En daarom heb ik die al heeeeeeeel lang niet meer aan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:24 schreef Kyara het volgende:
Ik denk dat ik de sok het meest irritante kledingstuk vind om aan te trekken als je zwanger bent.
Ja, het zit er nog aan en het zit weer stukken beter. Zowel door de kleur als doordat er een stukje af is.quote:
Nu kan t nog.. Weet niet of t over 1 minuut ook nog kan, dus schnellll bittequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Soohr het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk in de OP terecht?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:53 schreef Soohr het volgende:
Middag,
Hierbij wil ik mij ook graag aansluiten bij dit topic,
mijn vrouw is zwanger en is uitgerekend op 6 mei 2012.
Tot nu toe loopt alles goed.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef flugeltje het volgende:
Hij hield z'n benen erg lang tegen elkaar... Om mij te plagen natuurlijk...
Uiteindelijk kwam er dan toch een pracht van een Piem0l in beeld.
Maar hij heeft me al beloofd later graag jurkjes te gaan dragen, dus ik kan alsnog m'n lol op
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
[..]!!
't is wel echt wat voor jou
Misschien wordt ie wel haske gay
dan klopt dat roze streepje wel weer!
hoeveel sterretjes moeten daar wel niet omheenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Kuukske het volgende:
Nou Fluugs! Proficiat met je Willem II.
Leuk joh.
Misschien bak ik wel een meisje, dan kunnen we ze koppelen. En dan krijgen we FOK!kleinkinderen..
.
Nah, ik baal alleen van het jurkjes shoppenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef Marrije het volgende:
Wat zal dat ff 'wennen' zijn geweest, je was toch gaan denken dat het een meisje was, of niet?
Twee jongens is![]()
Drie ook trouwens
edit: broertjes zijn heul leuk!quote:
Ja precies, dat gay zit er bij Martijn al een beetje in, zou het overerven?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:15 schreef Orea het volgende:
[..]!!
't is wel echt wat voor jou
Misschien wordt ie wel haske gay
dan klopt dat roze streepje wel weer!
Veulquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:17 schreef Sonnetje85 het volgende:
hoeveel sterretjes moeten daar wel niet omheen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ja precies, dat gay zit er bij Martijn al een beetje in, zou het overerven?
Pff meisjes naam hadden we al voordat ik zwanger wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef TimeJumper het volgende:
Hhaha grappig wij hadden (ook) zó een meisjesnaam, over een jongensnaam moesten we echt een stuk langer denken
Nee jij! bent er één!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Marrije het volgende:
Met zo'n roze test denk je toch steeds 'oh zal het echt?' Tenminste, ik merk dat wel bij die meisjes-nub-test die ik had, al ben ik er steeds meer van overtuigd dat die fout zat.
Maar wat een kuttest zeg.
Ik heb ook twee (nou ja eigenlijk 3) jongens kort op elkaar. Vooralsnog lijkt het meer strijd en nijd te zijn, maar tegen de tijd dat ze hutten kunnen bouwen weten ze elkaar hopelijk meer te waarderen
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee jij! bent er één!
Gefeliciteerd.
En alle andere aanstaande moeders ook gefeliciteerd natuurlijk, maar dit was een verrassing voor me.
Nee joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef Juud79 het volgende:
Ik zag opeens Liesje hier!
Maar het was een felicitatie![]()
Wel een dik verdiende overigens hoor Marrije.![]()
Als iemand weet hoe je dat uit moet leggen hou ik me ook aanbevolenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mijn beeb even vertellen dat de uitgang naar beneden is en niet door de zijkanten?Ik word hier toch even in elkaar gebeukt...en daarom lig ik ook nog niet in bed, hier kan ik niet van slapen! Of misschien moet ik juist naar bed, zodat madam ook gaat slapen?
Bij mij deed hij dat steevast elke nacht terwijl hij overdag heel rustig was. Dat ritme hield hij de eerste weken aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:55 schreef Susie het volgende:
Kan iemand mijn beeb even vertellen dat de uitgang naar beneden is en niet door de zijkanten?Ik word hier toch even in elkaar gebeukt...en daarom lig ik ook nog niet in bed, hier kan ik niet van slapen! Of misschien moet ik juist naar bed, zodat madam ook gaat slapen?
Dit was echt ff niet normaal vond ik.... onze beebs moeten gewoon eruit Nirak! Dan hebben ze tenminste de ruimte!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:58 schreef Nirak het volgende:
[..]
Als iemand weet hoe je dat uit moet leggen hou ik me ook aanbevolen
Ik voel met je mee Susie!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:29 schreef bitterend het volgende:
Arme Susie!![]()
De pijn in mijn doos is ondragelijk snachts...ik moest er flink van huilen![]()
hoe moet dit 6 weken lang?? urgh
Hier is het ook wel fris, maar nog geen ijs te zien. En ach ja, het duurt nog wel even voordat ik ben 'opgestart' en op de fiets zit hoor! Maar die fiets is zo'n uitkomst! Je moet uiteraard wel blijven trappen, maar totaal geen kracht te zetten, super gewoonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Nou het is koud buiten hoor Susie! Tjiez. Ik had zelfs een laagje ijs op de auto liggen vanmorgen.
Ja ideaal hè, die elektrische dingen. Mn ma heeft er ook 1.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:01 schreef Susie het volgende:
[..]
Hier is het ook wel fris, maar nog geen ijs te zien. En ach ja, het duurt nog wel even voordat ik ben 'opgestart' en op de fiets zit hoor! Maar die fiets is zo'n uitkomst! Je moet uiteraard wel blijven trappen, maar totaal geen kracht te zetten, super gewoon![]()
Oh Octo, hoofdpijn is vervelend, en dat hoort natuurlijk geen week te duren natuurlijk
Ohw jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:03 schreef Nirak het volgende:
Owja.. Wil een modje Soohr in de OP zetten?:
"mijn vrouw is zwanger en is uitgerekend op 6 mei 2012."
En ik heb mijn moeder vanavond gevraagd of ze nog 2 dochters aan wil nemen. Ze voelde zich vereerd maar zegt toch nee, sorry dames!
Kusje eropquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:29 schreef bitterend het volgende:
Arme Susie!![]()
De pijn in mijn doos is ondragelijk snachts...ik moest er flink van huilen![]()
hoe moet dit 6 weken lang?? urgh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |