SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Drama means nothing, it's part of the game.
Gewoon gelijk 06 nummers hosselen, dan is Paiq ook niet meer nodigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds opzoek naar een goeie datingsite. Paiq daar is nooit iemand meer online tegenwoordig
Ja, ik heb me daar volgens mij ook weer nét even te laat aangemeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Nog steeds opzoek naar een goeie datingsite. Paiq daar is nooit iemand meer online tegenwoordig
Badoo is ook leuk alleen na de zomermaanden is het idd ineens minder geworden daar. Niemand reageert meer en de meiden zitten er meer voor de chat. Ben er een leuke puraviaanse meid tegen gekomen. 2x afgesproken ook. Alleen het ging een beetje snel naar mijn idee en ik wil haar de volgende keer bij mij thuis hebben. Ga over een paar weken over na een nieuw huisje en het is puinhoop in mijn oude huis. Heb niks meer van me laten horen en zei ook niet meer. Denk dat het doodgebloed is. Eigenlijk hoop ik dat ergens, omdat we wel avonden gedeeld hebben is het lullig om haar af te wijzen. Trouwens weet ik ook niet zeker of ik wat voel. Dit is wel de beste manier dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef FS1986NL het volgende:
Ik heb me vandaag afgemeld op BADOO, ik ben blijkbaar te lelijk omdat er bijna geen meisjes op me profiel komen alleen maar van die vieze gay mannen![]()
![]()
Maarja had gewoon voor de lol aangemeld omdat een paar mensen dat zeiden tegen me van, ja BADOO is best leuk moet je eens proberen.
Nou misschien als je heel knap ben dat je meisjes op je profiel krijgt maar dit is mijn ervaring met die site.
Dat is weer eentje om in te lijsten!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:03 schreef picardmike het volgende:
[..]
Badoo is ook leuk alleen na de zomermaanden is het idd ineens minder geworden daar. Niemand reageert meer en de meiden zitten er meer voor de chat. Ben er een leuke puraviaanse meid tegen gekomen. 2x afgesproken ook. Alleen het ging een beetje snel naar mijn idee en ik wil haar de volgende keer bij mij thuis hebben. Ga over een paar weken over na een nieuw huisje en het is puinhoop in mijn oude huis. Heb niks meer van me laten horen en zei ook niet meer. Denk dat het doodgebloed is. Eigenlijk hoop ik dat ergens, omdat we wel avonden gedeeld hebben is het lullig om haar af te wijzen. Trouwens weet ik ook niet zeker of ik wat voel. Dit is wel de beste manier dus.
Maarja aan de andere kant vind ik zuid- amerikaanse meiden wel weer aardiger in de omgang. Ze kunnen fel zijn maar ook heel erg lief. Heel anders dan nuchtere hollandse meiden, die ik eigenlijk nooit echt kan peilen en andersom ook niet.
Masochistisch!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
Betalen om te worden afgewezen op je foto of persoonlijkheid
Maak een profiel met mijn foto aanquote:
Nou jah dat geldt voor alle betaalde datingsites.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 17:58 schreef tijnbrein het volgende:
Betalen om te worden afgewezen op je foto of persoonlijkheid
Daarom wil ik dat dus ook niet voor die onzin betalenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 19:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah dat geldt voor alle betaalde datingsites.
Ligt eraan wat het je beste staat.. Niet te beoordelen vanuit hier natuurlijk. Maar meestal is zonder beter.. of je moet er echt net de goede kop voor hebben en maar weinig hebben die.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Zit nu in dubio. Voor een date mijn stoppelbaard afscheren of niet..
Nee man baarden zijn heilig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Als je betaald gaat het allemaal veel sneller en makkelijker, bij normale datingsites als rp of lexa dan.
Ja inderdaad.. en dan die dingen die mensen over zichzelf schrijven :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarnet even voor het eerst rondgekeken op RP hahaha wat een site.
Waar jij je fijn bij voelt. Ik laat sinds de zomer een volledige baard staan...als een meisje daarop afknapt is dat haar probleem.quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:11 schreef macondo het volgende:
Als je betaald gaat het allemaal veel sneller en makkelijker, bij normale datingsites als rp of lexa dan.
Moet zeggen dat ik Paiq wel relaxed vind....af en toe gewoon de fotocheat gebruiken, dat bespaart je soms een hoop tijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
sinds een weekje weer op Paiq. het is wel een site van de lange adem hoor... eigenlijk vind ik er geen klap aan. 't is niet gezellig even in een kroegje een drankje pakken. dan heb je tenminste bier én er is wat te zien en te kletsen IRL. ik wil er geen moeite voor hoeven doen, de mannen moeten maar op mij afkomen.
maar de stap naar Relatieplanet (verschrikkelijke titel ook) is me nog wat te vers. daar sta je ook zo open en bloot. dan weet de hele wereld dat ik graag wil. dat is toch juist een turn-off? weet niet.
Tja, dat werkt wel zo op paiq maar het schiet niet echt op natuurlijk. Daar komt bij dat paiq zó laagdrempelig is dat veel mensen er niet "echt" interesse hebben en vooral willen chatten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 01:29 schreef minnemin het volgende:
sinds een weekje weer op Paiq. het is wel een site van de lange adem hoor... eigenlijk vind ik er geen klap aan. 't is niet gezellig even in een kroegje een drankje pakken. dan heb je tenminste bier én er is wat te zien en te kletsen IRL. ik wil er geen moeite voor hoeven doen, de mannen moeten maar op mij afkomen.
Hoe oud ben je eigenlijk? Als je 20 bent is het wat suf wellicht, maar als je ouder bent dan is daten toch niet zo raar? Iemand die mij aantreft op RP zal er zelf ook niet zonder reden zitten. En een turn-off dat je wel een relatie zou willen? Lijkt mij niet. Volgens mij maak je het moeilijker dan het is..quote:maar de stap naar Relatieplanet (verschrikkelijke titel ook) is me nog wat te vers. daar sta je ook zo open en bloot. dan weet de hele wereld dat ik graag wil. dat is toch juist een turn-off? weet niet.
Als ik jou moet geloven heb je op geen enkele datingsite aanspraak, dus dat zou ook aan jezelf kunnen liggen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:27 schreef tijnbrein het volgende:
RP vind ik ruk ik heb er 3 jaar geleden op gezeten maar ik vond het niets. Totaal geen enkele aanspraak.
Leg eens uit girl, volgens mij regel je nooit een date dus dat kan het niet zijn. Het is de grootste datingsite met de meeste vissen, zit altijd wel wat leuks tussen. Wat is er grappig?quote:Op zondag 16 oktober 2011 02:51 schreef DigitalGirl het volgende:
Daarnet even voor het eerst rondgekeken op RP hahaha wat een site.
Zou dat het zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Tja, dat werkt wel zo op paiq maar het schiet niet echt op natuurlijk. Daar komt bij dat paiq zó laagdrempelig is dat veel mensen er niet "echt" interesse hebben en vooral willen chatten.
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk? Als je 20 bent is het wat suf wellicht, maar als je ouder bent dan is daten toch niet zo raar? Iemand die mij aantreft op RP zal er zelf ook niet zonder reden zitten. En een turn-off dat je wel een relatie zou willen? Lijkt mij niet. Volgens mij maak je het moeilijker dan het is..
[..]
Als ik jou moet geloven heb je op geen enkele datingsite aanspraak, dus dat zou ook aan jezelf kunnen liggen..
29. Ja ik projecteer mijn eigen semi-minderwaardigheidsgevoel op wat ik denk dat men van mij zal vinden. Maar dat is mijn eigen oordeel. Fok it. Deze maand komt dat RP-profiel er.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
Hoe oud ben je eigenlijk? Als je 20 bent is het wat suf wellicht, maar als je ouder bent dan is daten toch niet zo raar? Iemand die mij aantreft op RP zal er zelf ook niet zonder reden zitten. En een turn-off dat je wel een relatie zou willen? Lijkt mij niet. Volgens mij maak je het moeilijker dan het is..
Het komt op mijn een beetje over als het afvalputje van de online datingwereld.quote:Op zondag 16 oktober 2011 12:00 schreef macondo het volgende:
Leg eens uit girl, volgens mij regel je nooit een date dus dat kan het niet zijn. Het is de grootste datingsite met de meeste vissen, zit altijd wel wat leuks tussen. Wat is er grappig?
Laat ons dan eerst beoordelen of dat semi-minderwaardigheidsgevoel terecht isquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:32 schreef minnemin het volgende:
[..]
29. Ja ik projecteer mijn eigen semi-minderwaardigheidsgevoel op wat ik denk dat men van mij zal vinden. Maar dat is mijn eigen oordeel. Fok it. Deze maand komt dat RP-profiel er.
goed zoquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef minnemin het volgende:
haha daar ga ik maar niet op in. ik ben geen crimineel, ik ben gezond, ik ben aardig. niets minderwaardigs aan, feitelijk.
De ideale vrouw dus eigenlijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:18 schreef minnemin het volgende:
haha daar ga ik maar niet op in. ik ben geen crimineel, ik ben gezond, ik ben aardig. niets minderwaardigs aan, feitelijk.
Datingsites draaien maar om twee zaken. Hoeveel mensen en wát voor mensen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:23 schreef minnemin het volgende:
- Dat Pepper lijkt me trouwens wel grappig. Leuk plaatjes kijken van bezigheden.
- hoe is Knuz?
- Ematching, heeft een passief lidmaatschap zin? En wat zijn daar de ervaringen mee?
Probeer eerst zelf maar eens een date te regelen, Girl.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
En de lat moet niet al te hoog voor je liggen.
Denk dat dat op RP niet zo moeilijk is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Probeer eerst zelf maar eens een date te regelen, Girl.
Verder is het onzin. Mooie leuke vrouwen zát op RP.
Misschien moet ik gewoon weer eens een poging wagen op RPquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:16 schreef macondo het volgende:
[..]
Datingsites draaien maar om twee zaken. Hoeveel mensen en wát voor mensen.
* Voor woonwagenbewoners, tribal tattoos en mensen die voorwaardelijk op vrije voeten zijn is er Knuz, Badoo.
* Veel mensen : Lexa, RP
* eMatching lijkt mij niets afgaande op de reclames
Plaats gewoon een redelijke foto op RP, zeg iets neutraals en je zult tientallen reacties krijgen. En dan zit er echt wel iemand voor je bij met wie je zou willen daten. En idioten, die hou je altijd.
Post die foto dan eens? Ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor foto je erop gezet hebt, misschien dat we nog tips kunnen geven over een iets andere houding oidquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:01 schreef FS1986NL het volgende:
Je wordt helemaal onzeker door die date sites, dat heb ik dan tenminste ik wordt telkens maar geblokt of er reageert helemaal niemand.
Ik dacht laat ik het eens proberen 1 maandje dat Paiq Select en het verschil is nu dat je elke dag een match krijgt.
En je kan kiezen of je diegene blokt of dat je ermee wilt praten, nou ik kijk bij me vorige contacten en staat gelijk al dat hun me hebben geblokt alleen door 1 foto al.
Ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben, maar om nou gelijk geblokt te worden door diegene die er zelf ook nou niet super uitziet.
Maarja ik wacht het een maandje af en mocht het niks worden dan is dit is gewoon me laatste keer op datingsites en moet ik me maar erbij neerleggen dat ik helaas niet aantrekkelijk ben
Ze staan ook ergens tussen de Userfoto's, maar zo erg is deze foto toch nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Post die foto dan eens? Ben nu wel nieuwsgierig naar wat voor foto je erop gezet hebt, misschien dat we nog tips kunnen geven over een iets andere houding oid
Ik post hier nooit (lurk welquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ze staan ook ergens tussen de Userfoto's, maar zo erg is deze foto toch niet![]()
[ afbeelding ]
Kijk nogmaals ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben maar zo super lelijk ben ik toch niet
Nee lelijk inderdaad niet. Maar je straalt ook niet echt iets uit op die foto. En daar gaat het ook om je uitstralingquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:19 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ze staan ook ergens tussen de Userfoto's, maar zo erg is deze foto toch niet![]()
[ afbeelding ]
Kijk nogmaals ik weet zelf ook wel dat ik niet moeders mooiste ben maar zo super lelijk ben ik toch niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |