abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103067773
Lars is ook gek op zwemmen (evenals z'n mama trouwens, vanochtend weer m'n baantjes gezwommen voor ik naar m'n werk ging). We gaan al sinds hij een maand of 4 oud is naar baby-peuterzwemmen hier, erg gezellig.
Komend weekend gaan we gezellig met z'n tweetjes (Lars en mama) logeren bij opa en oma. Die wonen nét iets te ver weg om regelmatig eventjes op bezoek te gaan, dus doen we soms maar een iets uitgebreider bezoekje. En het schijnt mooi weer te worden, dus heb er zin in!
pi_103067977
Blegh, morgen vieren we de verjaardag van haar grote broer en ik moet nog ontzettend veel doen maar Zoë heeft besloten dat ik nog geen stap zonder haar mag verzetten dus het schiet niet echt op. Hoop dat ze vanmiddag maar een lange tuk maakt. :')
pi_103068418
Oh heerlijk is dat he Spewey, zo'n zwaan-kleef-aan. Ik probeer Amy dan wel eens aan het spelen te zetten en als ze lekker bezig is dan wegsneaken. Maar dan moet ik ook echt niet meer naar haar kijken want zodra ze merkt dat ik haar aandacht geef dan komt ze weer.

Ik ben zo ontzettend moe blugh. Amy slaapt tegenwoordig van 19:-22:00 en dan is het van 22:00-0:00 bal, wakker, niet willen slapen en krijsen. Rond 0:00 kunnen we dus eindelijk lekker slapen en dan is het om 6:00/6:45 weer wakker en krijsen en niet meer willen slapen. Een nachtje van 6 uur gaat nog wel maar nu al een week ofzo. En geen idee wat er ineens om 22:00 is wat er de rest van de dag niet is.

Maar gister zijn we naar de Efteling geweest en het was zo leuk! Droomvlucht. Fata Morgana, Carnaval Festival, ze vond het fantastisch O+ We gingen met een groep vrienden dus konden wij ook overal in, want er was steeds wel iemand die ergens niet in ging en dus op Amy en de tassen kon letten. Sint Joris en de Draak achtbaan, zo leuk!
pi_103068577
:D Altijd nachten van maximaal 6 uur slaap hier, ben er inmiddels aan gewend. :')
Maar als je het niet gewend bent is het wel slopend ja, sterkte.

Leuk hè de Efteling. Goed om te horen dat Carnaval Festival weer open is, heb bij de Hema kaartjes gekocht en dat is toch wel Zoë's favoriete attractie.
Heb je nog foto's gemaakt van Amy op een paddestoel in het Sprookjesbos?
pi_103068867
Als dit zo doorgaat dan zal ik er ook wel aan wennen misschien :+ Ik heb echt wel nachten van 8 uur nodig om de dag te verwerken. Maar voor de rest is Amy overdag liever dan ooit dus dat gaat wel :)

We hebben inderdaad een paddenstoelfoto gemaakt. Alleen wilde Amy er niet op blijven zitten :P De beste foto is er een met mij erachter een iemands arm die haar ook beet had.
Carnaval Festival is echt heel leuk voor kleintjes ja! Amy zat echt doodstil op schoot met open mond te kijken.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:19:51 #56
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103069080
Sola, fijn dat jullie een leuke dag in de Efteling hebben gehad O+
pi_103069530
Meh... nu baal ik er nog meer van dat 't Carnaval Festival twee weken geleden toen wij er waren nog gesloten was wegens onderhoud. Maar de Droomvlucht vond Lars ook al heel mooi: hij zat heel netjes bij papa op schoot, handjes op 't rekje, rondom zich heen te kijken. Fata Morgana in het begin ook, maar dat werd wat donker, en dus eng op het eind...
pi_103070703
-oops-
pi_103070730
Whut?

Ah, Ninja edit ;)
pi_103072298
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 12:13 schreef Kleurdoos het volgende:
-oops-
Waarom ben ik nou zo nieuwsgierig wat er eerst stond?
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:10:05 #61
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103072386
Oh Efteling! O+
Zijn we ook pas geweest, maar wil graag snel weer gaan! Tirza heeft zich er ook prima vermaakt! :Y

Vanmorgen hadden we bezoek!
Cooki kwam even koffie leuten! :+

En ze had natuurlijk Lucas O+ meegenomen!
'Kucas' (zoals Tirza zei) moest weer even een beetje ontdooien, maar daarna hebben ze toch nog eventjes een soort van samen gespeeld!

De micro meet was gezellig!

Toen we daarna aan de deur stonden om te zwaaien naar Kakien en Kucas, wees Tirza naar ons huisnummer en zei 4! :o Er zit idd een 4 in ons huisnr. dus ik stond er zo :o :o bij!!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103072572
Dat ziet er gezellig uit!
Is er niet iemand in de buurt van Eindhoven voor een minimeet? (Als ik klein begin durf ik misschien ook ooit wel naar een echte OUD-meet te gaan ;) )
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:17:45 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103072620
We hadden het laatst over pepernoten: Zie Nathan gelukkig zijn!

Leuke foto's Elmo!
pi_103072864
Beterschap voor alle zieke kindjes :*

Leuk die minimeet O+ Cooki is ook leuk zie ik al! Lekker rustig volgens mij ;)
En knap van Tirza die 4!

Ik verbaas me er ook over wat ze al allemaal onthouden. Gisterochtend onderweg naar mn werk wees hij steeds de maan aan "bal, bal, bal". Op de terugweg eind van de middag wees hij naar dezelfde plek in de lucht, "maan weg".

Lekker aan het smullen Nathan!?

[ Bericht 1% gewijzigd door Meimeltje op 14-10-2011 13:37:22 ]
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:35:46 #65
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103073201
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh Efteling! O+
Zijn we ook pas geweest, maar wil graag snel weer gaan! Tirza heeft zich er ook prima vermaakt! :Y

Vanmorgen hadden we bezoek!
Cooki kwam even koffie leuten! :+
[ afbeelding ]
En ze had natuurlijk Lucas O+ meegenomen!
'Kucas' (zoals Tirza zei) moest weer even een beetje ontdooien, maar daarna hebben ze toch nog eventjes een soort van samen gespeeld!
[ afbeelding ]
De micro meet was gezellig!

Toen we daarna aan de deur stonden om te zwaaien naar Kakien en Kucas, wees Tirza naar ons huisnummer en zei 4! :o Er zit idd een 4 in ons huisnr. dus ik stond er zo :o :o bij!!
Jullie waren ons vergeten ;(
Maar wat goed zeg, van die 4! :o

Shandaly, je bent van harte welkom hier! Maar het is niet helemaal in de buurt van Eindhoven zeg maar ;)

Nathan, lekker hè? :Y)

Knap hè Meimel! Ik verbaas me er ook soms over :Y
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 13:52:52 #66
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_103073807
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Jullie waren ons vergeten ;(
Maar wat goed zeg, van die 4! :o

Shandaly, je bent van harte welkom hier! Maar het is niet helemaal in de buurt van Eindhoven zeg maar ;)

Nathan, lekker hè? :Y)

Knap hè Meimel! Ik verbaas me er ook soms over :Y
Nee hoor echt niet :N :* (Cooki stelde voor om jou te halen, maar ik had aangegeven dat me dat te druk werd nu. :*

Leuke foto pessie! Hij eet z'n vingers er bijna bij op!

Ik vind dat ook zo knap dat die kids zoveel onthouden en combineren enzo.
En trouwens Meimel, je antwoord op de vraag, wat betekent Appok, is ...........onjuist.
Zal ik het maar zeggen dan?! Ok, Appok betekent 'afgelopen!'
Dat zegt Tirza dus altijd als de teletubbies of bumba oid is afgelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Elmo76 op 14-10-2011 15:18:57 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_103075980
Hehe.. als hier een muziekje oid is afgelopen, zegt Lars altijd "Duh!"... "Appok" begint er dan toch al meer op te lijken. Goed hoor Tirza!
pi_103076436
Sterkte morgen Fannetje!

En beterschap voor de zieke kindjes!

Pessie, wooh! Ik had al lang geen foto meer gezien van Nathan, net een kleuter joh!
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:14:41 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_103076614
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Nee hoor echt niet :N :* (Cooki stelde voor om jou te halen, maar ik had aangegeven dat me dat te druk werd nu. :*

was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekund

Die van mij zegt niks. Die wijst alleen met een priemend vingertje en gilt :D
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 15:24:05 #70
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_103076959
Nathan, wat word je groot! :o * kin van de grond raapt
Wel lekker ding met z'n pepernoten :Y)

Wat knap dat Tirza al 4 zei!

Beterschap voor de zieken :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_103077649
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef Asyniur het volgende:

[..]

was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekund

Die van mij zegt niks. Die wijst alleen met een priemend vingertje en gilt :D
T was heul gezellig met Elmo en Tirza O+
Tirza is zo knap met dr haartjes en met dr woorden! :Y *O*
Leuke foto's ook Elmo, knap dat je de rest buiten beeld hebt weten te houden :@

Die Lucas van mij is nog steeds geen reclame voor een schattige dreumes :N
het meneertje piept en jammert bij wat dan ook :X
én als Elmo naar m keek, ja kijk dat snap ik dan weer wel n beetje >:) Neuj hoor Elmo kusje erop :*

duss... ik vind meeten met de mamas heulemaal niet meer spannend, voor mij is t veel enger hoe de dreumes-bom die ik meeneem reageert :P }:|
zin in een scene volgende week zaterdag, anyone? *O* :')

ach t zal wel een fase zijn.... als die volgende week dan maar over is ~O>

zo nu ff bijlezen c_/
pi_103077698
Cooki, nou dan blijf ik toch maar uit jullie buurt :D :P
pi_103077712
muh.. nu zul je zien dat het afmeldingen gaat regenen :'(

Asy: volgende keer haal ik je op! maar dit was zomaar .... een lucas-drill zeg maar oO<

goed zo Harry: doorgeslapen tot 8 uur: wow _O_

Shandaly: klinkt leuk en gezellig dat zwemmen en logeren bij opa en oma :Y

Over een minimeet: niemand durft meer met mij en ik woon te ver weg, maar anders kunnen we t wel een keer doen :P

Spewey: heeft Zoë geslapen? alvast veul plezier met de verjaardag van grote broer morgen!

Solagratia : herkenbaar dat wegsneaken :Y :@
en slapen, tja dat wordt om 19 uur naar bed voor jou, als je meer slaap wilt :7
Efteling klinkt erg leuk! O+

Pessie: ga jij ns naar het peuter topic joh :{w O+

Meimeltje: die cooki is leuk ja , maar zo heet ik niet he ~O> beware :*

O en ff miepen: -O- ik wil dat mijn kind ook gaat praten, die geluiden-taal :') versta ik niet en drives-me-nuts |:( ... en dát werkt natuurlijk ook niet -O-

[ Bericht 45% gewijzigd door -Caroline- op 14-10-2011 16:02:24 ]
pi_103077945
Wat leuk die micromeet O+
Nathan wat wordt je groot zeg!

Floris is nog steeds niet lekker. Heeft van half 11 tot half 2 geslapen en ligt er nu weer in.
Wel schattig net, ging bij mn zus mn spullen pakken (waren daar net) en toen zat ie er opeens zo bij:
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 16:38:59 #75
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_103079693
Heu! Mijn zoon is net 14 maanden! Duurt echt nog eeuwen voordat wij naar de peuters gaan! Iedereen gaat eerder dan wij!
Ik moet vaker spammen lees ik al...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Floris wat zit je er leuk bij! Nathan zit elke dag een paar keer op ons ikea-trappetje.

Dat ziet er zo uit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cooki, volgende keer dat ik in Zuid-Limburg logeer meet!!!
SPOILER
Praten zou leuk zijn :Y . Volgens mij is hij wel bezig met meer woorden dan "mama" en "papa". Hij zegt trouwens wel 20x per dag "tatu" :? ambulance???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')