Jullie waren ons vergetenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef Elmo76 het volgende:
Oh Efteling!![]()
Zijn we ook pas geweest, maar wil graag snel weer gaan! Tirza heeft zich er ook prima vermaakt!![]()
Vanmorgen hadden we bezoek!
Cooki kwam even koffie leuten!![]()
[ afbeelding ]
En ze had natuurlijk Lucasmeegenomen!
'Kucas' (zoals Tirza zei) moest weer even een beetje ontdooien, maar daarna hebben ze toch nog eventjes een soort van samen gespeeld!
[ afbeelding ]
De micro meet was gezellig!
Toen we daarna aan de deur stonden om te zwaaien naar Kakien en Kucas, wees Tirza naar ons huisnummer en zei 4!Er zit idd een 4 in ons huisnr. dus ik stond er zo
![]()
bij!!
Nee hoor echt nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Jullie waren ons vergeten![]()
Maar wat goed zeg, van die 4!
Shandaly, je bent van harte welkom hier! Maar het is niet helemaal in de buurt van Eindhoven zeg maar
Nathan, lekker hè?![]()
Knap hè Meimel! Ik verbaas me er ook soms over
was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekundquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:52 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nee hoor echt niet![]()
(Cooki stelde voor om jou te halen, maar ik had aangegeven dat me dat te druk werd nu.
![]()
T was heul gezellig met Elmo en Tirzaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:14 schreef Asyniur het volgende:
[..]
was ook een grapje. ik had het vandaag ook niet afgekund
Die van mij zegt niks. Die wijst alleen met een priemend vingertje en gilt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Floris wat zit je er leuk bij! Nathan zit elke dag een paar keer op ons ikea-trappetje.
Dat ziet er zo uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cooki, volgende keer dat ik in Zuid-Limburg logeer meet!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Praten zou leuk zijn. Volgens mij is hij wel bezig met meer woorden dan "mama" en "papa". Hij zegt trouwens wel 20x per dag "tatu"
ambulance???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |