abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103076929
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:21 schreef RM-rf het volgende:

[..]

leugen

[..]

zie je wel dat je liegt....

vrouwen an sich moeten gewoon één ding verdomd goed realiseren als ze een relatie aangaan, houd ten allen tijden op met die ergerlijke ideen over het 'veranderen van je partner naar wat en hoe hij volgens jou zou moeten zijn, zich zou moeten gedragen...
Overigens ken ik geen enkele vrouw die dat lukt, maar minimaal lukt het somige die neiging een beetje onder controle te houden en dat zijn meestal degenene die ook niet zichzelf in een depredssie en hun relatie in de dip praten met dat gejammer over: "het lukt me niet mijn vriend te doen veranderen..."
Je kan iemand idd sowieso niet veranderen, dat kan alleen de persoon zelf. En een binnenvetter verander je gewoon niet in een open boek. Dat je die eigenschappen met een roze bril wegwuift, wil niet zeggen dat hij ze moet veranderen wanneer je je er ineens wél aan ergert.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_103077455
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef Kluts het volgende:

.. wanneer je je er ineens wél aan ergert.
dat 'ineens' intrigeert me... ik kan mae namelijk nauwelijks voorstellen dat een bepaald gedrag dat volgensde TS wel héél overdreven en duidelijk aanwezig is 'ineens' opkomt of de TS zich er nu opeens pas aan gaat ergeren....

Ik heb gewoon verdomde moeite te denken dat iemand kennelijk wél al druk bezig is met samenwonen, en kennelijk inzet op het hebben van een zeer vaste relatie en het nemen van 'ingrijpende beslissingen' en dat dan pas 'ineens' die dingen gaan ergeren...

nee sorry, maar dat is hooguit mogelijk als iemand een relatie aangaat op basis van een zekere 'investering' die zich pas later zou moeten uitbetalen.. alsof die partner over een tijdje wel om te vormen zou kunnen zijn in de man die de vrouw graag zou willen, ook al is hij dat nu niet. En natuurlijk gaat dàt gigantisch fout...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_103077599
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat 'ineens' intrigeert me... ik kan mae namelijk nauwelijks voorstellen dat een bepaald gedrag dat volgensde TS wel héél overdreven en duidelijk aanwezig is 'ineens' opkomt of de TS zich er nu opeens pas aan gaat ergeren....

Ik heb gewoon verdomde moeite te denken dat iemand kennelijk wél al druk bezig is met samenwonen, en kennelijk inzet op het hebben van een zeer vaste relatie en het nemen van 'ingrijpende beslissingen' en dat dan pas 'ineens' die dingen gaan ergeren...

nee sorry, maar dat is hooguit mogelijk als iemand een relatie aangaat op basis van een zekere 'investering' die zich pas later zou moeten uitbetalen.. alsof die partner over een tijdje wel om te vormen zou kunnen zijn in de man die de vrouw graag zou willen, ook al is hij dat nu niet. En natuurlijk gaat dàt gigantisch fout...
Ik doel op het feit dat wanneer je net bij elkaar bent sommige dingen die op den duur misschien irritatie opwekken, dan niet opvallen omdat je straalverliefd bent. Het is heel normaal dat je elkaar pas echt goed leert kennen als je een paar maanden verder bent en iets realistischer naar het geheel kijkt.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat iemand die eigenschappen altijd al had, ook aan het begin van de relatie, dus dan moet je niet gaan mauwen dat je dat ineens een dealbreaker vindt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_103079345
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:40 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om die dingen waaraan TS zich ergert; het ergeren aan kleine dingen is slechts een symptoom van een achterliggend gevoel, wat vele malen groter is.
pi_103080520
Leuke vriend.
Wees blij dat je niet samenwoont met zo'n asshole.
Ja en dus?
pi_103085499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 17:03 schreef .ZilveR. het volgende:
Leuke vriend.
Wees blij dat je niet samenwoont met zo'n asshole.
Ach, aangezien TS zelf een relatie is aangegaan met "zo'n asshole", zal ook vast de volgende wel weer een juweeltje worden.

Vrouwen die op infantiele "badboys" vallen: :')
pi_103090530
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Flew het volgende:

Daar heb ik het vaak moeilijk mee, maar ik besef ook dat ik zijn persoonlijkheid niet kan veranderen, die intentie heb ik ook absoluut niet. Maar gedrag daarentegen kun je in mijn ogen wél controleren en aanpassen.
:X

Foute gedachte dame. Haha, en jouw vriend trekt zich niets aan van jouw " mijn wil is wet" onderschrift.

Ik vind het eigenlijk wel een goede beslissing, dat jullie eerst zelfstandig moeten worden. Dat hij 50 m van zijn moeder woont, doet daar niets van af lijkt mij. Als jij nu direkt met hem zou gaan samenwonen, loop je kans dat je helemaal zo een afhankelijke doos wordt die hele tijd zeurt "Schatje, wanneer kom je met mij op de bank zitten?". Nu leer je zelfstandig te zijn en kunnen jullie oprecht dan van elkaars aan- of afwezigheid genieten.

Wat betreft elkaar zien, zou hij wel wat meer tijd voor je vrij kunnen maken, maar ik vind dat dat inderdaad uit hem zelf moet komen dus laat hem maar naar jou bellen. Dan kan je zelf kijken of jij wel tijd hebt ;)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103093327
Het is nooit een goed idee om zulke situaties op Fok te plaatsen; laat ik je dat gegeven geven!

Alle reacties zijn en blijven - vooral op relaiegebied - NEGATIEF. Check alle topics maar door, nooit is er NIET gezegd dat het "het beste" zou zij als het uitging

Luister alsjeblieft naard e Fok!kers van R&P. Want ze slopen meer dan je lief is.
(Uit eigen ervaring op een ander account; ze laten je twijfelen en stoken je op tegen je vriend)

Probeer te praten met bekenden, die je situatie kennen; vrienden of familie. Maar liefst niet via internet, waar mensen niet allebei de persoonlijkheden kennen en beide verhalen. End an in het speciaal Fok niet; nooit. Hartluchten werkt beter hier, meer moet je niet willen.

Succes met je situatie (l)!

Liefs Paealeaisy
pi_103103265
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:41 schreef Paealeaisy het volgende:
Het is nooit een goed idee om zulke situaties op Fok te plaatsen; laat ik je dat gegeven geven!

Alle reacties zijn en blijven - vooral op relaiegebied - NEGATIEF. Check alle topics maar door, nooit is er NIET gezegd dat het "het beste" zou zij als het uitging

Luister alsjeblieft naard e Fok!kers van R&P. Want ze slopen meer dan je lief is.
(Uit eigen ervaring op een ander account; ze laten je twijfelen en stoken je op tegen je vriend)

Probeer te praten met bekenden, die je situatie kennen; vrienden of familie. Maar liefst niet via internet, waar mensen niet allebei de persoonlijkheden kennen en beide verhalen. End an in het speciaal Fok niet; nooit. Hartluchten werkt beter hier, meer moet je niet willen.

Liefs Paealeaisy
of ts is misschien wel volwassen genoeg om niet blind achter de fokkende medemens aan te gaan, maar er zelf over na te denken en dan een besluit nemem, soms wil iemand gewoon horen dag het inderdaad een rare situatie is, of dat het meevalt! Als dit mijn vriend zou zijn zou er sowieso een serieus gesprek volgen en misschien kan ts daar iets mee, maar iedereen over dezelfde kam scheren vind ik een beetje kort door de bocht, dat jij op basis van de FOK!mening je relatie op scherp hebt gezet is niet mijn fout!
S. 2014
J. 2016
pi_103105611
quote:

Liefs Paealeaisy
Niemand heeft gezegd dat jij het advies van Fok! moet aannemen hoor! :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 07:01:09 #36
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_103105806
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:38 schreef Flew het volgende:

Mijn excuses voor het lange verhaal, maar ik weet even niet meer wat wijsheid is.
Moet ik mijn hart volgen, of mijn verstand?
Tja, blijkbaar vond je hem met die eigenschappen heel aantrekkelijk. Dat 'arrogante' trok je aan blijkbaar. En je kan nu niet van een ander persoon verwachten dat hij veranderd. Dus of “deal with the package” en accepteer het. Of niet en verbreek je de relatie. Dan zoek je iemand beter.

Advies: ontwikkel dan wel een betere 'radar' en laat je niet zo makkelijk in de luren leggen door dit soort types. Altijd hetzelfde met jullie soort vrouwen ;) :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  zondag 16 oktober 2011 @ 00:58:56 #37
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_103135540
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 07:01 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Tja, blijkbaar vond je hem met die eigenschappen heel aantrekkelijk. Dat 'arrogante' trok je aan blijkbaar. En je kan nu niet van een ander persoon verwachten dat hij veranderd. Dus of “deal with the package” en accepteer het. Of niet en verbreek je de relatie. Dan zoek je iemand beter.

Advies: ontwikkel dan wel een betere 'radar' en laat je niet zo makkelijk in de luren leggen door dit soort types. Altijd hetzelfde met jullie soort vrouwen ;) :')
Aha jij hebt er ook geen idee van hoeveel mannen ineens arrogant/of iets anders negatiefs worden zodra de buit binnen is. Altijd maar weer de vrouwtjes de schuld geven. :')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  zondag 16 oktober 2011 @ 01:48:45 #38
358267 9mVan10euroPerweekGeleefd
Ik haat deze mensen M.S&D,
pi_103136748
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:39 schreef Exentric90 het volgende:
Steekt hij wel nog iets anders in je? :')
_O-
Niets bereikt KK Hren
Bloed Zweet en Tranen nu ga ik mijn eigen weg
  zondag 16 oktober 2011 @ 04:41:04 #39
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_103138977
quote:

Liefs Paealeaisy
Oh oh, ik voel een extra sessie bij de psycholoog aan komen.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')