja volgens mij
Fixedquote:
Lijkt wel een kopie van wat Schumacher deed in Singaporequote:Op zondag 16 oktober 2011 08:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Om schijtzike van te worden dit, als Schumacher-fan. Dit sloeg nergens op.
Niet eens bijnaquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Lijkt wel een kopie van wat Schumacher deed in Singapore
De ene auto rijdt over de achterkant van een andere auto in de aanrem-zone, wat dat betreft lijkt het op elkaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet eens bijnaBehalve dat de ene auto tegen de andere aanrijdt.
Perez remde in Singapore niet echt bij de aanremzone... maar een stuk eerder imo. Maar Schumacher was daar ook te enthousiast, true.... maar wat Petrov hier doet.... al is het mooi dat ie zo diep in gevecht was dat hij het remmen vergeet, maar Petrov had uiteindelijk ook gewoon rechtdoor gemoeten en niet zo naief nog remmen en insturen... die bocht was niet meer te halen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:39 schreef kepler het volgende:
[..]
De ene auto rijdt over de achterkant van een andere auto in de aanrem-zone, wat dat betreft lijkt het op elkaar
Alleen was hier wel duidelijk dat Petrov niet echt op tijd heeft geremdBen benieuwd of hij nog een penalty krijgt
Op zich is er geen verschil zou je zeggen met de vorige paar races, Vettel zou toch wel kampioen worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel rustig hier nu de zinderende wk-spanning eraf is.
Behalve de spanning wie de race wint.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel een leuke race eigenlijk.
Eens. helaasquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:33 schreef beantherio het volgende:
Het gevecht tussen Hamilton en Webber is leuk, maar verder is het een erg saaie race. Ik heb spijt dat ik mijn wekker heb gezet.
eens. De druppels en de knal van Petrov gaven nog wel even hoop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:33 schreef beantherio het volgende:
Het gevecht tussen Hamilton en Webber is leuk, maar verder is het een erg saaie race. Ik heb spijt dat ik mijn wekker heb gezet.
absoluut en dan ben ik uit mezelf ook wel wakker.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:13 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
Over 2 weken..10:30 de race, heerlijke tijd
Ik denk niet dat McLaren het heeft laten liggen, de Red Bull heeft gewoon een snellere race-pace dit weekend blijkbaar. Zeker in handen van Vettelquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:45 schreef beantherio het volgende:
Op basis van de kwali had ik niet weer een simpele Vettel-overwinning verwacht. Beetje jammer dat McLaren het zo heeft laten liggen.
quote:
Viel me ook al op inderdaad, ik denk dat ze volgend jaar mee zullen doen met het echte racenquote:Op zondag 16 oktober 2011 10:03 schreef Peterselieman het volgende:
Petje af voor Team Lotus trouwens. Qua racepace komen ze steeds dichter bij de teams die voor ze liggen en ditmaal zijn ze zelfs de Saubers voorgebleven.
Eens jammer dat Webber hem net niet kon pakken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:10 schreef Peterselieman het volgende:
Dat gevecht tussen Hamilton en Webber was om te smullen
Je hebt het gevecht tussen Hamilton en Webber gemist. Dat was een fraai en fair duel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Te laat wakker worden, 15 minuten gekeken, en terug in slaap gevallen tot 5 minuten voor 't eind. Heb niets gemist zo te lezen
Daar heb ik wel een stuk van meegekregenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hebt het gevecht tussen Hamilton en Webber gemist. Dat was een fraai en fair duel.
Ik had ook de wekker maar weer uitgezet en om 16.00 de herhaling van BBC bekeken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:39 schreef Ermanon het volgende:
Wou om 7 uur opstaan, maar lag pas om 5 uur in mijn nestje, dus toch maar doorgeslapen, achteraf dus wel goede keuze geweest
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |