abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108461249
Patenthood is wel veilig. Geen geweldige nummers maar beter dan t gemiddelde op NBC.
pi_108461617
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
Patenthood is wel veilig. Geen geweldige nummers maar beter dan t gemiddelde op NBC.
Das mooi :)
pi_108499911
Is dit ook voor casting nieuws voor nieuwe series?

Voor de Amerikaanse moderne remake van 'Sherlock' is Lucy Liu gecast als Watson....
pi_108507917
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 13:19 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Is dit ook voor casting nieuws voor nieuwe series?

Voor de Amerikaanse moderne remake van 'Sherlock' is Lucy Liu gecast als Watson....
Is het al 1 april?
pi_108511443
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 17:04 schreef Franktastic1984 het volgende:

[..]

Is het al 1 april?
Geen grapje jammer genoeg.

The name is Watson, Joan Watson. Lucy Liu is set to play Sherlock Holmes’ sidekick in CBS’ drama pilot Elementary, whose tweaks to Arthur Conan Doyle’s classic include switching Watson’s gender to female. The project, written by Robert Doherty, is set in present day and stars Jonny Lee Miller as eccentric Brit Sherlock Holmes, a former consultant to Scotland Yard whose addiction problems led him to a rehab center in New York City. Just out of rehab, Holmes now lives in Brooklyn with “sober companion” Joan Watson (Liu), a former surgeon who lost her license after a patient died, while consulting for the NYPD. Michael Cuesta is directing the pilot, produced by CBS TV Studios and Timberman/Beverly. Ally McBeal alumna Liu, who had 2 pilots vying for her, is recurring on the current season of the TNT cop drama Southland and will next be seen in the feature Man With The Iron Fists.

http://www.deadline.com/2(...)es-pilot-elementary/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_108544022
Vind het niet eens erg eerlijk gezegd, ze proberen in elk geval iets anders dan een domme knock-off van de britse versie (tenzij ze een Holmes/Watson romance maken, dan heb ik niks gezegd).
pi_108638448
Fox verhuist The Finder naar de vrijdag, na 6 afleveringen. Dit is zo goed als einde verhaal.

Awake is magertjes begonnen met een 1.9 rating op NBC.
pi_108642836
Toen ik de trailer van Awake zag, had gelijk een 'Lone Star' gevoel ...interessant verhaal, maar er is geen publiek voor. Kort erna kwam ik erachter dat het van beide series van dezelfde makers zijn. Ga er niet eens aan beginnen.
pi_108770783
Terra nova zal niet terugkeren.

Terra Nova won't be back for a second season, at least not on Fox which has decided not to renew the show for a second season. Unsurprisingly, the studio (Twentieth Century Fox Television) is keeping hope alive saying it will shop the show to other networks. I'd be surprised to see another network pick up the show, but not surprised to see any crazy fans divert their plastic dinosaurs from Fox to Syfy. Perhaps Netflix is a better targe

http://tvbythenumbers.zap(...)s-terra-nova/123109/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_108772023
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:43 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Toen ik de trailer van Awake zag, had gelijk een 'Lone Star' gevoel ...interessant verhaal, maar er is geen publiek voor. Kort erna kwam ik erachter dat het van beide series van dezelfde makers zijn. Ga er niet eens aan beginnen.
De pilot is als een op zichzelf staand verhaal al de moeite waard om te kijken. Het schijnt dat het een min of meer standaard politiedrama wordt dus ik ga denk ik ook niet verder kijken, maar ben toch blij dat ik de pilot gezien heb.
  dinsdag 6 maart 2012 @ 11:37:04 #211
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108775812
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 05:36 schreef criminal_mind het volgende:

Terra Nova won't be back for a second season, at least not on Fox which has decided not to renew the show for a second season. Unsurprisingly, the studio (Twentieth Century Fox Television) is keeping hope alive saying it will shop the show to other networks. I'd be surprised to see another network pick up the show, but not surprised to see any crazy fans divert their plastic dinosaurs from Fox to Syfy. Perhaps Netflix is a better targe

Dat gaat geen ander network oppikken.
Mag toegevoegd worden aan Flash Forward, The Event, Threshold, Surface etc.
pi_108797671
"Justified renewed for 4th season"

http://www.tvline.com/2012/03/justified-season-4-renewed/

Niet echt een verrassing.
  Donald Duck held dinsdag 6 maart 2012 @ 21:13:34 #213
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_108797879
quote:

Gelukkig was ik het nog niet gaan volgen, ik had dat wel weer verwacht.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_108798507
Zou de kans op een nieuw vol seizoen van Fringe groter zijn nu Terra Nova is geannuleerd? :o Hoop echt dat die serie gewoon doorgaat! Ik hoop trouwens ook op Hart of Dixie maar dat gaat ook niet zo goed ;(
  dinsdag 6 maart 2012 @ 21:27:08 #215
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108798584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Goofoyou het volgende:
Zou de kans op een nieuw vol seizoen van Fringe groter zijn nu Terra Nova is geannuleerd? :o Hoop echt dat die serie gewoon doorgaat! Ik hoop trouwens ook op Hart of Dixie maar dat gaat ook niet zo goed ;(
Vergeet niet dat bovenop de cancellation van Terra Nova ook House bezig is aan z'n laatste seizoen. Dat doet de kansen van andere series op FOX, die in het twijfelhoekje zitten, geen kwaad natuurlijk. :)
pi_108799245
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:27 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Vergeet niet dat bovenop de cancellation van Terra Nova ook House bezig is aan z'n laatste seizoen. Dat doet de kansen van andere series op FOX, die in het twijfelhoekje zitten, geen kwaad natuurlijk. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:25 schreef Goofoyou het volgende:
Fringe renewal zal vooral afhangen van de kwaliteit van de pilots denk ik.
Daarnaast is dit natuurlijk wel goed nieuws voor Bones.
pi_108805466
LOS ANGELES, March 6, 2011 – FX has ordered 13 episodes for season four of its Emmy® Award-winning hit drama series Justified, announced Nick Grad, FX Executive Vice President of Original Programming. Six all new episodes remain in season three, airing Tuesdays at 10 PM ET/PT, with the third season finale airing April 10.

http://tvbythenumbers.zap(...)season-by-fx/123297/
  Public Relations / Redactie Film woensdag 7 maart 2012 @ 08:58:54 #218
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_108810381
Op diverse sites is de status van Fringe al verhoogd naar 'A safe bet' voor een nieuw seizoen dus.
Een vol seizoen zie ik niet gebeuren. Fringe heeft veel mazzel omdat de bazen achter het idee staan dus een 13-episode final season...?
  woensdag 7 maart 2012 @ 09:37:07 #219
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_108811181
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 21:13 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Gelukkig was ik het nog niet gaan volgen, ik had dat wel weer verwacht.
Hier hetzelfde. Ik had wel al alles gedownload, maar expres nog niet aan begonnen
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_108812671
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 08:58 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Op diverse sites is de status van Fringe al verhoogd naar 'A safe bet' voor een nieuw seizoen dus.
Een vol seizoen zie ik niet gebeuren. Fringe heeft veel mazzel omdat de bazen achter het idee staan dus een 13-episode final season...?
Weet niet op welke sites jij kijkt maar de meest betrouwbare sites hebben het nog steeds staan op ''likely to be cancelled'' of ''bubble''.

Met deze ratings moeten ze wel heel veel geluk hebben om een nieuw seizoen te krijgen. De nieuwe pilots van a.s. seizoen moeten tegenvallen ; en andere series moeten niet opeens wat beter gaan presteren. Ik ben een fan van Fringe dus ik hoop uiteraard op een 5e seizoen waarin ze alles af kunnen ronden maar ik gok er niet op.

En ik zag iemand posten over Bones...nou, Bones zou sowieso al wel vernieuwd worden, zelfs als Terra Nova niet gecancelled werd. Die stond overal al op een safe bet of certain to be renewed :)

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2012 10:38:52 ]
pi_108814598
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 10:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Weet niet op welke sites jij kijkt maar de meest betrouwbare sites hebben het nog steeds staan op ''likely to be cancelled'' of ''bubble''.

Met deze ratings moeten ze wel heel veel geluk hebben om een nieuw seizoen te krijgen. De nieuwe pilots van a.s. seizoen moeten tegenvallen ; en andere series moeten niet opeens wat beter gaan presteren. Ik ben een fan van Fringe dus ik hoop uiteraard op een 5e seizoen waarin ze alles af kunnen ronden maar ik gok er niet op.

En ik zag iemand posten over Bones...nou, Bones zou sowieso al wel vernieuwd worden, zelfs als Terra Nova niet gecancelled werd. Die stond overal al op een safe bet of certain to be renewed :)
Michael Ausiello heeft Fringe verhoogd naar a safe bet zonder daarbij verdere informatie te geven. Heeft blijkbaar wat opgevangen dus. Daarnaast wordt het lot van Fringe bepaald door de ratings, het prijskaartje dat Warner Bros. eraan hangt en de kwaliteit van de pilots. Andere shows van Fox zullen weinig effect hebben, aangezien House en Terra Nova weg zijn, the Finder weinig kans heeft en Alcatraz waarschijnlijk ook wel gecanceld zal worden. Zo houdt Fox wel erg weinig drama's over (Bones & Touch) en ik zie ze niet snel een pilot proberen te lanceren op vrijdag om 9 uur tegenover Supernatural en Grimm.

Bones' ratings waren niet bepaald geweldig, met een paar goede pilots zou die show zomaar in de gevarenzone kunnen zijn gekomen, mits House door was gegaan.
  woensdag 7 maart 2012 @ 13:59:19 #222
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_108819967
Het zou wel interessant zijn om eens een overzicht (in tabelvorm) per jaar en zender te zien van alle pilots die ge-greenlight zijn voor een eerste x-aantal afleveringen, hoeveel daarvan vervolgens gecancelled zijn na het eerste seizoen en voor hoeveel een tweede seizoen besteld werd.

De meeste series redden het traditioneel gezien niet, maar ik heb het gevoel, misschien onterecht, dat het dit jaar wel echt een slagveld is. :)
pi_108866656
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Michael Ausiello heeft Fringe verhoogd naar a safe bet zonder daarbij verdere informatie te geven. Heeft blijkbaar wat opgevangen dus. Daarnaast wordt het lot van Fringe bepaald door de ratings, het prijskaartje dat Warner Bros. eraan hangt en de kwaliteit van de pilots. Andere shows van Fox zullen weinig effect hebben, aangezien House en Terra Nova weg zijn, the Finder weinig kans heeft en Alcatraz waarschijnlijk ook wel gecanceld zal worden. Zo houdt Fox wel erg weinig drama's over (Bones & Touch) en ik zie ze niet snel een pilot proberen te lanceren op vrijdag om 9 uur tegenover Supernatural en Grimm.

Bones' ratings waren niet bepaald geweldig, met een paar goede pilots zou die show zomaar in de gevarenzone kunnen zijn gekomen, mits House door was gegaan.
Ik zie inderdaad dat Ausiello het heeft aangepast, ik kijk niet elke dag naar die tabel. Maar het is niet voor niks dat het nog steeds lager staat bij tvbythenumbers die het nog het vaakst bij het rechte eind hebben. Wij kunnen alleen de kijkcijfers zien....en die vallen voor Fringe gewoon vies tegen. Ik weet dat er andere factoren meespelen maar daar kunnen wij als kijker helaas niet bij. En sites als Ausiello/tvbythenumbers ook niet. Maar ik hoop dat je gelijk hebt uiteraard!

Bones is nooit in gevaar geweest, zelfs niet als House vernieuwd zou worden. En het ging erom dat het cancellen van Terra Nova meer kansen heeft gegeven aan Bones...en mijn punt was dat Bones, zelfs als TN vernieuwd zou worden...niet in gevaar zou zijn. Ratings zijn nog steeds prima, helemaal als je meerekend dat ze later in het seizoen zijn begonnen, time-slot change ( en vanaf april weer een nieuw time-slot ) en dikke gaten tussen de uitzendingen. Ratings van House lagen ongeveer ophetzelfde level...
pi_108872540
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 16:13 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik zie inderdaad dat Ausiello het heeft aangepast, ik kijk niet elke dag naar die tabel. Maar het is niet voor niks dat het nog steeds lager staat bij tvbythenumbers die het nog het vaakst bij het rechte eind hebben. Wij kunnen alleen de kijkcijfers zien....en die vallen voor Fringe gewoon vies tegen. Ik weet dat er andere factoren meespelen maar daar kunnen wij als kijker helaas niet bij. En sites als Ausiello/tvbythenumbers ook niet. Maar ik hoop dat je gelijk hebt uiteraard!

Bones is nooit in gevaar geweest, zelfs niet als House vernieuwd zou worden. En het ging erom dat het cancellen van Terra Nova meer kansen heeft gegeven aan Bones...en mijn punt was dat Bones, zelfs als TN vernieuwd zou worden...niet in gevaar zou zijn. Ratings zijn nog steeds prima, helemaal als je meerekend dat ze later in het seizoen zijn begonnen, time-slot change ( en vanaf april weer een nieuw time-slot ) en dikke gaten tussen de uitzendingen. Ratings van House lagen ongeveer ophetzelfde level...
Aussiello is wel iemand met lijntjes binnen het wereldje, in tegenstelling tot TVBTN natuurlijk, die wel vaker fan favourites ten onrechte ten dood hebben opgeschreven (Chuck en bv. vorig jaar ook Fringe)

Over Bones, ik wist eigenlijk niet hoe die het vorig jaar hebben gedaan, maar volgens mij is het wel flink gezakt, maar weet ook niet hoe het zit met contracten (die House toch veel moeilijkheden hebben bezorgd. Denk eigenlijk niet dat Terra Nova heel veel invloed heeft op Bones, hele andere programma's voor een hele andere doelgroep. Denk eerder dat dit Alcatraz goed zal doen.
pi_108878166
De contracten van Bones waren al vernieuwd en lopen volgens mij volgend jaar pas af. De kijkcijfers zijn synchroom met vorig seizoen, relatief dan. Toen hadden ze Idols als lead in wat ze vaak op een 3.2 +- bracht. Dit jaar is hun hele rooster super rommelig met geen goede lead-in en halen ze vooral ratings rond de 2.5 wat netjes is voor FOX ; helemaal als ze zo heen en weer geslingerd worden.
pi_108883571
Net deze week de serie V uit 2009 gekeken. Ik kon op internet alleen niet vinden of er een 3e seizoen van kwam? De reeks van de serie in dit forum was al gesloten, dus vraag het hier even. :P
  Donald Duck held donderdag 8 maart 2012 @ 23:53:44 #227
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_108889054
V is gestopt na seizoen 2, komt geen nieuwe meer van.
Misschien maar beter ook. De plotgaten waren gewoon te groot. Wel jammer van de FBI-milf.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_108890456
quote:

Godver :( Die serie was leuk ;(
pi_108906148
Waarom worden alle series die ik probeer te volgen gecancelled? ;(

Heb er nu last van gehad bij Flashforward, Terra Nova, The Event, Jericho, V, en wss vergeet ik er nog wat. Echt man, begin als regisseur dan niet aan zo'n serie. :')
  vrijdag 9 maart 2012 @ 15:03:10 #230
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_108906234
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
V is gestopt na seizoen 2, komt geen nieuwe meer van.
Misschien maar beter ook. De plotgaten waren gewoon te groot. Wel jammer van de FBI-milf.
Juliette van LOST :9~
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:41:07 #231
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_108909398
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Cpt.Awesome het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ausillo een keer aan gegeven dat als Terra Nova gecanceld werd Fringe een betere kans op renewal zou hebben.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 16:48:47 #232
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_108909650
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 14:59 schreef maurisioo het volgende:
Waarom worden alle series die ik probeer te volgen gecancelled? ;(

Heb er nu last van gehad bij Flashforward, Terra Nova, The Event, Jericho, V, en wss vergeet ik er nog wat. Echt man, begin als regisseur dan niet aan zo'n serie. :')
Het zijn dan ook allemaal vrij zwakke series, behalve Jericho, al was dat nu ook weer niet zo bijzonder.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_108909753
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Het zijn dan ook allemaal vrij zwakke series, behalve Jericho, al was dat nu ook weer niet zo bijzonder.
Tenminste leuker dan die kloteseries als Breaking Bad, The Wire, etc. Deze series zorgen in tegenstelling tot die 'kwaliteitsseries' wel voor vermaak.
pi_108911647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Tenminste leuker dan die kloteseries als Breaking Bad, The Wire, etc. Deze series zorgen in tegenstelling tot die 'kwaliteitsseries' wel voor vermaak.
:') !
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108913669
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:

[..]

:') !
Mensen zonder eigen mening die alle 'goede' series ook goed vinden :') !
  vrijdag 9 maart 2012 @ 19:09:22 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_108914026
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:

[..]

Wat is het verschil met mensen die alle 'goede' series automatisch slecht vinden onder het motto "zie mij eens tegendraads zijn met mijn eigen mening"? Of ze 'm nu volgen of er tegenin gaan, ze zijn beiden afhankelijk van wat de norm is.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_108914233
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Wat is het verschil met mensen die alle 'goede' series automatisch slecht vinden onder het motto "zie mij eens tegendraads zijn met mijn eigen mening"? Of ze 'm nu volgen of er tegenin gaan, ze zijn beiden afhankelijk van wat de norm is.
Ik vind series als game of thrones bijv. zeker wel goed, alleen ik vind het nergens op slaan dat die series die ik net opnoemde allemaal goede series moeten zijn. Ik kijk series voor vermaak, en kan me eigenlijk niks schelen of ze slecht of goed zijn. Jammer dat dat soort series nu net allemaal gecancelled worden.
pi_108940294
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:

[..]

ja want je kijkt een serie ook echt verder als anderen het goed vinden en jezelf er geen reet aan vindt :D
pi_109097098
Deadline.com's Nellie Andreeva is reporting that CBS has renewed Friday drama Blue Bloods for a third season.

Source : TVbythenumbers.com

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 18:12:45 ]
pi_109099268
Mooizo. Prima serie, kijkt lekker weg. Vreemd dat de serie zo weinig in trek is hier op het forum.
  woensdag 14 maart 2012 @ 19:11:31 #241
6941 APK
Factual, I think.
pi_109099377
quote:
0s.gif Op woensdag 14 maart 2012 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deadline.com's Nellie Andreeva is reporting that CBS has renewed Friday drama Blue Bloods for a third season.

Source : TVbythenumbers.com
Dat worden weer een hoop tenenkrommende familiemaaltijden.
Maar het kijkt idd wel lekker weg :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_109099892
http://www.deadline.com/2(...)als-on-other-series/

CBS Renews ’2 Broke Girls’, ‘Mike & Molly’, ‘Person of Interest’, ‘Criminal Minds’, ‘Good Wife’, ‘Hawaii’, ‘CSI’, ‘Mentalist’, ‘Bloods’

UPDATE 11:15AM: In one fell swoop, CBS has renewed 15 series for next season, the first network to pick up existing series so far this season. The list includes two comedies, breakout hit 2 Broke Girls and sophomore Mike & Molly and nine dramas, freshman Person of Interest, which has been on a ratings upswing, sophomores Hawaii Five-0 and Blue Bloods, the critically praised (though modestly rated) The Good Wife and veteran procedurals NCIS, NCIS: LA, Criminal Minds, CSI and The Mentalist. They join comedies How I Met Your Mother and The Big Bang Theory, which are in the middle of multi-year pickups. The only glaring omission is veteran comedy Two And A Half Men, with CBS noting that it is in “preliminary discussions” with Warner Bros. TV about future seasons . The main issue is the fact that WBTV is yet to secure a new deal with star Ashton Kutcher, which would pave the way to a renewal.

On the unscripted side, CBS has renewed veteran The Amazing Race and Undercover Boss, which has done great in its new Friday time slot. They join previously renewed Survivor. And rounding out the group of returning series are venerable newsmagazine 60 Minutes and Saturday staple 48 Hour Mystery. With the previously picked up shows, CBS now has a total of 18 series scripted reality and newsmahazines set to return next season. This large-scale renewal is testimony to the strength, stability and success of a deep and diverse roster of top-rated programming, said CBS Entertainment president Nina Tassler. It positions us for continued success next season and certainly creates an environment that will give our new shows the best possible chance to succeed.

As for the bubble series, which not surprisingly didnt make the cut for an early renewal, that includes freshmen Unforgettable, Rob and the all-but-gone A Gifted Man, veteran CSI spinoffs CSI: Miami and CSI: NY, with the latter in serious jeopardy, as well as veteran utility player Rules Of Engagement.
pi_109100997
Las het ook net! Zo blij! The Good Wife :D Ook wel blij met Criminal Minds ( renewal was geen verrassing ), Mike and Molly, 2 broke girls en de al eerder vernieuwde HIMYM en TBBT.

[ Bericht 33% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2012 20:51:26 ]
  woensdag 14 maart 2012 @ 20:33:41 #244
19242 yavanna
Results may vary.
pi_109104126
Goed nieuws idd mbt 'The Good Wife'.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
pi_109104888
2 broke girls vernieuwen :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_109106595
Is een van de best bekeken nieuwe series dus wordt natuurlijk vernieuwd.
  woensdag 14 maart 2012 @ 21:20:04 #247
67174 Dos37
Come on Twente
pi_109106682
Precies het is nog eens geniaal ook _O_
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_109107012
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 20:47 schreef Seam het volgende:
2 broke girls vernieuwen :')
Na 5 min en 6 matige, voorspelbare grappen direct uitgezet en geshift-delete.
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_109108440
Blij met Person of Interest, H50 en Blue Bloods.
pi_109110124
Pas geleden begonnen aan de Good Wife, ben nu 15 afleveringen ver, vind het een geweldige serie, dus goed om te weten dat er iig nog een seizoen komt (voor september ben ik wel bij). Alle series die ik van CBS nu echt volg zijn renewed, dus dat is mooi. CSI New York volg ik ook, maar die mag eigenlijk wel gecancelled worden, heeft z'n beste tijd wel gehad. En ik denk dat ze ook wel gecancelled gaan worden, zeker nu CBS afgelopen week The Mentalist met succes in dat tijdslot heeft uitgeprobeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')