Niet zo heel raar.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
Nadat een derde paard de dood heeft gevonden heeft hbo de stekker uit Luck getrokken.
Mooiquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
Nadat een derde paard de dood heeft gevonden heeft hbo de stekker uit Luck getrokken.
That's unlucky.quote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
quote:Top 15 lopende series van de grootste zenders die momenteel de meeste kans hebben om gecanceld te worden (kans van hoog naar laag)
01(02). Ringer (CW)
02(01). Body of Proof (ABC)
03(03). A Gifted Man (CBS)
04(---). Are You There, Chelsea? (NBC)
05(10). The River (ABC)
06(09). Cougar Town (ABC)
07(04). I Hate My Teenage Daughter (FOX) >> Verplaatst naar de zomer
08(08). Harry's Law (NBC)
09(---). Breaking In (FOX)
10(---). Unforgettable (CBS)
-----------------------------------------
11(---). Alcatraz (FOX) >> nu 1.6 rating, bij 1.5 gaan ze over de lijn en is het zeker over en uit
12(05). The Finder (FOX) >> pas weer terug in april op de vrijdag, geen goed teken
13(---). Hart of Dixie (CW)
14(06). Nikita (CW)
15(07). Fringe (FOX)
Nummer 1 t/m 10 worden zo goed als zeker gecanceld
Nummer 11 en 15 hebben een zeer grote kans om gecanceld te worden
CSI: NY, CSI: Miami, Whitney en The Secret Circle liggen op dichte afstand van nummer 15.
quote:CBS
Cancelled
How To Be a Gentleman
Renewed
2 Broke Girls
Blue Bloods
Criminal Minds
CSI
Hawaii Five-O
How I Met Your Mother
Mike & Molly
NCIS
NICS: Los Angeles
Person Of Interest
The Big Bang Theory
The Good Wife
The Mentalist
Slecht
A Gifted Man
Unforgettable
Matig
CSI: NY
CSI: Miami
Goed
Rules of Engagement
Heel goed
Two And A Half Men
Shift+delete dus en weer een paar Gig vrijquote:Op donderdag 15 maart 2012 01:22 schreef Tweek het volgende:
Dacht dat Hart of Dixie het wel redelijk deed, bij tvline staat ie ook op safe bet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:28 schreef Mr.Silencer het volgende:
Alweer een maand geleden dat ik een update heb geplaatst. Inmiddels is er al aardig wat veranderd, wel is zeker dat er aardig wat series gaan verdwijnen. Van m'n top 10 heb ik nu maar even een top 15 gemaakt, gezien de vele treurige ratings.
[..]
Hart of Dixie heeft het een tijdje aardig gedaan, maar de kijkcijfers zitten nu wel op het punt waar men zich moet afvragen of een tweede seizoen nog wel echt potentie heeft.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 14:23 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dacht dat Hart of Dixie het wel redelijk deed, bij tvline staat ie ook op safe bet.
Het eerste seizoen was al gefilmd meen ik dus die zou je in zijn geheel kunnen kijken.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Shift+delete dus en weer een paar Gig vrij
Op dit punt heeft nog niemand gelijk. We hebben alleen verwachtingen ^^ Maar ik bekijk elke dag sites voor kijkcijfers e.d. en ik denk dat het wel terugkomt. Maar ik heb het vaker fout gehad. Blijft gokwerk, omdat wij niet bij de netwerken werken, haha.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:09 schreef Goofoyou het volgende:
Wie heeft nou gelijk hier over HOD? Hoop echt dat die serie voor 100% doorgaat natuurlijk
Precies. Wij werken er niet dus we weten niet hoe ze de nieuwe pilots beoordelen. We weten ook niet wat elke serie kost om te produceren ; we weten de opbrengsten etc niet. Dus het blijft gokwerk.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 16:52 schreef loezzzje het volgende:
En het ligt ook aan hoeveel pilots ze aan willen kopen toch he? Als ze denken dat die beter zullen scoren dan HOD dan cancellen ze het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |