Buk maar even.quote:
Al was het de laatste vent, zou ik mn leven lang vingeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Over liefde gesproken, hier word je toch helemaal blij van?
[ afbeelding ]
Dank voor de link Buuf! Ik vind ze echt hilarisch!
vertel nsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
mja, de vorige, niet geheel taalkundig correcte kwam ook al uit mijn koker.En nu kon ik alleen maar hele valse verzinnen
Geen idee of ze er ook een kalender van hebben gemaakt, maar het zijn idd male pin-ups:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ow my... BE is dat van die male pinup kalender?
Je had ze zo mogen hebben hoor. Ik sla wel ff over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef trui het volgende:
ik mis ook wat geloof ik. NIET DE MANNEN VAN DIE PLAATJES bedoel ik hoor!
+1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch liever naar een kalender met brandweermannen kijk...
Is dit wat BE?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enne... HELP!!! *lief kijkt...
Ik wil graag een 'linkjes-pagina' maken om zo ipv thuis en op mijn werk twee lijstjes met bookmarks te hebben staan er online eentje te hebben.
Maar hoe doe ik dat in vredesnaam???
Icicle heeft een hele uitgebreide en die werkt een beetje net als een echte startpagina met colommen met categorieen en linkjes. En dat wil ik dus ook. (Ja, ik zou het haar kunnen vragen, maar vlgs mij is ze niet zo vaak meer online).
Ik heb al wel een blog bijvoorbeeld, maar juist zo'n startpagina achtig iets lijkt me wel handig. Blokje kinderlinkjes, blokje creabea, blokje blogjesvananderen etc. etc.
Weet iemand of dit op een simpele manier kan?
http://www.goedbegin.nl/ volgens mij kan dat hiermee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen idee of ze er ook een kalender van hebben gemaakt, maar het zijn idd male pin-ups:
http://www.froot.nl/postt(...)t&utm_medium=twitter
Enne... HELP!!! *lief kijkt...
Ik wil graag een 'linkjes-pagina' maken om zo ipv thuis en op mijn werk twee lijstjes met bookmarks te hebben staan er online eentje te hebben.
Maar hoe doe ik dat in vredesnaam???
Icicle heeft een hele uitgebreide en die werkt een beetje net als een echte startpagina met colommen met categorieen en linkjes. En dat wil ik dus ook. (Ja, ik zou het haar kunnen vragen, maar vlgs mij is ze niet zo vaak meer online).
Ik heb al wel een blog bijvoorbeeld, maar juist zo'n startpagina achtig iets lijkt me wel handig. Blokje kinderlinkjes, blokje creabea, blokje blogjesvananderen etc. etc.
Weet iemand of dit op een simpele manier kan?
Kut betrapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
En je zegt net dat je zo graag wilt vingeren als je naar ze kijkt Tico
dat had er nog bij moeten komen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Je ziet anders (gelukkig) helegaar geen klok en klepel bij deze pinups
Jij ook al?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef moussy het volgende:
en nu heb ik dat schijtliedje in mn hoofdhennie huisman
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:21 schreef Fannie het volgende:
Mijnbouwers met alleen een helmpie op ?
Goede kop hoeft niet eens, desnoods trek je dr een zak over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef Fannie het volgende:
Lekkah!![]()
Tenminste..... mits goeie kop, lekker lijf, spierballen ennuh.... tja, wat nog meer
guitige blikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef Fannie het volgende:
Lekkah!![]()
Tenminste..... mits goeie kop, lekker lijf, spierballen ennuh.... tja, wat nog meer
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Je ziet anders (gelukkig) helegaar geen klok en klepel bij deze pinups
Ja, vlgs mij is dat idd wat ik zoek!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Lurker breekt in... BE, www.eigenstart.nl?
Mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, vlgs mij is dat idd wat ik zoek!Ik ga er vanavond meteen mee aan de slag. Kan ik eindelijk eens overzichtelijk die veel te leuke sites bijhouden. Mignonne heeft echt een onuitputtelijke lading van die
- sites bijvoorbeeld.
Pinterest is erg oké inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef E.T. het volgende:
BE, Pinterest.com is wat je nodig hebt![]()
Voor makkelijk terugzoeken ook de plaatjes erbij
Ik sta nu op een wachtlijst om een invite te krijgen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef E.T. het volgende:
BE, Pinterest.com is wat je nodig hebt![]()
Voor makkelijk terugzoeken ook de plaatjes erbij
Ik had hem binnen een paar uur, gaat inderdaad snelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik sta nu op een wachtlijst om een invite te krijgen!![]()
Oh ja mijn blogquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben mijn waslijst aan blogs in mijn bookmarks eens aan het doornemen en dat zijn er aardig wat, maar er zijn er ook heel veel die stil liggen. Buufs poging tot een 101 lijstje bijvoorbeeld, m@x' blog, die van Macka loopt niet echt hard, die van Rocka ligt al een jaar stil.
Die hoef ik dus iig niet te listen op mijn startpagina.Da's ook weer zo wat dan.
Ja linkje graag, hij was echt zoek. Ik ben echt zooooo a- digitaalquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je het linkje nog? Of zal ik hem even doorgeven?
Je hebt PM!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja linkje graag, hij was echt zoek. Ik ben echt zooooo a- digitaal
Het is af en toe wat schipperen met de modbezetting wegens wat prive dingen zo her en der, maar er hoeft ook echt geen extra'tje bij (voor tijdelijk ofzo) want het kabbelt allemaal prima voort.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb net even het Sintersanta-topic gelezen. Ik moet zeggen dat ik het een goed idee vond om Moussy met een relletje over proberen te halen mee te doen. Helaas is het niet gelukt.
Soms mis ik wel eens de echte grote rellen in OUD
Ja, jij wel, maar Tico niet!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik weet het Ticootje
En ik kom echt wel buiten OUD hoor, BE![]()
Ik heb net nog in ONZ wat gepost.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:51 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou Livelink, wat let je?* popcorn pakken gaat*
Wie ??quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk hoop ik op deze manier Easy hier weer eens naar toe te lokken.
oh nee, easyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:58 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk hoop ik op deze manier Easy hier weer eens naar toe te lokken.
Noem je dr nou oud???quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:59 schreef livelink het volgende:
Het is de schuld van Vicky. Zij heeft nostalgische gevoelens bij me opgeroepen
Easy-the-grouch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Popcorn is toch per definitie light? En ja, is Easy d'r relarma kapoet ofzo?
Ff elders met de prullenbak rammelen, moment!
Ze heeft toch een Blackberry?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Popcorn is toch per definitie light? En ja, is Easy d'r relarma kapoet ofzo?
Ff elders met de prullenbak rammelen, moment!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:04 schreef livelink het volgende:
Snoopy![]()
Ik zie inene dat jij nog ouder bent dan Vicky
je moet echt met betere relpogingen komen hoor, dit wordt niks zoquote:
Klopt. Het doet je wel beseffen als bb gebruiker dat al je verkeer via bb loopt. Lekker voor je privacy.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon meent hoor, Buuv
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef Ticootje het volgende:
We kunnen het over neuken hebben. ? Snap je dat?
Ik niet in elk geval.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Heeft ze vast nog nooit gedaan.
Je hoeft niet eens perse wat te doen joh. Gewoon benen wijd en liggen. Ondertussen maak je een boodschappenlijstje ofzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:15 schreef livelink het volgende:
Neuken snap ik ook niet, maar dat is niet erg. Daar kun je gewoon maar wat doen en net doen alsof je het begrijpt. Dat is meer mijn niveau.
Uhuh, zo maagdelijk en onschuldig jij!quote:
Ik? Nee!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh, zo maagdelijk en onschuldig jij!
Vlgs mij las ik vandaag nog iets over koken met alleen een stringetje aan?
Ja, maar ook weer niet te veel hoor!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens perse wat te doen joh. Gewoon benen wijd en liggen. Ondertussen maak je een boodschappenlijstje ofzo.
Dat fake je desnoods. Veel vrouwen kreunen trouwens niet eens omdat ze het lekker vinden, maar om hun partner sneller te laten komen. Kutwijven zijn het.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar ook weer niet te veel hoor!
Stond vandaag nog in de telegraaf: http://www.telegraaf.nl/v(...)oort_orgasme__.html?
Stuurt manlief me dan weer door.
Mja nou, uhm, nohhhh! Ik heb eigenlijk geen zin om mégá te speuren om een kadootje te moeten kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb net even het Sintersanta-topic gelezen. Ik moet zeggen dat ik het een goed idee vond om Moussy met een relletje over proberen te halen mee te doen. Helaas is het niet gelukt.
Soms mis ik wel eens de echte grote rellen in OUD
en daarna dr uit om je tanden te poetsen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik doe nog even een saai kopje thee mee vanuit de echtelijke sponde
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:56 schreef snoopy het volgende:
Misschien legt ze haar tanden zo in een glaasje op haar nachtkastje
Ik wel, anders word ik wakker met een gore smaak in mn mond, alsof er een dode kat er heeft liggen jongen of zo...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar na thee hoef je toch je tanden niet te poetsen? Da's gewoon heet water met een kleurtje (en smaakje) en anders moet ik toch nog 38 keer piesen voor ik slaap. (Ook zonder koppie thee)
Smaakt dat goor dan? ik heb eigenlijk geen idee.... nooit geprobeerd om een dode kat te laten jongen in mijn mondquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:02 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wel, anders word ik wakker met een gore smaak in mn mond, alsof er een dode kat er heeft liggen jongen of zo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu was ik vanancht natuurlijk compleet paranoia, en ik vermoed dat de inbrekers weer in de tuin zijn geweest. Ik hoorde een auto op het achterpad en het grote licht van de tuin (dat aanspringt als er iemand langs loopt) is volgens mij ook aangeweest.
Ja soweiso hebben wij de sloten nog niet veranderd, moeten we nog doen. Dus wellicht zijn er ook nog mensen met een sleutel....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
Amarants, jeetje wat een vreemd en eng verhaal zeg. Dat geeft je idd een paranoiagevoel.
Ja toch? Daarom denken wij ook dat ze ergens in huis moeten liggen. EN dat misschien de kinderen hem 'sochtends ergens hebben neergelegd. Maar we hebben hebben toch echt overal gekeken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:41 schreef livelink het volgende:
Meteen vandaag die sloten laten veranderen, Amaranta. Bah, wat een naar verhaal.
En hopelijk vind je je iPad toch nog. Het blijft namelijk raar dat niet in dezelfde beweging ook de laptops zijn gestolen. Bed misschien ook nog even uit elkaar halen?
Yes Berlin das ist very toll.quote:
Ja dat kan ook maar om nou 4 dagen uit te waaien vind ik ook weer zoietsquote:
Je publiek vermaken? Tenzij je toneelschool doet zou ik me daar nou allerminst zorgen over maken. Die luisteren toch welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:36 schreef innepin het volgende:
Ik word er gewoon een beetje melig van. Ik moet een praatje houden voor mijn 'publiek' dat zal bestaan uit echtgenoot, stiefzoon, moeder en beste vriendin, en ik doe uit alle macht mijn best om het nog enigszins interessant te maken, maar daarin faal ik gewoon hopeloos, het is zó'n gigantisch saaie scriptie
Estrys/Menicole, in Berlijn spreekt tegenwoordig vrijwel iedereen Engels hoor
Whahaha grapjas. Nee het publiek komt misschien wel omdat ze er voor mij willen zijn, wat heel lief is, maar dat maakt de inhoud nog niet interessant hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:40 schreef miss_sly het volgende:
inne, weet je al waar je gaat eten?
je publiek vindt het sowieso interessant, want die komen voor jou!~
Gent!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik wil met mijn lief in januari een lang weekend weg. Waar moeten we naar toe? Overdag moet er wel dingen te doen en te zien zijn. Buitenland mag maar dan moeten ze er wel engels spreken anders wil mijn lief niet. Londen ben ik al een het kijken. Maar het liefst in Nederland zelf. We gaan volgende maand al weekend naar Limburg dus dat valt af!!
Ja maar dat kan ook iets over de laptops zeggenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:55 schreef _Bar_ het volgende:
Amaranta raar en creepy verhaal, vooral ook omdat ze de latops lieten liggen...
Er is RSS bij veel blogs, dan kun je verwittigd worden als er weer eens iets geschreven is. Hoef je niet al die links af te gaan voor je dagelijkse portie vermaak/ellendequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben mijn waslijst aan blogs in mijn bookmarks eens aan het doornemen en dat zijn er aardig wat, maar er zijn er ook heel veel die stil liggen. Buufs poging tot een 101 lijstje bijvoorbeeld, m@x' blog, die van Macka loopt niet echt hard, die van Rocka ligt al een jaar stil.
Die hoef ik dus iig niet te listen op mijn startpagina.Da's ook weer zo wat dan.
Ze os pas leerplichtig bij 5, dus het eerste jaar heb je wat spelingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:52 schreef miss_sly het volgende:
We hebben plannen en zijn aan het sparen. Het wordt wat korter dan ik zou willen, omdat schaap waarschijnlijk maximaal 4 weken/1 maand vrij kan krijgen. Hij moet (mag) waarschijnlijk in februari of juli 2012 naar Seattle voor zijn werk. Het plan is dat ik met Senna na zijn congres ook naar de VS reis en we dan 4 weken daar gaan reizen. Zijn ticket is dan al betaald, dus dat is mooi meegenomen. Afhankelijk van of het februari of juli wordt, gaan we kijken waar we dan in de VS naartoe gaan. Ik heb niet zo'n zin om 4 weken in de kou te zitten, dus als het februari is, zullen we meer zuidelijk gaan en anders hebben we meer mogelijkheden. En na de reis moet Senna naar school dus dan zitten we aan de vakanties vast.
Dat was mijn frustratie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef innepin het volgende:
Haha BE irritantnu weet ik hoe D. zich moet voelen, alles op de computer is standaard ingesteld op mijn profielen enzo
enne, het LIGT gezien?![]()
![]()
![]()
Ja, de naam veranderen gaat wel, alleen koppelen met FB niet, dan krijgt hij die meuk in zijn FB, maar goed, dat hoeft ook eig. niet zo nodig.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah men! Da's balen zeg BE! Kan je niet ergens de naam veranderen ofzo?
Nee, had ik dat maar gedaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
Weird Amaranta en inderdaad ook nog best een akelig idee... Niet toevallig de app 'find my iPad' erop gezet?
Nou het zijn van die sletjes. Prima laptopjes als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ook iets over de laptops zeggen![]()
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef moussy het volgende:
Ik zou F. meteen lid maken van Flylady's (incl 6milj. mailtjes per dag)
welnééquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Wat ben je toch heerlijk vals!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou er haast een boek over schrijven!
Ik probeer me al een week af te meldenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:45 schreef moussy het volgende:
Ik zou F. meteen lid maken van Flylady's (incl 6milj. mailtjes per dag)
quote:
Cool! Wat ga je er nu van maken?quote:
Van de blender bedoel je? De kipprut ligt namelijk mislukt te wezen in de vuilnisbak. Kai vond de rook die uit de blender kwam wel stoerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Cool! Wat ga je er nu van maken?
Nah! Ik dacht van de mislukte prut kipgehaktquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef m@x het volgende:
Jaja, lach me maar uit
[..]
Van de blender bedoel je? De kipprut ligt namelijk mislukt te wezen in de vuilnisbak. Kai vond de rook die uit de blender kwam wel stoer
Moeten we daar niet even een topicje over openen TF?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:35 schreef bodpa09 het volgende:
TF: wie komen er allemaal naar jouw kledingbeurs volgende week zaterdag?
Blendergerookte kipprutquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:57 schreef m@x het volgende:
Jaja, lach me maar uit
[..]
Van de blender bedoel je? De kipprut ligt namelijk mislukt te wezen in de vuilnisbak. Kai vond de rook die uit de blender kwam wel stoer
Volgende keer stuur ik het naar ze opquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blendergerookte kipprut![]()
De kindjes in Afrika zouden er een moord voor doen
(sorry, basisschooltrauma)
middelbareschooltraumaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Blendergerookte kipprut![]()
De kindjes in Afrika zouden er een moord voor doen
(sorry, basisschooltrauma)
Topic openen, goed plan!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moeten we daar niet even een topicje over openen TF?
Kunnen we een beetje peilen of er buiten Bodpa en mij nog iemand komt.
Jij leest mijn gedachten! Hoe laat was het ook al weer?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Moeten we daar niet even een topicje over openen TF?
Kunnen we een beetje peilen of er buiten Bodpa en mij nog iemand komt.
Heeft dat een specifiek voordeel?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:15 schreef amaranta het volgende:
Nee niks gehoord. Sloten gaat man vandaag regelen. Hij wil eigenlijk van die 'putjes'sloten. (dus een sleutel met van die gaten/putjes ipv gleuven).
[ afbeelding ]
Vast. Het is in ieder geval een stuk duurder dan een gewoon cilinderslot.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heeft dat een specifiek voordeel?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:35 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Bodpa, check ons!
[ afbeelding ]
Nou goed, ik vind het zo'n bevrijding nu! Gewoon kunnen kopen zonder met mijn specifieke dingen rekening te hoeven houden. Ik eet nu hetzelfde als de kinderen (inclusief koekje om 15.00quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:18 schreef Brighteyes het volgende:
Ik twijfel enorm buuf, of ik dat aan durf, want ik ga zo enorm los in mijn uurtje nog, dat ik vrees dat ik dan de hele dag door vreet.
Ik ben net begonnen in een boek over hoe cognitieve gedragstherapie kan helpen bij een gezonde, normale manier om met eten omgaan. Ik ben echt net begonnen, maar het is zo zinnig allemaal.
én, ze zijn niet zonder pasje na te maken! Wij hebben ze ook. Ik heb regelmatig met mn voordeursleutel een deur in de bajes waar ik werkte (die er vol mee zat) geprobeerd open te makenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Vast. Het is in ieder geval een stuk duurder dan een gewoon cilinderslot.
Ik weet het dus niet.
Haha, mijn man was net bij de sleutelverkoopmeneer, en heeft uiteindelijk gekozen voor iets goedkopere. Deze kwamen inderdaad met cerftificaat, en die meneer van de winkel wilde blijkbaar niet verkopen want hij adviseerde iets anders.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:34 schreef moussy het volgende:
[..]
én, ze zijn niet zonder pasje na te maken! Wij hebben ze ook. Ik heb regelmatig met mn voordeursleutel een deur in de bajes waar ik werkte (die er vol mee zat) geprobeerd open te maken
Roomkaas is lowcarb toch?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Die 9 pakjes roomkaas, ik voel ze 1 voor 1 op mijn heupen springen als ik het zo tik.![]()
![]()
Het was gezellig heurquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil hem ook maken!!!
Ik zit nu. Alleen vast wegens slapend kind, straks maar eens kijken of ik nog tijd heb.
Buuf, ik geloof helemaal wat je zegt, op vakantie deed ik dat nl ook. En gewoon een boterham kunnen eten bijvoorbeeld. En ik snak naar ontbijten met Brinta!![]()
![]()
We hebben net de box verkocht. En ik ben meteen naar de stad gereden voor fröbelspul!Uiltjes maken voor in de kerstboom!
Bronquote:Een van de sluipende gevaren die door de klant onopgemerkt blijven is vaatingroei in het hoornvlies. neovascularisatie) Het is mede om deze aandoening noodzakelijk dat de ogen periodiek gecontroleerd dienen te worden door een erkende contactlensspecialist temeer daar de reeds ingegroeide bloedvaatjes niet meer weg gaan. Ook niet als de problemen opgelost zijn. Het is dus een onherstelbare beschadiging van het oog. Wel zullen de bloedvaatjes "leeg"komen te staan. Maar ze zullen altijd aanwezig blijven in het hoornvlies.
Wat is nu neovascularisatie, hoe kom ik er aan, hoe is het te genezen en hoe kan ik het voorkomen? Neovascularisatie (vaatingroei) is een aandoening die een gevolg is van een probleem dat er aan vooraf gaat. In het lichaam, in dit geval het oog, ontstaan nieuwe bloedvaten die er oorspronkelijk niet waren en in de meeste gevallen er ook niet horen. Wanneer die nieuwe bloedvaten bijvoorbeeld in de ogen met name in het hoornvlies groeien, kan daardoor het gezichtsvermogen rechtstreeks in gevaar komen. Dus simpelweg, uw ogen lopen ernstig gevaar.
Hier nog 1, nja niet echt hekel, maar ook geen vertrouwen in zequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:03 schreef moussy het volgende:
OMG specsaversen bij het hoofdkantoor kan je ook al niet klagen, want die sturen je weer terug naar de winkel (iets met franchise en zo) schijtwinkels zijn het
allemaal
met allemaal van die idiote zuid afrikanen die je brillenglas breken, wat je dan opeens zelf moet betalen
![]()
Had ik al gezegd dat ik een oprechte pleurishekel aan specsavers heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |