En daarom heb ik die al heeeeeeeel lang niet meer aan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:24 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik de sok het meest irritante kledingstuk vind om aan te trekken als je zwanger bent.
Ja, het zit er nog aan en het zit weer stukken beter. Zowel door de kleur als doordat er een stukje af is.quote:
Nu kan t nog.. Weet niet of t over 1 minuut ook nog kan, dus schnellll bittequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Soohr het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk in de OP terecht?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:53 schreef Soohr het volgende:
Middag,
Hierbij wil ik mij ook graag aansluiten bij dit topic,
mijn vrouw is zwanger en is uitgerekend op 6 mei 2012.
Tot nu toe loopt alles goed.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Hij hield z'n benen erg lang tegen elkaar... Om mij te plagen natuurlijk...
Uiteindelijk kwam er dan toch een pracht van een Piem0l in beeld.
Maar hij heeft me al beloofd later graag jurkjes te gaan dragen, dus ik kan alsnog m'n lol op
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
[..]!!
't is wel echt wat voor jou
Misschien wordt ie wel haske gay
dan klopt dat roze streepje wel weer!
hoeveel sterretjes moeten daar wel niet omheenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou Fluugs! Proficiat met je Willem II.
Leuk joh.
Misschien bak ik wel een meisje, dan kunnen we ze koppelen. En dan krijgen we FOK!kleinkinderen..
.
Nah, ik baal alleen van het jurkjes shoppenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Marrije het volgende:
Wat zal dat ff 'wennen' zijn geweest, je was toch gaan denken dat het een meisje was, of niet?
Twee jongens is![]()
Drie ook trouwens
edit: broertjes zijn heul leuk!quote:
Ja precies, dat gay zit er bij Martijn al een beetje in, zou het overerven?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
[..]!!
't is wel echt wat voor jou
Misschien wordt ie wel haske gay
dan klopt dat roze streepje wel weer!
Veulquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
hoeveel sterretjes moeten daar wel niet omheen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, dat gay zit er bij Martijn al een beetje in, zou het overerven?
Pff meisjes naam hadden we al voordat ik zwanger wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
Hhaha grappig wij hadden (ook) zó een meisjesnaam, over een jongensnaam moesten we echt een stuk langer denken
Nee jij! bent er één!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Marrije het volgende:
Met zo'n roze test denk je toch steeds 'oh zal het echt?' Tenminste, ik merk dat wel bij die meisjes-nub-test die ik had, al ben ik er steeds meer van overtuigd dat die fout zat.
Maar wat een kuttest zeg.
Ik heb ook twee (nou ja eigenlijk 3) jongens kort op elkaar. Vooralsnog lijkt het meer strijd en nijd te zijn, maar tegen de tijd dat ze hutten kunnen bouwen weten ze elkaar hopelijk meer te waarderen
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij! bent er één!
Gefeliciteerd.
En alle andere aanstaande moeders ook gefeliciteerd natuurlijk, maar dit was een verrassing voor me.
Nee joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik zag opeens Liesje hier!
Maar het was een felicitatie![]()
Wel een dik verdiende overigens hoor Marrije.![]()
Als iemand weet hoe je dat uit moet leggen hou ik me ook aanbevolenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mijn beeb even vertellen dat de uitgang naar beneden is en niet door de zijkanten?Ik word hier toch even in elkaar gebeukt...en daarom lig ik ook nog niet in bed, hier kan ik niet van slapen! Of misschien moet ik juist naar bed, zodat madam ook gaat slapen?
Bij mij deed hij dat steevast elke nacht terwijl hij overdag heel rustig was. Dat ritme hield hij de eerste weken aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mijn beeb even vertellen dat de uitgang naar beneden is en niet door de zijkanten?Ik word hier toch even in elkaar gebeukt...en daarom lig ik ook nog niet in bed, hier kan ik niet van slapen! Of misschien moet ik juist naar bed, zodat madam ook gaat slapen?
Dit was echt ff niet normaal vond ik.... onze beebs moeten gewoon eruit Nirak! Dan hebben ze tenminste de ruimte!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe je dat uit moet leggen hou ik me ook aanbevolen
Ik voel met je mee Susie!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:29 schreef bitterend het volgende:
Arme Susie!![]()
De pijn in mijn doos is ondragelijk snachts...ik moest er flink van huilen![]()
hoe moet dit 6 weken lang?? urgh
Hier is het ook wel fris, maar nog geen ijs te zien. En ach ja, het duurt nog wel even voordat ik ben 'opgestart' en op de fiets zit hoor! Maar die fiets is zo'n uitkomst! Je moet uiteraard wel blijven trappen, maar totaal geen kracht te zetten, super gewoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou het is koud buiten hoor Susie! Tjiez. Ik had zelfs een laagje ijs op de auto liggen vanmorgen.
Ja ideaal hè, die elektrische dingen. Mn ma heeft er ook 1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier is het ook wel fris, maar nog geen ijs te zien. En ach ja, het duurt nog wel even voordat ik ben 'opgestart' en op de fiets zit hoor! Maar die fiets is zo'n uitkomst! Je moet uiteraard wel blijven trappen, maar totaal geen kracht te zetten, super gewoon![]()
Oh Octo, hoofdpijn is vervelend, en dat hoort natuurlijk geen week te duren natuurlijk
Ohw jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Nirak het volgende:
Owja.. Wil een modje Soohr in de OP zetten?:
"mijn vrouw is zwanger en is uitgerekend op 6 mei 2012."
En ik heb mijn moeder vanavond gevraagd of ze nog 2 dochters aan wil nemen. Ze voelde zich vereerd maar zegt toch nee, sorry dames!
Kusje eropquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:29 schreef bitterend het volgende:
Arme Susie!![]()
De pijn in mijn doos is ondragelijk snachts...ik moest er flink van huilen![]()
hoe moet dit 6 weken lang?? urgh
Nop...pijn hoort er zeker bij tot een zekere hoogte maar gisteren was niet echt normaal meer..hopen dat de AB kuur snel werkt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:54 schreef Nirak het volgende:
Tjeeeeez, kom ik een keer wat eerder spieken hier en is er zoveel bij te houden...
Bitterend een pijnlijke doos... Ben toch bang dat het erbij hoort..
Geen trap meer nemen jij! gewoon lift!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:49 schreef Kyara het volgende:
Fee-nix, klinkt wel herkenbaar hoor. Dat je soms even vergeet dat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat.
Wilde laatst met de trap naar de 3e verdieping. Normaal geen probleem maar nu kwam compleet buiten adem boven en zakte ik bijna door mijn benen heen. Nu toch maar vaker de lift.
quote:
Mja, om nou voor moord de bak in te draaien is ook zo watquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:57 schreef bitterend het volgende:
Kuukske ik had die doos geslagen man! wtf![]()
![]()
Haha! En wat heb je voorbereid voor prachtige speech?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Mja, om nou voor moord de bak in te draaien is ook zo wat. Maar ik was zo perplex dat ik er ook niets van heb gezegd. Maar ik ben nu voorbereid
.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:57 schreef Kyara het volgende:
Nee, ik heb mijn lesje ook wel geleerd hoor. Maar ik was het even vergeten of zo.
Bitterend wat ben jij ineens agressief. Doe eens koest jij!![]()
Iets met 'uitkijken en doppen'.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:00 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Haha! En wat heb je voorbereid voor prachtige speech?
Ja, tot hij zelf het onderwerp van het venijn isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:00 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Tja warm bloedig enzo he...mijn man vindt het sexy
![]()
Nouja, misschien is het wat groffer op het moment dat het ook gebeurt.quote:
Toen ik postte had ik het vervolg van je blaas nog niet gelezen...... Dat hoort er natuurlijk niet bijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:56 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nop...pijn hoort er zeker bij tot een zekere hoogte maar gisteren was niet echt normaal meer..hopen dat de AB kuur snel werkt!![]()
Succes vanmiddag bij de gyn!
hahahahahaha!! nee mijn mannetje is heiligquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, tot hij zelf het onderwerp van het venijn is
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:59 schreef Fee-nix het volgende:
Ik hoop ook voor je dat de AB kuur snel helpt bitterend! En verder: kom niet te dicht bij met al die bacterien van je. Hehehe.
Ja zou kunnen! of je moet poepenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:07 schreef Kuukske het volgende:
Oh en ik heb weer een vraag. Gisteren voelde ik heel kort .. of nja, een paar tellen. Een soort trillend spiertje. Schuin onder m'n navel. Is dat de beeb?
Lol, ik zou niet weten waar m;n darmen nu uithangen hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:08 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja zou kunnen! of je moet poepen
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef Susie het volgende:
Inderdaad Kuukske, fantastisch die fiets! * Susie vraagt zich af of die ook geschikt zullen zijn voor kinderzitje![]()
Het was voor m'n eigen verbouwing ja. Gisteren is de dakdekker van het dak gevallen. Das op zich niet zo erg, hij mankeert niks en staat weer gewoon op de steiger, maar hij nam in z'n val 2 kantpannen mee. En die worden precies op aantal geleverd, dus hadden we nu 2 kantpannen te kort omdat die anderen kapot zijnquote:@NTS; eerste koeriers-bouwmaterialen-klusje, wat is dat? Voor je eigen verbouwing of ben je zelf bij gaan beunen?
Bouwtechnisch is het einde in zicht! Dakpannen gaan erop en dan zullen ze het gas/water/licht erin gaan leggen. Vloertje storten, deuren erin hangen, de tuin opnieuw bestraten en dan is het helemaal afquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:34 schreef Kyara het volgende:
NTS, hoe gaat het bij jullie eigenlijk met de verbouwing. Einde al in zicht? Envoor de mijlpaal!
Kan wel, maar uitslapen doe ik toch al weken niet meer dankzij de persoonlijke Draak-wekker in m'n buik. Elke morgen tussen 5.00uur en 7.00uur is ie m'n buik al aan het verbouwenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef Susie het volgende:
Godsamme, dat is een hoop geld voor een fietsje! Maar wel gaaf![]()
En konden ze zelf niet even 2 dakpannen halen en jou lekker uit laten slapen??
Ja, hij heeft ze er tenslotte zelf af gegooit en laat hij ze jou nog halen en afrekenen ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef Susie het volgende:
Godsamme, dat is een hoop geld voor een fietsje! Maar wel gaaf![]()
En konden ze zelf niet even 2 dakpannen halen en jou lekker uit laten slapen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pff gelukkigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:02 schreef flugeltje het volgende:
Yup Zoë, dat zijn je darmen... Dat trekt weer weg en dan hou je je babybump over
Neehoor, hier nooit uitslag. Behalve als ie kiezen krijgt, maar dat is volgens mij onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:18 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ah.. luiers! zijn goedkopere dan niet minder 'goed'? uitslag en dat soort dingetjes of maakt t niet zoveel uit?
Goed om te weten!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:20 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Neehoor, hier nooit uitslag. Behalve als ie kiezen krijgt, maar dat is volgens mij onvermijdelijk.
Broeken...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:21 schreef Kyara het volgende:
Fijn Zoe! Ik had ook al redelijk snel positiebroeken aan. Jurkjes en rokjes en zo rekken lekker mee maar broeken....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste paar maanden gebruik ik (nou ja de baby danquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:09 schreef Kuukske het volgende:
Ik wil het vaker voelen. Hoe doe ik dat?.
Ik ga jullie 's avonds baby dry-luiers en overdag goedkopere luiers onthouden trouwens. Net als alle andere nuttige dingen die ik over een paar weken waarschijnlijk weer ga vragen. Maar allee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:49 schreef Fee-nix het volgende:
Positiebroeken vind ik heerlijk zitten! Inderdaad ook een lekkere warme buik.
O en mag ik please even een foto spammen die niks met dit topic te maken heeft. Ik moet de hele tijd voelen aan dat zachte pluizebolletje van me die gisteren naar de kapper is geweest en ik heb zo'n leuke foto gemaakt!! Onder een spoiler dan...:)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leuk shirt ook
Haha ik heb ook alle filialen al gehad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:11 schreef Kyara het volgende:
Ja, die tip had ik ook al onthouden van mijn schoonzusje. Nu eerst een paar pakken gratis kruitvatluiers halen (printbare bon, meerdere filialen....).
Nee dat lukt al maanden niet meer.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:53 schreef bitterend het volgende:
NTSgoedzo dame! in een keer goed rijden
![]()
![]()
TJ slaap je op je rug? er loopt namelijk een slagader die wordt bekneld door je baarmoeder als je op je rug slaapt, ik word er duizelig van! dus of half zittend of op je zij liggen!
en een dikke
Fee-nix fijn dat je een goede nacht hebt gehad! jammer zo wakker worden![]()
Het schijnt erbij te horenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef Susie het volgende:
TJ; wat vervelend die benauwdheid, hoop dat je duidelijkheid krijgt daarover
Ohw aan het eind ga je nog meer voelen dan je wilt voelenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lol, ik zou niet weten waar m;n darmen nu uithangen hoor. Alles wordt zo in verdrukking gebracht
.
Maar tof.. Ik hoop het veel te gaan voelen de komende weken.
Nou hier zakt ook alles af..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:48 schreef NotTheSame het volgende:
Zoë, ik had met 8wkn al m'n eerste positiebroek aan. Gewoon aandoen wat jij het makkelijkste vind zitten.
Inmiddels heeft die buikband aan zo'n broek bij mij geen nut meer wat dat ding moet ik continu ophijsen.
Heb ik ook gelezen op internet, iedereen ervaart het anders. Maar geen persoonlijke ervaring of ervaringen gehoord in mijn directe omgeving.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:35 schreef Nirak het volgende:
Spannend jessie! Maar niet voordringen hoor, Susie en ik willen eerst
Draaien ervaart iedereen anders heb ik begrepen. De een vindt het pijnlijk en de ander niet. Maar als je het niet trekt: aangeven. Je bent baas over je eigen buik
Nog hoogstens maar 5 te gaanquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:34 schreef Fee-nix het volgende:
Pssst... neehoor TJ: Vlindur hoefde er nog maar 3! Want die weet de datum al.
Waar ik vervolgens helemaal niets aan zou hebben omdat sigs en ondertitels in de mobiele weergave wegvallen en ik ivm een laptop die een tijdje geleden letterlijk stond te roken tegenwoordig alleen nog maar via mijn foon Fokquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]![]()
![]()
oh damn gemist of ben ik het vergeten.
Oh ja die had al een datum, ik weet alleen niet meer waarom
Ik vind dat iedereen in zijn onderschrift de laatste update of bijzonderheden moet zetten en hoever ze zijn![]()
Mijn mevrouw heeft net gedaan wat ik overgeslagen hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:43 schreef flugeltje het volgende:
Onderkantje gewoon door de mevrouw laten doen Nirak...
Dabedoelik!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Mijn mevrouw heeft net gedaan wat ik overgeslagen heb
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:03 schreef bitterend het volgende:
Ik ga alles laten harsen als ik 39 weken ben![]()
Soempie YUM! dat klinkt als een zeer geslaagde avond!!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:06 schreef flugeltje het volgende:
O ja, ik zie jou echt met je benen wijd gaan liggen voor een brazilian wax als je 39 weken zwanger bentDat doet nog zeerder dan de hele bevalling volgens mij
Als je moeder me dan niet wil adopteren mag ik dan effe je mevrouw lenenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat raar zo ineens.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:17 schreef Asyniur het volgende:
Ik voel me opeens vreselijk slecht
Heel erg misselijk (gevoel dat ik moet overgeven) en knallende koppijn...
En zoonlief kan elk moment wakker worden...
Ohw op die manierquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een oerwoud![]()
Ik scheer me niet dáár waar Rienk bij is, maar de laatste weken kwam het zo uit dat ik steeds met hem douchte. Dus nu is er helemaal geen beginnen meer aan. En ik laat hem mijn man ook echt niet doen. Ik moet er na de bevalling eerst maar eens met een tondeuse bij langs![]()
TimeJumper, ik mag eerder omdat we met bloed zitten. Ik heb nogal raar bloed wat op voorraad moet zijn en in het noorden zijn maar 2 donoren. Die moeten dus van te voren langskomen om bloed te doneren (want stel het gaat mis en ik verlies te veel bloed)
Het is dus nogal geplan en dan is het makkelijker als we gewoon een datum vast leggen. Dan kunnen de donoren van te voren rustig op hun gemakje een keer bloed komen brengen en ligt het klaar voor mij als het nodig is.
Ik heb 0-negatiefquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:23 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw op die manier![]()
Nu word ik natuurlijk nieuwsgierig, wat voor bloedgroep heb je dan? Of ligt het niet echt aan de bloedgroep?
Maarre mijn vriend moet dan maar onder dwang scheren hoor. Ik ga niet met een bos in een verloskamer liggen.
Wil ook al jarennnnnnn dáárrrr laten harsen, maar ik durf niet![]()
![]()
![]()
ik was de avond ervoor begonnen met 'knippen' om vervolgens de boel dan maar af te scheren de dag erna.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:19 schreef bitterend het volgende:
Vlindurik ben bij 39 echt zo'n oerwoud dat ze het hoofd van de baby niet zouden kunnen zien als ie eruit kwam
![]()
ben al 10 jaar harsen gewend gelukkig dus meer pijn zal het niet doen dan normaal *hoop ik
*
Ohhh Asy![]()
![]()
Paracetamol erin en even oogjes dicht?
Blijkbaar dus wel, want de baby wordt goed in de gaten gehouden op allerhande zaken, want als zijn bloed met dat van mij in aanraking komt maak ik de baby dus ziek. Tot nu toe is dat dus niet het geval en is de baby (voor zover we kunnen zien) gezond. Maar is dit nu puur voor mij. Dat stollen staat dus ook los van het Rhesus gebeurenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik dacht dat je alleen gevaar liep als je zelf positief bloed hebt en de baby negatief. Omdat je volgens mij alleen antistoffen kan maken tegen dingen die je zelf niet hebt. Als je resus negatief is dan reageer je op positief bloed. Maar andersom toch niet? Negatief bloed heeft niets om op te reageren.
Dat dus, bij de eerste baby is dat nog niet zo'n probleem. Maar als je binnen x tijd na de bevalling geen spuit krijgt maak je antistoffen aan als een volgende baby positief is...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:35 schreef Ticootje het volgende:
Oh maar als je al antistoffen in je bloed hebt als negatieve moeder breek je natuurlijk wel bloed van de baby af. Toch?
Moeilijk verhaal
Oei, dat is inderdaad klote...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:37 schreef Vlindur het volgende:
En ja, het is ook een moeilijk verhaal. Lastig uit leggen ook aan iedereen. "nee, ik hoef dus geen spuit, want ik heb die antistoffen dus al"
Hoe ik er aankom is ook niet duidelijk.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:36 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Blijkbaar dus wel, want de baby wordt goed in de gaten gehouden op allerhande zaken, want als zijn bloed met dat van mij in aanraking komt maak ik de baby dus ziek. Tot nu toe is dat dus niet het geval en is de baby (voor zover we kunnen zien) gezond. Maar is dit nu puur voor mij. Dat stollen staat dus ook los van het Rhesus gebeuren
Ja dat heb ik ook maar maak me eigenlijk daar niet zo druk om, ik denk behalve dat lieve babytje van mij komt er zoveel troep uit, dat gaat niet opvallenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:24 schreef Asyniur het volgende:
Er zijn ook mensen die sowieso nooit scheren. Ik denk niet dta je je druk hoeft te maken om je oerwoud
Ik maak me altijd drukker om het feit of het niet vies is. Ik bedoel met de zwangerschap heb ik altijd zoveel afscheiding
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was de avond ervoor begonnen met 'knippen' om vervolgens de boel dan maar af te scheren de dag erna.
resultaat, wel geknipt..maar te laat voor t scheren.. dus een poes met kale plekjes
dat is pas belachelijk
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:42 schreef Vlindur het volgende:
Oh dat is ook apart zeg. Hier is het bij elke baby gewoon zo. Want mijn man heeft een of andere homo-huppeldepup factor die er voor zorgt dat alle kinderen 0-positief zullen zijn. én dus botsen met mij.
Bloedgroepantigeentypering partnerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]homo-huppeldepup
![]()
Homo-sapiens![]()
Homo-erectus
Jaja ik ben dus wel Rhesus maar zonder stollingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:45 schreef Vlindur het volgende:
Lapjespoes![]()
TJ, nee, ik vind mijn bloed ook niet zo leuk![]()
Dat stollen staat dus los van het Rhesus hè. Ik ben echt zo blij dat ik met mijn motorongeluk van 6 jaar terug geen bloedingen had waarbij ik een transfusie nodig had heb gehad!
Ik moet er niet aan denken wat er dan was gebeurd![]()
Goddank was er van alles kapot en gescheurd, maar niks bloedde!
Eeuwig houdbaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:49 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Jaja ik ben dus wel Rhesus maar zonder stolling![]()
![]()
![]()
Zo daar moet je ook niet aan denken zeg, bij zo'n ongeluk.
Dan was je zo helemaal gestold![]()
![]()
![]()
Konden ze je gelijk uitvoeren naar Egypte, bijzetten in het museum als mummie![]()
Nou dat het duidelijk moge zijn, Vlindur haar man is een homo-psychootquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Bloedgroepantigeentypering partner
Als bij een vrouw irregulaire erytrocytenantistoffen zijn aangetoond, is het noodzakelijk de vader voor de betreffende bloedgroep(en) te typeren, teneinde na te gaan of hij positief (homo- dan wel heterozygoot) of negatief is voor de betreffende bloedgroep. Bij heterozygotie is bij iedere zwangerschap de kans dat het kind positief zal zijn voor het betreffende antigeen 50%. In dat geval is het zinvol op DNA-niveau vast te stellen of het kind het betreffende antigeen heeft.
Homozygoot!
Ja denk dat ik maar ga afwassen...dat snap ik welquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:52 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ja denk dat ik maar ga afwassen...dat snap ik wel
Lastig allemaal vlindur, wel goed dat ze er goed op letten en dat je weet dat t zo is..zegmaar..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Vlindur het volgende:
Hier staat nog het een en ander uitgelegd
Ik ben dus rhesus negatief én heb de irregulaire antistoffen
Ik heb verschillende broeken en de banden zitten ook verschillend, een ding wat helpt tegen het afzakken is je hemd/shirt onder de band te stoppen zodat hij een grip heeft. Dit uiteraard alleen doen als je er nog wat overheen draagt, anders loop je er bij als een tokkiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Zoë23 het volgende:
Van schaamstreken scheren/knippen/harsen naar homozygoot en andere ingewikkelde dingenhaha gaat snel heen en weer hier
Nog even snel over positiekleding:
Die flap zakt later dus weer af? Dat zit niet lekker strak om de buik?
Nou ja, dat dus. Vind het helemaal prima om medisch te zijn hoor. Ze houden me goed in de gatenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lastig allemaal vlindur, wel goed dat ze er goed op letten en dat je weet dat t zo is..zegmaar..
Ik heb 2 positiejeans. 1 met een buikband die nu halverwege m'n buik eindigt en dus steeds afzakt en 1 met een langere band die nu nog steeds heerlijk Boven mijn buik valt. Het is dus echt een kwestie van hoe hoog die band eindigt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Zoë23 het volgende:
Van schaamstreken scheren/knippen/harsen naar homozygoot en andere ingewikkelde dingenhaha gaat snel heen en weer hier
Ik heb 3 positie broeken, 2 van de H&M en een van de C&A bij mij zaken ze zeker niet afquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:14 schreef Zoë23 het volgende:
Pffff toch wel ingewikkeld. Straks nog een keertje lezen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:57 schreef Vlindur het volgende:
Hier staat nog het een en ander uitgelegd
Ik ben dus rhesus negatief én heb de irregulaire antistoffen
Jaaa leuk! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:39 schreef bitterend het volgende:
Zoe maak morgen een foto want 34 weken...zal het met die positiebroek doen kan je zien hoe het bij mij zit
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:09 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb een flyer van de H&M in de bus. Weet niet of de code al gegeven is maar:
20% korting op het gehele assortiment met de code 9426. Aanbieding geld tot 23-10-2011
Kleine lettertjes in korte versie:
Deze korting is uitsluitend geldig bij nieuwe bestellingen, met uitzondering van afgeprijsde artikelen. Deze korting kan niet gebruikt worden met andere kortingscodes of aanbiedingen en is alleen online geldig.
Ik dacht trouwens dat ik echt één van de weinigen was die d'n bush-bush temt met hars! Maar ik gebruik gewoon harsstrips. Wel die voor je pootjes, want die 'speciaal voor gezicht' etc. pakt voor geen meter vind ik...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:27 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dankjewel! Hij werkt overigens gewoon met 1304.
Je bent niet de enige... doe alleen m'n benen en oksels nog. En dat met 29 weken..quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was de avond ervoor begonnen met 'knippen' om vervolgens de boel dan maar af te scheren de dag erna.
resultaat, wel geknipt..maar te laat voor t scheren.. dus een poes met kale plekjes
dat is pas belachelijk
Kende ik die site maar eerder. Ik had zoveel moeite met het vinden van fijne kleding.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:04 schreef NotTheSame het volgende:
Zoe, ook een goede site met mooie positiekleding:
Bellyfashion
Het was wel een mooi kunstwerkje hoor. Maar dat ziet er natuurlijk niet uit op de foto's.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:00 schreef Nirak het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef NotTheSame het volgende:
* NotTheSame hugt Susie... Komt wel goed schatje, ik hoop gewoon ook heel erg voor jou dat de kleine meid zich netjes zelf komt melden!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef Susie het volgende:
*stampvoet* ik wil ook binnen nu en 2 weken mijn meissie zien en niet pas over 3 weken *stampvoet*
Loop natuurlijk niet voor niets bij de gynquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Deepfreeze het volgende:
Nirak, op zich fijn dat je een einddatum hebt. Maar is er nog een reden om niet tot de 42 door te lopen. Of meer, omdat de gyn het aanbied?
Ben ik dan de enige die wel naar zulke foto's op internet heeft gezocht? Wilde me voorbereiden, maar er staat niet veel van op internet.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:07 schreef Kyara het volgende:
euh, en ik zit ook niet op foto's van een uitgerekte doos te wachten.
Kijk op de infoavond bij het CZE naar de voorlichtingsfilmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die wel naar zulke foto's op internet heeft gezocht? Wilde me voorbereiden, maar er staat niet veel van op internet.
Uitdrijving + geboortequote:
Er worden toch ook de raarste pornofilms en foto's op internet gezet, dus ik dacht dat er vast ook wel vrouwen zouden zijn die er niet mee zouden zitten de bevalling zo direct te plaatsen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik gok niet dat er veel vrouwen zijn die vrijwillig hun doos tijdens uitdrijving op de foto en laat staan internet willen hebben ?
blijkbaar wel hele films!! Jeeezzzzz, sorry hoor, maar dat zet je toch niet op internet? Vind ik dan hoor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:10 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik gok niet dat er veel vrouwen zijn die vrijwillig hun doos tijdens uitdrijving op de foto en laat staan internet willen hebben ?
omgquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kom ik nog maar een keer met mijn verhaal dat lief en ik op youtube gingen zoeken naar geboorte filmpjes om ons voor te bereiden. De eerste die we aanklikken wordt er een knip gezet.
Huuuuuuuuuuuu![]()
Oh, je kan kiezen tussen modest en uiteindelijk zelfs very graphic. Dankje, ik ga even kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:14 schreef flugeltje het volgende:
soempie http://www.birthdiaries.com/
Dat is laatst gewijzigd volgen mijquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef Soempie het volgende:
Ferrari, dan val je denk ik nog onder de oude maatregelen? Bij mij hebben ze de bloedgroep via mijn bloed bepaald bij de baby. Als de factor gelijk is hoef ik ook geen prik.
Ja, dat klopt. De injectie is blijkbaar ook erg duur, dus ze zijn blij dat ze nu die nieuwe methode toe kunnen passen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is laatst gewijzigd volgen mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |