SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:
Jij loopt een paar seconden op voor. Je post was er al voordat het werd gezegd bij mijquote:
Raar. Ik kijk het via m'n computer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij loopt een paar seconden op voor. Je post was er al voordat het werd gezegd bij mij
Wel apart inderdaad, maar goed, wat wil je in een uurtje tijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het nog nooit iemand gelukt om ijs te maken op de Donderdag.
Dan zou de opdracht gelukt zijnquote:
Is het niet op lengte, is het wel op kleurquote:
Oh ja?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef zoem het volgende:
Neeee, nu weten we al wie de klosj roulette gaat winnen
Roosquote:
Ik heb het bewust niet gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja. Één van de deelnemers heeft al via Twitter bekendgemaakt dat hij/zij doorgaat.
Ssstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het bewust niet gelezen
spoiler :quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O, die van Dieuwke inderdaad. Ik heb het bewust niet gelezen
Maar dit was al eerder gepost door iemandquote:
quote:
Ik heb de dader gevonden:quote:
Dus mij treft geen blaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, anders moest je voor het TopChef-Gerechtshof komen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb de dader gevonden:
[..]
Dus mij treft geen blaam
Ja...?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind die Wiebren of hoe hij ook heet z
Heel erg z ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind die Wiebren of hoe hij ook heet z
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, het is lang zo erg niet als de winnaar van het seizoen in de TT te spoileren
Oh, wacht
Ja, hetzelfde als bij de frietkraam he....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een restaurant zonder menukaart?
eten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een restaurant zonder menukaart?
Julius-grappen zijn zó seizoen 1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Moet je kijken, een enorm stuk vijg![]()
Moet jij eens kijken, een heel stuk onderkin op mijn beeldscherm.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Julius-grappen zijn zó seizoen 1
Moet je eens kijken, een Julius-grap!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Moet je kijken, een enorm stuk vijg![]()
Moet jij eens kijken, een heel stuk onderkin op mijn beeldscherm.
mooie TTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een krokantje was niet helemaal krokant is
Alleen duurt dat nog wel evenquote:
dat welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alleen duurt dat nog wel even
quote:
Totaal onverwacht gewoon, wat een climax!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dieuwke door, wat een verrassing
Zei die ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:57 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ron Blauw zit toch in Amsterdam?
Geen sterrenrestaurants in Friesland?quote:
2 stuks, maar geen 2 sterrententen in Friesland en de eindopdracht is dus elke week bij een 2 sterrentent.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:58 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geen sterrenrestaurants in Friesland?
Wat dacht je van Klara.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:51 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar Wiebren heten.
Groter kan de hint van je ouders niet zijn.
Niet haten op Klaraquote:
Ik zie het ook nu pas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
Wiebren moet wieberen.
- oh ik ben totaal niet origineel hierin
Zou het niet leuk zijn om een aflevering te maken met alleen maar prutsers erin. Soort van troostfinale/lozersfinale. Ik noem bijvoorbeeld Klara/Efalania/Bonny/Mieke/Gea/Frank?quote:
Hoe heette die Indische? vrouw op hoge hakken ook alweer? Die was ook wel geweldigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:03 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou het niet leuk zijn om een aflevering te maken met alleen maar prutsers erin. Soort van troostfinale/lozersfinale. Ik noem bijvoorbeeld Klara/Efalania/Bonny/Mieke/Gea/Frank?
Tamara?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Hoe heette die Indische? vrouw op hoge hakken ook alweer? Die was ook wel geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon doorhappen zoals Juul ook doetquote:
Bevroren hamburgers in 1x doorslikken en dan klagen over het mondgevoel.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Gewoon doorhappen zoals Juul ook doet
Alles voor de kijkcijfersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bevroren hamburgers in 1x doorslikken en dan klagen over het mondgevoel.
Hoeveel sterren?quote:
Het voelt als thuiskomen...quote:
lol..maar koken kan ie welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:03 schreef tweesterrentent het volgende:
Ron Blauw...
2 STERREN !
en 5 sterren op de egometer als je je restaurant naar jezelf vernoemt en een gigantisch doek met je gezicht aan de gevel hebt hangen. En hij moet zijn knoopjes van zijn buis dicht doen.
Zo en nu kan ik ontspannen naar Ron kijken..
Doet ze met liefdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:05 schreef tweesterrentent het volgende:
Laat die kerels je poepert ruiken
En met een glimlach de deur uit laten gaan...quote:
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef Apotheose het volgende:
jaspers is altijd zo lekker sarcastisch
Alweer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef Coelho het volgende:
Misschien maar eens een TopChef uitspraken bingokaart maken...
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:12 schreef Coelho het volgende:
Misschien maar eens een TopChef uitspraken bingokaart maken...
Beetje maarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb blijkbaar een deel van de reeks gemist
Je zou toch verwachten dat hij een olifantenhuid heeft.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Zozo, lekker bakkesen tegen Ron Blauw, dat komt goed
Nee? Echt? Hoeveel sterren?quote:
Wat zeg je dat vriendelijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef Drassss het volgende:
[..]
Elke man die aan dat programma meedoet, heeft voor mij geen bestaansrecht meer.
Die zit er ook puur om de borden leeg te krijgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Jaspers mening werd even aan de kant geschoven
Blaauw moet zich er niet zo mee bemoeien... Zeiken, zeiken zeiken en dan zeggen: jou gerecht. Alsof er nog wat aan te doen isquote:
Achja vrienden onder elkaar.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:25 schreef tweesterrentent het volgende:
Jaspers mening werd even aan de kant geschoven
Blijft een fries he... dea keaaewewae neaeneaeeee zoeeeee naaaueeewwww (zoals patrick het zou zeggen)quote:
Ja, een flinke rel op dit momentquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi allemaalheb ik nog wat gemist?
hoi hoi...een hele provincie volgens mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:28 schreef Cateye2011 het volgende:
hoi allemaalheb ik nog wat gemist?
Is dat de neuzelaar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef tweesterrentent het volgende:
Eddy is mijn favoriet sinds het begin dus ik hoop dat ie het red.
De andere (halve?) finalist is al bekendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:31 schreef tweesterrentent het volgende:
Eddy is mijn favoriet sinds het begin dus ik hoop dat ie het red.
Per ongelukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
heeft één van jullie wel eens zwezerik gegeten?
Niet wat voor mij...quote:
Ja, in een salade...kleinere stukjes en dan dus als onderdeel en niet als hoofdingredient...was goed te doenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Cateye2011 het volgende:
heeft één van jullie wel eens zwezerik gegeten?
Heeft Ron maar 1 ster dan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:38 schreef Burner82 het volgende:
maar van de andere kant... Het was ook niet gemaakt door een arrogante 2 (hoeveel sterren, TWEE) chef klaargemaakt
Als ik het ergens kan eten ga ik het meteen proberenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef Cateye2011 het volgende:
[..]
Ik hoef het ook niet, lijkt me echt
Ik eet sowieso alles. Maar ik wil wel pas achteraf weten wat ik gegeten hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als ik het ergens kan eten ga ik het meteen proberen
Kijktip: Dinsdag, dan komt er echt een Topchef naar de showquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Cateye2011 het volgende:
ben benieuwd welke provincie er volgende week komt
Je maakt me nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kijktip: Dinsdag, dan komt er echt een Topchef naar de show
Veel rondjes rond het huis laten rennen een idee?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
Hoiii!
Oppassen op een kind van 6 mét adhd en dat ook nog even een liter energydrink achterover slaat, is geen pretje.
Okquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
Hoiii!
Oppassen op een kind van 6 mét adhd en dat ook nog even een liter energydrink achterover slaat, is geen pretje.
Net even teruggekeken en inderdaadquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Cateye2011 het volgende:
hahahaha ik moet zo lachen om Juul met die app-aankondiging. Helemaal op het laatst is ie aan het schuiven en kijkt zo zielig de camera in, kijkt niet naar het tablet
Deed ik vorige week, liep ie kotsend rond omdat ie de hele dag snoep en chocola had lopen etenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Veel rondjes rond het huis laten rennen een idee?
Geen zoetje geven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Veel rondjes rond het huis laten rennen een idee?
Print de Topchef Bingo uit en laat hem meespelen!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Deed ik vorige week, liep ie kotsend rond omdat ie de hele dag snoep en chocola had lopen etenEcht zo´n schattig kind, maar oh zo druk.
Pris maakt meteen korte metten met dat soort kinderen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Djokotron het volgende:
Hoiii!
Nope, het is vrijdag... altijd rustig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef zoem het volgende:
Is het voetbal ofzo? Lijkt wel of ik post voor 2 zo.
Niet zo flauw hequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef Burner82 het volgende:
Beetje flauw, maar wel goed op smaak... Wat is het nou?
Sorry hoor, was ff op de foon bezigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:49 schreef zoem het volgende:
Is het voetbal ofzo? Lijkt wel of ik post voor 2 zo.
Duh!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:55 schreef Cateye2011 het volgende:
Gaan we het redden, een nieuw topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |