moet je je daar aanmelden of wat? nog nooit van die site gehoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.'
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor je account
Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken. Meer informatie.
google+
Faal+ voor jou!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor je account
Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken. Meer informatie.
google+
je krijgt je verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een paar maanden, dan ben ik ook legaal. Eindelijk.
je kunt natuurlijk ook via de verschillende accounts op tweetdeck selecteren of je je tweets op facebook wilt publiceren. als je ze op allebei wilt plaatsen gewoon het f-je en t-tje aanzetten en klaar is keesquote:
Klopt, maar ifttt heeft heel veel channels, en dat behoudt dus het overzicht. Als je op tumblr instelt dit en op facebook dat over tumblr en op twitter dit over facebook, dan raak ik overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook via de verschillende accounts op tweetdeck selecteren of je je tweets op facebook wilt publiceren. als je ze op allebei wilt plaatsen gewoon het f-je en t-tje aanzetten en klaar is kees
ah ok. Zo`n chaoot ben ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ifttt heeft heel veel channels, en dat behoudt dus het overzicht. Als je op tumblr instelt dit en op facebook dat over tumblr en op twitter dit over facebook, dan raak ik overzicht kwijt.
ook een kutplaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok. Zo`n chaoot ben ik nietDaarbij heb ik geen thumblr.
Daarnaast (and now for something completely different): KAP EENS MET DIE BOUT PLAAT VAN WAYLON!!!!
Een week niet gehoord maar nu na 1 keer irriteert ie alweer![]()
![]()
ze gaan straks miss montreal, ilse delange en britney draaien....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Doe niet zo negatief... Ja het is een kut plaat, maar als ze het nu draaien wordt de avond steeds beter.
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Inderdaad zo'n plaat, die je wilt horen als Justin Bieber het graf ingedragen wordt. Dan wil je weggaan van die begrafenis en van dat lied.
Toxic gaat nog welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze gaan straks miss montreal, ilse delange en britney draaien....
Nee nee: dan is bijna gelijk `t weekend naar de Palestijnen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Doe niet zo negatief... Ja het is een kut plaat, maar als ze het nu draaien wordt de avond steeds beter.
Wtf... Dan blijf ik wakkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders vervangt Ekdom in de Freaknacht lees ik net op Twitter. dat wordt 3 uurtjes slapen, Stenders luisteren en dan weer een paar uurtjes slapen tot Timur
Over 80 jaar gaat ie dood en dan zeg ik! EINDELIJK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!
Dat is het probleem, meestal gebeurt dat wederopstanden pas 3 dagen later.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!
nja, Giel boeit me niet...ik ga proberen 2-2,5u slaap te pakken...quote:
En Till the world ends is gewoon een goede plaatquote:
ik neem een boek mee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, meestal gebeurt dat wederopstanden pas 3 dagen later.
Strak plan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Giel boeit me niet...ik ga proberen 2-2,5u slaap te pakken...
tenzij Stenders gaat marathonnen en 3u lang Giel sidekickt.quote:
Kevin Baconquote:
lijkt op Kevin Baconquote:
quote:
ah, eigenlijk is ie best leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Troll level OVER 9000!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash Test Dummies![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]wordt jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash Test Dummies![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Timo20 het volgende:
die tweet die voorbij kwam![]()
Wat `t verschil tussen een magnetron en een Blackberry?Op elektriciteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |