quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:31 schreef James1988 het volgende:
Had Nick niet met die bloedverdunners geknoeid?
Ik dacht dus idd precies hetzelfde!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:09 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
ligt het aan mij of is die jongeman van de coma-afdeling de kale halfbroer van Jan Kooijman?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Ik ben ook in 1992 geboren, gelukkig ben ik nog geen 30.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jack is wel het ergste voorbeeld: in 1992 geboren, maar nu al in de 30.
Zoiets ja.quote:
En het acteerwerk is bij beiden matig, weer wat gemeen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat lijkt die dok veel op mooiboy Danny, maar dan zonder kapsel.....
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die nieuwe leest echt maar gewoon zijn tekst op.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
En het acteerwerk is bij beiden matig, weer wat gemeen.
Dat danny in het begin ook, hij heeft zich ondertussen wel weer wat ontwikkeld.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Die nieuwe leest echt maar gewoon zijn tekst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |