quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat de SMS/iMessage app er erg amateuristisch uitziet met dat 'Bericht' in het invoer vakje en dat rare groene knopje?
Krijg er een beetje een hobbisten gevoel bij..
Ah ok, had al zo'n vermoedenquote:
Inderdaad ik vind de kleur er totaal niet bij passen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, tekst in het invoerveld draagt wel bij aan de usability.
En dat groen/blauwe is ook een goede keuze geweest alhoewel ik de gekozen kleur groen wel erg tegenstrijdig vind met de rest van de algemene vormgeving op de iPhone.
Ik vind de 'Aan/Uit'-schuifknopjes die eerst vierkant waren en nu rond ook minder mooi.
Hij heeft op het begin wel alle afspraken gesynced naar de cloud, maar vervolgens komen de updates in ieder geval niet meer door. Dus een gewijzigde afspraak staat in de cloud nog op het oude tijdstip ipv het nieuwe tijdstipquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je geselecteerd dat de agenda die je gebruikt in Outlook gebruik moet maken van iCloud?
Niet echt verschil gemerkt tot nu toe eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Blue_note het volgende:
Gaat bij jullie de batterij ook ontzettend snel leeg met iOS5? Ik heb alle instellingen 'batterij voordelig' aangepast, maar dan nog...iPhone 4 heb ik het dan over.
Same here.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet echt verschil gemerkt tot nu toe eigenlijk.
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Blue_note het volgende:
Gaat bij jullie de batterij ook ontzettend snel leeg met iOS5? Ik heb alle instellingen 'batterij voordelig' aangepast, maar dan nog...iPhone 4 heb ik het dan over.
je moet in itunes dan de album artist veranderen, dan staan ze weer netjes onder elkaar. Alle nummers van het album tegelijk selecteren, dan rechter muisknop Get Info, en even album artist aanpassenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef CoExist het volgende:
Misschien zijn er users die mij ff kunnen helpen.
Door de update naar iOS5 ben ik 6500 MP3's kwijt geraakt. Ook al heb ik op 2 verschillende computers een reserve kopie gemaakt, beide kon ik niet meer terug zetten.
Nu ben ik langzaam aan bezig om mijn muziek er weer op te zetten maar stuit ik op het volgende. In iTunes kan ik enkele MP3's niet taggen in de juiste albums/cover art etc. Wat ik ook probeer het lukt niet. Als ik naar de root van de MP3 ga kijken op mijn computer en daar in loop te tweaken met namen/art etc lukt het af en toe wel maar dan soms nog niet.
Is er misschien een instelling in iTunes of op de iPod/iPhone waar dit aan ligt?
Thnx!
Yep, dat doe ik ook! Ik werk al 7 jaar met een iPod maar wat ik nu ook doe sommige nummers blijven ergens scattered in mijn playlists. Ik probeer nu wijzigingen door te voeren in de MP3's zelf op mijn PC en in Windows Media Player maar ook daar heb ik geen succes.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Agorias het volgende:
[..]
je moet in itunes dan de album artist veranderen, dan staan ze weer netjes onder elkaar. Alle nummers van het album tegelijk selecteren, dan rechter muisknop Get Info, en even album artist aanpassen
GELUKT!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:16 schreef Blik het volgende:
Waarom niet met afspeellijsten werken in iTunes, werkt een stuk fijner al zeg ik het zelf
Ja ik snap ook niet wat iedereen zo bijzonder vindt aan iOS 5, ik vind het allemaal erg karig voor een nieuwe versie. En iCloud is gewoon bijna identiek aan MobileMe, alleen in een nieuw jasje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:38 schreef macondo het volgende:
Dat iCloud en IOS5 zuigt zeg, wat een gemiste kansen.
* Calender - werkt niet samen met google calendar
* e-mail - bedankt Steve, maar gast : ik héb al e-mail
* iWork - nee dank u, ik gebruik office en dan heb ik niets aan je iWork in de cloud
* iMessage - mensen met Android vind ik soms ook aardig. Whatsapp dus.
* photostream - kan ik niet bekijken op icloud.com
* find my friends - kerel, dat gaat zo niet werken. Ik wil zien wie het al heeft, dan evt daarmee aansluiten. Maar ik ga niemand zomaar uitnodigen. Een soort facetime : niemand gebruikt dat.
Lijkt er op dat Apple internet niet snapt.
Ik heb nog geen verschil kunnen bemerken eigenlijk. Maar ok, iOS 5 staat er nog niet eens 24 uur op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Blue_note het volgende:
Ik merkte het al met GM. Dacht dat het misschien daar in lag echter gister zag ik het percentage gewoon per paar minuten dalen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb nog geen verschil kunnen bemerken eigenlijk. Maar ok, iOS 5 staat er nog niet eens 24 uur op.
Mwa, hij heeft wel meer dan een iets snellere cpu, maar ook al was het een compleet andere iPhone met onvoorstelbare specs, dan zou ik nog steeds niet de moeite nemen om buiten een Apple store te gaan bivakkeren en ik begrijp de mensen die het wel doen ook absoluut niet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef zomer86 het volgende:
Sommige mensen die om 2 in de nacht al wachten op een toestel dat alleen een iets snellere CPU heeft, ik vind het wel fijn dat de launch hier pas de 28st is, kan ik mooi de aankondiging van de Nexus Prime nog even afwachten.
De Nexus Prime wordt dan wel de 19e voorgesteld, eer die in Europa verkrijgbaar is zijn we toch wel een flink stuk verder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef zomer86 het volgende:
Sommige mensen die om 2 in de nacht al wachten op een toestel dat alleen een iets snellere CPU heeft, ik vind het wel fijn dat de launch hier pas de 28st is, kan ik mooi de aankondiging van de Nexus Prime nog even afwachten.
Waar ik het meest van geniet is dat Safari echt een stuk sneller is geworden en dat de notificaties minder storend zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet wat iedereen zo bijzonder vindt aan iOS 5, ik vind het allemaal erg karig voor een nieuwe versie. En iCloud is gewoon bijna identiek aan MobileMe, alleen in een nieuw jasje.
De Nexus One had ik ook binnen een week naar de release, ze zijn meestal ook wat makkelijker te verkrijgen via eBay dan een iPhone. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die phone, want hoe meer ik over de iPhone 4S nadenk hoe minder ik het begin te vinden. Als ik 600 euro ga uitgeven, wil ik ook wel iets nieuws voelen en niet dat me browser een halve seconde sneller een website op het scherm kan toveren. Misschien deze generatie maar een keer over slaan, en wachten op de iPhone 5.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De Nexus Prime wordt dan wel de 19e voorgesteld, eer die in Europa verkrijgbaar is zijn we toch wel een flink stuk verder.
Wel mee eens idd, vind het berichtencentrum en de messages in de lockscreen ook. Maar ik ben ook nog niet overtuigd van icloud, onder meer om bovenstaande redenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:38 schreef macondo het volgende:
* iWork - nee dank u, ik gebruik office en dan heb ik niets aan je iWork in de cloud
* find my friends - kerel, dat gaat zo niet werken. Ik wil zien wie het al heeft, dan evt daarmee aansluiten. Maar ik ga niemand zomaar uitnodigen. Een soort facetime : niemand gebruikt dat.
De 4S is enkel de moeite als je nog geen 4 of 3GS had imo. Daarom kijk ik ook uit naar de presentatie van 19 oktober, maar ik wacht bij een eventuele aankoop liever tot hij als Samsung verschijnt ipv Nexus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef zomer86 het volgende:
[..]
De Nexus One had ik ook binnen een week naar de release, ze zijn meestal ook wat makkelijker te verkrijgen via eBay dan een iPhone. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die phone, want hoe meer ik over de iPhone 4S nadenk hoe minder ik het begin te vinden. Als ik 600 euro ga uitgeven, wil ik ook wel iets nieuws voelen en niet dat me browser een halve seconde sneller een website op het scherm kan toveren. Misschien deze generatie maar een keer over slaan, en wachten op de iPhone 5.
Geen last van!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:40 schreef CoExist het volgende:
Ook zoiets vreemds... na de update is mijn Appstore ineens in het Engels...
waarom liever als samsung dan Nexus?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:59 schreef DeMessias het volgende:
[..]
De 4S is enkel de moeite als je nog geen 4 of 3GS had imo. Daarom kijk ik ook uit naar de presentatie van 19 oktober, maar ik wacht bij een eventuele aankoop liever tot hij als Samsung verschijnt ipv Nexus.
- Waarom zou je Google Calendar in iCloud willen synchroniseren? Het doel van iCloud is synchronisatie zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Google Calendar doet dat al. Google Sync gebruik je náást iCloud, niet mét iCloud.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:38 schreef macondo het volgende:
Eigenlijk zeg je dus, als je maar 1 apple-product hebt heeft het helemaal geen nut om iCloud te hebben?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
- Waarom zou je Google Calendar in iCloud willen synchroniseren? Het doel van iCloud is synchronisatie zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Google Calendar doet dat al. Google Sync gebruik je náást iCloud, niet mét iCloud.
- Hiervoor geldt hetzelfde, als je al een Gmail-adres hebt héb je al automatische synchronisatie.
- iWork, je beoelt "Documents"? De API's hiervoor zijn publiekelijk toegankelijk, dus ook andere apps kunnen dit gebruiken. Voor Office is momenteel inderdaad nog geen ondersteuning, maar wat niet is kan nog komen.
- Photostream is ook niet bedoeld om online te kijken, iCloud is geen online opslag, het is een pushservice. Alles wat je op je iPhone doet, komt ook meteen op je iPad, Mac of PC en visa versa.
- Find my friends: whatever, ik zie zelf het nut er ook niet van in.
Het lijkt er op dat jij het nut van iCloud niet snapt en zelf niet weet wat nou precies het probleem is.
QFTquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
- Waarom zou je Google Calendar in iCloud willen synchroniseren? Het doel van iCloud is synchronisatie zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Google Calendar doet dat al. Google Sync gebruik je náást iCloud, niet mét iCloud.
- Hiervoor geldt hetzelfde, als je al een Gmail-adres hebt héb je al automatische synchronisatie.
- iWork, je beoelt "Documents"? De API's hiervoor zijn publiekelijk toegankelijk, dus ook andere apps kunnen dit gebruiken. Voor Office is momenteel inderdaad nog geen ondersteuning, maar wat niet is kan nog komen.
- Photostream is ook niet bedoeld om online te kijken, iCloud is geen online opslag, het is een pushservice. Alles wat je op je iPhone doet, komt ook meteen op je iPad, Mac of PC en visa versa.
Het lijkt er op dat jij het nut van iCloud niet snapt en zelf niet weet wat nou precies het probleem is.
Het is ook gelijk een online-backup...dus in die zin heeft het wel nut.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dus, als je maar 1 apple-product hebt heeft het helemaal geen nut om iCloud te hebben?
Ik ben blij dat je met me eens bent dat waarschijnlijk niemand wat heeft aan e-mail of calendar in de iCloud, evenals dat het gebrek aan office ondersteuning praktisch erg onhandig is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is puur gevoelsmatig. Samsung "vertrouw" ik meer, Nexus ken ik niet. Een rationele verklaring heb ik er niet direct voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom liever als samsung dan Nexus?
Nee, jij hebt er niets aan. Dat is wat anders. Niet alles draait om jou.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je met me eens bent dat waarschijnlijk niemand wat heeft aan e-mail of calendar in de iCloud, evenals dat het gebrek aan office ondersteuning praktisch erg onhandig is.
De find my iphone functie bestond al, dus blijft over de online back-up. Ik vind de online back-up alleen handig als ook mijn muziek in de back-up zou zitten. De back-ups van mijn apps vind ik nou niet echt boeiendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef very het volgende:
[..]
Het is ook gelijk een online-backup...dus in die zin heeft het wel nut.
En ook de Find my iPhone functie vind ik wel handig, daar ik vaak mijn telefoon kwijt ben :p
Ik heb de Nexus One gehad, en die was prima te vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is puur gevoelsmatig. Samsung "vertrouw" ik meer, Nexus ken ik niet. Een rationele verklaring heb ik er niet direct voor.
Die was dan ook van htc, de anderen zijn van Samsung.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ik heb de Nexus One gehad, en die was prima te vertrouwen.
Er zijn genoeg mensen die er wel wat aan hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je met me eens bent dat waarschijnlijk niemand wat heeft aan e-mail of calendar in de iCloud, evenals dat het gebrek aan office ondersteuning praktisch erg onhandig is.
De foto's worden inderdaad gesynct, maar het stáát er wel in de cloud zou je denken. Zou dan ook toegankelijk kunnen zijn in theorie - lijkt je niet?
Als het goed is doet ie het ook via wlan, mits je in hetzelfde netwerk zit. Ik moet zeggen dat ik het met een kabel doe want muziek en podcasts wil ik handmatig overzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef Lily1987 het volgende:
Even een vraagje...als ik nieuwe nummers heb toegevoegd aan mijn muziekbibliotheek in iTunes op de PC, dan moet ik nog steeds dit met een kabeltje synchroniseren naar mijn iPhone. Klopt dat? Krijg het niet met iCloud voor elkaar.
Voor het geval dat je even geen ios bij de hand hebt, maar wel een computer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:03 schreef TC03 het volgende:
De foto's staan in de cloud, voor een periode van 30 dagen. Zoals ik al zei is het idee achter iCloud dat alles gepushed wordt, dus waarom dan alsnog dingen in de cloud zelf toegankelijk maken? Dat is een halfslachtige oplossing waar niemand wat aan heeft.
Maar Nexus is altijd een Google tel gemaakt door X fabrikant. In dit geval Samsung.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat is puur gevoelsmatig. Samsung "vertrouw" ik meer, Nexus ken ik niet. Een rationele verklaring heb ik er niet direct voor.
Anderen zullen er vast wel iets aan hebben, zoals met name mensen die nu nog geen e-mail hebben. Ideaal.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef NJ het volgende:
[..]
Nee, jij hebt er niets aan. Dat is wat anders. Niet alles draait om jou.
Voor iedereen die een iPhone heeft en daarnaast nog een stuk hardware van Apple is het een fantastische uitkomst.
Zoals met name mensen die een mac hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Anderen zullen er vast wel iets aan hebben, zoals met name mensen die nu nog geen e-mail hebben. Ideaal.
(ik ken die mensen alleen niet)
kan draadloos, maar je moet wel in iTunes opgeven welke muziek je dus naar je iphone wil zetten. Dus daar aan een playlist toevoegen of uitkiezen welke albums je wilt overzetten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef Lily1987 het volgende:
Even een vraagje...als ik nieuwe nummers heb toegevoegd aan mijn muziekbibliotheek in iTunes op de PC, dan moet ik nog steeds dit met een kabeltje synchroniseren naar mijn iPhone. Klopt dat? Krijg het niet met iCloud voor elkaar.
Je leest echt niet wat er staat hè?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Anderen zullen er vast wel iets aan hebben, zoals met name mensen die nu nog geen e-mail hebben. Ideaal.
(ik ken die mensen alleen niet)
Je kan het ook handmatig doen maar dan zonder kabel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Als het goed is doet ie het ook via wlan, mits je in hetzelfde netwerk zit. Ik moet zeggen dat ik het met een kabel doe want muziek en podcasts wil ik handmatig overzetten.
Wat gebeurd er als je bij instellingen -> berichtgeving -> op een app klikt die in het berichtencentrum zit dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef nikk het volgende:
Ik krijg die weer notificatie niet werkend. Alles staat aan in berichtencentrum, maar kan nergens selecteren of ik badges, meldingen of geluid wil. Iemand een oplossing daarvoor?
En ook hier helaas een schokkerige Safari.
Kan dan kiezen hoe de melding eruit komt te zien (strook, etc), kan vervolgens geluiden, meldingen, etc, aanzetten. Het punt is dat bij de weer applicatie ik alleen berichtencentrum aan kan zetten. Ik zie verder geen andere opties.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat gebeurd er als je bij instellingen -> berichtgeving -> op een app klikt die in het berichtencentrum zit dan?
Sigh.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef nikk het volgende:
[..]
Kan dan kiezen hoe de melding eruit komt te zien (strook, etc), kan vervolgens geluiden, meldingen, etc, aanzetten. Het punt is dat bij de weer applicatie ik alleen berichtencentrum aan kan zetten. Ik zie verder geen andere opties.
Ik heb het even geprobeerd, kreeg het niet voor elkaar en sindsdien heb ik een bugje dat random iconen niet zichtbaar zijn van apps als ik een mapje open of naar een andere pagina spring op de springboardquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Overigens flipt de iPhone wel behoorlijk door die Kiosk in een mapje te zetten. Als je hem opstart in die map dan trekt je iPhone het even niet, en als je hem er daarna weer uit haalt onthoudt het mapje niet welke app er in of eruit is. Als je 5 apps in je map hebt staan en je haalt er 4 uit blijf je in het overzicht die 4 apps nog zien.
Die optie bestaat al lang, is geen nieuwe iCloud functiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef very het volgende:
[..]
En ook de Find my iPhone functie vind ik wel handig, daar ik vaak mijn telefoon kwijt ben :p
Ik mag hopen dat mensen zonder ipad / apple er ook iets aan hebben.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Je leest echt niet wat er staat hè?
Iedereen die meer van Apple heeft dan een enkele iPhone heeft er wat aan.
Aha. Maar dan is het probleem dat ik dus geen zichtbare widget heb.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sigh.
Je kunt de weer applicatie alleen maar als widget in je Notificationcenter plaatsen. Er zijn helemaal geen andere opties, dus niet zo gek dat je dat niet kunt.
Ik heb het wel voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik heb het even geprobeerd, kreeg het niet voor elkaar en sindsdien heb ik een bugje dat random iconen niet zichtbaar zijn van apps als ik een mapje open of naar een andere pagina spring op de springboard
Zal wel na een reboot verholpen zijn.
Ik gebruik facetime erg veel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat mensen zonder ipad / apple er ook iets aan hebben.
Photosync, absoluut handig. Verder blijf ik sceptisch over de huidige functies.
Ander vraagje uit interesse: heeft iemand hier ooit facetime gebruikt?
Dus je hebt én geen telefoon bij de hand én je bent niet bij je eigen computer? Dat lijkt me wel een ultieme zeldzaamheid.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef very het volgende:
[..]
Voor het geval dat je even geen ios bij de hand hebt, maar wel een computer?
dat niemand er wat aan zou hebben is onzin...ik zou het ook prettig vinden als ik hier op mijn werkcomputer (windows xp 64 bit, dus geen iTunes) ook bij mijn foto's kan. Maar niet dus.
Je kan je huidige abbo tot het 'einde der tijden' verlengen onder dezelfde voorwaarden. Ik heb bijvoorbeeld al vanaf 2008 een i300 T-mobile abbo en koop mijn iPhones los, op deze manier heb je niets te maken met Netneutrale tarieven...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef JDude het volgende:
Ik kijk over een paar maanden wel of ik een 4S wil, voorlopig doet de 3GS het nog prima. Heb eigenlijk ook helemaal geen zin om een nieuw abonnement met o-zo-handige datalimiet af te moeten sluiten.
Welke iPhone?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef piertje2 het volgende:
Ik heb een uur geleden iOS 5 geinstallereerd op mijn iPhone. Althans, een poging tot. Ik startte iTunes, die vervolgens een reservekopie van mijn iPhone maakte en aangaf dat er een nieuwe update was (iOS5). Deze heb ik gedownload waarna mijn iPhone aangaf dat hij verbonden moest worden met iTunes (dit was hij al, maar heb de USB er kort uitgehaald en daarna weer er in gedaan). Hierna kreeg ik een foutmelding dat de iPhone niet kon worden hersteld.
Toen heb ik m'n iPhone helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen, waarna hij weer aangaf dat hij met iTunes verbonden moest worden. Weer gaf iTunes aan dat hij geen verbinding kon maken met mijn iPhone. Toen heb ik iTunes opnieuw geinstalleerd en aangegeven dat hij gesynchroniseerd moest worden met de reservekopie. Weer kreeg ik de foutmelding en heb ik reservekopie gewijzigt in synchroniseren als nieuwe iPhone. Nog werkt het niet.
Wat moet ik doen? iPhone geeft nog steeds beeldje dat hij verbonden moet worden met iTunes en iTunes is inmiddels al 3 kwartier bezig met synchroniseren. En dan zegt hij dat hij niet kan herstellen vanaf de reservekopie omdat het maken van een reservekopie is mislukt.
Ik wou net hetzelfde vragen, en kwam er ook net op tijd achter dat 'Synchroniseer muziek' niet stond aangevinktquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef gamefreek het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is als een iPhone geen muziek meer synchroniseert met iTunes?
iTunes heeft namelijk alle muziek van mijn iPhone gehaald en weigert nu om er weer muziek op te zetten. Muziek synchroniseren staat aangevinkt en er staan ook afspeellijsten aangevinkt maar hij synchroniseert nog steeds geen muziek.
Laat maar, kwam erachter dat mijn zusje bij Muziek alle nummers had uitgevinkt
Waarschijnlijk Februari 2012, dus ik zou even wachten met de iPhone4S.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:13 schreef Turalyon het volgende:
Zijn er al geruchten bekend wanneer de iphone 5 uitkomt? Weet iemand dat?
Kut, ik ga met de kerst naar amerika toe net voor de iphone 5. Ik heb nu een iphone 3g, wat zou jij doen? Wachten voor de iphone 5 in feb? Of nu al een 4s halen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Februari 2012, dus ik zou even wachten met de iPhone4S.
Ik zou dit niet serieus nemen. Om de volgende redenen:quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Nu een 4S halen. De volgende Iphone wordt de Iphone 6 en die ga je echt niet voor juni/juli 2012 zien.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:16 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Kut, ik ga met de kerst naar amerika toe net voor de iphone 5. Ik heb nu een iphone 3g, wat zou jij doen? Wachten voor de iphone 5 in feb? Of nu al een 4s halen?
Werk je bij Apple?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
De volgende iPhone wordt gewoon de iPhone 5. Net als de iPhone 4 de opvolger werd van de 3Gs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nu een 4S halen. De volgende Iphone wordt de Iphone 6 en die ga je echt niet voor juni/juli 2012 zien.
Hoewel dat technisch gezien gewoon de 4e iPhone was en de iPhone 5 (als ze hem zo gaan noemen) eigenlijk de 6e iPhone zal zijn. Misschien komen ze wel met een naam ipv opvolgend nummer, wie weet. Als je mij in mei had gevraagd wanneer de volgende iPhone uit zou komen had ik ook gezegd dat het zomer 2011 zou zijn afgaande op een "patroon". Toch liep het anders en kwam er niet eens een iPhone 5, maar een update/refresh van de 4 (hoewel dat eigenlijk alleen is gebaseerd op het uiterlijk en er qua hardware genoeg veranderd is dat ze er een iPhone 5 van hadden kunnen maken met nieuw jasje) .quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De volgende iPhone wordt gewoon de iPhone 5. Net als de iPhone 4 de opvolger werd van de 3Gs.
Waarom zouden ze het scherm groter maken? Vorig jaar hebben ze bewust gekozen voor dit formaat. De verkoopcijfers van de 4 en 4GS vallen absoluut niet tegen ondanks dat de concurrentie grotere schermen op de markt brengt, dus waarom kiezen voor een ander formaat?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:03 schreef matthijst het volgende:
Februari lijkt me ook erg stug; de iPhone 4 verkocht nog als een gek toen de 4s uitkwam.
Verwacht ik april een iPad3 met een A6 processor en retina display en dan in september een iPhone 5 met dezelfde A6 processor en misschien eindelijk een iets groter scherm.
Waarom niet een 5 en een 5xl uitbrengen met een groter scherm en de consument laten kiezen, net als bij de iMac.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:06 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Waarom zouden ze het scherm groter maken? Vorig jaar hebben ze bewust gekozen voor dit formaat. De verkoopcijfers van de 4 en 4GS vallen absoluut niet tegen ondanks dat de concurrentie grotere schermen op de markt brengt, dus waarom kiezen voor een ander formaat?
Bel de helpdesk.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
iTunes kreeg mijn iPhone niet herstel na het upgraden na IOS5. Lees dat meer mensen hier problemen mee hebben/hadden. Weet iemand wat te doen om hem wel te upgraden? Heb hem niet gejailbreakt, maar nu krijg ik m'n iPhone niet meer aan de praatHelp!
Ik ben bang dat je bij een groter scherm toch wel gaat merken dat de dpi afneemt. Bij een nieuw product streef je naar vooruitgang en niet naar achteruitgang. Maar je hebt gelijk, het zou kunnen. Ik denk alleen dat Apple vrij eigenwijs is en de verkoopcijfers van de 4 en 4S hun de bevestiging hebben gegeven dat ze de juiste keuzes hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom niet een 5 en een 5xl uitbrengen met een groter scherm en de consument laten kiezen, net als bij de iMac.
Oke bedankt, een 4s halen in Amerika (december) of gewoon nu al hier? Zou het veel verschillen qua prijs voor een los toestel, ik heb al een abbo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nu een 4S halen. De volgende Iphone wordt de Iphone 6 en die ga je echt niet voor juni/juli 2012 zien.
Waarom zou de DPI afnemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:35 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je bij een groter scherm toch wel gaat merken dat de dpi afneemt. Bij een nieuw product streef je naar vooruitgang en niet naar achteruitgang. Maar je hebt gelijk, het zou kunnen. Ik denk alleen dat Apple vrij eigenwijs is en de verkoopcijfers van de 4 en 4S hun de bevestiging hebben gegeven dat ze de juiste keuzes hebben gemaakt.
Verder speelt de (techniek van de) hardware en de prijs daarvan natuurlijk ook een grote rol. Hoe dat volgend jaar precies ligt zullen we vanzelf wel zien.
Heb je al eens op apple.com gekeken?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:47 schreef Turalyon het volgende:
[..]
[..]
Oke bedankt, een 4s halen in Amerika (december) of gewoon nu al hier? Zou het veel verschillen qua prijs voor een los toestel, ik heb al een abbo.
Ja er stond $199 voor de 16gb, 299$ 32 gb, maar ik neem aan dat dat met abbonement is of niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb je al eens op apple.com gekeken?
Ja, maar als je even iets verder kijkt zie je ook de losse prijs.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:50 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ja er stond $199 voor de 16gb, 299$ 32 gb, maar ik neem aan dat dat met abbonement is of niet?
Volgens mij kan het nog wel iets groter zonder dan de gemiddelde persoon er iets van zal merken, maar 4.5 inch zal niet lukken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:47 schreef Merkie het volgende:
Apple is zo eigenwijs geweest om per se het iPhone 4-scherm "retina display" te noemen, hierdoor kunnen ze het scherm niet groter maken met dezelfde resolutie omdat het dan geen retina display meer is.
Omdat een hogere resolutie nu (en waarschijnlijk ook volgend jaar) niet haalbaar is voor Apple zonder dat ze gaan inleveren op de winstmarge. Zelfde resolutie en groter scherm betekent immers minder DPI. En de vraag is dan, waarom zouden ze de winstmarge verkleinen als de huidige iPhones als zoete broodjes over de toonbank gaan?quote:
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het een heel gedoe met patenten zou opleveren en dat ze waarschijnlijk mede daarvoor Siri alleen op de 4S laten draaien? Hoe dan ook, Siri gaat volgens mij geen hit worden, Net zoiets als Face Time. Leuk om in het begin mee te spelen, maar daarna...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
SIRI is geport naar de iPhone4.
Best wel gemeen van apple, het KAN dus wel, maar ze doen het gewoon niet, om meer van de 4S te verkopen.
http://pocketnow.com/ipho(...)rted-to-the-iphone-4
Lijkt me onzin.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het een heel gedoe met patenten zou opleveren en dat ze waarschijnlijk mede daarvoor Siri alleen op de 4S laten draaien? Hoe dan ook, Siri gaat volgens mij geen hit worden, Net zoiets als Face Time. Leuk om in het begin mee te spelen, maar daarna...
Allemaal onzin. Zijn keuzes en ze hebben gewoon de keuze gemaakt om het alleen op de 4s te doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat het een heel gedoe met patenten zou opleveren en dat ze waarschijnlijk mede daarvoor Siri alleen op de 4S laten draaien? Hoe dan ook, Siri gaat volgens mij geen hit worden, Net zoiets als Face Time. Leuk om in het begin mee te spelen, maar daarna...
Sowieso, de S staat voor Siri. En aangezien dat ze dat als 1 van de usp's gebruiken, dus als het ook naar de 4 komt, kopen natuurlijk veel minder mensen een 4Squote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen zijn die een iPhone 4S kopen speciaal voor Siri? Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sowieso, de S staat voor Siri. En aangezien dat ze dat als 1 van de usp's gebruiken, dus als het ook naar de 4 komt, kopen natuurlijk veel minder mensen een 4S
Om welke reden dan wel? Zo heel veel usp's zijn er niet boven de normale 4.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen zijn die een iPhone 4S kopen speciaal voor Siri? Ik denk het niet.
Camera.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om welke reden dan wel? Zo heel veel usp's zijn er niet boven de normale 4.
Snelheid en camera.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:12 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Om welke reden dan wel? Zo heel veel usp's zijn er niet boven de normale 4.
Zal snel veranderen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:06 schreef boem-dikkie het volgende:
En tot er geen Nederlandse taal in Siri zit kun je ook alleen maar je SMSjes in het Engels of een andere taal antwoorden. Super handig.
Dat zijn verbeteringen van de 4, maar niet wereldschokkend.quote:
Ik denk dat het etiket "nieuwste iPhone" voor de gemiddelde consument zwaarder weegt dan sommige "kenners" denken. iPhone bezitters blijken erg tevreden te zijn en dat uit zich in het aanschaffen van het nieuwste model na afloop van hun contract, ongeacht de exacte specs. Dat zegt veel mensen sowieso geen reet totdat een verkoper met een of ander bullshit praatje komt om ze te overtuigen.quote:
Is die camera ook "echt" beter, of zijn het puur de megapixels?quote:
oh nee die is ook echt beter, video in 1080p, zitten nu 5 lenzen in, blabla verhaal.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is die camera ook "echt" beter, of zijn het puur de megapixels?
Natuurlijk is hij beter. Dat kan je zelf ook wel bedenken. Meer pixels bij minstens gelijkwaardige kwaliteit = beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Is die camera ook "echt" beter, of zijn het puur de megapixels?
De mensen die al een iPhone 4 hebben zijn ook niet de primaire doelgroep, lijkt me zo.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:21 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat zijn verbeteringen van de 4, maar niet wereldschokkend.
Unieke nieuwe features, dat lijkt me toch waar je naar zoekt als je al een 4 hebt.
Kan geen kwaad als die gewoon elk jaar een nieuwe blijven kopen, toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
De mensen die al een iPhone 4 hebben zijn ook niet de primaire doelgroep, lijkt me zo.
Dat. Misschien dat Siri handig is als je veel in de auto zit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:05 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hoezo is dat nou weer gemeen, je betaalt toch voor de kennis die erin zit. Daarnaast: wat werkt die 4 gigantisch schokkerig!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
Best wel gemeen van apple, het KAN dus wel, maar ze doen het gewoon niet, om meer van de 4S te verkopen.
Nee dus. De zesde iPhone wordt niet de iPhone 5. Lijkt me dat ze bij Apple beter kunnen tellen dan de teleurgestelde fanboys.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
De volgende iPhone wordt gewoon de iPhone 5. Net als de iPhone 4 de opvolger werd van de 3Gs.
Ze slaan zeker even de 5 over?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee dus. De zesde iPhone wordt niet de iPhone 5. Lijkt me dat ze bij Apple beter kunnen tellen dan de teleurgestelde fanboys.
En waarom je de 4S zou kopen? Ik à hen kopen voor de camera. Niet alleen de megapixels, maar de verbeterde lens, software en vooral de snelheid. De camera van mijn Iphone 4 gebruik ik sinds ik mijn camera verkocht heb als primaire camera, en hoewel ik de kwaliteit al behoorlijk vind, is hij wel iets te traag als enige camera. Meer snelheid is het belangrijkste, de betere componenten daarna, en als laatste pas de resolutie.
Meer pixels staat niet gelijk voor betere resultaten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Natuurlijk is hij beter. Dat kan je zelf ook wel bedenken. Meer pixels bij minstens gelijkwaardige kwaliteit = beter.
klopt, denk maar aan sensor, lens, software.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Meer pixels staat niet gelijk voor betere resultaten.
Nee. Jij kan niet tellen?quote:
Dat zegt hij ook niet. Hij zegt: meer pixels bij gelijkwaardige kwaliteit is beter.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Klopt, ik reageerde te snel. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook niet. Hij zegt: meer pixels bij gelijkwaardige kwaliteit is beter.
Ik zeg ook niet dat het de 5e iphone zal zijn, ik zeg dat ze de volgende iphone Iphone5 zullen noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Jij kan niet tellen?
1e iPhone: iPhone
2e iPhone: iPhone 3G (want: 3G)
3e iPhone: iPhone 3GS (want: speed)
4e iPhone: iPhone 4 (want: vierde iPhone)
5e iPhone: iPhone 4S (want: Siri/speed)
5e iPhone: NIET iPhone 5 (want: zesde iPhone)
Duidelijk?
De iPhone 2 hebben ze toch ook overgeslagenquote:
Dat zeg ik toch ook niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:34 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet tellen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het de 5e iphone zal zijn, ik zeg dat ze de volgende iphone Iphone5 zullen noemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hoe gaat het heten volgens jou?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij kan dus echt niet tellen?
Hoe de neuk moet ik dat weten? Als ze het hele design weer omgooien en meer dan enkele noemenswaardige verbeteringen toevoegen, zal het waarschijnlijk de iPhone 6 worden, of een variatie daarvan. Ik zit niet bij Apple, dus ik weet niet hoe ze een toestel dat pas over een klein jaar uitkomt gaan noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef xminator het volgende:
[..]
En hoe gaat het heten volgens jou?
Wat ik wel weet, is dat ze de zesde iPhone niet iPhone 6 gaan noemenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hoe de neuk moet ik dat weten? Als ze het hele design weer omgooien en meer dan enkele noemenswaardige verbeteringen toevoegen, zal het waarschijnlijk de iPhone 6 worden, of een variatie daarvan. Ik zit niet bij Apple, dus ik weet niet hoe ze een toestel dat pas over een klein jaar uitkomt gaan noemen.
Wat ik wel weet, is dat ze de zesde iPhone niet iPhone 5 gaan noemen
Redelijkerwijs? Redelijkerwijs wordt het zesde toestel in de iPhone-lijn de iPhone 5 genoemd..?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:42 schreef xminator het volgende:
REDELIJKERWIJS wordt de volgende iphone, iphone 5 genoemd.
Nee. Maar houd maar op, je reacties worden steeds dommer.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:45 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat ik wel weet, is dat ze de zesde iPhone niet iPhone 6 gaan noemen.
Ook een makkelijke inkoppertje .
Kan iemand die gozer eens in zijn ballen trappen, jeez ik wordt zeeziek.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:39 schreef killfrenzy het volgende:
iPhone 4S camera VS. iPhone 4 camera:
Ja?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Redelijkerwijs? Redelijkerwijs wordt het zesde toestel in de iPhone-lijn de iPhone 5 genoemd..?
Echt, sommige mensen...
Gast, ben je nou echt zo dom of doe je graag alsof?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja?
Iphone 3g, 3gs
Iphone 4, 4s
Iphone 5, Iphone 5 s?
Echt, sommige mensen
De vierde generatie had geen 4G, en de 4S is de vijfde generatie. Of heb je de launch van iOS 5 niet mee gekregen..?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:53 schreef matthijst het volgende:
Neem aan dat ze hem gewoon de 5 noemen.
iPhone 3G vanwege 3G netwerk.
iPhone 4 vanwege 4e gen + 4G
iPhone 5 vanwege 5e generatie
Word jij nooit moe van jezelf? Wat kan jou t nou serieus boeien hoe dat ding gaat heten en daar vervolgens fel op te reageren?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mensen die niet tot zes kunnen tellen
Klopt, en de tweede noemden ze 3G. Wat snap je niet?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:22 schreef DeMessias het volgende:
De zesde iPhone kunnen ze volgens jou niet iPhone 5 noemen maar de vijfde (nu) noemen ze wel iPhone 4S
Het kan mij niet schelen hoe hij heet. Ik irriteer me aan domme mensen die doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. Mensen die iemand serieus afraden de 4S nu te kopen, 'omdat de iPhone 5 in februari komt' bijvoorbeeld. Zo naai je iemand flink een oor aan, puur omdat je zelf te dom bent om te schijten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Word jij nooit moe van jezelf? Wat kan jou t nou serieus boeien hoe dat ding gaat heten en daar vervolgens fel op te reageren?
Waarom zouden ze de zesde dan niet 5 kunnen noemen?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt, en de tweede noemden ze 3G. Wat snap je niet?
Chessmate.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de zesde dan niet 5 kunnen noemen?
Prachtig, simpel figuurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:21 schreef Splackavellie02 het volgende:
De vierde generatie had geen 4G, en de 4S is de vijfde generatie. Of heb je de launch van iOS 5 niet mee gekregen..?
Omdat het de zesde is. Ik snap niet waarom dat niet door wil dringenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Waarom zouden ze de zesde dan niet 5 kunnen noemen?
Na zo'n achterlijke redenatie mag jij niemand een simpel figuur noemen. De 3G dankte zijn naam aan de 3G functionaliteit, niet aan lineaire naamgeving. De Iphone 4 wel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:43 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prachtig, simpel figuur![]()
3G, 3GS
4G, 4GS
Dus het is raar als hier een 5 en 5S op gaan volgen, maar het is dan weer helemaal niet raar dat de 4S niet gewoon de "5" heet, en dat terwijl iOS wel op level 5 zit![]()
Met de 4S hadden ze dezelfde keuze: noem hem 5, of toch 4S...
De 4 werd compleet anders; nieuw modelnummertje. De "5" is gewoon een sneller 4, dus duidelijk: 4S... En straks gewoon weer een compleet nieuw model en voila: de 5.
En dat zal dus noooooooooit in februari zijn, maar gewoon weer ergens tussen juni en oktober.
Verklaar dan de 4 s, sukkel.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Na zo'n achterlijke redenatie mag jij niemand een simpel figuur noemen. De 3G dankte zijn naam aan de 3G functionaliteit, niet aan lineaire naamgeving. De Iphone 4 wel.
Juist jaquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Verklaar dan de 4 s, sukkel.![]()
![]()
Al die mensen in de winkel, die komen voor de iPhone 5...
"Nee meneer, we hebben alleen de iPhone 6" .....
Whatthefuckhappened to the 5?
Dat de 4 de 4 heet kwam gewoon mooi uit en het was toevallig de 4e.
Misschien kappen ze er met de 5 wel gewoon mee en heet het voortaan gewoon iPhone.
Het is toch de 6e iPhone die ze gaan maken, logisch toch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Van iPhone 4 naar iPhone 6Juist ja
Waarom heet de 4s dan geen 5? Dat is toch ook de vijfde in lijn?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is toch de 6e iPhone die ze gaan maken, logisch toch.
Waarom heet de iPhone 3G dan niet de iPhone 2 en de iPhone 3Gs niet de iPhone 3?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Waarom heet de 4s dan geen 5? Dat is toch ook de vijfde in lijn?
Omdat de iPhone 6 de iPhone 5 gaat heten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom heet de iPhone 3G dan niet de iPhone 2 en de iPhone 3Gs niet de iPhone 3?
Dat is maar afwachten.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Omdat de iPhone 6 de iPhone 5 gaat heten.
Dat zeg ik toch ook niet, tjappie...quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:32 schreef Splackavellie02 het volgende:
Juist jaDenk aan me als de volgende iPhone niet de iPhone 5 heet. Maar geloof wat je wilt. Ik lig er niet wakker van dat jij dom bent
Hm ik kan in iTunes nergens de optie vinden om de playlist toe te voegen aan mijn iPhone via iCloud. En ook iCloud zelf heeft geen muziekoptie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:54 schreef Tokus het volgende:
[..]
kan draadloos, maar je moet wel in iTunes opgeven welke muziek je dus naar je iphone wil zetten. Dus daar aan een playlist toevoegen of uitkiezen welke albums je wilt overzetten.
ik had het niet over de iCloud. Gewoon via je lokale wifi netwerkje.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:36 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Hm ik kan in iTunes nergens de optie vinden om de playlist toe te voegen aan mijn iPhone via iCloud. En ook iCloud zelf heeft geen muziekoptie.
Omdat 3g->3gs, daarna 4quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef braddofiel het volgende:
Mensen die denken dat de volgende iPhone de iPhone 6 wordt.
Waarom zouden ze na al die onlogische namen opeens een logische naam invoeren? Waarom DAN opeens wel?
Wie denkt dat dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:36 schreef braddofiel het volgende:
Mensen die denken dat de volgende iPhone de iPhone 6 wordt.
Dat slaat als een tang op een varken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:44 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Omdat 3g->3gs, daarna 4
Dus 4->4s, daarna 6
Zoiets zou dus ook kunnen, afgeleid van iPhone 3G die '3G' heette vanwege de 3G-functionaliteit.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij Apple, dus ik weet niet hoe ze een toestel dat pas over een klein jaar uitkomt gaan noemen.
Wat ik wel weet, is dat ze de zesde iPhone niet iPhone 5 gaan noemen
Je zult je behoorlijk aan jezelf ergeren.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik irriteer me aan domme mensen die doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben.
We moetten ook Splack nomineren voor Kut user van het jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:59 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
[..]
Je zult je behoorlijk aan jezelf ergeren.
Nope. Maar om toch even op je te reageren: dat ik niet weet hoe ze de zesde iPhone wel gaan noemen, betekent niet dat ik niet met behoorlijk grote zekerheid kan herleiden hoe ze hem in ieder geval niet gaan noemen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 10:59 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
[..]
Je zult je behoorlijk aan jezelf ergeren.
Zegt de grootste dipshit die ik hier rond heb zien lopenquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:03 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
We moetten ook Splack nomineren voor Kut user van het jaar.
Echt niet normaal.
Je kunt voor een paar tientjes een kortingsbon van 120 euro bij Phonehouse krijgen. FF kijken op marktplaats en je bespaart zo 80/90 euroquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik voor dit abonnement maar ga.
iSmart 200
Duur 1 jaar
Prijs per maand
Actietarief per maand ¤ 29,50
Looptijd actietarief: gehele contractduur
Apple iPhone 4 16GB White
¤ 345,-
Iemand met een betere suggestie voor een eenjarige abonnement? De iPhone 4S wordt gewoon te duur, nu men vermoedt dat het om en nabij de ¤260,- gaat kosten bij een tweejarig abonnement.
De reden waarom ik de iSmart wil is mede door de snelheid van het internet; tot 7Mbit. Of weet iemand hier waar ik een goedkope sim only kan krijgen die ook zulke snelheden aanbiedt.
Agreed.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:38 schreef braddofiel het volgende:
1e iPhone: iPhone 2G
2e iPhone: iPhone 3G
3e iPhone: iPhone 3GS <logische naam
4e iPhone: iPhone 4 <logische naam
5e iPhone: iPhone 4s
6e iPhone: kan van alles zijn omdat je het met Apple namelijk nooit weet. Wie weet plakken ze er een andere naam achter, bijvoorbeeld iPhone XS (ik noem maar wat), maar iPhone 6 lijkt mij niet, want er is simpelweg nooit een iPhone 5 geweest, dus waarom dan een iPhone 6?
We zijn het dus eens dat je niks weet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope. Maar om toch even op je te reageren: dat ik niet weet hoe ze de zesde iPhone wel gaan noemen, betekent niet dat ik niet met behoorlijk grote zekerheid kan herleiden hoe ze hem in ieder geval niet gaan noemen.
Nee. Maar als je niet kunt begrijpend lezen, snap ik dat je tot zo'n kortzichtige conclusie komtquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:13 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
We zijn het dus eens dat je niks weet.
He nog even hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je niet kunt begrijpend lezen, snap ik dat je tot zo'n kortzichtige conclusie komt
Ik vind het nog een beetje tegenvallen. Met cameralock uit cydia kon je ook third party applicaties vanuit de lockscreen direct openen. Ik hoop dat ze die mogelijkheid er met updates nog in stoppen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:08 schreef Copycat het volgende:
Die nieuwe mogelijkheid om je camera te bedienen is wel ideaal.
- Je werkt niet bij Applequote:Op zondag 16 oktober 2011 11:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je niet kunt begrijpend lezen, snap ik dat je tot zo'n kortzichtige conclusie komt
Forget it.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
- Je werkt niet bij Apple
- Je weet niet hoe de volgende iPhone gaat heten
- Je denkt dat ie geen iPhone 5 gaat heten
- Je doet alsof jouw mening de waarheid is.
Kortzichtig?
Ik snap niet wat je bedoelt, maar voor een nitwit als ik ben is deze optie er wel eentje om blij van te worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik vind het nog een beetje tegenvallen. Met cameralock uit cydia kon je ook third party applicaties vanuit de lockscreen direct openen. Ik hoop dat ze die mogelijkheid er met updates nog in stoppen.
I know. Misschien gaat ie weer schelden. Dat doet ie wel vaker als mensen niet doen wat ie wil.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Forget it.
Discussie met die gast is kansloos..
Bijna goed: ik denk niet dat hij geen iPhone 5 gaat heten; ik herleid met grote zekerheid dat hij geen iPhone 5 gaat heten. Dat doe je als je kunt tellen en nadenken. Dat heeft niets met mijn mening te maken. Ik ben niet van mening dat de zesde iPhone geen iPhone 5 gaat heten. Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer alsjeblieft geen woorden meer te gebruiken die je niet begrijpt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
- Je werkt niet bij Apple
- Je weet niet hoe de volgende iPhone gaat heten
- Je denkt dat ie geen iPhone 5 gaat heten
- Je doet alsof jouw mening de waarheid is.
Kortzichtig?
Ik bedoel dat als je op het camera-icoon klikt vanuit de lockscreen, je in de standaard camera-applicatie van iOS komt. Met cameralock had ik ingesteld dat ik met dezelfde knop in Camera+ of Hipstamatic kwam. Die gebruik ik beiden meer dan de standaard applicatie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, maar voor een nitwit als ik ben is deze optie er wel eentje om blij van te worden.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:42 schreef delano.888 het volgende:
Laten we het er anders op houden dat de volgende iPhone gelijk 5S heet, dan moet iedereen hier tevreden zijn.
Oh, ik snap je.quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik bedoel dat als je op het camera-icoon klikt vanuit de lockscreen, je in de standaard camera-applicatie van iOS komt. Met cameralock had ik ingesteld dat ik met dezelfde knop in Camera+ of Hipstamatic kwam. Die gebruik ik beiden meer dan de standaard applicatie.
Zo is makkelijker:quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:53 schreef Godtje het volgende:
http://michielveenstra.tu(...)g-tijd-voor-een-sili
Jouw telwijze, jouw mening, jouw "zekerheid". Te lang tussen de Belgen gezeten dat je dat niet meer begrijpt?quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
ik herleid met grote zekerheid dat hij geen iPhone 5 gaat heten. Dat doe je als je kunt tellen en nadenken. Dat heeft niets met mijn mening te maken.
Hear hear!! Het wordt een beetje saai/vervelendquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:46 schreef Tokus het volgende:
ben het wel met Copycat eens, want dit is gewoon heel vervelend dat het in ongeveer alle Apple topics dat "het wordt iPhone 5, het wordt geen iPhone 5" gemekker loopt. Who fucking cares.... Het is niet alsof dat ding over 4 weken uitkomt, en jullie er ook maar iets over te zeggen hebben hoe dat ding gaat heten.
Wat komt er na vijf in Nederland dan? Geen zes meer? When did that change?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:13 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Jouw telwijze, jouw mening, jouw "zekerheid". Te lang tussen de Belgen gezeten dat je dat niet meer begrijpt?
Wat komt er na 3? Wat komt er na 4? Wat komt er na 5? Wat tel je?quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat komt er na vijf in Nederland dan? Geen zes meer? When did that change?Het metriek stelsel is in Nederland net zo erg de standaard als het in Belgie is.
Het manipuleren van een topic ben je nog niet verleerd zie ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:22 schreef Splackavellie02 het volgende:
En het is nog steeds niet mijn mening. Maar ik ben het met de anderen eens: mensen zoals jij die een gigantische plaat voor hun kop hebben, zijn toch niet voor rede vatbaar.
Who fucking cares hoe dat ding gaat heten? We hebben het over jouw mening die je als feit verkondigt.quote:Ik hoor je wel als de nieuwe iPhone gelanceerd wordt en hij geen "iPhone 5" heet.
Eerst in onze glazen bol kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:31 schreef k_i_m het volgende:
Waar zou ik de meeste kans maken straks op redelijk snelle termijn een 4S te kunnen scoren? Mac winkels of telefoon winkels?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef kadeya het volgende:
Eigenlijk is het raar dat dat ding iPhone heet, bellen is het minste wat er mee wordt gedaan in mijn geval.
Je kan ze nu al kopen in nederland.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:31 schreef k_i_m het volgende:
Waar zou ik de meeste kans maken straks op redelijk snelle termijn een 4S te kunnen scoren? Mac winkels of telefoon winkels?
Noem het voortaan de iPod phone xxxquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:24 schreef kadeya het volgende:
Eigenlijk is het raar dat dat ding iPhone heet, bellen is het minste wat er mee wordt gedaan.
Je niks aantrekken van de krassen en verder gaan met je leven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:13 schreef Soulagement het volgende:
iPhone 4 op de stoep laten vallen, nog geen jaar oudontzettend stom. Krasjes op de voorkant, achterkant en zelfs op het staal. Geen enorme krassen gelukkig, maar toch. Nu twijfel ik aan repareren (heeft iemand een inschatting van de kosten?) of een nieuwe kopen, ligt eraan wat ik voor m'n huidige beschadigde kan krijgen (16gb zwart), iemand enig idee wat ik het beste kan doen?
Dat. Echt, het zijn maar krasjes. Hij doet t nog, toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je niks aantrekken van de krassen en verder gaan met je leven.
Het laatst. Anders had T-mobile al lang meer lopen opscheppen en reclame lopen maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:20 schreef -tape- het volgende:
Verkopen en de 4S halen. Krassen op je iPhone zijn echt dodelijk
Komt de iPhone nou als eerst uit voor T-mobile only? Of kun je vanaf de release al voor elke provider een abonnement afsluiten?
http://repair.smartphonew(...)ne-4-reparaties.htmlquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:36 schreef Soulagement het volgende:
Het zijn 'maar' krasjes ja, maar ik vind het kut. Iemand een antwoord op m'n andere vragen?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zegt de grootste dipshit die ik hier rond heb zien lopenIk krijg nog steeds een tientje van je.
En vervolgens wel geblokkeerde mensen via hun inbox stalkenquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
MENSEN, neem een abo, kan je mensen blokken zodat je die posts niet meer ziet, IDEAAL.
Ik heb mijn iphone 4 gekocht toen hij ruim voorradig was, dus geen ervaring met het aanschaffen vlak na een release. Had gehoopt op ervaringen van de eerste iphone 4 kopersquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:38 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Eerst in onze glazen bol kijken.
Je kan hem dus nu al kopen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:25 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn iphone 4 gekocht toen hij ruim voorradig was, dus geen ervaring met het aanschaffen vlak na een release. Had gehoopt op ervaringen van de eerste iphone 4 kopers.
Je loopt een beetje achter:quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:35 schreef killfrenzy het volgende:
Siri draait goed op de iPhone 4 blijkbaar:
http://9to5mac.com/2011/1(...)s-to-iphone-4-video/
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
Toevoeging: Ik wil hem graag in NL in een winkel kopenquote:
Dat kan niemand voorspellen. De Phonehouse hoef je denk ik niet te proberen, want daar kan je reserveren. Maar verder is het koffiedikkijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toevoeging: Ik wil hem graag in NL in een winkel kopen
Zodra je thuis bent kan je m toch gewoon via je pc & redsn0w weer opstarten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Flepke het volgende:
Untethered jailbreaks + uitgaan + lege batterijen + middle of nowhere is nooit grappig trouwens.
Ah, streep ik die vast van mijn lijst! Dank!quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat kan niemand voorspellen. De Phonehouse hoef je denk ik niet te proberen, want daar kan je reserveren. Maar verder is het koffiedikkijken.
Oops, ach maar een dagjequote:
Tethered bedoel je dus?quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:43 schreef Flepke het volgende:
Untethered jailbreaks + uitgaan + lege batterijen + middle of nowhere is nooit grappig trouwens.
Dat kan dus nu al voor de 3e keer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:39 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Toevoeging: Ik wil hem graag in NL in een winkel kopen
Weet je, ik ben bijna overtuigd om een abo te nemen! Mijn God, je gaat je toch schamen voor iPhone-gebruikers...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:57 schreef delano.888 het volgende:
MENSEN, neem een abo, kan je mensen blokken zodat je die posts niet meer ziet, IDEAAL.
Excuus, ik dacht dat je via Duitsland bestellen bedoelde. Waar dan? Voor zover ik weet verkopen ze niks voor de 28e?quote:
Meerdere plekken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:40 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Excuus, ik dacht dat je via Duitsland bestellen bedoelde. Waar dan? Voor zover ik weet verkopen ze niks voor de 28e?
Waarom is dat gemeen? Het is geen liefdadigheidsinstelling..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:59 schreef delano.888 het volgende:
Precies, en daarbij zijn er alweer hele theorieën (begint iPhone 5 achtige vormen aan te nemen) dat Siri vrij zal worden gegeven aan iPhone 4/iPad 2 gebruikers zodra ze wat beta tests hebben gedraaid.quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:05 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Waarom is dat gemeen? Het is geen liefdadigheidsinstelling..
ik wil je niet uit je droom halen, je hebt gewoon een FUP hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:43 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Je kan je huidige abbo tot het 'einde der tijden' verlengen onder dezelfde voorwaarden. Ik heb bijvoorbeeld al vanaf 2008 een i300 T-mobile abbo en koop mijn iPhones los, op deze manier heb je niets te maken met Netneutrale tarieven...
Dus geen FUP en tot Tmobi met een totaal nieuw netwerk komt voldoet dit voor mij prima.
7mbit en t-mobile. je mag blij zijn als je bereik hebtquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Denk dat ik voor dit abonnement maar ga.
iSmart 200
Duur 1 jaar
Prijs per maand
Actietarief per maand ¤ 29,50
Looptijd actietarief: gehele contractduur
Apple iPhone 4 16GB White
¤ 345,-
Iemand met een betere suggestie voor een eenjarige abonnement? De iPhone 4S wordt gewoon te duur, nu men vermoedt dat het om en nabij de ¤260,- gaat kosten bij een tweejarig abonnement.
De reden waarom ik de iSmart wil is mede door de snelheid van het internet; tot 7Mbit. Of weet iemand hier waar ik een goedkope sim only kan krijgen die ook zulke snelheden aanbiedt.
Contractueel gezien zou dat niet het geval moeten zijn. Er zit wel een FUP op, maar niet een datalimiet zoals bij nieuwere abbo-vormen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik wil je niet uit je droom halen, je hebt gewoon een FUP hooren een trage reet verbinding.
[..]
7mbit en t-mobile. je mag blij zijn als je bereik hebt
sim only van bv. telfort 7.2mbps E10,95
Echt niet hoor. Ik heb geregeld problemen met T-Mobile in Amsterdam. Waar vrienden met Kpn/Vodafone een prima 3G verbinding hebben zie ik bij mij alleen Gprs of nog erger helemaal geen internetverbinding. Dat is ook de reden dat ik binnenkort overstap. Aangezien T-Mobile ook geen Flex abonnement heeft is er helemaal geen reden om bij deze provider te blijven.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Onzin, in Amsterdam is de dekking van T-mobile gewoon goed. Telfort levert overigens geen 7.2Mbit, althans niet volgens hun officiële website. http://shop.telfort.nl/sim-only/
Is dat binnen of buiten? Bij T-Mobile is de ontvangst binnen gewoon minder vanwege de band die ze gebruiken. Verder kan je eigenlijk alleen een vergelijking maken als ze van hetzelfde type toestel gebruik maken.quote:Op maandag 17 oktober 2011 01:36 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Echt niet hoor. Ik heb geregeld problemen met T-Mobile in Amsterdam. Waar vrienden met Kpn/Vodafone een prima 3G verbinding hebben zie ik bij mij alleen Gprs of nog erger helemaal geen internetverbinding. Dat is ook de reden dat ik binnenkort overstap. Aangezien T-Mobile ook geen Flex abonnement heeft is er helemaal geen reden om bij deze provider te blijven.
Het gebeurt ook niet vaak, maar hoeveel moeilijker is het voor apple om te zorgen dat je die fotos gewoon online kunt bekijken? Wat zou het nadeel zijn? Ik kan geen nadelen bedenken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus je hebt én geen telefoon bij de hand én je bent niet bij je eigen computer? Dat lijkt me wel een ultieme zeldzaamheid.
De oplossing is trouwens heel simpel, je foto's naar Dropbox laten pushen. Een andere optie is om iCloud op je werkcomputer te installeren.
http://mashable.com/2011/10/16/iphone-4s-siri-review/quote:Siri on the iPhone 4S still feels like a work in progress. I think it could have used another few months of development before it was released to push it well beyond gimmick territory
Sowieso vermoed ik dat mevrouw Siri een kansloze missie wordt net als al die andere voice control pogingen. Al is het technisch haalbaar, dan nog kun je jezelf afvragen of je tegen je gsm gaat lopen ouwehoeren... 3 keer op het scherm tikken vind ik dan toch wat handiger. Het biedt niets extra`s.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:07 schreef Godtje het volgende:
Aardig (op het oog) objectieve review
http://thenextweb.com/app(...)torola-droid-bionic/
En Siri review
[..]
http://mashable.com/2011/10/16/iphone-4s-siri-review/
Ik ook.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:31 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sowieso vermoed ik dat mevrouw Siri een kansloze missie wordt net als al die andere voice control pogingen. Al is het technisch haalbaar, dan nog kun je jezelf afvragen of je tegen je gsm gaat lopen ouwehoeren... 3 keer op het scherm tikken vind ik dan toch wat handiger. Het biedt niets extra`s.
In Canada nu dus al niet volgens de ene link die ik gaf.quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef Blik het volgende:
Voor Amerika is het misschien een USP, vanwege het feit dat het Engels is en er veel ondersteuning is met allerlei leuke features. Maar in Nederland is het bijna niet bruikbaar denk ik
Nederlandse ondersteuning komt wel, maar dan nog...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef Blik het volgende:
Voor Amerika is het misschien een USP, vanwege het feit dat het Engels is en er veel ondersteuning is met allerlei leuke features. Maar in Nederland is het bijna niet bruikbaar denk ik
Waar/wanneer/hoe had je hem besteld?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
4s thuis afgeleverd, dus vanavond tijd om te spelen
Via Duitse Apple site. Laten afleveren in Duitsland en van daaruit laten doorsturen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:13 schreef drbarisart het volgende:
[..]
Waar/wanneer/hoe had je hem besteld?
Ze spreken geen Engels in Australië, Canada en het VK?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:33 schreef Blik het volgende:
Heb hun dus net ff gebeld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meerdere plekken.
o.a.
http://www.tele-world.nl/teleworld/
Ja duh...quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb hun dus net ff gebeld.
Hun hebben alles nog op voorraad, ook niet HEEL gek, een 16gb kost namelijk 1550 euro bij hun.
Het is maar wat je belachelijk noemt. Hun verkopen er een paar en maken een leuke winst.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef bambino het volgende:
Dat is nog belachelijk.
Je kunt hem in de UK bestellen, en dan via een adres door laten sturen. Kost je misschien 700-800?
Sterker nog, je kunt met ryanair voor 2 tientjes naar uk vliegen, zelf kopen, terug vliegen voor ongeveer datzelfde.
Dat is je goed recht. Ieder zijn ding.quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:24 schreef bambino het volgende:
Ik vind het veel te veel geld voor zoiets. Ik woon zelf 5km van de grens in duitsland zou hem evt daar kunnen halen maar hun verkopen niet zonder abbo afaik.
Maar goed ik sta er niet om te springen om hem vandaag te hebben.
nog niet helaasquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Skv het volgende:
Waar blijft die stomme untethered jailbreak nou?
3 x hunquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:09 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb hun dus net ff gebeld.
Hun hebben alles nog op voorraad, ook niet HEEL gek, een 16gb kost namelijk 1550 euro bij hun.
nog niet helaasquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Skv het volgende:
Waar blijft die stomme untethered jailbreak nou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |