Lijkt me ook niet echt verkeerd als men drugs legaal maakt. Ik denk wel dat je altijd een illegale handel zult houden. Dat zie je nu ook met sigaretten en drank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon alle drugs legaliseren en dan kunnen mensen zelf beslissen welke ze gebruiken. Het gebruik van Krok hoort dan heel snel tot het verleden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de verklaring voor het wegrotten v/d huid nu precies?
Wat voor zuren komen er vrij of cellen worden er afgebroken?
quote:De jeugdige gebruikers laten een hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel pruttelen tot een dikke brij.
ik denk dat dat inderdaad gewoon een overdreven photoshop is, het is een van de eerste foto's die je vind als je google images zoekt naar de termen, maar nergens is een goede bron waar die afbeeldingen vandaan komt of wat precies de achtergrond is... oftewel, het is een van het internet geplukte anoniem beeld dat niet te checken is....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef aloa het volgende:
Die foto in het AD is overdreven, neem ik aan?
Ik denk dat die foto wel degelijk echt is en niet geshopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat dat inderdaad gewoon een overdreven photoshop is, het is een van de eerste foto's die je vind als je google images zoekt naar de termen, maar nergens is een goede bron waar die afbeeldingen vandaan komt of wat precies de achtergrond is... oftewel, het is een van het internet geplukte anoniem beeld dat niet te echecken is....
Is het niet meer een verhaal van dichtslibbende aderen en daardoor afstervende huid?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de verklaring voor het wegrotten v/d huid nu precies?
Wat voor zuren komen er vrij of cellen worden er afgebroken?
Lekker filmpje...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto wel degelijk echt is en niet geshopt.
Vergelijk de foto maar eens met dit filmpje over krokodil:
Let op: kan als schokkend worden ervaren. Heb je een zwakke maag, klik dan niet!
quote:Als je bent begonnen met gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee
Wat mij erg opviel is dat Krokodil het vlees wel erg mooi van het bot afkrijgt. Het is echt mooi schoon bot zo! Iets voor als je een keer een bot van een dier wil bewaren ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Hathor het volgende:
Ik zag die eerste foto en kreeg ineens zin in een baguette met salami.
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mja, als je de verkoop legaliseert, dan geef je wel goedkeuring aan het gebruik.
Want als je rotzooi bij elkaar gooit moet het wel gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef penny-wise het volgende:
Bij editie-NL zeiden ze dat de wetenschappers nog niet wisten waarom de huid zo weggevreten wordt door die drug.
Nou, als ik zie dat er benzine,jodium en zwavel in die drug zitten kan ik wel het antwoord raden...
Zit in de chemie, dan weet je zulke dingen welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Want als je rotzooi bij elkaar gooit moet het wel gevaarlijk zijn
Ik wist het niet, voor mij en voor nog wel tig anderen geen oud nieuws dusquote:
Dan weet je ook wel beter dan "2x rotzooi bij elkaar = 4x rotzooi". Voor de meest reguliere middelen gebruiken we gevaarlijke stoffen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zit in de chemie, dan weet je zulke dingen wel
Dan weet je dus ook dat het niet zozeer pers door die ingredienten komt, maar doordat die rotzooi die ze gebruiken zo onzuiver als de pest isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zit in de chemie, dan weet je zulke dingen wel
Het is toch echt al jaaaren oud, kan best 5 of meer zijn ondertussen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wist het niet, voor mij en voor nog wel tig anderen geen oud nieuws dus
Nog wel, als het aan de hardliners in de huidige regering ligt wordt alles op een grote hoop verboden middelen gegooid, wordt wiet gelijkgesteld met deze troep en is nergens meer informatie over te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:55 schreef Caland het volgende:
Zal in Nederland nooit voet aan de grond krijgen, aangezien we hier op grote schaal hoogwaardigere drugs kunnen verkrijgen.
Er wordt wel heel nonchelant over gedaan in dat filmpje. Die kerel zit gewoon in z'n rolstoel, ergens op de gang van het ziekenhuis. Emmertje eronder en zagen maar. Plof, been valt in de emmer. Tot de volgende keer meneer!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto wel degelijk echt is en niet geshopt.
Vergelijk de foto maar eens met dit filmpje over krokodil:
Let op: kan als schokkend worden ervaren. Heb je een zwakke maag, klik dan niet!
Miss is hij gewoon op de Krokodil poliquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er wordt wel heel nonchelant over gedaan in dat filmpje. Die kerel zit gewoon in z'n rolstoel, ergens op de gang van het ziekenhuis. Emmertje eronder en zagen maar. Plof, been valt in de emmer. Tot de volgende keer meneer!
Haha.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:46 schreef znarch het volgende:
[..]
Miss is hij gewoon op de Krokodil poli
[ afbeelding ]
Omdat er niets anders/beters is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Haha.
Maar ook hoe hij erbij zit in z'n stoeltje. Er zijn mensen die meer paniek hebben bij de tandarts.
Ik snap echt niet hoe mensen z hun leven kunnen vergooien aan drugs. Jonge mensen nog. Je weet toch gewoon dat je levend wegrot van die rotzooi? Hoe haalt iemand het dan in z'n hoofd om die eerste spuit te zetten?
Je hebt zelf 'choose life' onder je icon staan. Niks beters dan dit krokodil dat je huid doet wegrotten? Waarom niet gewoon muziek, sport, studeren, schaken etc?quote:
Beantwoord dit voor jezelf: als wij morgen voetbal verbieden, gaat dan niemand meer voetballen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:24 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je hebt zelf 'choose life' onder je icon staan. Niks beters dan dit krokodil dat je huid doet wegrotten? Waarom niet gewoon muziek, sport, studeren, schaken etc?
Nee. Jij zegt: ze doen dit omdat er niks beters is. Ik zeg dat er genoeg 'betere' dingen te doen zijn dan krokodil (of een andere drug) in je lichaam spuiten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Beantwoord dit voor jezelf: als wij morgen voetbal verbieden, gaat dan niemand meer voetballen?
Joodoplossing? Dat vreet cellen weg, daarom moet je niet zomaar jodium op wonden gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Want als je rotzooi bij elkaar gooit moet het wel gevaarlijk zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |