SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Drama means nothing, it's part of the game.
Gewoon gelijk 06 nummers hosselen, dan is Paiq ook niet meer nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds opzoek naar een goeie datingsite. Paiq daar is nooit iemand meer online tegenwoordig
Ja, ik heb me daar volgens mij ook weer nét even te laat aangemeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds opzoek naar een goeie datingsite. Paiq daar is nooit iemand meer online tegenwoordig
Badoo is ook leuk alleen na de zomermaanden is het idd ineens minder geworden daar. Niemand reageert meer en de meiden zitten er meer voor de chat. Ben er een leuke puraviaanse meid tegen gekomen. 2x afgesproken ook. Alleen het ging een beetje snel naar mijn idee en ik wil haar de volgende keer bij mij thuis hebben. Ga over een paar weken over na een nieuw huisje en het is puinhoop in mijn oude huis. Heb niks meer van me laten horen en zei ook niet meer. Denk dat het doodgebloed is. Eigenlijk hoop ik dat ergens, omdat we wel avonden gedeeld hebben is het lullig om haar af te wijzen. Trouwens weet ik ook niet zeker of ik wat voel. Dit is wel de beste manier dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen![]()
![]()
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
Dat is weer eentje om in te lijsten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Badoo is ook leuk alleen na de zomermaanden is het idd ineens minder geworden daar. Niemand reageert meer en de meiden zitten er meer voor de chat. Ben er een leuke puraviaanse meid tegen gekomen. 2x afgesproken ook. Alleen het ging een beetje snel naar mijn idee en ik wil haar de volgende keer bij mij thuis hebben. Ga over een paar weken over na een nieuw huisje en het is puinhoop in mijn oude huis. Heb niks meer van me laten horen en zei ook niet meer. Denk dat het doodgebloed is. Eigenlijk hoop ik dat ergens, omdat we wel avonden gedeeld hebben is het lullig om haar af te wijzen. Trouwens weet ik ook niet zeker of ik wat voel. Dit is wel de beste manier dus.
Maarja aan de andere kant vind ik zuid- amerikaanse meiden wel weer aardiger in de omgang. Ze kunnen fel zijn maar ook heel erg lief. Heel anders dan nuchtere hollandse meiden, die ik eigenlijk nooit echt kan peilen en andersom ook niet.
Masochistisch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
Betalen om te worden afgewezen op je foto of persoonlijkheid
Maak een profiel met mijn foto aanquote:
Nou jah dat geldt voor alle betaalde datingsites.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
Betalen om te worden afgewezen op je foto of persoonlijkheid
Daarom wil ik dat dus ook niet voor die onzin betalenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah dat geldt voor alle betaalde datingsites.
Ligt eraan wat het je beste staat.. Niet te beoordelen vanuit hier natuurlijk. Maar meestal is zonder beter.. of je moet er echt net de goede kop voor hebben en maar weinig hebben die.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Zit nu in dubio. Voor een date mijn stoppelbaard afscheren of niet..
Nee man baarden zijn heilig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Als je betaald gaat het allemaal veel sneller en makkelijker, bij normale datingsites als rp of lexa dan.
Ja inderdaad.. en dan die dingen die mensen over zichzelf schrijven :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarnet even voor het eerst rondgekeken op RP hahaha wat een site.
Waar jij je fijn bij voelt. Ik laat sinds de zomer een volledige baard staan...als een meisje daarop afknapt is dat haar probleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Als je betaald gaat het allemaal veel sneller en makkelijker, bij normale datingsites als rp of lexa dan.
Moet zeggen dat ik Paiq wel relaxed vind....af en toe gewoon de fotocheat gebruiken, dat bespaart je soms een hoop tijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
sinds een weekje weer op Paiq. het is wel een site van de lange adem hoor... eigenlijk vind ik er geen klap aan. 't is niet gezellig even in een kroegje een drankje pakken. dan heb je tenminste bier én er is wat te zien en te kletsen IRL. ik wil er geen moeite voor hoeven doen, de mannen moeten maar op mij afkomen.
maar de stap naar Relatieplanet (verschrikkelijke titel ook) is me nog wat te vers. daar sta je ook zo open en bloot. dan weet de hele wereld dat ik graag wil. dat is toch juist een turn-off? weet niet.
Tja, dat werkt wel zo op paiq maar het schiet niet echt op natuurlijk. Daar komt bij dat paiq zó laagdrempelig is dat veel mensen er niet "echt" interesse hebben en vooral willen chatten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
sinds een weekje weer op Paiq. het is wel een site van de lange adem hoor... eigenlijk vind ik er geen klap aan. 't is niet gezellig even in een kroegje een drankje pakken. dan heb je tenminste bier én er is wat te zien en te kletsen IRL. ik wil er geen moeite voor hoeven doen, de mannen moeten maar op mij afkomen.
Hoe oud ben je eigenlijk? Als je 20 bent is het wat suf wellicht, maar als je ouder bent dan is daten toch niet zo raar? Iemand die mij aantreft op RP zal er zelf ook niet zonder reden zitten. En een turn-off dat je wel een relatie zou willen? Lijkt mij niet. Volgens mij maak je het moeilijker dan het is..quote:maar de stap naar Relatieplanet (verschrikkelijke titel ook) is me nog wat te vers. daar sta je ook zo open en bloot. dan weet de hele wereld dat ik graag wil. dat is toch juist een turn-off? weet niet.
Als ik jou moet geloven heb je op geen enkele datingsite aanspraak, dus dat zou ook aan jezelf kunnen liggen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
RP vind ik ruk ik heb er 3 jaar geleden op gezeten maar ik vond het niets. Totaal geen enkele aanspraak.
Leg eens uit girl, volgens mij regel je nooit een date dus dat kan het niet zijn. Het is de grootste datingsite met de meeste vissen, zit altijd wel wat leuks tussen. Wat is er grappig?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarnet even voor het eerst rondgekeken op RP hahaha wat een site.
Zou dat het zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, dat werkt wel zo op paiq maar het schiet niet echt op natuurlijk. Daar komt bij dat paiq zó laagdrempelig is dat veel mensen er niet "echt" interesse hebben en vooral willen chatten.
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Als je 20 bent is het wat suf wellicht, maar als je ouder bent dan is daten toch niet zo raar? Iemand die mij aantreft op RP zal er zelf ook niet zonder reden zitten. En een turn-off dat je wel een relatie zou willen? Lijkt mij niet. Volgens mij maak je het moeilijker dan het is..
[..]
Als ik jou moet geloven heb je op geen enkele datingsite aanspraak, dus dat zou ook aan jezelf kunnen liggen..
29. Ja ik projecteer mijn eigen semi-minderwaardigheidsgevoel op wat ik denk dat men van mij zal vinden. Maar dat is mijn eigen oordeel. Fok it. Deze maand komt dat RP-profiel er.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk? Als je 20 bent is het wat suf wellicht, maar als je ouder bent dan is daten toch niet zo raar? Iemand die mij aantreft op RP zal er zelf ook niet zonder reden zitten. En een turn-off dat je wel een relatie zou willen? Lijkt mij niet. Volgens mij maak je het moeilijker dan het is..
Het komt op mijn een beetje over als het afvalputje van de online datingwereld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
Leg eens uit girl, volgens mij regel je nooit een date dus dat kan het niet zijn. Het is de grootste datingsite met de meeste vissen, zit altijd wel wat leuks tussen. Wat is er grappig?
Laat ons dan eerst beoordelen of dat semi-minderwaardigheidsgevoel terecht isquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
29. Ja ik projecteer mijn eigen semi-minderwaardigheidsgevoel op wat ik denk dat men van mij zal vinden. Maar dat is mijn eigen oordeel. Fok it. Deze maand komt dat RP-profiel er.
goed zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef minnemin het volgende:
haha daar ga ik maar niet op in. ik ben geen crimineel, ik ben gezond, ik ben aardig. niets minderwaardigs aan, feitelijk.
De ideale vrouw dus eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef minnemin het volgende:
haha daar ga ik maar niet op in. ik ben geen crimineel, ik ben gezond, ik ben aardig. niets minderwaardigs aan, feitelijk.
Datingsites draaien maar om twee zaken. Hoeveel mensen en wát voor mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:23 schreef minnemin het volgende:
- Dat Pepper lijkt me trouwens wel grappig. Leuk plaatjes kijken van bezigheden.
- hoe is Knuz?
- Ematching, heeft een passief lidmaatschap zin? En wat zijn daar de ervaringen mee?
Probeer eerst zelf maar eens een date te regelen, Girl.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En de lat moet niet al te hoog voor je liggen.
Denk dat dat op RP niet zo moeilijk is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Probeer eerst zelf maar eens een date te regelen, Girl.
Verder is het onzin. Mooie leuke vrouwen zát op RP.
Misschien moet ik gewoon weer eens een poging wagen op RPquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Datingsites draaien maar om twee zaken. Hoeveel mensen en wát voor mensen.
* Voor woonwagenbewoners, tribal tattoos en mensen die voorwaardelijk op vrije voeten zijn is er Knuz, Badoo.
* Veel mensen : Lexa, RP
* eMatching lijkt mij niets afgaande op de reclames
Plaats gewoon een redelijke foto op RP, zeg iets neutraals en je zult tientallen reacties krijgen. En dan zit er echt wel iemand voor je bij met wie je zou willen daten. En idioten, die hou je altijd.
Post die foto dan eens? Ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor foto je erop gezet hebt, misschien dat we nog tips kunnen geven over een iets andere houding oidquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef FS1986NL het volgende:
Je wordt helemaal onzeker door die date sites, dat heb ik dan tenminste ik wordt telkens maar geblokt of er reageert helemaal niemand.
Ik dacht laat ik het eens proberen 1 maandje dat Paiq Select en het verschil is nu dat je elke dag een match krijgt.
En je kan kiezen of je diegene blokt of dat je ermee wilt praten, nou ik kijk bij me vorige contacten en staat gelijk al dat hun me hebben geblokt alleen door 1 foto al.
Ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben, maar om nou gelijk geblokt te worden door diegene die er zelf ook nou niet super uitziet.
Maarja ik wacht het een maandje af en mocht het niks worden dan is dit is gewoon me laatste keer op datingsites en moet ik me maar erbij neerleggen dat ik helaas niet aantrekkelijk ben
Ze staan ook ergens tussen de Userfoto's, maar zo erg is deze foto toch nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Post die foto dan eens? Ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor foto je erop gezet hebt, misschien dat we nog tips kunnen geven over een iets andere houding oid
Ik post hier nooit (lurk welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ze staan ook ergens tussen de Userfoto's, maar zo erg is deze foto toch niet![]()
[ afbeelding ]
Kijk nogmaals ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben maar zo super lelijk ben ik toch niet
Nee lelijk inderdaad niet. Maar je straalt ook niet echt iets uit op die foto. En daar gaat het ook om je uitstralingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ze staan ook ergens tussen de Userfoto's, maar zo erg is deze foto toch niet![]()
[ afbeelding ]
Kijk nogmaals ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben maar zo super lelijk ben ik toch niet
Dus je vind me niet lelijk ofzoquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik post hier nooit (lurk wel) maar serieus; geen slechte kop, de foto zou iets beter kunnen, het is zo'n mug shot zo van voren.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Zeker niet lelijk, maar het is wel een beetje een doodse foto als ik eerlijk ben. Erg simpel gemaakt zonder enige vorm van uitstraling. Een kleine glimlach, een twinkeling in de ogen, zulk soort dingen doen het al snel goed. En probeer ook je telefoon van de foto weg te laten.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoiiiiiiiiiii, lurker hier!
Met je uiterlijk is niets mis, maar het is wel een beetje een sad puppy pic. En sowieso een foto van jezelf gemaakt heeft iets treurigs. Foto's in actie, genomen door iemand anders spreken mij iig meer aan.
Ik zou je niet als kansloos willen kwalificeren maar persoonlijk zou ik eerder voor een foto gaan waarop je lacht. Na verschillende foto's te hebben gebruikt merk ik dat foto's met een lach aanzienlijk beter scoren dan foto's met een neutrale (in jouw geval zelfs iets wat sombere) blik.quote:
Jeetje, wij zijn het opvallend eens tegenwoordigquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]Iemand anders de foto laten maken kan ook al helpen. En dan gewoon 20 foto's, dan zit er zeker een leuke tussen
Nee dat zeker niet. Maar een beetje lachen ofzo zou zo'n verschil maken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Dus je vind me niet lelijk ofzo![]()
Ja eigenlijk lijkt het wel een beetje op zo'n mugshot maar ja weet nooit hoe ik leuk op de foto moet en lachen is al helemaal niet echt mijn ding op foto's
quote:
Ik doe niet aan kutjelikken... maar als jij graag.... Dan doe ik mijn ogen wel even dicht joh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms moeten wij maar gaan daten...
dank je voor de MI'squote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ms moeten wij maar gaan daten...
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik doe niet aan kutjelikken... maar als jij graag.... Dan doe ik mijn ogen wel even dicht joh.
Ik weet niet of dat nou gaat helpen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat het ook goed doet is een foto tijdens het doen van 1 van je passies.
Tenzij dat schaken is. Of teennagels scheuren met je voortanden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat het ook goed doet is een foto tijdens het doen van 1 van je passies.
Tijdens het schaken op het moment dat je de ander schaak mat zet?! Dat moet wel een glundering opleveren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tenzij dat schaken is. Of teennagels scheuren met je voortanden.
Behulpzaam zijn we he.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:28 schreef FS1986NL het volgende:
Nou ik heb nog nooit een vriendin gehad. Dus dan ga je wel denken dat er heel wat mis is met je.
Een les voor de volgende keer dan maar hé, iets meer lachen naar het vogeltje.
PS: wat gaat dit topic ineens los
Ik schat 25quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behulpzaam zijn we he.![]()
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Ja heel lief zijn julliequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Behulpzaam zijn we he.![]()
Hoe oud ben je dan eigenlijk?
Dat is al beter.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef FS1986NL het volgende:
Nu ik toch een foto aan jullie heb laten zien, vroeg ik me af wat nou beter staat bij mij.
Kort haar of langer haar zoals de foto die ik net stuurde.
En ik weet ik kijk niet al te vrolijk
[ afbeelding ]
Ja jezus, je kijkt alsof je net bent opgepakt, ik zat er niet ver naast met mijn mug shot opmerkingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:32 schreef FS1986NL het volgende:
Nu ik toch een foto aan jullie heb laten zien, vroeg ik me af wat nou beter staat bij mij.
Kort haar of langer haar zoals de foto die ik net stuurde.
En ik weet ik kijk niet al te vrolijk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
O MissB kan er wel wat over zeggen
Hoe bedoel je beter dat dat korter haar beter staat of bedoel je wat anders.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is al beter.Jammer van die posters op de achter grond.
Die van mij wel ja.quote:
Toch fijn voor jouquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja jezus, je kijkt alsof je net bent opgepakt, ik zat er niet ver naast met mijn mug shot opmerking
Dat andere haar vind ik leuker persoonlijk.
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:37 schreef FS1986NL het volgende:
[..]![]()
Ik lag echt even in een deuk.
Ik moet inderdaad wat meer lachen ja op me foto's
Ja sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En nooit, maar dan ook NOOIT meer 'me foto's' typen
Wat zei MissB nu over me?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
Wat is een 21+ toets?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:40 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja sorry![]()
Ik moet echt even me Nederlands goed bijstellen voor volgend jaar, mocht ik me 21+ toets willen behalen.
Niemand luistert naar mequote:
Ik had het over de posters op de achtergrondquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Hoe bedoel je beter dat dat korter haar beter staat of bedoel je wat anders.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik welalleen je fluistert nooit iets in me oor
Oh omdat ik volgend jaar een opleiding wil gaan volgen op het HBO, en omdat ik niet de juiste diploma's heb moet ik dus een 21+ toets doen om toegelaten te worden.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat is een 21+ toets?![]()
Mijn, mijn, MIJN
Ik kan niet anders zeggen dan dat je wel consequent bentquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Oh omdat ik volgend jaar een opleiding wil gaan volgen op het HBO, en omdat ik niet de juiste diploma's heb moet ik dus een 21+ toets doen om toegelaten te worden.
Maar dan moet me Nederlands wel voldoende zijn om toegelaten te worden
Ja toen ik 16 a 17 was,was ik een grote fan van Eminem, maar ben te lui om die posters van de muur te halen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het over de posters op de achtergrond
Sorryquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik persoonlijk knap ontzettend af op iemand die 'me' gebruikt ipv 'mijn'
Oke, maar het komt over dat je een of andere wigger bent en daar zullen vrouwen op afknappen. Dus let ook op de achter grond.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:46 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja toen ik 16 a 17 was,was ik een grote fan van Eminem, maar ben te lui om die posters van de muur te halen.
Ok zal erop letten in de toekomstquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke, maar het komt over dat je een of andere wigger bent en daar zullen vrouwen op afknappen. Dus let ook op de achter grond.
Daar knap ik niet zo heel erg hard op af, maar ik ga me er wel superieur door voelen. Dus die ander moet dan wel van erg goede huize komen om het weer recht te trekken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:48 schreef missbehavin het volgende:
Ik persoonlijk knap ontzettend af op iemand die 'me' gebruikt ipv 'mijn'
PICS! wanneer begrijpen jullie het nu eens.. we willen pics!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.
Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)
hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
PICS! wanneer begrijpen jullie het nu eens.. we willen pics!
Mag het hier dan wel, of moet het dan eigenlijk ook mij zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Gewoon doorspelen aan mij.. Die sloopkogel die hebben tenminste genoeg liefde te gevenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Blegh, Dillema. Heb leuk contact met met een meisje via paiq. Heb alleen foto's van haar gezicht gezien maar niet van haar hele lichaam.
Nu toegevoegd op FB en ik weet nu al dat haar uiterlijk me parten gaat spelen. Zit in dubio, of maar gewoon vertellen dat het nooit wat wordt of gewoon een drankje doen (ze is nl wel gezellig)
hier wel is mensen ervaring met dates waarvan je op het 2e gezicht dat, doe toch maar niet...? Gelukkig nog een andere date volgende week met een chick die niet van het formaat sloopkogel is.
............... Tijn, dat klinkt wel weer erg desperate.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon doorspelen aan mij.. Die sloopkogel die hebben tenminste genoeg liefde te geven
Sometimes I amquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
............... Tijn, dat klinkt wel weer erg desperate.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Poppetje. Ik ga het voor je uitschrijven.
Wanneer we het hebben over bezittelijke voornaamwoorden spreek je niet over "me" vrienden, "me" Nederlands, "me" ditje, "me" datje, maar over MIJN vrienden, MIJN Nederlands, MIJN ditje, MIJN datje.
Ik zou zeggen begin nu en hier. Anders wordt het helemaal niets met die toets.
En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Ik spreid mij win kansen en verlies nog steedsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Tijn pakt alles wat hij pakken kan die oude snoeperd.
Wat is leuker.. Zo nu en dan 5 euro winnen of 1 keer de jackpot winnen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik spreid mij win kansen en verlies nog steeds
Ja ervaring mee, was erg gezellig. Twijfelde eerst maar toen het voor mij geen issue meer was heeft ze afgezegd en sindsdien niks meer gehoordquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Jackpot natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wat is leuker.. Zo nu en dan 5 euro winnen of 1 keer de jackpot winnen?
Ja nu weet ik het wel dat ik meer moet lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:06 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik hou na twee foto's nog steeds de associatie met zelfmoordterrorist, sorry.
Practice what you preach, babyquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ok. Poppetje. Ik ga het voor je uitschrijven.
Wanneer we het hebben over bezittelijke voornaamwoorden spreek je niet over "me" vrienden, "me" Nederlands, "me" ditje, "me" datje, maar over MIJN vrienden, MIJN Nederlands, MIJN ditje, MIJN datje.
Ik zou zeggen begin nu en hier. Anders wordt het helemaal niets met die toets.
En wanneer je te lui bent de posters van de muur te halen ben je vast ook te lui me mij het orgasme van mijn leven te bezorgen, dus nee, dan ga ik niet heel enthousiast met je paiq-en.
Ik vind dat duidelijk iets anders, baby. Iedere knurft weet nl dat de door jou aangehaalde "me" niet bezittelijk is.quote:
Ik geef zeker toe dat dit echt domme fouten zijn, want normaal gesproken met mijn sollicitatie brieven schrijf ik juist wel gewoon goed.quote:
Maar paiq je, zoals je forumt? Want als je zo schrijft op een datingsite zal het voor heel veel vrouwen natuurlijk direct einde verhaal zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ik geef zeker toe dat dit echt domme fouten zijn, want normaal gesproken met mijn sollicitatie brieven schrijf ik juist wel gewoon goed.
Dat krijg ik meestal ook te horen van die mensen, die dan zeggen van nou nette brief hoor heb je geschreven.
Het is natuurlijk niet Nederlands ten top maar ze hebben weleens slechtere brieven gezien.
Online? IRL?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet iemand een sublieme manier om duidelijk te maken dat je het niet zo waardeert om een van de vijf jongens te zijn waar een meid een conversatie aan het houden is?
Whehe, wees blij dat ze aandacht überhaupt tegen je praat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet iemand een sublieme manier om duidelijk te maken dat je het niet zo waardeert om een van de vijf jongens te zijn waar een meid een conversatie aan het houden is?
Wat agressiever worden en jezelf meer naar voren plaatsenquote:
Nou dan schrijf ik wel slordiger dan het eigenlijk zou moeten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar paiq je, zoals je forumt? Want als je zo schrijft op een datingsite zal het voor heel veel vrouwen natuurlijk direct einde verhaal zijn.
Waarom zou ik daar blij om zijn? Het is zo dat veel vrouwen meerdere personen te gelijkertijd handelen. Ik zit daar als persoon niet op te wachten...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe, wees blij dat ze aandacht überhaupt tegen je praat.
En jij zit zelf ook niet met meer vrouwen te praten?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom zou ik daar blij om zijn? Het is zo dat veel vrouwen meerdere personen te gelijkertijd handelen. Ik zit daar als persoon niet op te wachten...
Dat is anders natuurlijk!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
En jij zit zelf ook niet met meer vrouwen te praten?
Nee het is aanwijzend: " aan mij" kun je erbij denken (orgasme geven aan..)quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat duidelijk iets anders, baby. Iedere knurft weet nl dat de door jou aangehaalde "me" niet bezittelijk is.
Nee, want dan zeg ik gewoon dat ik met iemand in gesprek ben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
En jij zit zelf ook niet met meer vrouwen te praten?
Dus onzinnige opmerkingquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:43 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee het is aanwijzend: " aan mij" kun je erbij denken (orgasme geven aan..)
Lekker belangrijk, ik praat gewoon met meerdere vrouwen. Boeiend, ik heb toch nog geen relatie met ze. Als ze dat al erg vinden, kan je nagaan wat het wordt als je wel een relatie met ze krijgtquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, want dan zeg ik gewoon dat ik met iemand in gesprek ben.
Zeker op zondagavondquote:
Als iemand dat tegen mij zegt gaat ze gelijk op de block list. Schijnbaar vindt ze iemand anders dan leuker dan ik. Liever dat ze der aandacht een beetje verdeelt dan dat ze me geen aandacht geeft.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, want dan zeg ik gewoon dat ik met iemand in gesprek ben.
Sorry hoor, hou die gedachte even vast, ik ben even met iemand anders in gesprek.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen mij zegt gaat ze gelijk op de block list. Schijnbaar vindt ze iemand anders dan leuker dan ik. Liever dat ze der aandacht een beetje verdeelt dan dat ze me geen aandacht geeft.
Met andere woorden je wilt niet echt iemand leren kennen...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik praat gewoon met meerdere vrouwen. Boeiend, ik heb toch nog geen relatie met ze. Als ze dat al erg vinden, kan je nagaan wat het wordt als je wel een relatie met ze krijgt
Zijn het van die vreselijke bezitterige jaloerse types
Maakt toch niet uit, ik kan je wel het boek 'vlekkeloos Nederlands' aanraden. Begin op tijd met oefenen en dan slaag je wel voor die toets.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nou dan schrijf ik wel slordiger dan het eigenlijk zou moeten.
Bij mij komt het deels ook door dat MSN waar ik veel gebruik van heb gemaakt. Dan schrijf je gewoon dingen als ( LTR, BRB, IDD, ME) en dat is gewoon slecht voor je Nederlands.
En ben zelf alhoewel het een slecht excuus is al 8 jaar niet meer voltijd naar school geweest, en heb juist daardoor een achterstand opgelopen op mijn Nederlands
Beetje aftasten online. Echt kennen doe je maar op een date, dan begint het pas.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Met andere woorden je wilt niet echt iemand leren kennen...
dat dus.. Via Paiq oid kijk je of je een gezellige avond kan hebben, zo ja, dan is het goed voor een date, zo nee, dan ben ik blij dat ik er niet te veel tijd in heb gestokenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Beetje aftasten online. Echt kennen doe je maar op een date, dan begint het pas.
Kennen via Internet
Want in je gewone leven praat je niet of zo ??quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:38 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
En ben zelf alhoewel het een slecht excuus is al 8 jaar niet meer voltijd naar school geweest, en heb juist daardoor een achterstand opgelopen op mijn Nederlands
Whehehequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Inderdaad zeg. Kansloos om daarover te zeuren. Heb ook wel eens zo'n vrouw gehad die meteen begon van 'wat antwoord je langzaam! ben je soms met anderen aan het chatten? :S'quote:Op maandag 17 oktober 2011 00:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
@DigitalGirl:Kom op zeg. Het is een dating chat site, daar praat iedereen met meerdere mensen tegelijk. Kunst is om te zorgen dat jij het interessants bent om te chatten.
Nou beoordeel je ze wel puur op de "chatvaardigheden", wat behoorlijk los staat van of ze wel of niet een saaie doos is. Vrouwen kunnen ook gewoon verlegen zijn en even niet weten wat ze nou moeten zeggen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde figuren die ineens zeggen 'en toen was het stil.....' . Ja, omdat je een saaie doos bent.
Tja, en toch zorg ik na verloop van tijd dat alleen de interessantste overblijven.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:05 schreef macondo het volgende:
Punt is wel dat datingsites many-to-many is. Iedereen praat en mailt met vijf anderen. Dat is op zich best een interessant verschijnsel.
Iemand die niet wil daten maar alleen leuk wil chatten, daar ga ik mijn tijd niet aan verspillenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja, en toch zorg ik na verloop van tijd dat alleen de interessantste overblijven.
En dan date ik met de leukste.
Je moet er niet zo'n punt van maken, het is al vaker gezegd: maar iedereen doet dit. Het is laagdrempelig. En niet iedereen wil gelijk daten met elkaar maar ook leuk chatten.
Onmogelijk. In het verleden stuurde ik altijd dit nummer als ik er achter kwamquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef DigitalGirl het volgende:
Van jou wisten we al dat je gefrustreerd bentquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Onmogelijk. In het verleden stuurde ik altijd dit nummer als ik er achter kwam
[
grin...word je vijver langzaam niet te klein ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:07 schreef macondo het volgende:
Apart, gisteren wezen drinken met soort ex vriendin. Blijkt ze vriendin te zijn van een meisje van RP met wie ik mail. Ergens grappig, ergens onhandig. Wil op date gewoon heel erg kunnen falen zonder dat het consequenties heeft elders en ik het nog zal moeten horen later..
Moet je je matchcriterium beter instellen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
grin...word je vijver langzaam niet te klein ?
Ik vind het overigens wel irritant dat Paiq helemaal geen rekening lijkt te houden met je "locatie-criterium"....damn..matches op meer dan 100 km afstand vind ik ook weer zo wat....
Zal eens kijken.....volgens mij heb ik het afstandscriterium al vol staan....quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je je matchcriterium beter instellen.Ik krijg enkel matches uit mijn buurt .
(speed/battle dates houden daar uiteraard geen rekening mee)
Neuh, het is puur toeval. Aanstaande date weet nog van niets, nog twijfel ik het ga melden. Geen hartsvriendinnen, dus ander houdt haar mond wel.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
grin...word je vijver langzaam niet te klein ?
Je hebt (of had) zo'n hele lijst aan vragen die je kan/moet invullen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Zal eens kijken.....volgens mij heb ik het afstandscriterium al vol staan....
Als vrouw zijnde misschien jaquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt (of had) zo'n hele lijst aan vragen die je kan/moet invullen.
1 vraag is "hoe erg vindt je een grote afstand" als je die met (bv) 100% aangeeft dan krijg je alleen matches uit je buurt.
Kan hem nergens vinden. Is die niet weggehaald omdat het nu een 'paiq select' feature is?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je hebt (of had) zo'n hele lijst aan vragen die je kan/moet invullen.
1 vraag is "hoe erg vindt je een grote afstand" als je die met (bv) 100% aangeeft dan krijg je alleen matches uit je buurt.
Bij de 'matching' vragen. Lijkt me stug dat ze die hebben weggehaald, aangezien ze nog steeds tig vragen hebben staan daar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:50 schreef palawan het volgende:
[..]
Kan hem nergens vinden. Is die niet weggehaald omdat het nu een 'paiq select' feature is?
Waarom vind je dat lastig ?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef macondo het volgende:
En dates zonder dat je écht denkt : "dit zou wat kunnen worden!" vind ik wat lastig.
Als ik echt enthousiast ben en per e-mail al het gevoel krijg dat er iets van "op dezelfde lijn zitten" bestaat met dezelfde grappen.. dan heb je al snel zin in een date. Als iemand vooral heel mooi is maar wil afspreken na drie mailtjes dan heb ik het idee dat het veel oppervlakkiger is. En dan is het ook minder leuk (vooraf)quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:56 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat lastig ?
e-mail als in "e-mail"quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe bedoel je per e-mail? E-mail als in e-mail... waarom dan niet gewoon chatten.
Ah joh Macomondo is de sidekick van Silenus. Die lullen allebei maar in de wilde weg. Elke week daten en 4 contacten per week daar geloof ik geen reet van! En al zou ik het willen, dan weet ik niet waar ik de tijd vandaan haal.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:53 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe bedoel je per e-mail? E-mail als in e-mail... waarom dan niet gewoon chatten.
Misschien moet je wat kieskeuriger zijn dan al dat ronddaten. Dan wordt een afspraakje automatisch wat specialer. En zo hoort een date ook te zijn.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:44 schreef macondo het volgende:
[..]
Als ik echt enthousiast ben en per e-mail al het gevoel krijg dat er iets van "op dezelfde lijn zitten" bestaat met dezelfde grappen.. dan heb je al snel zin in een date. Als iemand vooral heel mooi is maar wil afspreken na drie mailtjes dan heb ik het idee dat het veel oppervlakkiger is. En dan is het ook minder leuk (vooraf)
Mind you, heb al maanden niet gedate. En op RP ga ik het niet houden op met het mailen met één chick. Bovendien zijn ze allen mooi, leuk en grappig - wonen niet te ver weg en allemaal WO.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Homey het volgende:
[..]
Misschien moet je wat kieskeuriger zijn dan al dat ronddaten. Dan wordt een afspraakje automatisch wat specialer. En zo hoort een date ook te zijn.
Uitspraak van iemand die nog nooit geneukt heeftquote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:50 schreef Homey het volgende:
[..]
Misschien moet je wat kieskeuriger zijn dan al dat ronddaten. Dan wordt een afspraakje automatisch wat specialer. En zo hoort een date ook te zijn.
we zouden bijna om hun rp-nummers vragen..kijken what makes you tickquote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Mind you, heb al maanden niet gedate. En op RP ga ik het niet houden op met het mailen met één chick. Bovendien zijn ze allen mooi, leuk en grappig - wonen niet te ver weg en allemaal WO.
--------quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Beetje de sterkte van mannen wij gaan ten minste ergens voor...
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Gastquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Verklaar je nader, zou ik zeggenquote:
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verklaar je nader, zou ik zeggen
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Je formuleerde het anders compleet anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ook
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?
Dude.....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.
Ok. Wat jij wil.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
Klopt. Bottom line: zelf wat doen om er voor te zorgen dat je de aandacht bij die ander weg snoept. Iets met initiatief en positieve benadering enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je formuleerde het anders compleet anders.
Makkelijk praten als vrouw zijnde... dan moet je maar interessant genoeg zijn. Gewoon een loze kreet.quote:
Maar hoe weet je nou of zij de ware is? Je kent elkaar amper. Zodra je veel vergelijkingsmateriaal hebt zul je beter weten wat bij je past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.
Zij heeft echt gelijk. Zelfde met seks, eerst doen. Daarna kun je het erover hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou of zij de ware is?
heb je Paiq select???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een leuke site is Paiq toch![]()
Elke dag om 20:30 krijg je een persoon te zien en dan kan je kiezen ( Blokken of Toevoegen).
Echt meteen 20:31 heeft diegene mij alweer de optie gegeven (Blokken) om alleen via OneLiner haar te kunnen bereiken.
Vind knap dat zoveel mensen überhaupt met iemand kunnen chatten.
Ben ik het niet mee eens, je moet júist als die meiden denken. Het klinkt heel nobel van je, maar dat is een illusie. Je bent aan het daten voor je eigen geluk, niet voor haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.
Gast, de meeste heren hier hebben tig lijntjes uitstaan, waarom zou je dan als vrouw moeite doen als een heer niet eens boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.
Dan ben je niet knap genoeg of iets anders lekker belangrijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een leuke site is Paiq toch![]()
Elke dag om 20:30 krijg je een persoon te zien en dan kan je kiezen ( Blokken of Toevoegen).
Echt meteen 20:31 heeft diegene mij alweer de optie gegeven (Blokken) om alleen via OneLiner haar te kunnen bereiken.
Vind knap dat zoveel mensen überhaupt met iemand kunnen chatten.
Ja ik heb mij voor 1 maand aangemeld om te kijken of het wat is, hoor weleens verhalen van datingsites.quote:
En jongedame hoeveel lijntjes heb jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gast, de meeste heren hier hebben tig lijntjes uitstaan, waarom zou je dan als vrouw moeite doen als een heer niet eens boven het maaiveld uitsteekt.
A daarom betaal ik er dus niet voor.... ik krijg matches op basis van input blabla... eens per zo veel keer.... vind ik meer dan genoeg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik heb mij voor 1 maand aangemeld om te kijken of het wat is, hoor weleens verhalen van datingsites.
Maar tot nu toe vind ik het een beetje tegenvallen, heb al 6 dagen Paiq select en al die dagen gelijk al 20:31 een BLOK aan me voet.
Lol ja gewoon verder proberen inderdaad, moet wel zeggen de eerste 3 die ik voorgeschoteld kreeg waren nou niet echt mijn types LEES: (ietsje meer gewicht)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ben je niet knap genoeg of iets anders lekker belangrijkvolgende keer beter
Meer dan 1quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En jongedame hoeveel lijntjes heb jij?
hehehequote:
Ach so...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Lol ja gewoon verder proberen inderdaad, moet wel zeggen de eerste 3 die ik voorgeschoteld kreeg waren nou niet echt me type LEES: (ietsje meer gewicht)
Echt bijna iedereen ze is te dikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:45 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Lol ja gewoon verder proberen inderdaad, moet wel zeggen de eerste 3 die ik voorgeschoteld kreeg waren nou niet echt me type LEES: (ietsje meer gewicht)
Ik ookquote:
Dat begrijp ik dan niet... je gaat ergens voor of niet.quote:
You'll learn the hard way, or stay bitter forever.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat begrijp ik dan niet... je gaat ergens voor of niet.
Overigens al die klagers over te dikke vrouwen, ben ze nog niet tegengekomen als match.
Klopt maar ik heb nog niet het idee gehad dat iemand echt alleen voor mij gaat.... en ik heb nog niks gevonden voor wie ik alles wil laten vallen ... lees geen verliefde gevoelens or what ever...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
Ik vind mijzelf best breed... daar ben ik zelfs om gebasht hierop Fok!quote:Overigens al die klagers over te dikke vrouwen, ben ze nog niet tegengekomen als match.
Ik ben zelf ook heel dun. Ik vind volslank juist mooiquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:51 schreef FS1986NL het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 19 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt bijna iedereen ze is te dikwtf is dat voor een onzin altijd dat gezeur daarover.
[..]
HOHO rustig aan.
Ik bedoel het meer omdat ik zelf best wel slank ben van mezelf.
Dan vind ik het niet echt goed bij mekaar passen snap je? (dikke en de dunne)
![]()
Tuurlijk je heb zat mooie volslanke vrouwen, geen twijfel over mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook heel dun. Ik vind volslank juist mooimaar goed iedereen is anders
Dus jouw advies is zoveel mogelijk lijntjes en daarmee ook telkens slechts oppervlakkige communicatie tot het moment van een date. Daarmee kan iemand zich dus alleen onderscheiden door zijn of haar uiterlijk. Want smalltalk is nou niet echt wat de doorslag zal geven.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:54 schreef Sinji het volgende:
[..]
You'll learn the hard way, or stay bitter forever.
Post even een foto zonder zwarte kleren dan kan ik pas oordelen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind mijzelf best breed... daar ben ik zelfs om gebasht hierop Fok!
Waarom zonder kleren?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post even een foto zonder zwarte kleren dan kan ik pas oordelen.
Waar het hart van vol isquote:
Nee, in jouw geval kies je wat dames uit die 't op de chat leuk doen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dus jouw advies is zoveel mogelijk lijntjes en daarmee ook telkens slechts oppervlakkige communicatie tot het moment van een date. Daarmee kan iemand zich dus alleen onderscheiden door zijn of haar uiterlijk. Want smalltalk is nou niet echt wat de doorslag zal geven.
Ikquote:
Nee, waarom zou ik die posten?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Post even een foto zonder zwarte kleren dan kan ik pas oordelen.
Omdat hij je wil beoordelen of je zoals je zelf zegt breed bent. En nee dat vind ik niet.quote:
Dat is ook geen probleem als de heer maar begrijpt dat er meiden zijn met meerdere lijntjes. Zodra je al je energie en toewijding opoffert aan 1 lijntje kan dat, begrijpelijk, hard aankomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat een discussie over wat 'de juiste manier is en hoeveel lijntjes je dient uit te zetten'.
de 1 vindt het prettig om zich te focussen op 1 persoon en de ander vindt het geen probleem om verschillende mensen tegelijk te spreken. Ligt toch echt aan hoe je in elkaar zit en wat je zelf fijn vindt
Dat weet ik TB ... dat weet ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat hij je wil beoordelen of je zoals je zelf zegt breed bent. En nee dat vind ik niet.
Mag ik meedoen met hem plagen?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat weet ik TB ... dat weet ik
Maar dat weet hij nieten ik mag Girlie graag een beetje plagen
Dan ga ik jou plagenquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:52 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Overigens al die klagers over te dikke vrouwen, ben ze nog niet tegengekomen als match.
Je begrijpt wel meer niet volgens mij, Girliequote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Waarom niet? Denk je dat ik dat niet durf?quote:
Bovendien kan je nooit voorzien hoeveel berichtjes je terug krijgt op RP. Als je twee berichtjes krijgt, en zelf ook tweemaal initiatief neemt ergens. Dan is het al vier. En dan ga je niet tegen iemand zeggen dat ze maar ff moet wachten..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:12 schreef Cue_ het volgende:
Wat een discussie over wat 'de juiste manier is en hoeveel lijntjes je dient uit te zetten'.
de 1 vindt het prettig om zich te focussen op 1 persoon en de ander vindt het geen probleem om verschillende mensen tegelijk te spreken. Ligt toch echt aan hoe je in elkaar zit en wat je zelf fijn vindt
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom niet? Denk je dat ik dat niet durf?
Eigenlijk heb je gewoon nog gelijk ook.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet
maar ik heb geen zin om gemeen te moeten doen
Waarom niet? Je gaat toch voor de top?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:34 schreef macondo het volgende:
[..]
En dan ga je niet tegen iemand zeggen dat ze maar ff moet wachten..
Om tijnbrein een plezier te doen en tevens kunnen we oordelen of je altijd gothic achtige kleren draagt.quote:
Girlie zoekt haar zijn grote liefde op internet, en als dat eenmaal geregeld is dan is de date slechts een formaliteit ;')quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
Hoe weet je hoe top iemand is in die nog oppervlakkige paar momenten?
Mensenkennis en weten wat je wilt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
Je weet na een chat wel een beetje hoe iemand is. Dat kan je zien aan of het gesprek leuk loopt of heel stroef. Of het een leuk wederzijds gesprek is over van alles en niks of dat het zo'n verschrikkelijk interview-gesprek is. En of je dezelfde interesses deelt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:12 schreef Sinji het volgende:
Hoezo niet? Ik kan best meerdere leuke chats tegelijk hebben. En met mails is het natuurlijk nog makkelijker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Inderdaad en dat leuke wederzijds gesprek ontstaat toch al sneller wanneer de persoon waarmee je aan het praten bent niet 10 lijntjes heeft.
Heb het idee dat vrouwen daar toch wat minder in zijn... wordt ook wel moeilijk als je met 10 kerels tegelijkertijd aan het praten bent.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:28 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik kan best meerdere leuke chats tegelijk hebben. En met mails is het natuurlijk nog makkelijker.
Vrouwen praten niet met tien kerels tegelijk. Zij kiezen gewoon uit de 10 mannen die hun online aanspreken de interessantste en de rest mag denken dat ze in een gesprek meedoen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb het idee dat vrouwen daar toch wat minder in zijn... wordt ook wel moeilijk als je met 10 kerels tegelijkertijd aan het praten bent.
En dat akelige gevoel dat je daarvan krijgt.. heb je alleen jezelf mee. Just don't give a fuck, zie het als een obstakel die je kan overwinnen in plaats van een blokkade waar je niet omheen kuntquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Inderdaad en dat leuke wederzijds gesprek ontstaat toch al sneller wanneer de persoon waarmee je aan het praten bent niet 10 lijntjes heeft.
Digitale spontaniteit.. sure! Heb je nou al eens een date gehad Girl?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mail tel ik overigens niet mee, je kunt lang nadenken over je antwoord en daarmee is het gewoon niet spontaan genoeg.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een gezever over meerdere lijntjes tegelijk..
Heb zelf een klein probleem ondervonden... Was heel leuk met 2 aan het chatten.. met 1 afgesproken, toen vroeg nummer 2 wanneer we af konden spreken.. Heb heel subtiel gezegd dat ik op het moment qua daten eigenlijk een leuke tegen gekomen was en ik eerst wilde kijken hoe het daarmee verder liep..
Paar dagen later.... Krijg ik van diegene een berichtje.. OOOH!!! Jij bent mijn beste vriendin aan het daten!!
Meerdere lijntjes werkt prima
Haha, koning. Wel prima dat je niet ook nog met die nummer 2 bent gaan afspreken anders had je stront aan de knikker.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
Wat een gezever over meerdere lijntjes tegelijk..
Heb zelf een klein probleem ondervonden... Was heel leuk met 2 aan het chatten.. met 1 afgesproken, toen vroeg nummer 2 wanneer we af konden spreken.. Heb heel subtiel gezegd dat ik op het moment qua daten eigenlijk een leuke tegen gekomen was en ik eerst wilde kijken hoe het daarmee verder liep..
Paar dagen later.... Krijg ik van diegene een berichtje.. OOOH!!! Jij bent mijn beste vriendin aan het daten!!
Meerdere lijntjes werkt prima
Inderdaad er is toch echt wel een verschil tussen communicatie via een email of via een chat. Bij het eerste val je veel minder door de mand.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Digitale spontaniteit.. sure! Heb je nou al eens een date gehad Girl?
Heb je nou al eens een date gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad er is toch echt wel een verschil tussen communicatie via een email of via een chat. Bij het eerste val je veel minder door de mand.
Waarom ben je zo geïnteresseerd in of ik een date heb gehad?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb je nou al eens een date gehad?
Je hebt allemaal ideeën hoe en waar dates te regelen en oordelen over datingsites (RP, afvoerputje!) maar als je nog nooit een date hebt geregeld..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarom ben je zo geïnteresseerd in of ik een date heb gehad?
Omdat ik niet inzie waarom het er toe doet maar het antwoord is ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:42 schreef Silenus het volgende:
Waarom geef je niet gewoon antwoord?
Eigenaardig, je wekt altijd de indruk dat niemand met je wil daten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat ik niet inzie waarom het er toe doet maar het antwoord is ja.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Langzaam maar zeker begin ik dat ook te onderschrijven... wil het nog wel verder trekken. Eerste gesprek, eerste voorstel voor een date. Geen antwoord of de opmerking ik heb meer gesprekken nodig gelijk NEXT. Je valt wel of niet in de smaak en als het 100% was dan was het niet anders dan ja geweest. De rest zijn slechts slappen excuses, tegen Brad Pitt zegt men ook niet ' ik heb nog meer gesprekken nodig'.
Ik heb het idee dat girl wat vrouwelijke trekjes heeft. Misschien geboren in een verkeerd lichaam of zo.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:03 schreef Sinji het volgende:
Het lijkt erop dat girl ontzettend snel baalt van een kleine setback. Probeer die gevoelens in te perken. Klinkt makkelijker dan gedaan natuurlijk, afhankelijk van je zelfvertrouwen.
Huh, nee dat is niet het geval. Ben dan ook een heeeeele knappe jongen vraag maar aan Seven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Eigenaardig, je wekt altijd de indruk dat niemand met je wil daten.
Nu blijkt uit haar posts ook soms wel dat haar meetlat niet altijd even hoog gelegen heeftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Huh, nee dat is niet het geval. Ben dan ook een heeeeele knappe jongen vraag maar aan Seven.
ouchquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Nu blijkt uit haar posts ook soms wel dat haar meetlat niet altijd even hoog gelegen heeft
Nu is dat geen heel verrassende conclusie....quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gisteren een date gehad met een meisje via Paiq. Was leuk
Wel apart om te horen dat zij als vrouw echt heel aanspraak heeft op Paiq terwijl ik er echt moeite voor moet nemen. Vrouwen zijn dus inderdaad in het voordeel.
Wanneer is de tweede? En jah vrouwen zijn inderdaad in het voordeel vandaar dat ze er ook geen moeite voor doen. Heh engeltjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:04 schreef hetsjhokleek het volgende:
Gisteren een date gehad met een meisje via Paiq. Was leuk
Wel apart om te horen dat zij als vrouw echt heel aanspraak heeft op Paiq terwijl ik er echt moeite voor moet nemen. Vrouwen zijn dus inderdaad in het voordeel.
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede? En jah vrouwen zijn inderdaad in het voordeel vandaar dat ze er ook geen moeite voor doen. Heh engeltje
*oowwwwwwwwwwwwwww* score.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen gelfirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
Had jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ouch
[..]
Nu is dat geen heel verrassende conclusie....![]()
Voorlopig vind ik Paiq wel prettig, en meer dan voldoende response....
hey, Shifto, jij had toch wat met een fokster..of zit ik nu verkeerd ?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
Nog niks gepland volgende week is ze op vakantie dus we zien het daarna wel weer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer is de tweede? En jah vrouwen zijn inderdaad in het voordeel vandaar dat ze er ook geen moeite voor doen. Heh engeltje
Ja, dat vind ik gek. Dan krijg ik het idee dat ik het enige bewuste wezen ben. Ze heeft toch een eigen mening, alles hoeft toch niet meteen zo reactionair te zijn. Zo van als jij dat vind, dan vind ik dat ook. Dan laat je toch zien dat je veel van dingen aantrekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
De passief agressieve, verongelukte toon uit dat berichtjeEn dan gek vinden dat iemand zegt " joh, weetje, lama"!
![]()
haha....catch your driftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:00 schreef shifto het volgende:
[..]
Had ja2 jaar zelfs! Maar tijd voor een nieuw avontuur, dit keer ook niet eentje van FOK! graag
Doen mannen ook hoor.... de rest leg je even ter reserve opzijquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:37 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Vrouwen praten niet met tien kerels tegelijk. Zij kiezen gewoon uit de 10 mannen die hun online aanspreken de interessantste en de rest mag denken dat ze in een gesprek meedoen.
Een hoop mensen zijn opportunistisch. Deze eigenschap is niet mannelijk of vrouwelijk...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef picardmike het volgende:
Lijkt wel een dier zolang ze eten krijgen zijn ze aardig, maar geef je ze niks worden ze lastig.
Tuurlijk dat doet iedereen, ik ook welleens. Maar ik zie het niet als iets om trots op te zijn, meer om mezelf te beschermen. Of als dingen echt uit de hand lopen. Maar op elke klein dingetje overdreven reageren slaat nergens op. Zoiets heet trouwens gewoon de "rede" in filosofische termen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Een hoop mensen zijn opportunistisch. Deze eigenschap is niet mannelijk of vrouwelijk...
Zondag dusquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:49 schreef Fateless het volgende:
Wat is een goede tijd om meestal te beginnen met het vragen van een ontmoeting?
Ze gaf wel aan aankomende zondag niets te doen te hebben
Maar ja, dat is zijn probleem "het niet herkennen van het moment"...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Dat noemen we te rauw op het dak.
Gewoon even lekker chatten en het moment herkennen als het voorbij komt.
Ja, want ik ben ook echt gothicquote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Om tijnbrein een plezier te doen en tevens kunnen we oordelen of je altijd gothic achtige kleren draagt.
Ik zit er niet opquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef FS1986NL het volgende:
Wie betalen er hier op Badoo?
Want je moet voor elk iets wel 150 of 100 credits betalen, dus het kan aardig in de centen lopen als je je omhoog wilt werken etc hahaha.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ok, dus slechts een gevallen engel?
Zoals dit moment:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee. Dat noemen we te rauw op het dak.
Gewoon even lekker chatten en het moment herkennen als het voorbij komt.
Precies.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan zet je je daar maar even overheen. Je kunt niet aan de gang blijven.
Ga ik ook doen, alleen weet ik in mijn achterhoofd dat ik me er na verloop van tijd aan ga ergeren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:25 schreef Silenus het volgende:
Ja, dan zet je je daar maar even overheen.
Met of zonder puntquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Weten we nu al hoe het met Lamon is? Wil dat wel even weten natuurlijk!
Want je date is 15 of zo ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:05 schreef Nairua het volgende:
Goed. Date. Date ophalen. Date belt me. Date zegt dat d'r moeder me ook nog even wil zien. Resultaat? Ik zie de moeder van de date nog eerder dan de date zelf.
Zucht.
Yup,...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:54 schreef Godshand het volgende:
[..]
Geen geflirt met Engel, jij richt je immers op 1 tegelijk ja?!
Jammer joh. Ik drink geen bierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zoals dit moment:
DancingP, biertje, neuken zondags?
Easy as fuck...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |