die hebben toch een mooie rollator/rolstoel waar ze in kunnen chillen tot de lift weer leeg is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als jij bejaarden en gehandicapten geen plek in de lift gunt ben je gewoon een lul
Kun je alvast wennen aan later, als je onder het bureau van je baas op je knietjes moet...quote:
Laufen zal diequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef HSG het volgende:
En wat als iemand een gebroken been heeft?
Kijk, dergelijke uitzonderingevallen zols ook beschreven in de OP mogen wat mij betreft gerust in de lift.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:55 schreef HSG het volgende:
En wat als iemand een gebroken been heeft?
Ooh maar daar wacht hij wel op...hij heeft tenslotte geen keus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kijk, dergelijke uitzonderingevallen zols ook beschreven in de OP mogen wat mij betreft gerust in de lift.
Nadat ik rustig op de 33e verdieping ben uitgestapt tenminste.
Wat kreeg je dan over je heen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:22 schreef das_phantom het volgende:
zurechten klacht, bij ons op t werk vroeger werkte ik met vele wat zwaardere dames van 40.
Op een dag lag de lift eruit. En iedereen maar klagen. Ik maakte toen de opmerking dat het wel meevalt een verdieping. Wat ik toen over me heen kreeg deed mij bijna in huilen uitbarsten
En als de lift te zwaar beladen en gaat piepen, gaat iedereen sneaky die dikke aankijken..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Bolkesteijn het volgende:
Van die walrussen die de lift in hobbelen, triest inderdaad.
Lol! Die knop heb ik eens gebruikt op een collega die nog net met een beker koffie aan kwam rennen! Pats tussen de liftdeuren en allemaal koffie over hem heenquote:
Ooit besloot ik in een hotel niet te wachten voor een volle lift en ging 9 etages per trap omhoog.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef BasEnAad het volgende:
Terechte klacht. Van die mensen die liever 2 minuten gaan wachten op de lift, in plaats van even 3 trappen op
het lijken wel zombies.
Goh als ik dat doe heb ik meteen 3 dagen griepquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ooit besloot ik in een hotel niet te wachten voor een volle lift en ging 9 etages per trap omhoog.
In een hotel moet je altijd de lift nemen.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ooit besloot ik in een hotel niet te wachten voor een volle lift en ging 9 etages per trap omhoog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |