Das mooiquote:Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Patenthood is wel veilig. Geen geweldige nummers maar beter dan t gemiddelde op NBC.
Is het al 1 april?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Is dit ook voor casting nieuws voor nieuwe series?
Voor de Amerikaanse moderne remake van 'Sherlock' is Lucy Liu gecast als Watson....
Geen grapje jammer genoeg.quote:
De pilot is als een op zichzelf staand verhaal al de moeite waard om te kijken. Het schijnt dat het een min of meer standaard politiedrama wordt dus ik ga denk ik ook niet verder kijken, maar ben toch blij dat ik de pilot gezien heb.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Toen ik de trailer van Awake zag, had gelijk een 'Lone Star' gevoel ...interessant verhaal, maar er is geen publiek voor. Kort erna kwam ik erachter dat het van beide series van dezelfde makers zijn. Ga er niet eens aan beginnen.
Dat gaat geen ander network oppikken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:36 schreef criminal_mind het volgende:
Terra nova zal niet terugkeren.
Terra Nova won't be back for a second season, at least not on Fox which has decided not to renew the show for a second season. Unsurprisingly, the studio (Twentieth Century Fox Television) is keeping hope alive saying it will shop the show to other networks. I'd be surprised to see another network pick up the show, but not surprised to see any crazy fans divert their plastic dinosaurs from Fox to Syfy. Perhaps Netflix is a better targe
http://tvbythenumbers.zap(...)s-terra-nova/123109/
Gelukkig was ik het nog niet gaan volgen, ik had dat wel weer verwacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:36 schreef criminal_mind het volgende:
Terra Nova won't be back for a second season, at least not on Fox which has decided not to renew the show for a second season. Unsurprisingly, the studio (Twentieth Century Fox Television) is keeping hope alive saying it will shop the show to other networks. I'd be surprised to see another network pick up the show, but not surprised to see any crazy fans divert their plastic dinosaurs from Fox to Syfy. Perhaps Netflix is a better targe
Vergeet niet dat bovenop de cancellation van Terra Nova ook House bezig is aan z'n laatste seizoen. Dat doet de kansen van andere series op FOX, die in het twijfelhoekje zitten, geen kwaad natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Goofoyou het volgende:
Zou de kans op een nieuw vol seizoen van Fringe groter zijn nu Terra Nova is geannuleerd?Hoop echt dat die serie gewoon doorgaat! Ik hoop trouwens ook op Hart of Dixie maar dat gaat ook niet zo goed
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vergeet niet dat bovenop de cancellation van Terra Nova ook House bezig is aan z'n laatste seizoen. Dat doet de kansen van andere series op FOX, die in het twijfelhoekje zitten, geen kwaad natuurlijk.
Fringe renewal zal vooral afhangen van de kwaliteit van de pilots denk ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Goofoyou het volgende:
Zou de kans op een nieuw vol seizoen van Fringe groter zijn nu Terra Nova is geannuleerd?Hoop echt dat die serie gewoon doorgaat! Ik hoop trouwens ook op Hart of Dixie maar dat gaat ook niet zo goed
Hier hetzelfde. Ik had wel al alles gedownload, maar expres nog niet aan begonnenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gelukkig was ik het nog niet gaan volgen, ik had dat wel weer verwacht.
Weet niet op welke sites jij kijkt maar de meest betrouwbare sites hebben het nog steeds staan op ''likely to be cancelled'' of ''bubble''.quote:Op woensdag 7 maart 2012 08:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op diverse sites is de status van Fringe al verhoogd naar 'A safe bet' voor een nieuw seizoen dus.
Een vol seizoen zie ik niet gebeuren. Fringe heeft veel mazzel omdat de bazen achter het idee staan dus een 13-episode final season...?
Michael Ausiello heeft Fringe verhoogd naar a safe bet zonder daarbij verdere informatie te geven. Heeft blijkbaar wat opgevangen dus. Daarnaast wordt het lot van Fringe bepaald door de ratings, het prijskaartje dat Warner Bros. eraan hangt en de kwaliteit van de pilots. Andere shows van Fox zullen weinig effect hebben, aangezien House en Terra Nova weg zijn, the Finder weinig kans heeft en Alcatraz waarschijnlijk ook wel gecanceld zal worden. Zo houdt Fox wel erg weinig drama's over (Bones & Touch) en ik zie ze niet snel een pilot proberen te lanceren op vrijdag om 9 uur tegenover Supernatural en Grimm.quote:Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Weet niet op welke sites jij kijkt maar de meest betrouwbare sites hebben het nog steeds staan op ''likely to be cancelled'' of ''bubble''.
Met deze ratings moeten ze wel heel veel geluk hebben om een nieuw seizoen te krijgen. De nieuwe pilots van a.s. seizoen moeten tegenvallen ; en andere series moeten niet opeens wat beter gaan presteren. Ik ben een fan van Fringe dus ik hoop uiteraard op een 5e seizoen waarin ze alles af kunnen ronden maar ik gok er niet op.
En ik zag iemand posten over Bones...nou, Bones zou sowieso al wel vernieuwd worden, zelfs als Terra Nova niet gecancelled werd. Die stond overal al op een safe bet of certain to be renewed
Ik zie inderdaad dat Ausiello het heeft aangepast, ik kijk niet elke dag naar die tabel. Maar het is niet voor niks dat het nog steeds lager staat bij tvbythenumbers die het nog het vaakst bij het rechte eind hebben. Wij kunnen alleen de kijkcijfers zien....en die vallen voor Fringe gewoon vies tegen. Ik weet dat er andere factoren meespelen maar daar kunnen wij als kijker helaas niet bij. En sites als Ausiello/tvbythenumbers ook niet. Maar ik hoop dat je gelijk hebt uiteraard!quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Michael Ausiello heeft Fringe verhoogd naar a safe bet zonder daarbij verdere informatie te geven. Heeft blijkbaar wat opgevangen dus. Daarnaast wordt het lot van Fringe bepaald door de ratings, het prijskaartje dat Warner Bros. eraan hangt en de kwaliteit van de pilots. Andere shows van Fox zullen weinig effect hebben, aangezien House en Terra Nova weg zijn, the Finder weinig kans heeft en Alcatraz waarschijnlijk ook wel gecanceld zal worden. Zo houdt Fox wel erg weinig drama's over (Bones & Touch) en ik zie ze niet snel een pilot proberen te lanceren op vrijdag om 9 uur tegenover Supernatural en Grimm.
Bones' ratings waren niet bepaald geweldig, met een paar goede pilots zou die show zomaar in de gevarenzone kunnen zijn gekomen, mits House door was gegaan.
Aussiello is wel iemand met lijntjes binnen het wereldje, in tegenstelling tot TVBTN natuurlijk, die wel vaker fan favourites ten onrechte ten dood hebben opgeschreven (Chuck en bv. vorig jaar ook Fringe)quote:Op donderdag 8 maart 2012 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat Ausiello het heeft aangepast, ik kijk niet elke dag naar die tabel. Maar het is niet voor niks dat het nog steeds lager staat bij tvbythenumbers die het nog het vaakst bij het rechte eind hebben. Wij kunnen alleen de kijkcijfers zien....en die vallen voor Fringe gewoon vies tegen. Ik weet dat er andere factoren meespelen maar daar kunnen wij als kijker helaas niet bij. En sites als Ausiello/tvbythenumbers ook niet. Maar ik hoop dat je gelijk hebt uiteraard!
Bones is nooit in gevaar geweest, zelfs niet als House vernieuwd zou worden. En het ging erom dat het cancellen van Terra Nova meer kansen heeft gegeven aan Bones...en mijn punt was dat Bones, zelfs als TN vernieuwd zou worden...niet in gevaar zou zijn. Ratings zijn nog steeds prima, helemaal als je meerekend dat ze later in het seizoen zijn begonnen, time-slot change ( en vanaf april weer een nieuw time-slot ) en dikke gaten tussen de uitzendingen. Ratings van House lagen ongeveer ophetzelfde level...
Godverquote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:36 schreef criminal_mind het volgende:
Juliette van LOSTquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
V is gestopt na seizoen 2, komt geen nieuwe meer van.
Misschien maar beter ook. De plotgaten waren gewoon te groot. Wel jammer van de FBI-milf.
Volgens mij heeft Ausillo een keer aan gegeven dat als Terra Nova gecanceld werd Fringe een betere kans op renewal zou hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Michael Ausiello heeft Fringe verhoogd naar a safe bet zonder daarbij verdere informatie te geven. Heeft blijkbaar wat opgevangen dus. Daarnaast wordt het lot van Fringe bepaald door de ratings, het prijskaartje dat Warner Bros. eraan hangt en de kwaliteit van de pilots. Andere shows van Fox zullen weinig effect hebben, aangezien House en Terra Nova weg zijn, the Finder weinig kans heeft en Alcatraz waarschijnlijk ook wel gecanceld zal worden. Zo houdt Fox wel erg weinig drama's over (Bones & Touch) en ik zie ze niet snel een pilot proberen te lanceren op vrijdag om 9 uur tegenover Supernatural en Grimm.
Bones' ratings waren niet bepaald geweldig, met een paar goede pilots zou die show zomaar in de gevarenzone kunnen zijn gekomen, mits House door was gegaan.
Het zijn dan ook allemaal vrij zwakke series, behalve Jericho, al was dat nu ook weer niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:59 schreef maurisioo het volgende:
Waarom worden alle series die ik probeer te volgen gecancelled?
Heb er nu last van gehad bij Flashforward, Terra Nova, The Event, Jericho, V, en wss vergeet ik er nog wat. Echt man, begin als regisseur dan niet aan zo'n serie.
Tenminste leuker dan die kloteseries als Breaking Bad, The Wire, etc. Deze series zorgen in tegenstelling tot die 'kwaliteitsseries' wel voor vermaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal vrij zwakke series, behalve Jericho, al was dat nu ook weer niet zo bijzonder.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tenminste leuker dan die kloteseries als Breaking Bad, The Wire, etc. Deze series zorgen in tegenstelling tot die 'kwaliteitsseries' wel voor vermaak.
Wat is het verschil met mensen die alle 'goede' series automatisch slecht vinden onder het motto "zie mij eens tegendraads zijn met mijn eigen mening"? Of ze 'm nu volgen of er tegenin gaan, ze zijn beiden afhankelijk van wat de norm is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen zonder eigen mening die alle 'goede' series ook goed vinden!
Ik vind series als game of thrones bijv. zeker wel goed, alleen ik vind het nergens op slaan dat die series die ik net opnoemde allemaal goede series moeten zijn. Ik kijk series voor vermaak, en kan me eigenlijk niks schelen of ze slecht of goed zijn. Jammer dat dat soort series nu net allemaal gecancelled worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is het verschil met mensen die alle 'goede' series automatisch slecht vinden onder het motto "zie mij eens tegendraads zijn met mijn eigen mening"? Of ze 'm nu volgen of er tegenin gaan, ze zijn beiden afhankelijk van wat de norm is.
ja want je kijkt een serie ook echt verder als anderen het goed vinden en jezelf er geen reet aan vindtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen zonder eigen mening die alle 'goede' series ook goed vinden!
Dat worden weer een hoop tenenkrommende familiemaaltijden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deadline.com's Nellie Andreeva is reporting that CBS has renewed Friday drama Blue Bloods for a third season.
Source : TVbythenumbers.com
Na 5 min en 6 matige, voorspelbare grappen direct uitgezet en geshift-delete.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |