De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohwquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:05 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
daarvoor zijn wij hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik maak eventjes 500 over
Vriend!!
Ik kan me niet meer herinneren waarom ik pissig was, waarschijnlijk omdat Mama Beer werd bedreigd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OhwHoezo?
Brother beer is leuker![]()
en is huppel jarig?
600. Anders niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, ik maak eventjes 500 over
Vriend!!
kutnederlandsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan me niet meer herinneren waarom ik pissig was, waarschijnlijk omdat Mama Beer werd bedreigt.
Of je aan het menstrueren bent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef coban het volgende:
@rez: geeeeen idee waar je he over hebt.
Hee een dooie muis Deadmau5quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Intronic het volgende:
@coban dit is geen twitter #mensendie
Hij leeft nog hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Hee een dooie muis Deadmau5
Okidoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
600. Anders niet.
VRIEND!1!!!1!11111
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
Weetje wat in mijn kop zit
Jullie mogen raden
Mies zit in de tram
Daar is oma
Oma zegt: mag ik daar zitten, ik ben oud en een beetje moe
Mies zegt: optiefen oude graftak
Oma moet huilen
Mies is blij. Nu kan ze lekker blijvennzitten.
RT @intronic oke ik zal #hetniemeerdoenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:09 schreef Intronic het volgende:
@coban dit is geen twitter #mensendie
Nu kan je niet meer mijn faghag zijn.quote:
Dat wilde je toch?quote:
Zal ik ff bellen of ze hem uurtje vroeger de trein kunnen gooien?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef coban het volgende:
Weetje wat in mijn kop zit
Jullie mogen raden
Mies zit in de tram
Daar is oma
Oma zegt: mag ik daar zitten, ik ben oud en een beetje moe
Mies zegt: optiefen oude graftak
Oma moet huilen
Mies is blij. Nu kan ze lekker blijvennzitten.
AAAH MAAAAATTTT !11!!quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga slapen mensen,
Morgen alweer een dag doei![]()
Trusten
Slaaplekker dienoooowwwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga slapen mensen,
Trusten
Faghag is toch net zoiets als de neukpeuk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nu kan je niet meer mijn faghag zijn.
[..]
Dat wilde je toch?
Goed oplettenquote:
Gefeliciteerdquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga slapen mensen,
Trusten
Help even onthouden dat ik mijn bel uitzet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik ff bellen of ze hem uurtje vroeger de trein kunnen gooien?
Ik ook van jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Help even onthouden dat ik mijn bel uitzet.
Nee, een faghag is een hetero meid die een homoseksuele jongen als beste vriend heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Faghag is toch net zoiets als de neukpeuk?
Sorry, het is al laat.quote:
Dan gaat ze mij eerst bellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Dan bel ik je mama wel op dat jij doodziek ligt te zijn en ze echt even langs moet gaan ofzo
Dalando!quote:
Je hebt m eindelijk door?quote:
Wat is er allemaal?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Intronic het volgende:
oke was gezellig nou doei allemaal.
Maar als je bel uit staat zal jij niet opnemen hequote:
Ga babbelen met Cobanquote:
Appelquote:
Welterustenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
ik ga slape morge werke 6 uur beginne 10 voor 5 eruit de leve is hard bro maarja een trijn is hardehr!
Morgen 6 uur op, veel te veel voor school doen, alles laatste moment aangezien docent niet kan plannen, eindgesprek, tentamen, geen idee. In ieder geval nu wel slapenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dalando!
[..]
Je hebt m eindelijk door?
[..]
Wat is er allemaal?
Welterusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:13 schreef Intronic het volgende:
oke was gezellig nou doei allemaal.
Nee, eigenlijk niet, moet wel toegeven dat ik er niet naar gekeken heb.quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef Boterbartje het volgende:
ik ga slape morge werke 6 uur beginne 10 voor 5 eruit de leve is hard bro maarja een trijn is hardehr!
Ga jij maar babbelen , zomaar beslissingen nemen voor mijquote:
Awh oke, sterkte dan maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
Morgen 6 uur op, veel te veel voor school doen, alles laatste moment aangezien docent niet kan plannen, eindgesprek, tentamen, geen idee. In ieder geval nu wel slapen.
Doen danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Welterusten.
[..]
Nee, eigenlijk niet, moet wel toegeven dat ik er niet naar gekeken heb.
[..]
Welterusten.
Weg appel?quote:
Het is bedreigd met een d? Ik weet het echt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Awh oke, sterkte dan maar.
[..]
Doen dan
[..]
Weg appel?
JA !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is bedreigd met een d? Ik weet het echt niet.
Oh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Nah, was tegen die Intronicdude.
Alles goed?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Nah, was tegen die Intronicdude.
Omg, dat wist ik gewoon even.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Het gaat over alles en nog wat, zo gaat het altijd hier.quote:
Ja, hé, zo ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Intronic het volgende:
Intronicdude. Ik kan me nog andere namen herinneren.
Had ik al gezegd dat ik bij jouw naam altijd aan een kamer vol elektronische spullen moet denken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Intronic het volgende:
Intronicdude. Ik kan me nog andere namen herinneren.
Spannend.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zag omdatappel staan en kwam kijken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omg, dat wist ik gewoon even.Ben zo trots op mezelf! Nu kan ik misschien een voldoende voor Nederlands halen.
Ik had zelf ook maar amper een voldoende op mn eindlijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Wattan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, hé, zo ken ik er ook nog wel een paar.
Gaat je niets aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef coban het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik bij jouw naam altijd aan een kamer vol elektronische spullen moet denken?
Wrm die pi?
Ja duhhh. dat is je plicht.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:17 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zag omdatappel staan en kwam kijken
Aut.... *hum*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef Integraalfiets het volgende:
Jemig dit gaat snel. IK KAN ER NIET MEE OMGAAN
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:20 schreef coban het volgende:
[..]
Ja duhhh. dat is je plicht.
Omdatappel
Ja, niets te klagen. Lange dag, alles.quote:
Ik zie het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had zelf ook maar amper een voldoende op mn eindlijst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
..o?quote:
Ah, zo lekker slapen dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, niets te klagen. Lange dag, alles.
Jij doet zeker altijd zo aardigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Zo gemeen ik doe nooit meer aardig tegen jou.
Jij ook al.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Integraalfiets het volgende:
P_z lurkt en spamt![]()
"HEE HALLO NOG 9 UUR NOGWAT"
Neuh. Kan uitslapen. Nu tijd voor een pilsje. Heb ik wel verdiend.quote:
Kijk, dat lijkt mij handig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
...omatische tandenborstelvervanger.
Vroeg alleen wrm trieste pi mja danniet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:21 schreef Intronic het volgende:
[..]
Jij altijd zeker altijd zo aardig.
Hahaha Rezania doet alsof hij niet weet, met aut en alles daarbij grappig enzo, en ik lolde hard in mijzelf.quote:
Het antwoord op je vraag is 'omdat appel'.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeg alleen wrm trieste pi mja danniet.
Proost op mijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Neuh. Kan uitslapen. Nu tijd voor een pilsje. Heb ik wel verdiend.
[..]
Kijk, dat lijkt mij handig.
Oke, sorry. Omdat het kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef coban het volgende:
[..]
Vroeg alleen wrm trieste pi mja danniet.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hahaha Rezania doet alsof hij niet weet, met aut en alles daarbij grappig enzo, en ik lolde hard in mijzelf.
Dan zou erquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Het antwoord op je vraag is 'omdat appel'.
Ik bent jaloers.quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef Intronic het volgende:
Eerst maar douchen voordat ik trein ga koppen, euh slapen. Houdoe, later.
Dit rent rond als een kip zonder kop.quote:
quote:
Weltrustenquote:
Weltrustenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Rezania het volgende:
[..]Dan ga ik ook maar, welterusten iedereen.
Ik ben niet zo'n fan van zwarte laarzen met dunne hak, heeft iets hoerigs vind ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik laarzen die hier enorm veel op lijken zal kopen..
Schacht is alleen iets rechter en ook om te vouwen.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd & proostquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik leef nog!!
Nog 24 minuten en ik heb mijn eerste dag als 32-jarige overleefd
Deze zijn niet zo hoerig, de hak loopt recht naar beneden ipv aflopend en ze zijn (vind ik zelf) eerder klassiek dan hoerigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van zwarte laarzen met dunne hak, heeft iets hoerigs vind ik
Ja oke snap wel wat je bedoelt en ligt ook aan de rest van je stylo jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Deze zijn niet zo hoerig, de hak loopt recht naar beneden ipv aflopend en ze zijn (vind ik zelf) eerder klassiek dan hoerig
Ohoi.quote:
Ja, dat sowieso.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja oke snap wel wat je bedoelt en ligt ook aan de rest van je stylo jadenk dat jij ze wel makkelijk aankan zonder whore-effect
ey wat kost je per uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohoi.
[..]
Ja, dat sowieso.
Maar ik heb geen blackberry, spinnenpootmascara, dikke lipgloss en cup D, dus dan heb ik dat inderdaad minder snel( gelukkig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |