Dat durf je niet. Bluffert.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Hyman het volgende:
Ik zou door die Sanders raam klimmen, en hem doodvermoorden.
dan komt zn gang achter me aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Hyman het volgende:
nee, vooral niet als ie op 3 hoog woontquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat durf je niet. Bluffert.
Hoe oud zijn jullie? Stelletje kleine kut kinderen.quote:
TS heeft OP aangepastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
moeilijk hé lezen, sinds vorige maand
heb je gelijk in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef Zolder het volgende:
[..]
TS heeft OP aangepast
Gelukkig ben jij wel een ster in lezen en alles wat met school te maken heeft.
beide 14quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:52 schreef depr0x het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie? Stelletje kleine kut kinderen.
Vandaag een maand dus... als je nu op MSN kijkt zat er waarschijnlijk in haar naam: Vandag maand met mn sgatje!
jij ook andersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Zolder het volgende:
[..]
Daarnaast ben je gelukkig ook een ster in het herkennen van sarcasme.
Idd, dat is dus vanaf afgelopen nachtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Lux0rious het volgende:
Oktober is de 10de maand van het jaar. Just sayin'...
nee gewoon nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:02 schreef Cactus1 het volgende:
Neem ook een vriendje, dan kunnen jullie met z'n vieren spelen
FOK! knokploegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef sjipsjap het volgende:
[..]
dan komt zn gang achter me aan
die gozer heeft allemaal turken/neger/mocro vrienden
Alles kan kapot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef L0t.. het volgende:
Nou zo'n langdurige stabiele relatie daar kom je niet zomaar tussen hoor, geef het maar op TS.
Ik wil je best pingen, en over je verdriet praten terwijl we samen een breezer drinken, der is morgen een emo meeting waarom kom je niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef sjipsjap het volgende:
ik was al een tijdje bezig met een chick versierenze is te lekker
![]()
en ik had dr ping msn hyves nummer alles en ik was net met haar aan t pingen en ik kijk even op haar hyves
staat in haar www
sander 13,9,11
kutzooi
Jij komt toch ook he Meloewa?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef Meloewa het volgende:
[..]
moeilijk hé lezen, sinds vorige maand
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wil je best pingen, en over je verdriet praten terwijl we samen een breezer drinken, der is morgen een emo meeting waarom kom je niet?![]()
[..]
Jij komt toch ook he Meloewa?
Je hebt trouwens al wel een prachtig scala aan topics op je naam staan.quote:
jowquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je hebt trouwens al wel een prachtig scala aan topics op je naam staan.
chick heeft al vriendje
r.i.p macbook
geen pet op mogen in de klas
zelfde schoenen als justin bieber hebben :(
mensen die denken dat ik homo ben ;')
Sowieso troll.
QFTquote:
lawlquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Hyman het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |