abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103067945
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:36 schreef c0nd0r het volgende:
Ben ik trouwens de enige die vindt dat de SMS/iMessage app er erg amateuristisch uitziet met dat 'Bericht' in het invoer vakje en dat rare groene knopje?

Krijg er een beetje een hobbisten gevoel bij..
pi_103067954
iPhone ftw
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:38:31 #4
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_103067972
Mwah, het is wel handig dat je meteen kunt zien of een bericht naar iemand via SMS (groen) of iMessage (blauw) gaat. Maar om dat ook nog eens te herhalen met een tekstje in het invoerveld is wat overbodig, ja. Dat had ook met een éénmalige pop-up gekund of zo.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_103068002
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
iPhone ftw
Feyenoord Rotterdam
pi_103068029
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:37 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

groen = sms
blauw = isms
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:40:37 #7
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103068030
Ah, tekst in het invoerveld draagt wel bij aan de usability.

En dat groen/blauwe is ook een goede keuze geweest alhoewel ik de gekozen kleur groen wel erg tegenstrijdig vind met de rest van de algemene vormgeving op de iPhone.

Ik vind de 'Aan/Uit'-schuifknopjes die eerst vierkant waren en nu rond ook minder mooi.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:41:21 #8
62913 Blik
The one and Only!
pi_103068051
Bij mij werkt dat icloud in ieder geval voor geen meter. Als ik een afspraak maak in mijn outlook, verschijnt die niet op mijn online icloud calender.

Zijn er instellingen die ik aan moet hebben staan, naast de "agenda-optie" in het icloud menu?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:45:40 #9
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103068159
Heb je geselecteerd dat de agenda die je gebruikt in Outlook gebruik moet maken van iCloud?
pi_103068186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:40 schreef xSoDx het volgende:

[..]

groen = sms
blauw = isms
Ah ok, had al zo'n vermoeden :)

quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:40 schreef boem-dikkie het volgende:
Ah, tekst in het invoerveld draagt wel bij aan de usability.

En dat groen/blauwe is ook een goede keuze geweest alhoewel ik de gekozen kleur groen wel erg tegenstrijdig vind met de rest van de algemene vormgeving op de iPhone.

Ik vind de 'Aan/Uit'-schuifknopjes die eerst vierkant waren en nu rond ook minder mooi.
Inderdaad ik vind de kleur er totaal niet bij passen.
Hm ja op zich duidelijk.. Maar de uitlijning van dat 'Bericht' tekstje.. Ik weet niet er klopt iets niet aan.. En als je dat al niet snapt dan kun je beter geen iPhone gebruiken denk ik :P

Vind de ronde toggles dan wel weer leuk!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:49:34 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_103068252
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je geselecteerd dat de agenda die je gebruikt in Outlook gebruik moet maken van iCloud?
Hij heeft op het begin wel alle afspraken gesynced naar de cloud, maar vervolgens komen de updates in ieder geval niet meer door. Dus een gewijzigde afspraak staat in de cloud nog op het oude tijdstip ipv het nieuwe tijdstip

Maar goed, wil wel nieuwe poging wagen. Waar moet ik kijken volgens jou?

(ik heb overigens bij mijn agenda wel de iCloud uitstaan zie ik nu, maar dat is puur omdat ik niet wil dat ik agenda-items niet tweemaal in mijn agenda wil hebben staan)

[ Bericht 15% gewijzigd door Blik op 14-10-2011 10:55:35 ]
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2011 @ 10:53:31 #12
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_103068376
jammer dat de bug met de foute albumcovers in de iPod app niet is gefixt. Nu nog komt het regelmatig voor dat ik de verkeerde cover zie. Vooral als ik in iTunes opgeef dat de cover van het hele album gezocht moet worden, ipv dat het in de mp3s zelf staat.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_103068469
Gaat bij jullie de batterij ook ontzettend snel leeg met iOS5? Ik heb alle instellingen 'batterij voordelig' aangepast, maar dan nog...iPhone 4 heb ik het dan over.
pi_103068525
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Blue_note het volgende:
Gaat bij jullie de batterij ook ontzettend snel leeg met iOS5? Ik heb alle instellingen 'batterij voordelig' aangepast, maar dan nog...iPhone 4 heb ik het dan over.
Niet echt verschil gemerkt tot nu toe eigenlijk.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_103068556
Heeft iemand hier toevallig een oplossing voor het probleem dat mijn gedownloade custom ringtones niet mee-syncen? Ik kan ze opnieuw aankopen, maar wtf?
People assume too much.
pi_103068649
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:59 schreef Jarno het volgende:

[..]

Niet echt verschil gemerkt tot nu toe eigenlijk.
Same here.
Zelfs een kleine verbetering zou ik zeggen.. Maar dat kan ook mijn fantasie zijn!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:04:34 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103068660
quote:
Ik heb hetzelfde.
pi_103068686
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:04 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde.
Ik ook.
pi_103068792
Misschien zijn er users die mij ff kunnen helpen.

Door de update naar iOS5 ben ik 6500 MP3's kwijt geraakt. Ook al heb ik op 2 verschillende computers een reserve kopie gemaakt, beide kon ik niet meer terug zetten.

Nu ben ik langzaam aan bezig om mijn muziek er weer op te zetten maar stuit ik op het volgende. In iTunes kan ik enkele MP3's niet taggen in de juiste albums/cover art etc. Wat ik ook probeer het lukt niet. Als ik naar de root van de MP3 ga kijken op mijn computer en daar in loop te tweaken met namen/art etc lukt het af en toe wel maar dan soms nog niet.

Is er misschien een instelling in iTunes of op de iPod/iPhone waar dit aan ligt?

Thnx!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_103068883
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef CoExist het volgende:
Misschien zijn er users die mij ff kunnen helpen.

Door de update naar iOS5 ben ik 6500 MP3's kwijt geraakt. Ook al heb ik op 2 verschillende computers een reserve kopie gemaakt, beide kon ik niet meer terug zetten.

Nu ben ik langzaam aan bezig om mijn muziek er weer op te zetten maar stuit ik op het volgende. In iTunes kan ik enkele MP3's niet taggen in de juiste albums/cover art etc. Wat ik ook probeer het lukt niet. Als ik naar de root van de MP3 ga kijken op mijn computer en daar in loop te tweaken met namen/art etc lukt het af en toe wel maar dan soms nog niet.

Is er misschien een instelling in iTunes of op de iPod/iPhone waar dit aan ligt?

Thnx!
je moet in itunes dan de album artist veranderen, dan staan ze weer netjes onder elkaar. Alle nummers van het album tegelijk selecteren, dan rechter muisknop Get Info, en even album artist aanpassen
pi_103068933
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef Agorias het volgende:

[..]

je moet in itunes dan de album artist veranderen, dan staan ze weer netjes onder elkaar. Alle nummers van het album tegelijk selecteren, dan rechter muisknop Get Info, en even album artist aanpassen
Yep, dat doe ik ook! Ik werk al 7 jaar met een iPod maar wat ik nu ook doe sommige nummers blijven ergens scattered in mijn playlists. Ik probeer nu wijzigingen door te voeren in de MP3's zelf op mijn PC en in Windows Media Player maar ook daar heb ik geen succes.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:16:46 #22
62913 Blik
The one and Only!
pi_103068990
Waarom niet met afspeellijsten werken in iTunes, werkt een stuk fijner al zeg ik het zelf
pi_103069123
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:16 schreef Blik het volgende:
Waarom niet met afspeellijsten werken in iTunes, werkt een stuk fijner al zeg ik het zelf
GELUKT!
Dit was de gouden tip die ik zocht! Thnx man!
pi_103069270
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:05 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Ik ook.
En hier nog één.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:34:12 #25
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_103069464
Sommige mensen die om 2 in de nacht al wachten op een toestel dat alleen een iets snellere CPU heeft, ik vind het wel fijn dat de launch hier pas de 28st is, kan ik mooi de aankondiging van de Nexus Prime nog even afwachten.
graag verwijderen
pi_103069518
Een maat van mij staat in Oberhausen en heeft 2 iPhones 4S reserveringen zag ik net op zn FaceBook... 1x White 16GB en 1x Black 32GB.

Als je zijn foto's ziet van die rijen mensen... fucking niet normaal!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:38:25 #27
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_103069559
Dat iCloud en IOS5 zuigt zeg, wat een gemiste kansen.

* Calender - werkt niet samen met google calendar
* e-mail - bedankt Steve, maar gast : ik héb al e-mail
* iWork - nee dank u, ik gebruik office en dan heb ik niets aan je iWork in de cloud
* iMessage - mensen met Android vind ik soms ook aardig. Whatsapp dus.
* photostream - kan ik niet bekijken op icloud.com
* find my friends - kerel, dat gaat zo niet werken. Ik wil zien wie het al heeft, dan evt daarmee aansluiten. Maar ik ga niemand zomaar uitnodigen. Een soort facetime : niemand gebruikt dat.

Lijkt er op dat Apple internet niet snapt.
Overal verstand van.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:39:57 #28
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_103069607
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:38 schreef macondo het volgende:

* iWork - nee dank u, ik gebruik office en dan heb ik niets aan je iWork in de cloud
* find my friends - kerel, dat gaat zo niet werken. Ik wil zien wie het al heeft, dan evt daarmee aansluiten. Maar ik ga niemand zomaar uitnodigen. Een soort facetime : niemand gebruikt dat.

Ja ik snap ook niet wat iedereen zo bijzonder vindt aan iOS 5, ik vind het allemaal erg karig voor een nieuwe versie. En iCloud is gewoon bijna identiek aan MobileMe, alleen in een nieuw jasje.
graag verwijderen
pi_103069619
Ook zoiets vreemds... na de update is mijn Appstore ineens in het Engels...
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:42:46 #30
104871 remlof
Europees federalist
pi_103069691
quote:
Ik heb nog geen verschil kunnen bemerken eigenlijk. Maar ok, iOS 5 staat er nog niet eens 24 uur op.
pi_103069752
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef remlof het volgende:

[..]

Ik heb nog geen verschil kunnen bemerken eigenlijk. Maar ok, iOS 5 staat er nog niet eens 24 uur op.
Ik merkte het al met GM. Dacht dat het misschien daar in lag echter gister zag ik het percentage gewoon per paar minuten dalen.
pi_103069767
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef zomer86 het volgende:
Sommige mensen die om 2 in de nacht al wachten op een toestel dat alleen een iets snellere CPU heeft, ik vind het wel fijn dat de launch hier pas de 28st is, kan ik mooi de aankondiging van de Nexus Prime nog even afwachten.
Mwa, hij heeft wel meer dan een iets snellere cpu, maar ook al was het een compleet andere iPhone met onvoorstelbare specs, dan zou ik nog steeds niet de moeite nemen om buiten een Apple store te gaan bivakkeren en ik begrijp de mensen die het wel doen ook absoluut niet.

Zo'n pre-order via de T-Mob site vond ik vorig jaar eigenlijk al teveel moeite (helemaal toen die zooi plat ging). :(
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:47:44 #33
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103069813
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef zomer86 het volgende:
De Nexus Prime wordt dan wel de 19e voorgesteld, eer die in Europa verkrijgbaar is zijn we toch wel een flink stuk verder.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:49:21 #34
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_103069867
Ik kijk over een paar maanden wel of ik een 4S wil, voorlopig doet de 3GS het nog prima. Heb eigenlijk ook helemaal geen zin om een nieuw abonnement met o-zo-handige datalimiet af te moeten sluiten :').
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_103069900
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:39 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ja ik snap ook niet wat iedereen zo bijzonder vindt aan iOS 5, ik vind het allemaal erg karig voor een nieuwe versie. En iCloud is gewoon bijna identiek aan MobileMe, alleen in een nieuw jasje.
Waar ik het meest van geniet is dat Safari echt een stuk sneller is geworden en dat de notificaties minder storend zijn.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:51:30 #36
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_103069928
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:47 schreef DeMessias het volgende:

[..]

De Nexus Prime wordt dan wel de 19e voorgesteld, eer die in Europa verkrijgbaar is zijn we toch wel een flink stuk verder.
De Nexus One had ik ook binnen een week naar de release, ze zijn meestal ook wat makkelijker te verkrijgen via eBay dan een iPhone. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die phone, want hoe meer ik over de iPhone 4S nadenk hoe minder ik het begin te vinden. Als ik 600 euro ga uitgeven, wil ik ook wel iets nieuws voelen en niet dat me browser een halve seconde sneller een website op het scherm kan toveren. Misschien deze generatie maar een keer over slaan, en wachten op de iPhone 5.
graag verwijderen
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:52:37 #37
62913 Blik
The one and Only!
pi_103069958
quote:

Wel mee eens idd, vind het berichtencentrum en de messages in de lockscreen ook. Maar ik ben ook nog niet overtuigd van icloud, onder meer om bovenstaande redenen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:59:02 #38
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103070186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:51 schreef zomer86 het volgende:

[..]

De Nexus One had ik ook binnen een week naar de release, ze zijn meestal ook wat makkelijker te verkrijgen via eBay dan een iPhone. Ben eigenlijk wel benieuwd naar die phone, want hoe meer ik over de iPhone 4S nadenk hoe minder ik het begin te vinden. Als ik 600 euro ga uitgeven, wil ik ook wel iets nieuws voelen en niet dat me browser een halve seconde sneller een website op het scherm kan toveren. Misschien deze generatie maar een keer over slaan, en wachten op de iPhone 5.
De 4S is enkel de moeite als je nog geen 4 of 3GS had imo. Daarom kijk ik ook uit naar de presentatie van 19 oktober, maar ik wacht bij een eventuele aankoop liever tot hij als Samsung verschijnt ipv Nexus.
pi_103070220
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:40 schreef CoExist het volgende:
Ook zoiets vreemds... na de update is mijn Appstore ineens in het Engels...
Geen last van!
pi_103070505
Edit:

never mind
People assume too much.
pi_103071234
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:59 schreef DeMessias het volgende:

[..]

De 4S is enkel de moeite als je nog geen 4 of 3GS had imo. Daarom kijk ik ook uit naar de presentatie van 19 oktober, maar ik wacht bij een eventuele aankoop liever tot hij als Samsung verschijnt ipv Nexus.
waarom liever als samsung dan Nexus?
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:37:21 #42
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_103071443
quote:

- Waarom zou je Google Calendar in iCloud willen synchroniseren? Het doel van iCloud is synchronisatie zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Google Calendar doet dat al. Google Sync gebruik je náást iCloud, niet mét iCloud.
- Hiervoor geldt hetzelfde, als je al een Gmail-adres hebt héb je al automatische synchronisatie.
- iWork, je beoelt "Documents"? De API's hiervoor zijn publiekelijk toegankelijk, dus ook andere apps kunnen dit gebruiken. Voor Office is momenteel inderdaad nog geen ondersteuning, maar wat niet is kan nog komen.
- Photostream is ook niet bedoeld om online te kijken, iCloud is geen online opslag, het is een pushservice. Alles wat je op je iPhone doet, komt ook meteen op je iPad, Mac of PC en visa versa.
- Find my friends: whatever, ik zie zelf het nut er ook niet van in.

Het lijkt er op dat jij het nut van iCloud niet snapt en zelf niet weet wat nou precies het probleem is.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_103071588
Hoop trouwens wel dat er binnenkort wat handige en bruikbare widgets komen die je in het berichtencentrum kan plaatsen. Want nu staat er alleen maar de Weerapp en de aandelenapp. Beetje jammer.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:44:24 #44
62913 Blik
The one and Only!
pi_103071628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

- Waarom zou je Google Calendar in iCloud willen synchroniseren? Het doel van iCloud is synchronisatie zonder dat je er iets voor hoeft te doen. Google Calendar doet dat al. Google Sync gebruik je náást iCloud, niet mét iCloud.
- Hiervoor geldt hetzelfde, als je al een Gmail-adres hebt héb je al automatische synchronisatie.
- iWork, je beoelt "Documents"? De API's hiervoor zijn publiekelijk toegankelijk, dus ook andere apps kunnen dit gebruiken. Voor Office is momenteel inderdaad nog geen ondersteuning, maar wat niet is kan nog komen.
- Photostream is ook niet bedoeld om online te kijken, iCloud is geen online opslag, het is een pushservice. Alles wat je op je iPhone doet, komt ook meteen op je iPad, Mac of PC en visa versa.

Het lijkt er op dat jij het nut van iCloud niet snapt en zelf niet weet wat nou precies het probleem is.
Eigenlijk zeg je dus, als je maar 1 apple-product hebt heeft het helemaal geen nut om iCloud te hebben?
pi_103071630
quote:

[..]

QFT

Al kan ik overigens wel een paar scenario's bedenken waarbij die Find my Friends handig kan zijn
People assume too much.
pi_103071670
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:44 schreef Blik het volgende:

[..]

Eigenlijk zeg je dus, als je maar 1 apple-product hebt heeft het helemaal geen nut om iCloud te hebben?
Het is ook gelijk een online-backup...dus in die zin heeft het wel nut.
En ook de Find my iPhone functie vind ik wel handig, daar ik vaak mijn telefoon kwijt ben :p
People assume too much.
pi_103071859
Ik vind syncen via wlan en die nieuwe meldingen tof. De rest is niet zo boeiend.

Mijn homescreen freezed overigens wel als ik meldingen ontvang terwijl ik gebeld word. CTRL+ALT+DEL :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 12:59:42 #48
57047 macondo
pi_103072076
quote:

[..]

Ik ben blij dat je met me eens bent dat waarschijnlijk niemand wat heeft aan e-mail of calendar in de iCloud, evenals dat het gebrek aan office ondersteuning praktisch erg onhandig is.

De foto's worden inderdaad gesynct, maar het stáát er wel in de cloud zou je denken. Zou dan ook toegankelijk kunnen zijn in theorie - lijkt je niet?
Overal verstand van.
pi_103072203
4S is op m'n Duitse doorstuuradres afgeleverd *O*. Doe maar snel doorsturen dan!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:16:56 #50
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103072597
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:30 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

waarom liever als samsung dan Nexus?
Dat is puur gevoelsmatig. Samsung "vertrouw" ik meer, Nexus ken ik niet. Een rationele verklaring heb ik er niet direct voor.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:33:51 #51
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_103073124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:59 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je met me eens bent dat waarschijnlijk niemand wat heeft aan e-mail of calendar in de iCloud, evenals dat het gebrek aan office ondersteuning praktisch erg onhandig is.
Nee, jij hebt er niets aan. Dat is wat anders. Niet alles draait om jou.

Voor iedereen die een iPhone heeft en daarnaast nog een stuk hardware van Apple is het een fantastische uitkomst.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:36 #52
62913 Blik
The one and Only!
pi_103073195
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef very het volgende:

[..]

Het is ook gelijk een online-backup...dus in die zin heeft het wel nut.
En ook de Find my iPhone functie vind ik wel handig, daar ik vaak mijn telefoon kwijt ben :p
De find my iphone functie bestond al, dus blijft over de online back-up. Ik vind de online back-up alleen handig als ook mijn muziek in de back-up zou zitten. De back-ups van mijn apps vind ik nou niet echt boeiend
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:46:00 #53
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_103073575
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Dat is puur gevoelsmatig. Samsung "vertrouw" ik meer, Nexus ken ik niet. Een rationele verklaring heb ik er niet direct voor.
Ik heb de Nexus One gehad, en die was prima te vertrouwen.
graag verwijderen
pi_103073721
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:46 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Ik heb de Nexus One gehad, en die was prima te vertrouwen.
Die was dan ook van htc, de anderen zijn van Samsung.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:03:48 #55
53267 TC03
pi_103074170
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:59 schreef macondo het volgende:

[..]

De foto's worden inderdaad gesynct, maar het stáát er wel in de cloud zou je denken. Zou dan ook toegankelijk kunnen zijn in theorie - lijkt je niet?
Er zijn genoeg mensen die er wel wat aan hebben. :) Gebrek aan Office-ondersteuning is inderdaad onhanding, maar aangezien de API's open zijn en elke app er gebruik van kan maken zal dit zich in de toekomst nog verder kunnen gaan ontwikkelen. De dienst is net één dag in de lucht en jij verwacht dat het al meteen perfect aan jouw matstaven voldoet?

De foto's staan in de cloud, voor een periode van 30 dagen. Zoals ik al zei is het idee achter iCloud dat alles gepushed wordt, dus waarom dan alsnog dingen in de cloud zelf toegankelijk maken? Dat is een halfslachtige oplossing waar niemand wat aan heeft.

Dit soort dingen moeten gewoon groeien en zich verder ontwikkelen, het kan alleen maar beter worden. Zelf gebruik ik nu alleen echt photostream en iCloud-backups. Dat vind ik eigenlijk al prima. Ik heb al mijn foto's meteen op mijn PC staan en ik heb elke dag een verse backup, prettig gevoel. :)
pi_103074762
Even een vraagje...als ik nieuwe nummers heb toegevoegd aan mijn muziekbibliotheek in iTunes op de PC, dan moet ik nog steeds dit met een kabeltje synchroniseren naar mijn iPhone. Klopt dat? Krijg het niet met iCloud voor elkaar.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:25:21 #57
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_103074904
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef Lily1987 het volgende:
Even een vraagje...als ik nieuwe nummers heb toegevoegd aan mijn muziekbibliotheek in iTunes op de PC, dan moet ik nog steeds dit met een kabeltje synchroniseren naar mijn iPhone. Klopt dat? Krijg het niet met iCloud voor elkaar.
Als het goed is doet ie het ook via wlan, mits je in hetzelfde netwerk zit. Ik moet zeggen dat ik het met een kabel doe want muziek en podcasts wil ik handmatig overzetten.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_103075416
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:03 schreef TC03 het volgende:
De foto's staan in de cloud, voor een periode van 30 dagen. Zoals ik al zei is het idee achter iCloud dat alles gepushed wordt, dus waarom dan alsnog dingen in de cloud zelf toegankelijk maken? Dat is een halfslachtige oplossing waar niemand wat aan heeft.
Voor het geval dat je even geen ios bij de hand hebt, maar wel een computer?
dat niemand er wat aan zou hebben is onzin...ik zou het ook prettig vinden als ik hier op mijn werkcomputer (windows xp 64 bit, dus geen iTunes) ook bij mijn foto's kan. Maar niet dus.
People assume too much.
pi_103075567
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:16 schreef DeMessias het volgende:

[..]

Maar Nexus is altijd een Google tel gemaakt door X fabrikant. In dit geval Samsung.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:46:21 #60
57047 macondo
pi_103075678
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:33 schreef NJ het volgende:

[..]

Nee, jij hebt er niets aan. Dat is wat anders. Niet alles draait om jou.

Voor iedereen die een iPhone heeft en daarnaast nog een stuk hardware van Apple is het een fantastische uitkomst.
Anderen zullen er vast wel iets aan hebben, zoals met name mensen die nu nog geen e-mail hebben. Ideaal.

(ik ken die mensen alleen niet :') )
Overal verstand van.
pi_103075826
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Anderen zullen er vast wel iets aan hebben, zoals met name mensen die nu nog geen e-mail hebben. Ideaal.

Zoals met name mensen die een mac hebben :')
People assume too much.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:54:35 #62
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_103075957
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef Lily1987 het volgende:
kan draadloos, maar je moet wel in iTunes opgeven welke muziek je dus naar je iphone wil zetten. Dus daar aan een playlist toevoegen of uitkiezen welke albums je wilt overzetten.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 14:57:28 #63
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_103076055
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:46 schreef macondo het volgende:

[..]

Je leest echt niet wat er staat hè?
Iedereen die meer van Apple heeft dan een enkele iPhone heeft er wat aan.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:02:38 #64
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103076199
Sommige mensen hier. :')
pi_103076678
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef boem-dikkie het volgende:
Sommige mensen hier. :')
Dit.

Iets met klok en klepel.. :P
pi_103077449
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Als het goed is doet ie het ook via wlan, mits je in hetzelfde netwerk zit. Ik moet zeggen dat ik het met een kabel doe want muziek en podcasts wil ik handmatig overzetten.
Je kan het ook handmatig doen maar dan zonder kabel.
pi_103077817
Ik krijg die weer notificatie niet werkend. Alles staat aan in berichtencentrum, maar kan nergens selecteren of ik badges, meldingen of geluid wil. Iemand een oplossing daarvoor?

En ook hier helaas een schokkerige Safari.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:53:18 #68
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103077918
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:50 schreef nikk het volgende:
Ik krijg die weer notificatie niet werkend. Alles staat aan in berichtencentrum, maar kan nergens selecteren of ik badges, meldingen of geluid wil. Iemand een oplossing daarvoor?

En ook hier helaas een schokkerige Safari.
Wat gebeurd er als je bij instellingen -> berichtgeving -> op een app klikt die in het berichtencentrum zit dan?
pi_103078730
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Wat gebeurd er als je bij instellingen -> berichtgeving -> op een app klikt die in het berichtencentrum zit dan?
Kan dan kiezen hoe de melding eruit komt te zien (strook, etc), kan vervolgens geluiden, meldingen, etc, aanzetten. Het punt is dat bij de weer applicatie ik alleen berichtencentrum aan kan zetten. Ik zie verder geen andere opties.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:24:30 #70
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103079166
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:13 schreef nikk het volgende:

[..]

Kan dan kiezen hoe de melding eruit komt te zien (strook, etc), kan vervolgens geluiden, meldingen, etc, aanzetten. Het punt is dat bij de weer applicatie ik alleen berichtencentrum aan kan zetten. Ik zie verder geen andere opties.
Sigh.

Je kunt de weer applicatie alleen maar als widget in je Notificationcenter plaatsen. Er zijn helemaal geen andere opties, dus niet zo gek dat je dat niet kunt.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:25:31 #71
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103079215
Overigens flipt de iPhone wel behoorlijk door die Kiosk in een mapje te zetten. Als je hem opstart in die map dan trekt je iPhone het even niet, en als je hem er daarna weer uit haalt onthoudt het mapje niet welke app er in of eruit is. Als je 5 apps in je map hebt staan en je haalt er 4 uit blijf je in het overzicht die 4 apps nog zien. :')
pi_103079492
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Overigens flipt de iPhone wel behoorlijk door die Kiosk in een mapje te zetten. Als je hem opstart in die map dan trekt je iPhone het even niet, en als je hem er daarna weer uit haalt onthoudt het mapje niet welke app er in of eruit is. Als je 5 apps in je map hebt staan en je haalt er 4 uit blijf je in het overzicht die 4 apps nog zien. :')
Ik heb het even geprobeerd, kreeg het niet voor elkaar en sindsdien heb ik een bugje dat random iconen niet zichtbaar zijn van apps als ik een mapje open of naar een andere pagina spring op de springboard :')

Zal wel na een reboot verholpen zijn.
pi_103079510
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:45 schreef very het volgende:

[..]

Die optie bestaat al lang, is geen nieuwe iCloud functie
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:43:08 #74
57047 macondo
pi_103079841
quote:
5s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:57 schreef NJ het volgende:

[..]

Je leest echt niet wat er staat hè?
Iedereen die meer van Apple heeft dan een enkele iPhone heeft er wat aan.
Ik mag hopen dat mensen zonder ipad / apple er ook iets aan hebben.

Photosync, absoluut handig. Verder blijf ik sceptisch over de huidige functies.

Ander vraagje uit interesse: heeft iemand hier ooit facetime gebruikt?
Overal verstand van.
pi_103079937
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:24 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Sigh.

Je kunt de weer applicatie alleen maar als widget in je Notificationcenter plaatsen. Er zijn helemaal geen andere opties, dus niet zo gek dat je dat niet kunt.
Aha. Maar dan is het probleem dat ik dus geen zichtbare widget heb.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:49:34 #76
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_103080075
Ik ben er net achter gekomen iCloud mijn contactlist heeft leeggetrokken. Hoe krijg ik deze terug op mijn iPhone? Ik heb momenteel contacten syncen ingeschakeld staan bij mijn iCloud instellingen.
pi_103080110
Heb nu ios5 sinds een dag ofzo, en tot nu toe niet veel verschil gemerkt.
Dat iCloud heb ik geen ruk aan maar dat is denk ik ook persoonlijk.

Als je thuis een ipad iphone ipod touch hebt en een mac dan kan ik me voorstellen dat je het makkelijk vind ofzo.

Enige nadeel van ios5 vind ik dat de JB tweaks nog niet allemaal werken.

Ik mis mijn 5x4 collumns :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:56:14 #78
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_103080256
quote:
3s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:33 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Ik heb het even geprobeerd, kreeg het niet voor elkaar en sindsdien heb ik een bugje dat random iconen niet zichtbaar zijn van apps als ik een mapje open of naar een andere pagina spring op de springboard :')

Zal wel na een reboot verholpen zijn.
Ik heb het wel voor elkaar gekregen.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:57:21 #79
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_103080294
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 16:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat mensen zonder ipad / apple er ook iets aan hebben.

Photosync, absoluut handig. Verder blijf ik sceptisch over de huidige functies.

Ander vraagje uit interesse: heeft iemand hier ooit facetime gebruikt?
Ik gebruik facetime erg veel.
Super handig, en werkt perfect op mac en op iphone.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_103084528
Jammer dat de Apple Store in Oberhausen niet kan opnemen, begrijpt het wel. Zijn er mensen die er morgen nog naartoe gaan? Ik zit te twijfelen, maar wordt een beetje grote gok.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 19:11:15 #81
53267 TC03
pi_103085280
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 14:39 schreef very het volgende:

[..]

Voor het geval dat je even geen ios bij de hand hebt, maar wel een computer?
dat niemand er wat aan zou hebben is onzin...ik zou het ook prettig vinden als ik hier op mijn werkcomputer (windows xp 64 bit, dus geen iTunes) ook bij mijn foto's kan. Maar niet dus.
Dus je hebt én geen telefoon bij de hand én je bent niet bij je eigen computer? Dat lijkt me wel een ultieme zeldzaamheid.

De oplossing is trouwens heel simpel, je foto's naar Dropbox laten pushen. Een andere optie is om iCloud op je werkcomputer te installeren.
pi_103089890
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef JDude het volgende:
Ik kijk over een paar maanden wel of ik een 4S wil, voorlopig doet de 3GS het nog prima. Heb eigenlijk ook helemaal geen zin om een nieuw abonnement met o-zo-handige datalimiet af te moeten sluiten :').
Je kan je huidige abbo tot het 'einde der tijden' verlengen onder dezelfde voorwaarden. Ik heb bijvoorbeeld al vanaf 2008 een i300 T-mobile abbo en koop mijn iPhones los, op deze manier heb je niets te maken met Netneutrale tarieven...

Dus geen FUP en tot Tmobi met een totaal nieuw netwerk komt voldoet dit voor mij prima.
pi_103091951
Ik heb een uur geleden iOS 5 geinstallereerd op mijn iPhone. Althans, een poging tot. Ik startte iTunes, die vervolgens een reservekopie van mijn iPhone maakte en aangaf dat er een nieuwe update was (iOS5). Deze heb ik gedownload waarna mijn iPhone aangaf dat hij verbonden moest worden met iTunes (dit was hij al, maar heb de USB er kort uitgehaald en daarna weer er in gedaan). Hierna kreeg ik een foutmelding dat de iPhone niet kon worden hersteld.

Toen heb ik m'n iPhone helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen, waarna hij weer aangaf dat hij met iTunes verbonden moest worden. Weer gaf iTunes aan dat hij geen verbinding kon maken met mijn iPhone. Toen heb ik iTunes opnieuw geinstalleerd en aangegeven dat hij gesynchroniseerd moest worden met de reservekopie. Weer kreeg ik de foutmelding en heb ik reservekopie gewijzigt in synchroniseren als nieuwe iPhone. Nog werkt het niet.

Wat moet ik doen? iPhone geeft nog steeds beeldje dat hij verbonden moet worden met iTunes en iTunes is inmiddels al 3 kwartier bezig met synchroniseren. En dan zegt hij dat hij niet kan herstellen vanaf de reservekopie omdat het maken van een reservekopie is mislukt.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
pi_103093952
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:17 schreef piertje2 het volgende:
Ik heb een uur geleden iOS 5 geinstallereerd op mijn iPhone. Althans, een poging tot. Ik startte iTunes, die vervolgens een reservekopie van mijn iPhone maakte en aangaf dat er een nieuwe update was (iOS5). Deze heb ik gedownload waarna mijn iPhone aangaf dat hij verbonden moest worden met iTunes (dit was hij al, maar heb de USB er kort uitgehaald en daarna weer er in gedaan). Hierna kreeg ik een foutmelding dat de iPhone niet kon worden hersteld.

Toen heb ik m'n iPhone helemaal hersteld naar de fabrieksinstellingen, waarna hij weer aangaf dat hij met iTunes verbonden moest worden. Weer gaf iTunes aan dat hij geen verbinding kon maken met mijn iPhone. Toen heb ik iTunes opnieuw geinstalleerd en aangegeven dat hij gesynchroniseerd moest worden met de reservekopie. Weer kreeg ik de foutmelding en heb ik reservekopie gewijzigt in synchroniseren als nieuwe iPhone. Nog werkt het niet.

Wat moet ik doen? iPhone geeft nog steeds beeldje dat hij verbonden moet worden met iTunes en iTunes is inmiddels al 3 kwartier bezig met synchroniseren. En dan zegt hij dat hij niet kan herstellen vanaf de reservekopie omdat het maken van een reservekopie is mislukt.
Welke iPhone?
pi_103101858
Iemand een idee wat er aan de hand is als een iPhone geen muziek meer synchroniseert met iTunes?

iTunes heeft namelijk alle muziek van mijn iPhone gehaald en weigert nu om er weer muziek op te zetten. Muziek synchroniseren staat aangevinkt en er staan ook afspeellijsten aangevinkt maar hij synchroniseert nog steeds geen muziek. ;(

Laat maar, kwam erachter dat mijn zusje bij Muziek alle nummers had uitgevinkt :')

[ Bericht 17% gewijzigd door gamefreek op 15-10-2011 00:20:47 ]
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_103109701
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 00:12 schreef gamefreek het volgende:
Iemand een idee wat er aan de hand is als een iPhone geen muziek meer synchroniseert met iTunes?

iTunes heeft namelijk alle muziek van mijn iPhone gehaald en weigert nu om er weer muziek op te zetten. Muziek synchroniseren staat aangevinkt en er staan ook afspeellijsten aangevinkt maar hij synchroniseert nog steeds geen muziek. ;(

Laat maar, kwam erachter dat mijn zusje bij Muziek alle nummers had uitgevinkt :')
Ik wou net hetzelfde vragen, en kwam er ook net op tijd achter dat 'Synchroniseer muziek' niet stond aangevinkt :') Ideaal trouwens dat het nu draadloos kan. Ik had m'n USB-kabeltje niet bij de hand, en dacht dat ik m'n iPhone niet van nieuwe muziek kon voorzien, en dit was dé uitkomst ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door Brawler op 15-10-2011 12:42:54 ]
pi_103110848
Zijn er al geruchten bekend wanneer de iphone 5 uitkomt? Weet iemand dat?
pi_103110867
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:13 schreef Turalyon het volgende:
Zijn er al geruchten bekend wanneer de iphone 5 uitkomt? Weet iemand dat?
Waarschijnlijk Februari 2012, dus ik zou even wachten met de iPhone4S.
pi_103110914
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:14 schreef -tape- het volgende:

[..]

Kut, ik ga met de kerst naar amerika toe net voor de iphone 5. Ik heb nu een iphone 3g, wat zou jij doen? Wachten voor de iphone 5 in feb? Of nu al een 4s halen?
pi_103111296
quote:

[..]

Ik zou dit niet serieus nemen. Om de volgende redenen:

1. Er komt geen Iphone 5.
2. Apple gaat niet na vier maanden een nieuwe iPhone uitbrengen.
pi_103111312
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:16 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Kut, ik ga met de kerst naar amerika toe net voor de iphone 5. Ik heb nu een iphone 3g, wat zou jij doen? Wachten voor de iphone 5 in feb? Of nu al een 4s halen?
Nu een 4S halen. De volgende Iphone wordt de Iphone 6 en die ga je echt niet voor juni/juli 2012 zien.
pi_103111318
quote:

[..]

Werk je bij Apple?
Feyenoord Rotterdam
pi_103111550
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:33 schreef Splackavellie02 het volgende:

[..]

Nu een 4S halen. De volgende Iphone wordt de Iphone 6 en die ga je echt niet voor juni/juli 2012 zien.
De volgende iPhone wordt gewoon de iPhone 5. Net als de iPhone 4 de opvolger werd van de 3Gs.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_103111685
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 13:43 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

De volgende iPhone wordt gewoon de iPhone 5. Net als de iPhone 4 de opvolger werd van de 3Gs.
Hoewel dat technisch gezien gewoon de 4e iPhone was en de iPhone 5 (als ze hem zo gaan noemen) eigenlijk de 6e iPhone zal zijn. Misschien komen ze wel met een naam ipv opvolgend nummer, wie weet. Als je mij in mei had gevraagd wanneer de volgende iPhone uit zou komen had ik ook gezegd dat het zomer 2011 zou zijn afgaande op een "patroon". Toch liep het anders en kwam er niet eens een iPhone 5, maar een update/refresh van de 4 (hoewel dat eigenlijk alleen is gebaseerd op het uiterlijk en er qua hardware genoeg veranderd is dat ze er een iPhone 5 van hadden kunnen maken met nieuw jasje) .
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:03:14 #95
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_103111993
Februari lijkt me ook erg stug; de iPhone 4 verkocht nog als een gek toen de 4s uitkwam.
Verwacht ik april een iPad3 met een A6 processor en retina display en dan in september een iPhone 5 met dezelfde A6 processor en misschien eindelijk een iets groter scherm.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:05:21 #96
346625 DeMessias
I am the one who knocks
pi_103112035
Dat groter scherm mogen ze van mij achterwege laten hoor... Het oogt dan wel mooier, qua gebruiksgemak gaat het er niet op vooruit.
pi_103112062
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:03 schreef matthijst het volgende:
Februari lijkt me ook erg stug; de iPhone 4 verkocht nog als een gek toen de 4s uitkwam.
Verwacht ik april een iPad3 met een A6 processor en retina display en dan in september een iPhone 5 met dezelfde A6 processor en misschien eindelijk een iets groter scherm.
Waarom zouden ze het scherm groter maken? Vorig jaar hebben ze bewust gekozen voor dit formaat. De verkoopcijfers van de 4 en 4GS vallen absoluut niet tegen ondanks dat de concurrentie grotere schermen op de markt brengt, dus waarom kiezen voor een ander formaat?
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:13:44 #98
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_103112238
Groter scherm hoop ik zelf op; dat de behuizing heel iets groter is, maar het scherm dichter op de rand begint :D
Wat moeten ze anders nog verbeteren aan een iPhone om mensen te laten upgraden?
De 4S is snel genoeg voor alles wat je zou willen, scherper dan retina display krijg je niet, HD filmen is ook al maximaal. Blijft weinig te wensen over dan....

Kwam zelf van een 3GS, redenen om te upgraden waren dit keer nog: snelheid, scherm, camera.

Verkoopcijfers:
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:26:06 #99
45206 Pietverdriet
pi_103112530
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:06 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

Waarom zouden ze het scherm groter maken? Vorig jaar hebben ze bewust gekozen voor dit formaat. De verkoopcijfers van de 4 en 4GS vallen absoluut niet tegen ondanks dat de concurrentie grotere schermen op de markt brengt, dus waarom kiezen voor een ander formaat?
Waarom niet een 5 en een 5xl uitbrengen met een groter scherm en de consument laten kiezen, net als bij de iMac.
pi_103112543
iTunes kreeg mijn iPhone niet herstel na het upgraden na IOS5. Lees dat meer mensen hier problemen mee hebben/hadden. Weet iemand wat te doen om hem wel te upgraden? Heb hem niet gejailbreakt, maar nu krijg ik m'n iPhone niet meer aan de praat :( Help!
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:27:41 #101
45206 Pietverdriet
pi_103112576
quote:
8s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:26 schreef TIM-846 het volgende:
iTunes kreeg mijn iPhone niet herstel na het upgraden na IOS5. Lees dat meer mensen hier problemen mee hebben/hadden. Weet iemand wat te doen om hem wel te upgraden? Heb hem niet gejailbreakt, maar nu krijg ik m'n iPhone niet meer aan de praat :( Help!
Bel de helpdesk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')