Godverquote:Op dinsdag 6 maart 2012 05:36 schreef criminal_mind het volgende:
Terra nova zal niet terugkeren.
Terra Nova won't be back for a second season, at least not on Fox which has decided not to renew the show for a second season. Unsurprisingly, the studio (Twentieth Century Fox Television) is keeping hope alive saying it will shop the show to other networks. I'd be surprised to see another network pick up the show, but not surprised to see any crazy fans divert their plastic dinosaurs from Fox to Syfy. Perhaps Netflix is a better targe
http://tvbythenumbers.zap(...)s-terra-nova/123109/
Juliette van LOSTquote:Op donderdag 8 maart 2012 23:53 schreef __Saviour__ het volgende:
V is gestopt na seizoen 2, komt geen nieuwe meer van.
Misschien maar beter ook. De plotgaten waren gewoon te groot. Wel jammer van de FBI-milf.
Volgens mij heeft Ausillo een keer aan gegeven dat als Terra Nova gecanceld werd Fringe een betere kans op renewal zou hebben.quote:Op woensdag 7 maart 2012 11:41 schreef Cpt.Awesome het volgende:
[..]
Michael Ausiello heeft Fringe verhoogd naar a safe bet zonder daarbij verdere informatie te geven. Heeft blijkbaar wat opgevangen dus. Daarnaast wordt het lot van Fringe bepaald door de ratings, het prijskaartje dat Warner Bros. eraan hangt en de kwaliteit van de pilots. Andere shows van Fox zullen weinig effect hebben, aangezien House en Terra Nova weg zijn, the Finder weinig kans heeft en Alcatraz waarschijnlijk ook wel gecanceld zal worden. Zo houdt Fox wel erg weinig drama's over (Bones & Touch) en ik zie ze niet snel een pilot proberen te lanceren op vrijdag om 9 uur tegenover Supernatural en Grimm.
Bones' ratings waren niet bepaald geweldig, met een paar goede pilots zou die show zomaar in de gevarenzone kunnen zijn gekomen, mits House door was gegaan.
Het zijn dan ook allemaal vrij zwakke series, behalve Jericho, al was dat nu ook weer niet zo bijzonder.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:59 schreef maurisioo het volgende:
Waarom worden alle series die ik probeer te volgen gecancelled?
Heb er nu last van gehad bij Flashforward, Terra Nova, The Event, Jericho, V, en wss vergeet ik er nog wat. Echt man, begin als regisseur dan niet aan zo'n serie.
Tenminste leuker dan die kloteseries als Breaking Bad, The Wire, etc. Deze series zorgen in tegenstelling tot die 'kwaliteitsseries' wel voor vermaak.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het zijn dan ook allemaal vrij zwakke series, behalve Jericho, al was dat nu ook weer niet zo bijzonder.
quote:Op vrijdag 9 maart 2012 16:51 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Tenminste leuker dan die kloteseries als Breaking Bad, The Wire, etc. Deze series zorgen in tegenstelling tot die 'kwaliteitsseries' wel voor vermaak.
Wat is het verschil met mensen die alle 'goede' series automatisch slecht vinden onder het motto "zie mij eens tegendraads zijn met mijn eigen mening"? Of ze 'm nu volgen of er tegenin gaan, ze zijn beiden afhankelijk van wat de norm is.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen zonder eigen mening die alle 'goede' series ook goed vinden!
Ik vind series als game of thrones bijv. zeker wel goed, alleen ik vind het nergens op slaan dat die series die ik net opnoemde allemaal goede series moeten zijn. Ik kijk series voor vermaak, en kan me eigenlijk niks schelen of ze slecht of goed zijn. Jammer dat dat soort series nu net allemaal gecancelled worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is het verschil met mensen die alle 'goede' series automatisch slecht vinden onder het motto "zie mij eens tegendraads zijn met mijn eigen mening"? Of ze 'm nu volgen of er tegenin gaan, ze zijn beiden afhankelijk van wat de norm is.
ja want je kijkt een serie ook echt verder als anderen het goed vinden en jezelf er geen reet aan vindtquote:Op vrijdag 9 maart 2012 19:00 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mensen zonder eigen mening die alle 'goede' series ook goed vinden!
Dat worden weer een hoop tenenkrommende familiemaaltijden.quote:Op woensdag 14 maart 2012 18:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Deadline.com's Nellie Andreeva is reporting that CBS has renewed Friday drama Blue Bloods for a third season.
Source : TVbythenumbers.com
Na 5 min en 6 matige, voorspelbare grappen direct uitgezet en geshift-delete.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |