De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohwquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
daarvoor zijn wij hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik maak eventjes 500 over
Vriend!!
Ik kan me niet meer herinneren waarom ik pissig was, waarschijnlijk omdat Mama Beer werd bedreigd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OhwHoezo?
Brother beer is leuker![]()
en is huppel jarig?
600. Anders niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik maak eventjes 500 over
Vriend!!
kutnederlandsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren waarom ik pissig was, waarschijnlijk omdat Mama Beer werd bedreigt.
Of je aan het menstrueren bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef coban het volgende:
@rez: geeeeen idee waar je he over hebt.
Hee een dooie muis Deadmau5quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Intronic het volgende:
@coban dit is geen twitter #mensendie
Hij leeft nog hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Hee een dooie muis Deadmau5
Okidoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
600. Anders niet.
VRIEND!1!!!1!11111
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
Weetje wat in mijn kop zit
Jullie mogen raden
Mies zit in de tram
Daar is oma
Oma zegt: mag ik daar zitten, ik ben oud en een beetje moe
Mies zegt: optiefen oude graftak
Oma moet huilen
Mies is blij. Nu kan ze lekker blijvennzitten.
RT @intronic oke ik zal #hetniemeerdoenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Intronic het volgende:
@coban dit is geen twitter #mensendie
Nu kan je niet meer mijn faghag zijn.quote:
Dat wilde je toch?quote:
Zal ik ff bellen of ze hem uurtje vroeger de trein kunnen gooien?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
Weetje wat in mijn kop zit
Jullie mogen raden
Mies zit in de tram
Daar is oma
Oma zegt: mag ik daar zitten, ik ben oud en een beetje moe
Mies zegt: optiefen oude graftak
Oma moet huilen
Mies is blij. Nu kan ze lekker blijvennzitten.
AAAH MAAAAATTTT !11!!quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga slapen mensen,
Morgen alweer een dag doei![]()
Trusten
Slaaplekker dienoooowwwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga slapen mensen,
Morgen alweer een dag doei![]()
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |