Ik hoop het niet...quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef RobinOok het volgende:
En die wilde jij gaan sudderen tot draadjesvlees?
in het draadjesvleestopic...quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
Nee tuurlijk niet, ging puur om ff een mooi stuk gemarmerd vlees te laten zien.
Zou mijn maagdelijkheid verkopen voor zulke steaksquote:
Hahahaha, lekker makkelijk, iets verkopen wat je niet hebt!quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:04 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zou mijn maagdelijkheid verkopen voor zulke steaks
Fap fap.quote:Op woensdag 7 november 2012 14:02 schreef golfer het volgende:
Gisteren in een restaurant zulk mooi gemarmerd en mals USA sukadevlees gegeten dat het absoluut zonde was om te stoven, daarom gegrild geserveerd gekregen:
[ afbeelding ]
dit vlees is ook uitermate malsquote:Op woensdag 7 november 2012 15:02 schreef MaximusTG het volgende:
Das wel heel mals dan hoor, als het met de paplepel gaat.
Dat klopt zeker. Heerlijk mals vlees en verwerk Sucade ook vaak in stoofschotels. Smelt op de tong.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
dit vlees is ook uitermate mals
Goed bestorven en doorregen sucade kan je langs de zeen in het midden uitsnijden en dan als steak eten. Ossehaas is daar laf smakend peutervoer bij, zo smaakvol.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:20 schreef Molleman het volgende:
[..]
Dat klopt zeker. Heerlijk mals vlees en verwerk Sucade ook vaak in stoofschotels. Smelt op de tong.
Maar bij mij thuis wel een voordeel. Mijn moeder heeft op de huishoudschool gezeten dus de meeste klassieke gerechten die je bijvoorbeeld in Wannée ziet heb ik wel voorbij zien komen toen ik jonger was, en nog steeds
Die kende ik al.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goed bestorven en doorregen sucade kan je langs de zeen in het midden uitsnijden en dan als steak eten. Ossehaas is daar laf smakend peutervoer bij, zo smaakvol.
Werkpaarden, dus flink gespierd.quote:Op donderdag 17 november 2011 15:50 schreef Isegrim het volgende:
Misschien niet helemaal ontopic, maar kwam op YouTube deze docu tegen over slachthuizen in Parijs in de jaren '40:
(niet voor weekhartige mensen)
Ligt het aan mij of was het vee toen veel mooier?
Gebruik paardenvlees. Lekkerder dan rund voor stoofvlees vind ik zelf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Bladergroen het volgende:
Laatste post in dit draadjesvleesdraadje is bijna drie jaar geleden, maar toch maar een kick, want ik heb een vraag.
Ik had riblappen gekocht, want ik had zin in draadjesvlees. Na een paar uur sudderen was het vlees lekker mals. Het smaakte best goed, maar wat het voor mij dan weer verpest, is die ietwat vettig-ranzige smaak en geur die rundvlees kan hebben.
Ik wil dus graag lekker mals draadjesvlees dat alleen naar puur vlees smaakt en zonder die vetsmaak en -geur. Moet ik dan een magerder rundvleessoort kiezen? Of moet ik het vet wegsnijden bij de riblappen? (dat had ik nu niet gedaan vanwege de malsheid) Of hoort die smaak erbij en moet ik niet zeiken? Heeft iemand een idee?
Wat is het recept dat je gebruikt?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Bladergroen het volgende:
Laatste post in dit draadjesvleesdraadje is bijna drie jaar geleden, maar toch maar een kick, want ik heb een vraag.
Ik had riblappen gekocht, want ik had zin in draadjesvlees. Na een paar uur sudderen was het vlees lekker mals. Het smaakte best goed, maar wat het voor mij dan weer verpest, is die ietwat vettig-ranzige smaak en geur die rundvlees kan hebben.
Ik wil dus graag lekker mals draadjesvlees dat alleen naar puur vlees smaakt en zonder die vetsmaak en -geur. Moet ik dan een magerder rundvleessoort kiezen? Of moet ik het vet wegsnijden bij de riblappen? (dat had ik nu niet gedaan vanwege de malsheid) Of hoort die smaak erbij en moet ik niet zeiken? Heeft iemand een idee?
Een recept is het nauwelijks te noemen:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat is het recept dat je gebruikt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |