SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:
Jij loopt een paar seconden op voor. Je post was er al voordat het werd gezegd bij mijquote:
Raar. Ik kijk het via m'n computer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Jij loopt een paar seconden op voor. Je post was er al voordat het werd gezegd bij mij
Wel apart inderdaad, maar goed, wat wil je in een uurtje tijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:29 schreef Paul-89 het volgende:
Volgens mij is het nog nooit iemand gelukt om ijs te maken op de Donderdag.
Dan zou de opdracht gelukt zijnquote:
Is het niet op lengte, is het wel op kleurquote:
Oh ja?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:34 schreef zoem het volgende:
Neeee, nu weten we al wie de klosj roulette gaat winnen
Roosquote:
Ik heb het bewust niet gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Ja. Één van de deelnemers heeft al via Twitter bekendgemaakt dat hij/zij doorgaat.
Ssstquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb het bewust niet gelezen
spoiler :quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
O, die van Dieuwke inderdaad. Ik heb het bewust niet gelezen
Maar dit was al eerder gepost door iemandquote:
quote:
Ik heb de dader gevonden:quote:
Dus mij treft geen blaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig, anders moest je voor het TopChef-Gerechtshof komen...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik heb de dader gevonden:
[..]
Dus mij treft geen blaam
Ja...?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind die Wiebren of hoe hij ook heet z
Heel erg z ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik vind die Wiebren of hoe hij ook heet z
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ach, het is lang zo erg niet als de winnaar van het seizoen in de TT te spoileren
Oh, wacht
Ja, hetzelfde als bij de frietkraam he....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een restaurant zonder menukaart?
eten wat de pot schaft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een restaurant zonder menukaart?
Julius-grappen zijn zó seizoen 1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Moet je kijken, een enorm stuk vijg![]()
Moet jij eens kijken, een heel stuk onderkin op mijn beeldscherm.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Julius-grappen zijn zó seizoen 1
Moet je eens kijken, een Julius-grap!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:51 schreef Djokotron het volgende:
Moet je kijken, een enorm stuk vijg![]()
Moet jij eens kijken, een heel stuk onderkin op mijn beeldscherm.
mooie TTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:53 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een krokantje was niet helemaal krokant is
Alleen duurt dat nog wel evenquote:
dat welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Alleen duurt dat nog wel even
quote:
Totaal onverwacht gewoon, wat een climax!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:56 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dieuwke door, wat een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |