Oeps komt eraanquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:27 schreef hornage het volgende:
Laat die jongen dan maar eens snel een nieuwe vraag verzinnen!
Oeh, nicequote:Op maandag 17 oktober 2011 15:48 schreef hornage het volgende:
@picodealion http://tweakers.net/nieuw(...)achter-de-komma.html
Ik vond die anderen veel makkelijkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:52 schreef Michelangelo2 het volgende:
Ik ben aanwezig, en de twee bekendste films van mijn vraag moeten nog geraden worden.
Tja, volgens mij hebben deze 2 wel de meeste stemmen op IMDb. Maar ik moet ook toegeven dat het moeilijkere plaatjes waren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:34 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik vond die anderen veel makkelijker
Wat zijn jouw top-albums, hornage?quote:
Ik heb een iets meer mainstream vraag voor julliequote:Op maandag 17 oktober 2011 20:54 schreef hornage het volgende:
hintje dan? 't Zegt mij allemaal niets hoor, maar dan komt er weer wat vaart in dit slopende tempo van het dubbele punten topic....
Ow, ik heb best wel smaak hoor al zeg ik het zelfquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:38 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Wat zijn jouw top-albums, hornage?
Gill, SoK en Pico zijn vast benieuwd!
Meneer heeft smaak. Alleen jammer van Maroon 5quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:14 schreef hornage het volgende:
[..]
Ow, ik heb best wel smaak hoor al zeg ik het zelf
Mijn top 10 zou alfabetisch bestaan uit:
Massive Attack - Protection
Pink Floyd - Wish You Were Here
John Mayer - Heavier Things
Linkin Park - Meteora
Maroon 5 - Songs About Jane
Michael Jackson - Bad
Moby - Play
Portishead - Dummy
St.Germain - Tourist
The Prodigy - The Fat Of The Land
jah, ach er moesten er een paar weggestreept worden en ik had er geen zin in om alles te verplaatsenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:23 schreef wyccie het volgende:
Ik vind jouw alfabet wat vreemd, hornage.
Verbaas je over die van mij?quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:30 schreef picodealion het volgende:
Pink Floyd en Nirvana..
En jouw lijstje verbaast me idd hornage, goede keuzes.
Als ik iemand Simply Red en UB40 hoor zeggen (of zie typen), dan heb ik altijd de dwangneurose om aan te vullen met Level 42.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Simply red... ik word zo ziek als ik die lui hoor zingen... en UB40 ook... (maar ieder zijn smaak natuurlijk...)
Level 42quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ik iemand Simply Red en UB40 hoor zeggen (of zie typen), dan heb ik altijd de dwangneurose om aan te vullen met Level 42.
Dus bij deze: Level 42.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |