moet je maar eens goed gaan zoekenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef aloa het volgende:
Die foto in het AD is overdreven, neem ik aan?
Hoeft ook niet. Gewoon alle drugs legaliseren en dan kunnen mensen zelf beslissen welke ze gebruiken. Het gebruik van Krok hoort dan heel snel tot het verleden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als zij dat willen voor privegebruik, dan mogen ze wat mij betreft. Als mensen niet kunnen koken, tja, dan vergiftig je jezelf. Het is onrealistisch om mensen op elk gebied tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Mja, als je de verkoop legaliseert, dan geef je wel goedkeuring aan het gebruik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon alle drugs legaliseren en dan kunnen mensen zelf beslissen welke ze gebruiken. Het gebruik van Krok hoort dan heel snel tot het verleden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mja, als je de verkoop legaliseert, dan geef je wel goedkeuring aan het gebruik.
Dat is toch alleen maar te prijzen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:24 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als zij dat willen voor privegebruik, dan mogen ze wat mij betreft. Als mensen niet kunnen koken, tja, dan vergiftig je jezelf. Het is onrealistisch om mensen op elk gebied tegen zichzelf in bescherming te nemen.
Waarom zou je andermans gebruik goedkeuren? Je mag het nog steeds afkeuren, maar dat is geen reden om iemand anders te verbieden drugs te gebruiken. Het eigenlijke gebruik van drugs is schadelijk voor de gebruiker maar anderen hebben daar op zichzelf weinig last van.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Mja, als je de verkoop legaliseert, dan geef je wel goedkeuring aan het gebruik.
Lijkt me ook niet echt verkeerd als men drugs legaal maakt. Ik denk wel dat je altijd een illegale handel zult houden. Dat zie je nu ook met sigaretten en drank.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:37 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon alle drugs legaliseren en dan kunnen mensen zelf beslissen welke ze gebruiken. Het gebruik van Krok hoort dan heel snel tot het verleden.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de verklaring voor het wegrotten v/d huid nu precies?
Wat voor zuren komen er vrij of cellen worden er afgebroken?
quote:De jeugdige gebruikers laten een hoestdrankje, benzine, jodium en zwavel pruttelen tot een dikke brij.
ik denk dat dat inderdaad gewoon een overdreven photoshop is, het is een van de eerste foto's die je vind als je google images zoekt naar de termen, maar nergens is een goede bron waar die afbeeldingen vandaan komt of wat precies de achtergrond is... oftewel, het is een van het internet geplukte anoniem beeld dat niet te checken is....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:33 schreef aloa het volgende:
Die foto in het AD is overdreven, neem ik aan?
Ik denk dat die foto wel degelijk echt is en niet geshopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:29 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik denk dat dat inderdaad gewoon een overdreven photoshop is, het is een van de eerste foto's die je vind als je google images zoekt naar de termen, maar nergens is een goede bron waar die afbeeldingen vandaan komt of wat precies de achtergrond is... oftewel, het is een van het internet geplukte anoniem beeld dat niet te echecken is....
Is het niet meer een verhaal van dichtslibbende aderen en daardoor afstervende huid?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:52 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat is de verklaring voor het wegrotten v/d huid nu precies?
Wat voor zuren komen er vrij of cellen worden er afgebroken?
Lekker filmpje...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik denk dat die foto wel degelijk echt is en niet geshopt.
Vergelijk de foto maar eens met dit filmpje over krokodil:
Let op: kan als schokkend worden ervaren. Heb je een zwakke maag, klik dan niet!
quote:Als je bent begonnen met gebruiken leef je nog een jaar, misschien twee
Wat mij erg opviel is dat Krokodil het vlees wel erg mooi van het bot afkrijgt. Het is echt mooi schoon bot zo! Iets voor als je een keer een bot van een dier wil bewaren ofzo?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:42 schreef Hathor het volgende:
Ik zag die eerste foto en kreeg ineens zin in een baguette met salami.
Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:42 schreef Picchia het volgende:
[..]
Want als je rotzooi bij elkaar gooit moet het wel gevaarlijk zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:52 schreef penny-wise het volgende:
Bij editie-NL zeiden ze dat de wetenschappers nog niet wisten waarom de huid zo weggevreten wordt door die drug.
Nou, als ik zie dat er benzine,jodium en zwavel in die drug zitten kan ik wel het antwoord raden...
Zit in de chemie, dan weet je zulke dingen welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Want als je rotzooi bij elkaar gooit moet het wel gevaarlijk zijn
Ik wist het niet, voor mij en voor nog wel tig anderen geen oud nieuws dusquote:
Dan weet je ook wel beter dan "2x rotzooi bij elkaar = 4x rotzooi". Voor de meest reguliere middelen gebruiken we gevaarlijke stoffen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zit in de chemie, dan weet je zulke dingen wel
Dan weet je dus ook dat het niet zozeer pers door die ingredienten komt, maar doordat die rotzooi die ze gebruiken zo onzuiver als de pest isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Zit in de chemie, dan weet je zulke dingen wel
Het is toch echt al jaaaren oud, kan best 5 of meer zijn ondertussen..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef DjinN het volgende:
[..]
Ik wist het niet, voor mij en voor nog wel tig anderen geen oud nieuws dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |