De platina regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die stad was het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, lijkt een beetje op Rohan.
In de boeken wordt het wel wat anders beschreven trouwens.quote:
Dat doe ik al sinds 1999quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, nieuwste manier om te reizen.
[ afbeelding ]
Ja ja, weet je wel niet hoe modern joh!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In de boeken wordt het wel wat anders beschreven trouwens.Trouwens ook meteen de reden waarom ik ooit begonnen ben met lezen
[..]
Dat doe ik al sinds 1999
Whehe, ik ging tot nu toe gewoon altijd te voet/paard naar andere steden, vond ik tofferquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja ja, weet je wel niet hoe modern joh!
Gaat over van allesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi, gaat dit over LOTR?
Groetjes.
Klopt, van HDMI naar scart is trouwens ook kutkwaliteit, dus kun je beter een degelijk scherm kopen en gewoon 1 op 1 naar HDMI poortenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb al even opgezocht voor hdmi naar scart, maar daar moet iets van een convertor tusesn die vrij prijzig is. Kan ik net zo goed meteen een nieuwe tv kopen
Doe ik ook meestal, maar soms gewoon even fast travel. Deze portal is trouwens naar een andere dimensie, kan dan moeilijk te voet gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Whehe, ik ging tot nu toe gewoon altijd te voet/paard naar andere steden, vond ik toffer
Enkel bij dringende quests waar ik geen zin in heb gebruikte ik fast travelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doe ik ook meestal, maar soms gewoon even fast travel. Deze portal is trouwens naar een andere dimensie, kan dan moeilijk te voet gaan.
Ik wist hetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, van HDMI naar scart is trouwens ook kutkwaliteit, dus kun je beter een degelijk scherm kopen en gewoon 1 op 1 naar HDMI poorten
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, oké. Toffe shit.
Hoi Horkje, trouwens.
Type?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wist het. Die tv die ik nu heb, heb ik net 4 maanden
Godver..
Speel jij nog steeds dan? Of wacht je op Skyrim?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Enkel bij dringende quests waar ik geen zin in heb gebruikte ik fast travel
Ja, dat wordt wat lastig
Speel niets meer, ik zit braaf te wachtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Speel jij nog steeds dan? Of wacht je op Skyrim?
Doen, het kost je niet meer en je krijg er een katoenen kaart bij of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Speel niets meer, ik zit braaf te wachten
Ik twijfel nog of ik zal pre-orderen
Hoi liefjeeee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef coban het volgende:
APPPEEEEEEEL
Mja ik ga douchen moetwel na 10 jaar niet gedoucht te hebben
Gast, ik heb al genoeg rommel, daar hoef ik echt geen veredelde zakdoek meer bij te hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen, het kost je niet meer en je krijg er een katoenen kaart bij of zo.Iets wat oud aan moet voelen, dat heb ik ervan begrepen.
philips 28pw9502 blijkbaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]En hoi Omdatappel.
Over LotR gesproken: het laatste deel komt op RTL 7 vanavond, omdat niemand hem nog heeft gezien.
[..]
Type?
Veredelde zakdoek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, ik heb al genoeg rommel, daar hoef ik echt geen veredelde zakdoek meer bij te hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
philips 28pw9502 blijkbaar
Dat was het eerste dat in mij op kwamquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Veredelde zakdoek.![]()
Ik heb hem al gepre-orderd, kan niet wachten.
40 euroquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Als je daar meer dan 5 tientjes aan hebt uitgegeven ben je opgelicht.
Afbeelding die op de 'veredelde zakdoek' staat:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]Als je daar meer dan 5 tientjes aan hebt uitgegeven ben je opgelicht.
[..]
Dat was het eerste dat in mij op kwamMwah, ik denk dat ik tegen die tijd even naar de Bart Smit hier loop, die pleuren toch alles een dag voor de release in de schappen.
Dat is nog acceptabelquote:
Dat is dan nog best aardig, ik weet alleen niet wat ik er mee moetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Afbeelding die op de 'veredelde zakdoek' staat:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Ohja, dat spel moet ik ook nog gaan spelen
Heb vanmiddag maar AC Brotherhood verwijderd. Stond al een paar maanden nutteloos op mn pc
Ik heb AC II nu al een maand op de PS3, samen met Brotherhood. Nog steeds niet uitgespeeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Heb vanmiddag maar AC Brotherhood verwijderd. Stond al een paar maanden nutteloos op mn pc
SSSSTquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Oerbeer het volgende:
"ouqz was here"
Dat soort dingen hoeven niet in de OP.
Brotherhood heb ik ook nog niet uitgespeeld, staat nog wel op mijn computer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Spouwerranger het volgende:
Jij komt hier alleen maar om te vervelen, wanneer rot je nu eens een keer op of doe je normaal.quote:
Inderdaad, goeie studententv verder, hoor. Ik ga denk ik, in de vakantie wat dagen meer maken, kan ik na wat sparen een fatsoenlijke tv kopenquote:
Ik heb Morrowind ooit geprobeerd te spelen, maar ik kwam niet ver, gebrek aan interesse.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WheheIk heb de eerste twee delen, maar geen tijd/zin om ze uit te spelen.
Haha! Als er iemand koopt is hij 1) retarded 2) studentquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad, goeie studententv verder, hoor. Ik ga denk ik, in de vakantie wat dagen meer maken, kan ik na wat sparen een fatsoenlijke tv kopenZet ik deze wel op marktplaats voor 50 euro ofzo
Ik had het over ACquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb Morrowind ooit geprobeerd te spelen, maar ik kwam niet ver, gebrek aan interesse.
Hehe, was trouwens precies hetzelfde verhaal met deeltje Iquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
WheheIk heb de eerste twee delen, maar geen tijd/zin om ze uit te spelen.
Dat gaat nog een tijdje duren danquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb AC II nu al een maand op de PS3, samen met Brotherhood. Nog steeds niet uitgespeeldIk heb mezelf voorgenomen pas met Brotherhood te beginnen na II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |