Toxic gaat nog welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze gaan straks miss montreal, ilse delange en britney draaien....
Nee nee: dan is bijna gelijk `t weekend naar de Palestijnen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Doe niet zo negatief... Ja het is een kut plaat, maar als ze het nu draaien wordt de avond steeds beter.
Wtf... Dan blijf ik wakkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders vervangt Ekdom in de Freaknacht lees ik net op Twitter. dat wordt 3 uurtjes slapen, Stenders luisteren en dan weer een paar uurtjes slapen tot Timur
Over 80 jaar gaat ie dood en dan zeg ik! EINDELIJK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!
Dat is het probleem, meestal gebeurt dat wederopstanden pas 3 dagen later.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!
nja, Giel boeit me niet...ik ga proberen 2-2,5u slaap te pakken...quote:
En Till the world ends is gewoon een goede plaatquote:
ik neem een boek mee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, meestal gebeurt dat wederopstanden pas 3 dagen later.
Strak plan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Giel boeit me niet...ik ga proberen 2-2,5u slaap te pakken...
tenzij Stenders gaat marathonnen en 3u lang Giel sidekickt.quote:
Kevin Baconquote:
lijkt op Kevin Baconquote:
quote:
ah, eigenlijk is ie best leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Troll level OVER 9000!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash Test Dummies![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]wordt jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash Test Dummies![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Timo20 het volgende:
die tweet die voorbij kwam![]()
Wat `t verschil tussen een magnetron en een Blackberry?Op elektriciteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |