En welke is dat dan? Als ik in Dash zoek op remote of RDP vind hij niets.quote:
Ik weet niet of Fedora beter of slechter is dan b.v. Ubuntu of OpenSUSE.quote:
Maar Gnome werkt toch niet helemaal foutloos in combinatie met de laatste versie van Ubuntu?quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan moet je even een terminalvenster openen en dit intikken, dan krijg je de oude versie terug. :
[ code verwijderd ]
Uitloggen en dan rechtsboven in je userschermpje op "Gnome Classic" klikken.
Persoonlijk vind ik hem mooi, maar onpraktisch.
Geen idee, ik had er geen problemen mee. Niet dat ik het uitvoerig heb getest, maar het werkte wel.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar Gnome werkt toch niet helemaal foutloos in combinatie met de laatste versie van Ubuntu?
Remote Desktop Viewer bedoel ik (tik maar in in Dash). Die kun je ook gewoon voor RDP gebruiken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En welke is dat dan? Als ik in Dash zoek op remote of RDP vind hij niets.
EDIT: Ik heb nu wat instellingen in KRDC aangepast en nu is het resultaat goed.
Niet met de standaard wm, maar wel met ratpoison.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:39 schreef FastFox91 het volgende:
In Firefox gebruik ik best vaak alt + number om te switchen tussen tabs. Is er ook precies zo iets in voor Ubuntu voor vensters? Ik bedoel dan niet alt + tab of alt + esc,
Vind hij niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Remote Desktop Viewer bedoel ik (tik maar in in Dash). Die kun je ook gewoon voor RDP gebruiken.
Nederlandse versie? Dan zou je we eens iets als "Werkplek op afstand" ofzo in kunnen moeten voeren...quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Aha, het is inderdaad "Werkplek op afstand".
Snel even getest en werkt zo te zien goed. Thx.
Nice!quote:Op zondag 11 december 2011 19:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heb Ubuntu op de laptop waar ik nu op typ gezet. Kreeg de laptop als surprise met Sinterklaas, niet zo'n goede laptop, dus ik dacht gelijk dat ik Ubuntu erop kon zetten. Was bang dat het niet werkte, maar het werkt top. XP is er nu ook mooi af, want ik vind Ubuntu veel fijner. <3
Ik gebruik die knoppen niet eens..quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Wat vind je van de gebruikersinterface (Unity)? met die knoppen aan de zijkant enzo?
www.virtualbox.orgquote:Op zondag 11 december 2011 23:01 schreef Dale. het volgende:
Weet iemand trouwens of er een opensource/gratis versie is van "VMWare workstation"? Waarmee ik dus windows kan draaien op ubuntu?
Nice! Volgende keer als ik mijn laptop schoonmaak en alles herinstalleer dat er geen windows meer opkomtquote:
Xen.quote:Op zondag 11 december 2011 23:07 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nice! Volgende keer als ik mijn laptop schoonmaak en alles herinstalleer dat er geen windows meer opkomt
Zijn er ook andere trouwens?
http://www.linuxjournal.com/slideshow/readers-choice-2011quote:The 2011 Linux Journal Reader’s Choice Poll has named Ubuntu the best Linux distribution – for the 7th year in a row!
The American magazine, which recently switched to digital-only distribution, polled its readers in over 30 categories.
Topping the ‘Best Linux Distro’ poll was Ubuntu.
The revamped GNOME 3 desktop won the coveted ‘Product of the year’ title.
“GNOME 3 represents a drastic change in the way we compute on the desktop” Linux Journal write of the win.
“And like its relative Unity, it has some people shaking their heads in frustration. [But Linux Journal Readers have] proven, however, that change isn’t always a bad thing, and GNOME 3 wins!
Other notable winners include:
Best Netbook OS: Ubuntu Netbook Remix
Best Desktop Environment: GNOME
Product of the Year: GNOME 3
Best Microblogging Client: Gwibber
Best Game for Linux: World of Goo
Eens.quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef wdn het volgende:
[..]
http://www.linuxjournal.com/slideshow/readers-choice-2011
niet dat die poll veel voorstelt
Ik draai al vanaf Windows 3.1 eigenlijk alleen maar exclusief Engelse versies Operating Systems, Linux inclusief.... Windows 95 nog even geprobeerd in het Nederland, maar kon echt niet wennen aan termen als "snelkoppeling" en "configuratiescherm" en "gebruikersbeheer" en weet ik wat.....quote:
Nee, niet echt. Het zou net zo goed de "readers choice 2010" kunnen zijn. Of 2009, of 2008..... met als enige grote verschil dat nu LibreOffice is afgesplitst van OpenOffice.org (en je ze toch nog allebei kunt noemen, want er is altijd een runnerup).quote:Op maandag 12 december 2011 22:47 schreef wdn het volgende:
http://www.linuxjournal.com/slideshow/readers-choice-2011
niet dat die poll veel voorstelt
Misschien een DNS probleempje? Morgelijk doet de DNS die de DHCP aan je adapter toewijst niets. Probeer eens de instelling 'DHCP - addresses only' en stel dan als DNS het adres '8.8.8.8' in. Dit is een DNS server van google.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:28 schreef IShotTheMaid. het volgende:
Ik heb een probleem met 11.10
somehow connect hij wel naar Wifi, maar wanner ik chrome/firefox start heb ik geen verbinding.
Wel beetje op Google gezocht, maar heb het probleem nog niet kunnen verhelpen.
Any thoughts?
eh, hoe doe ik dat zo 1,2,3quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Misschien een DNS probleempje? Morgelijk doet de DNS die de DHCP aan je adapter toewijst niets. Probeer eens de instelling 'DHCP - addresses only' en stel dan als DNS het adres '8.8.8.8' in. Dit is een DNS server van google.
Als dit het probleem oplost zul je een wijziging in je router moeten doorvoeren. Laat het dan maar weten
bij je netwerkinstellingen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:42 schreef IShotTheMaid. het volgende:
[..]
eh, hoe doe ik dat zo 1,2,3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |