De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die stad was het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, lijkt een beetje op Rohan.
In de boeken wordt het wel wat anders beschreven trouwens.quote:
Dat doe ik al sinds 1999quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, nieuwste manier om te reizen.
[ afbeelding ]
Ja ja, weet je wel niet hoe modern joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de boeken wordt het wel wat anders beschreven trouwens.Trouwens ook meteen de reden waarom ik ooit begonnen ben met lezen
[..]
Dat doe ik al sinds 1999
Whehe, ik ging tot nu toe gewoon altijd te voet/paard naar andere steden, vond ik tofferquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, weet je wel niet hoe modern joh!
Gaat over van allesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi, gaat dit over LOTR?
Groetjes.
Klopt, van HDMI naar scart is trouwens ook kutkwaliteit, dus kun je beter een degelijk scherm kopen en gewoon 1 op 1 naar HDMI poortenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb al even opgezocht voor hdmi naar scart, maar daar moet iets van een convertor tusesn die vrij prijzig is. Kan ik net zo goed meteen een nieuwe tv kopen
Doe ik ook meestal, maar soms gewoon even fast travel. Deze portal is trouwens naar een andere dimensie, kan dan moeilijk te voet gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, ik ging tot nu toe gewoon altijd te voet/paard naar andere steden, vond ik toffer
Enkel bij dringende quests waar ik geen zin in heb gebruikte ik fast travelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, maar soms gewoon even fast travel. Deze portal is trouwens naar een andere dimensie, kan dan moeilijk te voet gaan.
Ik wist hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, van HDMI naar scart is trouwens ook kutkwaliteit, dus kun je beter een degelijk scherm kopen en gewoon 1 op 1 naar HDMI poorten
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, oké. Toffe shit.
Hoi Horkje, trouwens.
Type?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist het. Die tv die ik nu heb, heb ik net 4 maanden
Godver..
Speel jij nog steeds dan? Of wacht je op Skyrim?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enkel bij dringende quests waar ik geen zin in heb gebruikte ik fast travel
Ja, dat wordt wat lastig
Speel niets meer, ik zit braaf te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speel jij nog steeds dan? Of wacht je op Skyrim?
Doen, het kost je niet meer en je krijg er een katoenen kaart bij of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Speel niets meer, ik zit braaf te wachten
Ik twijfel nog of ik zal pre-orderen
Hoi liefjeeee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef coban het volgende:
APPPEEEEEEEL
Mja ik ga douchen moetwel na 10 jaar niet gedoucht te hebben
Gast, ik heb al genoeg rommel, daar hoef ik echt geen veredelde zakdoek meer bij te hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen, het kost je niet meer en je krijg er een katoenen kaart bij of zo.Iets wat oud aan moet voelen, dat heb ik ervan begrepen.
philips 28pw9502 blijkbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]En hoi Omdatappel.
Over LotR gesproken: het laatste deel komt op RTL 7 vanavond, omdat niemand hem nog heeft gezien.
[..]
Type?
Veredelde zakdoek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, ik heb al genoeg rommel, daar hoef ik echt geen veredelde zakdoek meer bij te hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
philips 28pw9502 blijkbaar
Dat was het eerste dat in mij op kwamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veredelde zakdoek.![]()
Ik heb hem al gepre-orderd, kan niet wachten.
40 euroquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Als je daar meer dan 5 tientjes aan hebt uitgegeven ben je opgelicht.
Afbeelding die op de 'veredelde zakdoek' staat:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Als je daar meer dan 5 tientjes aan hebt uitgegeven ben je opgelicht.
[..]
Dat was het eerste dat in mij op kwamMwah, ik denk dat ik tegen die tijd even naar de Bart Smit hier loop, die pleuren toch alles een dag voor de release in de schappen.
Dat is nog acceptabelquote:
Dat is dan nog best aardig, ik weet alleen niet wat ik er mee moetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afbeelding die op de 'veredelde zakdoek' staat:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Ohja, dat spel moet ik ook nog gaan spelen
Heb vanmiddag maar AC Brotherhood verwijderd. Stond al een paar maanden nutteloos op mn pc
Ik heb AC II nu al een maand op de PS3, samen met Brotherhood. Nog steeds niet uitgespeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Heb vanmiddag maar AC Brotherhood verwijderd. Stond al een paar maanden nutteloos op mn pc
SSSSTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Oerbeer het volgende:
"ouqz was here"
Dat soort dingen hoeven niet in de OP.
Brotherhood heb ik ook nog niet uitgespeeld, staat nog wel op mijn computer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Jij komt hier alleen maar om te vervelen, wanneer rot je nu eens een keer op of doe je normaal.quote:
Inderdaad, goeie studententv verder, hoor. Ik ga denk ik, in de vakantie wat dagen meer maken, kan ik na wat sparen een fatsoenlijke tv kopenquote:
Ik heb Morrowind ooit geprobeerd te spelen, maar ik kwam niet ver, gebrek aan interesse.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WheheIk heb de eerste twee delen, maar geen tijd/zin om ze uit te spelen.
Haha! Als er iemand koopt is hij 1) retarded 2) studentquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad, goeie studententv verder, hoor. Ik ga denk ik, in de vakantie wat dagen meer maken, kan ik na wat sparen een fatsoenlijke tv kopenZet ik deze wel op marktplaats voor 50 euro ofzo
Ik had het over ACquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb Morrowind ooit geprobeerd te spelen, maar ik kwam niet ver, gebrek aan interesse.
Hehe, was trouwens precies hetzelfde verhaal met deeltje Iquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WheheIk heb de eerste twee delen, maar geen tijd/zin om ze uit te spelen.
Dat gaat nog een tijdje duren danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb AC II nu al een maand op de PS3, samen met Brotherhood. Nog steeds niet uitgespeeldIk heb mezelf voorgenomen pas met Brotherhood te beginnen na II
Woon in Breda, dus studenten en retards genoeg hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha! Als er iemand koopt is hij 1) retarded 2) student
Oh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Haha! Als er iemand koopt is hij 1) retarded 2) student
[..]
Ik had het over AC
Morrowind trouwens volledig uitgespeeldbazengame, beter dan Oblivion IMHO.
Klopt, heel kort gespeeld, en ik heb hier nog de beta van de nieuwe AC gespeeld, multiplayer dan. Die was zwaar kut, dus ben benieuwdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe, was trouwens precies hetzelfde verhaal met deeltje IOok maanden overgedaan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Woon in Breda, dus studenten en retards genoeg hier![]()
Wie ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
AHAHA IK GA ETEN ENZO EN JULLIE VAN WIE BEN JIJ ENZO HAHAHAHA!!!!!111!!!!EINZ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wie ben jij?_
Wie zijn jullie allemaal eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whaha, hodieho, hihihi![]()
Nee, maar ik voel me verbonden, ik heb vandaag een pak aangehadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag internationale pakken dag is.
Mij niet kennen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wie zijn jullie allemaal eigenlijk?
Whaha, hodieho, hihihi
Wie is deze gekke man?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Whaha, hodieho, hihihi
Wie ben jij dan? Nepperd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Whaha, hodieho, hihihi
Er kwamen allemaal leerlingen in pak naar school, ik dacht: 'Wtf, waar zijn ze nou weer mee bezig?'quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee, maar ik voel me verbonden, ik heb vandaag een pak aangehad
Suit up!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er kwamen allemaal leerlingen in pak naar school, ik dacht: 'Wtf, waar zijn ze nou weer mee bezig?'
Hehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Whaha, hodieho, hihihi
Oei, dan ben je wel een redelijke droeftoeter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er kwamen allemaal leerlingen in pak naar school, ik dacht: 'Wtf, waar zijn ze nou weer mee bezig?'
`Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:14 schreef Rezania het volgende:
Wisten jullie dat het vandaag internationale pakken dag is.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe. Dat zou wat zijn
Een dementerende fokker
Ja hier ook. Ik wilde vandaag ook in pak, maar ik heb er geen dus jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo, kan iemand mij vertellen waarom ik hier ben ingelogged?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hehe. Dat zou wat zijn
Een dementerende fokker
Haha inderdaad. Waar ben ik? Waar zijn de smileys?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef Oerbeer het volgende:
[..]Wat is FOK! ? Waar is startpagina heen?
Idem dito, maar ik hoef hem niet meer uit te doen. Er zijn mensen die ook in hun vrije tijd in pak lopen, dat lijkt mij nou echt niet prettig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
Als ik zo thuis ben doe ik wel eerst mijn pak uit, ik vind het niet lekker om daar de hele dag in te lopen
Ik heb ook nog geen tijd/zin gehad om het te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Dat gaat nog een tijdje duren dan
In je Surinaamse.... Ja laat maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:18 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik loop thuis ook altijd naakt
Splinter cell?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:18 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen tijd/zin gehad om het te doenIk ben nu bezig met Choas Theory en die vind ik vetter
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
En ook ga ik me scheren, maar als je in pak loopt moet je een stoppelbaard hebben vind ik. Ik ben een baas.
Ik moet nog een tutorial opzoeken! Zit vast in het tweede levelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Splinter cell?Dat zijn inderdaad vette games
Wat denk je wel niet van me zeg!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Want vrouwen houden van mannen in pak en met een klein stoppelbaard.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik moet nog een tutorial opzoeken! Zit vast in het tweede level_________
Ja die wil ik proberen omdat San Franciscoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Goede game dus!
Ik ben bezig met de nieuwe Driverbest vermakelijk.
Nouu dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me zeg!
Dan heb je meer dan een stoppelbaardjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
En trouwens heb ik me al 3 dagen niet geschoren
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die wil ik proberen omdat San Francisco³³³
Die games zijn altijd een beetje verneukt. Ik weet ook nooit waar ik moet zoekenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik moet nog een tutorial opzoeken! Zit vast in het tweede level_________
Zolang het maar positieve dingen zijn is het goedquote:
Dat is dan toch makkelijk? Steek je penis er in en als het past heb je het gevonden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die games zijn altijd een beetje verneukt. Ik weet ook nooit waar ik moet zoekenAltijd ergens achter een of andere kutluik
Ik ben nog steeds met downloaden van diequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Goede game dus!
Ik ben bezig met de nieuwe Driverbest vermakelijk.
Eerste level lukte welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die games zijn altijd een beetje verneukt. Ik weet ook nooit waar ik moet zoekenAltijd ergens achter een of andere kutluik
Kopen gaat sneller.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds met downloaden van die. Misschien dat ik em morgen heb
Glory Hole: The Gamequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is dan toch makkelijk? Steek je penis er in en als het past heb je het gevonden.
Nou vooruitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zolang het maar positieve dingen zijn is het goed
Maar kopen kost centjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kopen gaat sneller.
Daarnaast valt er weinig te downloaden voor de PS3
Voor de Wiiquote:
'Middag!quote:
Onee, je bent student natuurlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar kopen kost centjes![]()
En die heb ik niet daarvoor
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vandaag waren er allemaal mensen in pak naar school gekomen
Wat een mongolen school heb ik zeg
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:16 schreef SurinaamseKip het volgende:
Ik kom altijd in pak naar school dat heet stijl
jammer danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Neehoor, hier noemen ze dat gewoon wansmaak.
Kijken of je die ook door de TV kan raggenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan is de Wii controller je lul
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef coban het volgende:
Met dank aan BBQ, Dalando en Intronic voor udowu.nl
Moet patje hier ook niet tussen dan?
Echt opvallend trouwens dat ze allemaal precies hetzelfde postuur hebbenquote:
Hmm vrouwen zijn klein.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echt opvallend trouwens dat ze allemaal precies hetzelfde postuur hebbenDik, rond en klein
Is haar vaderquote:
quote:
Heyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Rezania het volgende:
Morgen laatste schooldag en dan herfstvakantie!![]()
Ik had YMCA in mijn hoofd tijdens mijn natuurkundeproefwerk, komt allemaal door gisteravond.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb de hele dag dit liedje in m'n hoofd
Dat heb ik met dezequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb de hele dag dit liedje in m'n hoofd
Coban, wie ben jij?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef coban het volgende:
Haha haar geknipt bijna kaal like a boss
Hehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had YMCA in mijn hoofd tijdens mijn natuurkundeproefwerk, komt allemaal door gisteravond.![]()
Bazenplaatquote:
Is dat like a boss?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef coban het volgende:
Haha haar geknipt bijna kaal like a boss
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban, wie ben jij?
[ afbeelding ]
Die man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban, wie ben jij?
[ afbeelding ]
Wist ik wel.quote:
Bij coban boeit het toch niks, omdat hoofddoek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
ja bazen hebben kort haar
jammer dat coban een vrouw is
Ik heb je sowieso allang gehosseld maar je had het niet doorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je een manNu kan ik je hosselen
Baas dat je bentquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb je sowieso allang gehosseld maar je had het niet door
Kort en pittig wohhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ja toch?
Kijk mij shinen met mijn gemillimeterde kop
Eet smakelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga er ook vandoor want eten
AAH NEE IS BEETJE DOOD? RIP BEETJEquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
AAH NEE IS BEETJE DOOD? RIP BEETJE
Omdat het kanquote:
aah vind je mij stom?;(quote:
Dan steek ik er zelf wel een breinaald in desnoodsquote:
Is ook leuk tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:11 schreef Dalando het volgende:
Ohh de komende anderhalf uur kan ik dus niks met mijn pc doen behalve internetten..
Neemaar eerst moeten er 9 updates gedraait worden, dan moet mijn pc opnieuw opstarten en na die opstart gaat mdm nog eens een uurtje draaienquote:
En dat kan je niet vlak voor het slapen pas doen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Neemaar eerst moeten er 9 updates gedraait worden, dan moet mijn pc opnieuw opstarten en na die opstart gaat mdm nog eens een uurtje draaien(mdm is een standaardprogramma die malware verwijdert die vaak bij windows updates word meegegeven)
nopequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat kan je niet vlak voor het slapen pas doen?
niemand heeft het geradenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:55 schreef Boterbartje het volgende:
hee hoi ik ben weer thuis van het werk; en raad u eens wat er morgen gaat gebeuren?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef coban het volgende:
Mensen die hun vuilniszakkerige nieuwe nickelsonjas promoten op fb
wel even doorsturen als je klaar bent he!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Patje1987 het volgende:
Heb wel vet idee voor remix van een liedje, even klussen
Ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
wel even doorsturen als je klaar bent he!
Gewoon nieuwe kopen, is waarschijnlijk goedkoper.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn laptop doet het wel alleen toetsenbord ervan niet
Weet iemand of dit ooit gefixt kan worden (waterschade)
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon nieuwe kopen, is waarschijnlijk goedkoper.
Tfoe ook nog in deze skere tijd.quote:
Uhm, het toetsenbord is nogal belangrijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]wrm zou ik nieuwe lptop kopen al ie gwn doet alleen toetsenbord niet
[..]
Tfoe ook nog in deze skere tijd.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik denk dat als ik een usb-toetsenbord aansluit dat ie het dan wel doet.
Ja heb gehoord dat je hem eruit kan schroeven ditdatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm, het toetsenbord is nogal belangrijk?
Whahahaquote:
Kan/durf ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:32 schreef SurinaamseKip het volgende:
MK probeer toetsenbord eens eruit te halen..
ja manquote:
hihi vertelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
OMGG ik had zooo'n rare droom vandaag.
SK je kwam erin voor.
Ja straks mol ik hele laptopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
Hij is toch al kapot
Erger kan het niet worden
zoek filmje van je laptop op joetoepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja straks mol ik hele laptop
Ik heb sowieso een slechte gevoel voor humor hoorquote:
slecht*quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een slechte gevoel voor humor hoor
vrijdagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand wanneer P_Z weer terug komt?
je moet ook alleen het toetsenbord eruit halen niet de achterkantquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wtf dit durf ik niet met mijne
14 uur en 17 minuten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:37 schreef Stokstaart het volgende:
Weet iemand wanneer P_Z weer terug komt?
Ik heb zo'n laptop ongeveer, kan niet andersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
je moet ook alleen het toetsenbord eruit halen niet de achterkant
dat is een afgesloten compartiment
Mooizo dan kunnen we die chick weer aanpakkenquote:
fromagekopquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Ik eet gestampte aardappelnmet spinazi nederlands food
Lekkah
toetsenbord kan je altijd van voorkant eraf halenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb zo'n laptop ongeveer, kan niet anders
Je weet serieus niet het verschil tussen spinazie en andijvie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Of is het andijvie?
Ik weet nooit verschipndaartussen
Dit heb ik vanavond op:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef coban het volgende:
Ik eet gestampte aardappelnmet spinazi nederlands food
Lekkah
Deze niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef SurinaamseKip het volgende:
[..]
toetsenbord kan je altijd van voorkant eraf halen
FTFY.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef Dalando het volgende:
mrt maar even stopgezet, ik ga weer verder pruttelen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit heb ik vanavond op:
[ afbeelding ]
Ook typisch Nederlands.
geen jus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit heb ik vanavond op:
[ afbeelding ]
Ook typisch Nederlands.
jamaar jamaarquote:
Dat vinden mensen mooi? Iemand heeft gewoon een wollen trui genomen en op een laars geplakt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zijn deze http://kiboots.nl/shop/?p=overview&cat=12
Gezien het feit dat er schoenenwinkels zijn die soortgelijke schoenen/laarzen verkopen, mag ik aannemen dat mensen het mooi vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vinden mensen mooi? Iemand heeft gewoon een wollen trui genomen en op een laars geplakt.
Toffe laarzen wel, beetje apart maar apart is tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel, kost veelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toffe laarzen wel, beetje apart maar apart is tof![]()
ga je die halen?
Ja, dan wel ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien het feit dat er schoenenwinkels zijn die soortgelijke schoenen/laarzen verkopen, mag ik aannemen dat mensen het mooi vinden
Uggs is ook niet mijn smaakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dan wel ja.Maar ik vind ze echt niet mooi, maar ook niet lelijk zoals Uggs.
Beetje indianenstijlquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel, kost veelMaar als ik zulke haal, dan wel de echteen dus van deze site
Ja, ze zijn waarschijnlijk heel erg blij met hun voetschimmel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uggs is ook niet mijn smaakWat een waardeloze hype, al zullen de uggs dragers wel blij zijn met een koude winter voor de boeg
Ja dat was mijn stijl de afgelopen zomerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beetje indianenstijl![]()
en idd, als je ze wilt halen altijd de echte kopen anders is het zielig
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ze zijn waarschijnlijk heel erg blij met hun voetschimmel.
Huhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
IK KON ER GEEN VINDEquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Ouqz het volgende:
Heeft iedereen hier al een winterjas gekocht?
Ik dacht dat jij zo'n nickelsonhollander wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:48 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nog geen winterjas, maar ik wil er sowieso eentje zonder bontkraagje.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n nickelsonhollander was
Nee.quote:
Jawel zag ik in de trein, zon regenjasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]________________________________________________________________!
[..]
Nee.
Ik neem een hippe ski- jackquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef coban het volgende:
IK WIL OOK WINTERJAS MAAR WEET NIET WELKE
Wel een lange iig
Ik draag geen regenjassen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel zag ik in de trein, zon regenjas
liegenliegenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef Rezania het volgende:
[..]____________________________! Dit doet gewoon bijna pijn.
[..]
Nee.
Nee.quote:
Geel dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb nu al een roze met paars en zwart
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
:
[..]
Nee.Ik ben sowieso te slim om een Nickelson fan te zijn.
Dit. Kleding in het algemeen lijkt steeds korter te worden. Wat is dat voor onzin. Trui? Tuurlijk, maar dan wel eentje die stopt bij je broekgrens en nét over je heup. Stomme mode.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef coban het volgende:
IK WIL OOK WINTERJAS MAAR WEET NIET WELKE
Wel een lange iig
Burkaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:55 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Dit. Kleding in het algemeen lijkt steeds korter te worden. Wat is dat voor onzin. Trui? Tuurlijk, maar dan wel eentje die stopt bij je broekgrens en nét over je heup. Stomme mode.
[/klb]
Hoezo heb je hem nog niet geblockt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef Boterbartje het volgende:
waarom dmt p_z steeds van die haat, hij kan gewoon niet normaal doen
jas kost nou eenmaal geld;quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef coban het volgende:
H&m heeft leuke mantel zo wit, geen jas maar echt mantel maar ik vind hem wat prijzig voor 1-2 maandjes aangezien ik elk jaar nieuwe jas haal
150 euro
En hij is witwit + coban gaat niet together
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Ik ga halen
Ik naai gewoon 2 onder elkaar en dan heb ik lange jas like a boss
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:56 schreef coban het volgende:
H&m heeft leuke mantel zo wit, geen jas maar echt mantel maar ik vind hem wat prijzig voor 1-2 maandjes aangezien ik elk jaar nieuwe jas haal
150 euro
En hij is witwit + coban gaat niet together
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef coban het volgende:
Ik wil ook een zwarte ditkeer.
Ik heb rood gehad mja mja. Gewoon zwart.
helemaal perfectquote:
goeie vraag eigenlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo heb je hem nog niet geblockt?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
goeie vraag eigenlijk.
Ik verwacht altijd dat een mens een goede kant heeft
conclusie: P_z is geen mens. Hij is een zak, van plastic.
En jij ebtn een boterkuipquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
goeie vraag eigenlijk.
Ik verwacht altijd dat een mens een goede kant heeft
conclusie: P_z is geen mens. Hij is een zak, van plastic.
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die altijd tegen je praten op mn maar die je niet leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |