Dat dus.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef practics het volgende:
je vriend helpt je niet eens met klussen, laat niks van zich horen, wat een baas
![]()
Dumpen die hap![]()
Het is een gods geschenk dat die eikel niet met je wou samenwonen. Zoek een andere leuke lieVe jongen waar je wel iets aan hebt
Eensquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik geef je hooguit 2 maanden en dan is het over.
Welk scenario?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:46 schreef Flew het volgende:
We hebben de laatste tijd echt nog maar heel weinig seks - we hebben nooit heel veel seks gehad - dus het is hem heus niet alleen daarom te doen. Dat geloof ik niet.
Hij houdt net zoveel van knuffelen.
Amenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef practics het volgende:
je vriend helpt je niet eens met klussen, laat niks van zich horen, wat een baas
![]()
Dumpen die hap![]()
Het is een gods geschenk dat die eikel niet met je wou samenwonen. Zoek een andere leuke lieve jongen waar je wel iets aan hebt
Als je nou dat hele verhaal van je nog eens naleest he, plus bovenstaande... vind je het dan zelf ook niet heel triest klinken? Is dit wat een relatie in jouw ogen zou moeten zijn?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:46 schreef Flew het volgende:
We hebben de laatste tijd echt nog maar heel weinig seks - we hebben nooit heel veel seks gehad - dus het is hem heus niet alleen daarom te doen. Dat geloof ik niet.
Hij houdt net zoveel van knuffelen.
True, maar dan geef je dat niet aan op het moment dat je een huurcontract samen gaat tekenen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:18 schreef muhahaha het volgende:
Als jullie allebei nog niet zelfstandig hebben gewoond lijkt het me verstandig eerst een tijdje alleen te wonen, daar leer je heel van, ook je vriend
leugenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Flew het volgende:
(...) maar ik besef ook dat ik zijn persoonlijkheid niet kan veranderen, die intentie heb ik ook absoluut niet.
zie je wel dat je liegt....quote:Maar gedrag daarentegen kun je in mijn ogen wél controleren en aanpassen.
Je kan iemand idd sowieso niet veranderen, dat kan alleen de persoon zelf. En een binnenvetter verander je gewoon niet in een open boek. Dat je die eigenschappen met een roze bril wegwuift, wil niet zeggen dat hij ze moet veranderen wanneer je je er ineens wél aan ergert.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
leugen
[..]
zie je wel dat je liegt....
vrouwen an sich moeten gewoon één ding verdomd goed realiseren als ze een relatie aangaan, houd ten allen tijden op met die ergerlijke ideen over het 'veranderen van je partner naar wat en hoe hij volgens jou zou moeten zijn, zich zou moeten gedragen...
Overigens ken ik geen enkele vrouw die dat lukt, maar minimaal lukt het somige die neiging een beetje onder controle te houden en dat zijn meestal degenene die ook niet zichzelf in een depredssie en hun relatie in de dip praten met dat gejammer over: "het lukt me niet mijn vriend te doen veranderen..."
dat 'ineens' intrigeert me... ik kan mae namelijk nauwelijks voorstellen dat een bepaald gedrag dat volgensde TS wel héél overdreven en duidelijk aanwezig is 'ineens' opkomt of de TS zich er nu opeens pas aan gaat ergeren....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:
.. wanneer je je er ineens wél aan ergert.
Ik doel op het feit dat wanneer je net bij elkaar bent sommige dingen die op den duur misschien irritatie opwekken, dan niet opvallen omdat je straalverliefd bent. Het is heel normaal dat je elkaar pas echt goed leert kennen als je een paar maanden verder bent en iets realistischer naar het geheel kijkt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat 'ineens' intrigeert me... ik kan mae namelijk nauwelijks voorstellen dat een bepaald gedrag dat volgensde TS wel héél overdreven en duidelijk aanwezig is 'ineens' opkomt of de TS zich er nu opeens pas aan gaat ergeren....
Ik heb gewoon verdomde moeite te denken dat iemand kennelijk wél al druk bezig is met samenwonen, en kennelijk inzet op het hebben van een zeer vaste relatie en het nemen van 'ingrijpende beslissingen' en dat dan pas 'ineens' die dingen gaan ergeren...
nee sorry, maar dat is hooguit mogelijk als iemand een relatie aangaat op basis van een zekere 'investering' die zich pas later zou moeten uitbetalen.. alsof die partner over een tijdje wel om te vormen zou kunnen zijn in de man die de vrouw graag zou willen, ook al is hij dat nu niet. En natuurlijk gaat dàt gigantisch fout...
Het gaat ook niet om die dingen waaraan TS zich ergert; het ergeren aan kleine dingen is slechts een symptoom van een achterliggend gevoel, wat vele malen groter is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef RM-rf het volgende:
[..]
dat 'ineens' intrigeert me... ik kan mae namelijk nauwelijks voorstellen dat een bepaald gedrag dat volgensde TS wel héél overdreven en duidelijk aanwezig is 'ineens' opkomt of de TS zich er nu opeens pas aan gaat ergeren....
Ik heb gewoon verdomde moeite te denken dat iemand kennelijk wél al druk bezig is met samenwonen, en kennelijk inzet op het hebben van een zeer vaste relatie en het nemen van 'ingrijpende beslissingen' en dat dan pas 'ineens' die dingen gaan ergeren...
Ach, aangezien TS zelf een relatie is aangegaan met "zo'n asshole", zal ook vast de volgende wel weer een juweeltje worden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef .ZilveR. het volgende:
Leuke vriend.
Wees blij dat je niet samenwoont met zo'n asshole.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Flew het volgende:
Daar heb ik het vaak moeilijk mee, maar ik besef ook dat ik zijn persoonlijkheid niet kan veranderen, die intentie heb ik ook absoluut niet. Maar gedrag daarentegen kun je in mijn ogen wél controleren en aanpassen.
of ts is misschien wel volwassen genoeg om niet blind achter de fokkende medemens aan te gaan, maar er zelf over na te denken en dan een besluit nemem, soms wil iemand gewoon horen dag het inderdaad een rare situatie is, of dat het meevalt! Als dit mijn vriend zou zijn zou er sowieso een serieus gesprek volgen en misschien kan ts daar iets mee, maar iedereen over dezelfde kam scheren vind ik een beetje kort door de bocht, dat jij op basis van de FOK!mening je relatie op scherp hebt gezet is niet mijn fout!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Het is nooit een goed idee om zulke situaties op Fok te plaatsen; laat ik je dat gegeven geven!
Alle reacties zijn en blijven - vooral op relaiegebied - NEGATIEF. Check alle topics maar door, nooit is er NIET gezegd dat het "het beste" zou zij als het uitging
Luister alsjeblieft naard e Fok!kers van R&P. Want ze slopen meer dan je lief is.
(Uit eigen ervaring op een ander account; ze laten je twijfelen en stoken je op tegen je vriend)
Probeer te praten met bekenden, die je situatie kennen; vrienden of familie. Maar liefst niet via internet, waar mensen niet allebei de persoonlijkheden kennen en beide verhalen. End an in het speciaal Fok niet; nooit. Hartluchten werkt beter hier, meer moet je niet willen.
Succes met je situatie (l)!
Liefs Paealeaisy
Niemand heeft gezegd dat jij het advies van Fok! moet aannemen hoor!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Het is nooit een goed idee om zulke situaties op Fok te plaatsen; laat ik je dat gegeven geven!
Alle reacties zijn en blijven - vooral op relaiegebied - NEGATIEF. Check alle topics maar door, nooit is er NIET gezegd dat het "het beste" zou zij als het uitging
Luister alsjeblieft naard e Fok!kers van R&P. Want ze slopen meer dan je lief is.
(Uit eigen ervaring op een ander account; ze laten je twijfelen en stoken je op tegen je vriend)
Probeer te praten met bekenden, die je situatie kennen; vrienden of familie. Maar liefst niet via internet, waar mensen niet allebei de persoonlijkheden kennen en beide verhalen. End an in het speciaal Fok niet; nooit. Hartluchten werkt beter hier, meer moet je niet willen.
Liefs Paealeaisy
Tja, blijkbaar vond je hem met die eigenschappen heel aantrekkelijk. Dat 'arrogante' trok je aan blijkbaar. En je kan nu niet van een ander persoon verwachten dat hij veranderd. Dus of “deal with the package” en accepteer het. Of niet en verbreek je de relatie. Dan zoek je iemand beter.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Flew het volgende:
Mijn excuses voor het lange verhaal, maar ik weet even niet meer wat wijsheid is.
Moet ik mijn hart volgen, of mijn verstand?
Aha jij hebt er ook geen idee van hoeveel mannen ineens arrogant/of iets anders negatiefs worden zodra de buit binnen is. Altijd maar weer de vrouwtjes de schuld geven.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 07:01 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar vond je hem met die eigenschappen heel aantrekkelijk. Dat 'arrogante' trok je aan blijkbaar. En je kan nu niet van een ander persoon verwachten dat hij veranderd. Dus of “deal with the package” en accepteer het. Of niet en verbreek je de relatie. Dan zoek je iemand beter.
Advies: ontwikkel dan wel een betere 'radar' en laat je niet zo makkelijk in de luren leggen door dit soort types. Altijd hetzelfde met jullie soort vrouwen![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:39 schreef Exentric90 het volgende:
Steekt hij wel nog iets anders in je?
Oh oh, ik voel een extra sessie bij de psycholoog aan komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Liefs Paealeaisy
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |