Fixedquote:
Lijkt wel een kopie van wat Schumacher deed in Singaporequote:Op zondag 16 oktober 2011 08:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Om schijtzike van te worden dit, als Schumacher-fan. Dit sloeg nergens op.
Niet eens bijnaquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Lijkt wel een kopie van wat Schumacher deed in Singapore
De ene auto rijdt over de achterkant van een andere auto in de aanrem-zone, wat dat betreft lijkt het op elkaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 08:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet eens bijnaBehalve dat de ene auto tegen de andere aanrijdt.
Perez remde in Singapore niet echt bij de aanremzone... maar een stuk eerder imo. Maar Schumacher was daar ook te enthousiast, true.... maar wat Petrov hier doet.... al is het mooi dat ie zo diep in gevecht was dat hij het remmen vergeet, maar Petrov had uiteindelijk ook gewoon rechtdoor gemoeten en niet zo naief nog remmen en insturen... die bocht was niet meer te halen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 08:39 schreef kepler het volgende:
[..]
De ene auto rijdt over de achterkant van een andere auto in de aanrem-zone, wat dat betreft lijkt het op elkaar
Alleen was hier wel duidelijk dat Petrov niet echt op tijd heeft geremdBen benieuwd of hij nog een penalty krijgt
Op zich is er geen verschil zou je zeggen met de vorige paar races, Vettel zou toch wel kampioen worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:02 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel rustig hier nu de zinderende wk-spanning eraf is.
Behalve de spanning wie de race wint.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Het is wel een leuke race eigenlijk.
Eens. helaasquote:Op zondag 16 oktober 2011 09:33 schreef beantherio het volgende:
Het gevecht tussen Hamilton en Webber is leuk, maar verder is het een erg saaie race. Ik heb spijt dat ik mijn wekker heb gezet.
eens. De druppels en de knal van Petrov gaven nog wel even hoop.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:33 schreef beantherio het volgende:
Het gevecht tussen Hamilton en Webber is leuk, maar verder is het een erg saaie race. Ik heb spijt dat ik mijn wekker heb gezet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |