Zoals die alternatieve kutbandjes zoals Snow Patrol?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef picodealion het volgende:
Niks, maar er moet wel balans zijn.
Nee getver.quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals die alternatieve kutbandjes zoals Snow Patrol?
En het ging over een Bruce Springsteen vraag in FMT. Maar hoezo aparte lijstjes?quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:14 schreef dyonvbaal het volgende:
aha, even terug gelezen gaat nog half over top 100... hmm... zijn maar aparte lijstjes die daar allemaal staan...
Ik luister alles wel, maar daar gaat me voorkeur naar uit ja (en dan wel naar de commerciele rotzooiquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:25 schreef picodealion het volgende:
Mwah, ken een boel uit je Last.fm wel maar ik ben niet zo'n hiphop liefhebber.
ja ik las het in de regels, maar ik kom niet tot een top 100. Ik kan geen lijstjes maken aangezien ik nooit van iets kan zeggen of het beter is dan iets anders of dat het verdient om in een lijst te staan... (best vervelend...)quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
Ligt eraan hoe lang je lijst is, bij een top 100 mag je geloof ik max 4 of 5 per artiest.
Ik ga dat maar even aanpassen dan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:34 schreef picodealion het volgende:
Ligt eraan hoe lang je lijst is, bij een top 100 mag je geloof ik max 4 of 5 per artiest.
Had er 3x Alan parsons in staan, nu ook nog steeds 2.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:26 schreef picodealion het volgende:
Je hebt er nog steeds 2x leftfield in staan.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:59 schreef picodealion het volgende:
Of geef 'm aan ShaoliN, die kwam blijkbaar al heel dicht in de buurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |