Niet zo heel raar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
Nadat een derde paard de dood heeft gevonden heeft hbo de stekker uit Luck getrokken.
Mooiquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
Nadat een derde paard de dood heeft gevonden heeft hbo de stekker uit Luck getrokken.
That's unlucky.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Ringer (CW)
02(01). Body of Proof (ABC)
03(03). A Gifted Man (CBS)
04(---). Are You There, Chelsea? (NBC)
05(10). The River (ABC)
06(09). Cougar Town (ABC)
07(04). I Hate My Teenage Daughter (FOX) >> Verplaatst naar de zomer
08(08). Harry's Law (NBC)
09(---). Breaking In (FOX)
10(---). Unforgettable (CBS)
-----------------------------------------
11(---). Alcatraz (FOX) >> nu 1.6 rating, bij 1.5 gaan ze over de lijn en is het zeker over en uit
12(05). The Finder (FOX) >> pas weer terug in april op de vrijdag, geen goed teken
13(---). Hart of Dixie (CW)
14(06). Nikita (CW)
15(07). Fringe (FOX)
Nummer 1 t/m 10 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 11 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
CSI: NY, CSI: Miami, Whitney en The Secret Circle liggen op dichte afstand van nummer 15.
quote:CBS
Cancelled
How To Be a Gentleman
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Slecht
A Gifted Man
Unforgettable
Matig
CSI: NY
CSI: Miami
Goed
Rules of Engagement
Heel goed
Two And A Half Men
Shift+delete dus en weer een paar Gig vrijquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
Dacht dat Hart of Dixie het wel redelijk deed, bij tvline staat ie ook op safe bet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alweer een maand geleden dat ik een update heb geplaatst. Inmiddels is er al aardig wat veranderd, wel is zeker dat er aardig wat series gaan verdwijnen. Van m'n top 10 heb ik nu maar even een top 15 gemaakt, gezien de vele treurige ratings.
[..]
Hart of Dixie heeft het een tijdje aardig gedaan, maar de kijkcijfers zitten nu wel op het punt waar men zich moet afvragen of een tweede seizoen nog wel echt potentie heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dacht dat Hart of Dixie het wel redelijk deed, bij tvline staat ie ook op safe bet.
Het eerste seizoen was al gefilmd meen ik dus die zou je in zijn geheel kunnen kijken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Shift+delete dus en weer een paar Gig vrij
Op dit punt heeft nog niemand gelijk. We hebben alleen verwachtingen ^^ Maar ik bekijk elke dag sites voor kijkcijfers e.d. en ik denk dat het wel terugkomt. Maar ik heb het vaker fout gehad. Blijft gokwerk, omdat wij niet bij de netwerken werken, haha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Goofoyou het volgende:
Wie heeft nou gelijk hier over HOD? Hoop echt dat die serie voor 100% doorgaat natuurlijk
Precies. Wij werken er niet dus we weten niet hoe ze de nieuwe pilots beoordelen. We weten ook niet wat elke serie kost om te produceren ; we weten de opbrengsten etc niet. Dus het blijft gokwerk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef loezzzje het volgende:
En het ligt ook aan hoeveel pilots ze aan willen kopen toch he? Als ze denken dat die beter zullen scoren dan HOD dan cancellen ze het gewoon.
Sinds de première is al meer dan 60% van één van de belangrijkere doelgroepen verdwenen, en de lead-in (The Vampire Diaries) haalt nog dubbele ratings. Dit geeft wel aan dat CW meer uit het tijdslot zou kunnen halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 17:17 schreef loezzzje het volgende:
Secret Circle maakte ook kans om gecancelled te worden toch? Ik dacht dat die het altijd wel goed deed maar schijnbaar niet.
TSC doet het volgens mij vergelijkbaar met Nikita vorig jaar, terwijl die toen amper werd vernieuwd. Dus tja, gok ook dat TSC het voordeel van de twijfel gaat krijgen, maar denk wel dat the CW op zoek blijft naar een partner voor TVD.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:03 schreef Mr.Silencer het volgende:
[..]
Sinds de première is al meer dan 60% van één van de belangrijkere doelgroepen verdwenen, en de lead-in (The Vampire Diaries) haalt nog dubbele ratings. Dit geeft wel aan dat CW meer uit het tijdslot zou kunnen halen.
Uiteindelijk denk ik dat TSC nog wel een seizoen krijgt, maar bij CW zullen ze niet echt juichen met de huidige resultaten.
Super.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 20:01 schreef AlwaysHappy het volgende:
Grimm is zojuist vernieuwd voor een 2e seizoen door NBC
Geen pis drinken meer dusquote:Bear Grylls, the British adventurer and star of survival show "Man vs. Wild", has been fired by U.S. cable television network Discovery Channel in a contract dispute.
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE82C1FO20120314
Oud nieuws alquote:Op maandag 19 maart 2012 08:24 schreef June. het volgende:
CSI renewed voor het 13e seizoen. Het blijft toch de beste van alle spinoffs.
Dat klopt dus nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:31 schreef RogerS het volgende:
Ik denk zelf dat ze niet CSI: New York en CSI: Miami in één seizoen zullen cancellen. Ik denk dat CSI: New York eindigt in mei en Miami een elfde seizoen krijgt. Dit denk ik omdat CSI: Miami op zondag een 2.1 rating haalt gemiddeld om 10 uur (afgezien nog van de vele vertragingen ivm sportuitzendingen), terwijl The Good Wife om 9 uur gemiddeld een 1.8 rating heeft. Ik snap daarom overigens niet waarom TGW is renewed (syndication zal wel de doorslaggevende factor zijn geweest).
Hoe dan ook, ze hebben The Mentalist ook uitgeprobeerd op het tijdslot van CSI: NY, en dat is aardig geslaagd.
1.6 in finalsquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:29 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alcatraz is met de laatste rating (1.5) nu wel zo goed als dood.
quote:ABC
Cancelled
Charlie's Angels
Man Up
Pan Am
Work It!
Ending
Desperate Housewives (final season)
Renewed
Rookie Blue (summer 2012)
Slecht
Body of Proof
Cougar Town
The River
Matig
GCB
Missing
Goed
Castle
Happy Endings
Last Man Standing
Private Practice
Once Upon a Time
Revenge
Suburgatory
The Middle
Heel goed
Grey's Anatomy
Modern Family
quote:CBS
Cancelled
How To Be a Gentleman
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Slecht
A Gifted Man
Unforgettable
Matig
CSI: NY
CSI: Miami
Goed
Rules of Engagement
Heel goed
Two And A Half Men
quote:FOX
Cancelled
Allen Gregory
I Hate My Teenage Daughter
Terra Nova
Ending
House
Renewed
American Dad
Cleveland Show
Family Guy
The Simpsons
Heel Slecht
Alcatraz
Slecht
Breaking In
Fringe
The Finder
Matig
Bob's Burgers
Redelijk
Raising Hope
Goed
Bones
Heel Goed
Glee
New Girl
quote:NBC
Cancelled
Free Agents
Prime Suspect
The Playboy Club
Ended
Chuck
Renewed
Grimm
Heel Slecht
Harry's Law
Chelsea, Are You There?
Matig
30 Rock
Whitney
Redelijk
Community
Law & Order: SVU
Parenthood
Parks & Recreation
Up All Night
Goed
Smash
Heel goed
The Office
quote:CW
Ending
One Tree Hill (final season)
Heel slecht
Ringer
Slecht
Nikita
Matig
Gossip Girl
Redelijk/Matig
90210
Redelijk
The Secret Circle
Goed
Supernatural
Heel Goed
The Vampire Diaries
Ja, en daar reageerde ik dus op. Dus volgens jou mogen er alleen maar lijstjes hier in dit topic geplaatst worden, maar reacties daarop niet? Want dat is 'oud nieuws'.quote:
quote:AMC
Renewed
Breaking Bad (2012)
Hell on Wheels
Mad Men (2012)
The Killing (2012)
The Walking Dead (2012)
quote:ABC Family
Cancelled
The Nine Lives of Chloe King
Renewed
Make It or Break It (2012)
Melissa & Joey (2012)
Pretty Little Liars (June 2012)
The Secret Life of the American Teenager (returns March 26th 2012)
?
Switched At Birth (airing season 1.5)
quote:A&E
Renewed
The Glades (returns summer 2012)
?
Breakout Kings (airing season 2)
quote:HBO
Ended
Eastbound & Down
Entourage
Cancelled
Bored to Death
Hung
Luck
Renewed
Boardwalk Empire (2012)
Curb Your Enthusiasm
Game of Thrones (returns April 2012)
The Ricky Gervais Show (returns early 2012)
True Blood (returns summer 2012)
Treme (2012)
quote:Showtime
Cancelled
United States of Tara
Ended
Penn & Teller: Bullshit
Renewed
Californication
Dexter (renewed for 2 seasons - September 2012)
Episodes (early 2012)
Homeland (2012)
House of Lies
Nurse Jackie (2012)
Shameless
The Big C (2012)
The Borgias (2012)
Weeds (2012)
quote:USA Network
Renewed
Burn Notice (2012)
Covert Affairs (2012)
Fairly Legal (early 2012)
Psych (2012)
Royal Pains (2012)
Suits (2012)
White Collar (2012)
In Plain Sight (2012)
quote:FX
Ended
Rescue Me
Renewed
American Horror Story (2012)
Archer
It's Always Sunny in Philadelphia (2012 - renewed for 2 seasons - 10th season optional)
Justified (2013)
Louie (2012)
Sons of Anarchy (2012 - renewed for 2 seasons)
The League (fall 2012)
16 juli volgens epguidequote:Op donderdag 22 maart 2012 13:37 schreef loezzzje het volgende:
Is er al bekend wanneer Suits terugkomt? Daar zitten we ook al een jaar op te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |