Zoals die alternatieve kutbandjes zoals Snow Patrol?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef picodealion het volgende:
Niks, maar er moet wel balans zijn.
Nee getver.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals die alternatieve kutbandjes zoals Snow Patrol?
En het ging over een Bruce Springsteen vraag in FMT. Maar hoezo aparte lijstjes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:14 schreef dyonvbaal het volgende:
aha, even terug gelezen gaat nog half over top 100... hmm... zijn maar aparte lijstjes die daar allemaal staan...
Ik luister alles wel, maar daar gaat me voorkeur naar uit ja (en dan wel naar de commerciele rotzooiquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef picodealion het volgende:
Mwah, ken een boel uit je Last.fm wel maar ik ben niet zo'n hiphop liefhebber.
ja ik las het in de regels, maar ik kom niet tot een top 100. Ik kan geen lijstjes maken aangezien ik nooit van iets kan zeggen of het beter is dan iets anders of dat het verdient om in een lijst te staan... (best vervelend...)quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
Ligt eraan hoe lang je lijst is, bij een top 100 mag je geloof ik max 4 of 5 per artiest.
Ik ga dat maar even aanpassen dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
Ligt eraan hoe lang je lijst is, bij een top 100 mag je geloof ik max 4 of 5 per artiest.
Had er 3x Alan parsons in staan, nu ook nog steeds 2.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef picodealion het volgende:
Je hebt er nog steeds 2x leftfield in staan.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef picodealion het volgende:
Of geef 'm aan ShaoliN, die kwam blijkbaar al heel dicht in de buurt.
Oeps komt eraanquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:27 schreef hornage het volgende:
Laat die jongen dan maar eens snel een nieuwe vraag verzinnen!
Oeh, nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:48 schreef hornage het volgende:
@picodealion http://tweakers.net/nieuw(...)achter-de-komma.html
Ik vond die anderen veel makkelijkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik ben aanwezig, en de twee bekendste films van mijn vraag moeten nog geraden worden.
Tja, volgens mij hebben deze 2 wel de meeste stemmen op IMDb. Maar ik moet ook toegeven dat het moeilijkere plaatjes waren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond die anderen veel makkelijker
Wat zijn jouw top-albums, hornage?quote:
Ik heb een iets meer mainstream vraag voor julliequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef hornage het volgende:
hintje dan? 't Zegt mij allemaal niets hoor, maar dan komt er weer wat vaart in dit slopende tempo van het dubbele punten topic....
Ow, ik heb best wel smaak hoor al zeg ik het zelfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat zijn jouw top-albums, hornage?
Gill, SoK en Pico zijn vast benieuwd!
Meneer heeft smaak. Alleen jammer van Maroon 5quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, ik heb best wel smaak hoor al zeg ik het zelf
Mijn top 10 zou alfabetisch bestaan uit:
Massive Attack - Protection
Pink Floyd - Wish You Were Here
John Mayer - Heavier Things
Linkin Park - Meteora
Maroon 5 - Songs About Jane
Michael Jackson - Bad
Moby - Play
Portishead - Dummy
St.Germain - Tourist
The Prodigy - The Fat Of The Land
jah, ach er moesten er een paar weggestreept worden en ik had er geen zin in om alles te verplaatsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik vind jouw alfabet wat vreemd, hornage.
Verbaas je over die van mij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef picodealion het volgende:
Pink Floyd en Nirvana..
En jouw lijstje verbaast me idd hornage, goede keuzes.
Als ik iemand Simply Red en UB40 hoor zeggen (of zie typen), dan heb ik altijd de dwangneurose om aan te vullen met Level 42.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Simply red... ik word zo ziek als ik die lui hoor zingen... en UB40 ook... (maar ieder zijn smaak natuurlijk...)
Level 42quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik iemand Simply Red en UB40 hoor zeggen (of zie typen), dan heb ik altijd de dwangneurose om aan te vullen met Level 42.
Dus bij deze: Level 42.
Nietquote:
Queenquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niet
En van Queen, Beatles, Status Quo, Foo Fighters
Michael jackson is een fucking held, en Nick en Simon hebben één leuk nummer: Rosanne.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
en Mika, Boudewijn de Groot, Michael Jackson, de 3J's, Nick en Simon
BAM! in your facequote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik had hardcore/dance/trance ofzo verwacht, niet van die softe homomuziek.
Hardcore/Trance/Dance is "muziek" voor Jarheads.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik had hardcore/dance/trance ofzo verwacht, niet van die softe homomuziek.
Oops en thx.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef hornage het volgende:
Euj ik zie het nu pas, maar het laatste dubbele puntentopic heeft een verkeerde nummering en het huidige daardoor ook.
Dubbele punten was X en de het huidige topic XI.....
Ik zorg wel ff dat het aangepast wordt
En nog een keer thx!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:59 schreef hornage het volgende:
Zo, net maar ff mijn top 10 op volgorde gezet en geplaatst
Ik zie leuke lijstjes in het topic staan van bekende FMT'ers.
Vooral die lijst van The_Substitute
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:46 schreef FireFox1 het volgende:
Geef mij maar muziek dat gevoel uitstraaltEn ik schaam me er niet voor
Waarom dan hier die -->quote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:22 schreef hornage het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik hou zo van die flauwe humor
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:22 schreef hornage het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik hou zo van die flauwe humor
http://uncyclopedia.wikia.com/wiki/Friday_(song)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:53 schreef hornage het volgende:
Meer van die ongein over allerhande onderwerpen -> http://uncyclopedia.wikia.com
Al had je nou APP - Eye in the Sky erin gezet, had ie al 2 stemmen gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:30 schreef DragonFodder het volgende:
Ook maar ff mijn album top10 gepost in het album top100 topic. Zal wel weinig van terecht komen
Tubular Bellsquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:30 schreef DragonFodder het volgende:
Ook maar ff mijn album top10 gepost in het album top100 topic. Zal wel weinig van terecht komen
Ik dacht al, waar komen ineens al die top 10-lijstjes (veel te kort) van FMT'ers ineens vandaan. Dat moet iets met dit topic te maken hebben.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gaat hier nog volk meedoen aan [toernooi] FOK! album top 100 allertijden 2011 #1 (naast degenen die daar al hebben gepost uiteraard)? Altijd interessant om eens een andere kant van users te zien.
Ik ken eigenlijk niet veel bandjes die meer mainstream zijn dan Snow Patrol. Is dat niet gewoon top 40 materiaal? Ik kan er naast zitten hoor, maar ik heb die juist altijd links laten liggen vanwege het hoge 12-in-een-dozijn gehalte.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals die alternatieve kutbandjes zoals Snow Patrol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Goh, daar gaan we weer...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:00 schreef The_Substitute het volgende:
Ook al een snob qua muziek, gill?
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:00 schreef The_Substitute het volgende:
Als ik wist waar die stond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What's it going to be then, eh?
Ken alleen Black Violin totaal niet.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:21 schreef dyonvbaal het volgende:
omdat ik van de eerste paar pagina's als ik de bands in de lijsten zie meer dan 75% gewoon niet kendaar in tegen denk ik dat als ik een lijst zou maken het precies het zelfde zou zijn voor hen...
Ik durf vermoeden dat je er bij mij wel meer niet kentquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:08 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ken alleen Black Violin totaal niet.
Een stuk meer inderdaad. Ik ben dan ook niet echt bekend met metal naast de wat grotere, bekendere namen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik durf vermoeden dat je er bij mij wel meer niet kent, ik moet nog altijd de eerste FOK!ker tegenkomen die al van Earthtone9 heeft gehoord.
Ah, dus ik ben geen snob! Zo zie je maar Sub...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:49 schreef picodealion het volgende:
Jouw top vond ik trouwens verrassend voorspelbaar (contradictio in terminis?) Gill.
Wat versta je precies onder UK-dance?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef The_Substitute het volgende:
Niet verrassend, maar 't valt wel op; UK-Dance- en Triphop groups vallen in de smaak.
Heb een hekel aan de term IDM. Een Aphex Twin en een Autechre hebben heel weinig met Dance te maken. The Prodigy misschien nog wel - maar daar heb ik niet zoveel mee - en Leftfield ken ik niet echt en ik weet niet of dat wat voor me is.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:03 schreef The_Substitute het volgende:
'Dance' ruim nemen, gill. Ik snap de bittere nasmaak.
The Prodigy, Aphex-twin, Leftfield.
Och, toch ook zeker geen belediging hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Een stuk meer inderdaad. Ik ben dan ook niet echt bekend met metal naast de wat grotere, bekendere namen.
[..]
Ah, dus ik ben geen snob! Zo zie je maar Sub...
Toch is verrassend voorspelbaar niet echt een compliment...
Heb zelf ...I Care Because You Do in mijn top 100 staan. Dat is niet echt dance.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:16 schreef The_Substitute het volgende:
Bij Aphex twin heb ik ook meer over tracks als Windowlicker.![]()
Dat ga ik checken.quote:En dit is Leftfield. Zitten een aantal tracks tussen die naar de Techno kant neigen, maar er zitten echt prachtige nummers tussen.
Doen. Weet niet of je van wat experimentelere en abstractere muziek houdt, maar over het algemeen kun je beter met de wat vroegere platen van Autechre beginnen.quote:Dan ga ik Autechre 's proberen. Nooit van gehoord nl.
Wel voor een snob...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 19:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Och, toch ook zeker geen belediging hoor.
Ben in vergelijking met films later begonnen met het opzoeken, aanschaffen en luisteren van onbekendere muziek.quote:Ik had je smaak wat exotischer verwacht. Al zit er wel een en ander bij dat ik niet ken, misschien maar eens checken.
SPOILER: GillOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik zou willen zeggen, gelukkig maar! Maar dat klinkt dan weer zo snobbig.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:06 schreef picodealion het volgende:
Autechre klinkt goed. Doet me denken aan COIL.
Tevens de wat meer exotische kant van je lijst blijkbaar, dit soort muziek zie je dan weer niet zoveel in de toplijsten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |