--------quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.

quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
Beetje de sterkte van mannen wij gaan ten minste ergens voor...

Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:

Gastquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:

Verklaar je nader, zou ik zeggenquote:

Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Verklaar je nader, zou ik zeggen

Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.

Je formuleerde het anders compleet anders.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja, goed. Dat bedoelde ik dus ook

Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dedication aan een enkele vrouw?

Dude.....quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:30 schreef picardmike het volgende:
Nou ze heeft de boodschap weer perfect opgevat:
IK:
maar ik begin me eerlijk gezegd een beetje te ergeren. Ik zie je wel op rp maar hier, zie ik je middernacht weer. Ik heb het idee dat je niet alleen met mij bezig bent.
Vind ik wel jammer, want ik dacht dat we toch wel een klik hadden op het begin. Verkeerd ingeschat denk ik.
En natuurlijk vind ik het niet erg opzich, maar als je iemand heb rondlopen in je eigen omgeving is het wat anders dan dat je nog verder zoekt op internet. Maarja ik weet ook niet of ik de eerste was ofcourse. Vind het alleen jammer dus.
ZIJ:
2011-10-19, 14:48
Je kan toch niet van mij verwachten dat ik ga zitten wachten tot ik jou een keer op spreek. Dat is het nadeel van internet je moet net tegelijk online zijn.... Maar misschien is het idd beter helemaal geen contact te hebben. Ik erger me namelijk aan mannen die me gelijk aan de ketting willen leggen. Heel veel succes hier er op rp maar dat zal vast wel lukken.

Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zorgen dat je gesprekspartner de ander vergeet moet je niet uitspreken. Dat moet je doen.

Ok. Wat jij wil.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.

Klopt. Bottom line: zelf wat doen om er voor te zorgen dat je de aandacht bij die ander weg snoept. Iets met initiatief en positieve benadering enzoquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je formuleerde het anders compleet anders.

Makkelijk praten als vrouw zijnde... dan moet je maar interessant genoeg zijn. Gewoon een loze kreet.quote:

Maar hoe weet je nou of zij de ware is? Je kent elkaar amper. Zodra je veel vergelijkingsmateriaal hebt zul je beter weten wat bij je past.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, toewijding aan elkaar. Niet die gedachtegang van het gras zal vast ergens nog wel groener zijn laat ik zoveel mogelijk lijntjes uitzetten. Je wil er iets van maken of niet.

Zij heeft echt gelijk. Zelfde met seks, eerst doen. Daarna kun je het erover hebbenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:25 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hoe bedoel je... online? Want dat laatste is natuurlijk onzin.

Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Maar hoe weet je nou of zij de ware is?

heb je Paiq select???quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een leuke site is Paiq toch![]()
Elke dag om 20:30 krijg je een persoon te zien en dan kan je kiezen ( Blokken of Toevoegen).
Echt meteen 20:31 heeft diegene mij alweer de optie gegeven (Blokken) om alleen via OneLiner haar te kunnen bereiken.
Vind knap dat zoveel mensen überhaupt met iemand kunnen chatten.

Ben ik het niet mee eens, je moet júist als die meiden denken. Het klinkt heel nobel van je, maar dat is een illusie. Je bent aan het daten voor je eigen geluk, niet voor haar.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.

Gast, de meeste heren hier hebben tig lijntjes uitstaan, waarom zou je dan als vrouw moeite doen als een heer niet eens boven het maaiveld uitsteekt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:36 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niet... maar picardmike gaat er ten minste met open vizier voor. En een manier om elkaar wat beter dan amper te leren kennen is bijvoorbeeld chatten. Maar dan moet je wel bereidt zijn tijd en energie er in te steken. Iets wat menig vrouw ontbreekt, liever aan het lijntje houden totdat iemand anders is gevonden.

Dan ben je niet knap genoeg of iets anders lekker belangrijkquote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:37 schreef FS1986NL het volgende:
Wat een leuke site is Paiq toch![]()
Elke dag om 20:30 krijg je een persoon te zien en dan kan je kiezen ( Blokken of Toevoegen).
Echt meteen 20:31 heeft diegene mij alweer de optie gegeven (Blokken) om alleen via OneLiner haar te kunnen bereiken.
Vind knap dat zoveel mensen überhaupt met iemand kunnen chatten.

Ja ik heb mij voor 1 maand aangemeld om te kijken of het wat is, hoor weleens verhalen van datingsites.quote:

En jongedame hoeveel lijntjes heb jij?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gast, de meeste heren hier hebben tig lijntjes uitstaan, waarom zou je dan als vrouw moeite doen als een heer niet eens boven het maaiveld uitsteekt.

A daarom betaal ik er dus niet voor.... ik krijg matches op basis van input blabla... eens per zo veel keer.... vind ik meer dan genoeg...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:42 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ja ik heb mij voor 1 maand aangemeld om te kijken of het wat is, hoor weleens verhalen van datingsites.
Maar tot nu toe vind ik het een beetje tegenvallen, heb al 6 dagen Paiq select en al die dagen gelijk al 20:31 een BLOK aan me voet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |