Buk maar even.quote:
Al was het de laatste vent, zou ik mn leven lang vingeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Over liefde gesproken, hier word je toch helemaal blij van?
[ afbeelding ]
Dank voor de link Buuf! Ik vind ze echt hilarisch!
vertel nsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:25 schreef debuurvrouw het volgende:
mja, de vorige, niet geheel taalkundig correcte kwam ook al uit mijn koker.En nu kon ik alleen maar hele valse verzinnen
Geen idee of ze er ook een kalender van hebben gemaakt, maar het zijn idd male pin-ups:quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef LiedjeBackstage het volgende:
Ow my... BE is dat van die male pinup kalender?
Je had ze zo mogen hebben hoor. Ik sla wel ff over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef trui het volgende:
ik mis ook wat geloof ik. NIET DE MANNEN VAN DIE PLAATJES bedoel ik hoor!
+1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:07 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb net besloten dat ik toch liever naar een kalender met brandweermannen kijk...
Is dit wat BE?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Enne... HELP!!! *lief kijkt...
Ik wil graag een 'linkjes-pagina' maken om zo ipv thuis en op mijn werk twee lijstjes met bookmarks te hebben staan er online eentje te hebben.
Maar hoe doe ik dat in vredesnaam???
Icicle heeft een hele uitgebreide en die werkt een beetje net als een echte startpagina met colommen met categorieen en linkjes. En dat wil ik dus ook. (Ja, ik zou het haar kunnen vragen, maar vlgs mij is ze niet zo vaak meer online).
Ik heb al wel een blog bijvoorbeeld, maar juist zo'n startpagina achtig iets lijkt me wel handig. Blokje kinderlinkjes, blokje creabea, blokje blogjesvananderen etc. etc.
Weet iemand of dit op een simpele manier kan?
http://www.goedbegin.nl/ volgens mij kan dat hiermee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geen idee of ze er ook een kalender van hebben gemaakt, maar het zijn idd male pin-ups:
http://www.froot.nl/postt(...)t&utm_medium=twitter
Enne... HELP!!! *lief kijkt...
Ik wil graag een 'linkjes-pagina' maken om zo ipv thuis en op mijn werk twee lijstjes met bookmarks te hebben staan er online eentje te hebben.
Maar hoe doe ik dat in vredesnaam???
Icicle heeft een hele uitgebreide en die werkt een beetje net als een echte startpagina met colommen met categorieen en linkjes. En dat wil ik dus ook. (Ja, ik zou het haar kunnen vragen, maar vlgs mij is ze niet zo vaak meer online).
Ik heb al wel een blog bijvoorbeeld, maar juist zo'n startpagina achtig iets lijkt me wel handig. Blokje kinderlinkjes, blokje creabea, blokje blogjesvananderen etc. etc.
Weet iemand of dit op een simpele manier kan?
Kut betrapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:07 schreef Sorbootje het volgende:
En je zegt net dat je zo graag wilt vingeren als je naar ze kijkt Tico
dat had er nog bij moeten komen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Je ziet anders (gelukkig) helegaar geen klok en klepel bij deze pinups
Jij ook al?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef moussy het volgende:
en nu heb ik dat schijtliedje in mn hoofdhennie huisman
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:21 schreef Fannie het volgende:
Mijnbouwers met alleen een helmpie op ?
Goede kop hoeft niet eens, desnoods trek je dr een zak over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef Fannie het volgende:
Lekkah!![]()
Tenminste..... mits goeie kop, lekker lijf, spierballen ennuh.... tja, wat nog meer
guitige blikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef Fannie het volgende:
Lekkah!![]()
Tenminste..... mits goeie kop, lekker lijf, spierballen ennuh.... tja, wat nog meer
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Je ziet anders (gelukkig) helegaar geen klok en klepel bij deze pinups
Ja, vlgs mij is dat idd wat ik zoek!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Lurker breekt in... BE, www.eigenstart.nl?
Mooiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, vlgs mij is dat idd wat ik zoek!Ik ga er vanavond meteen mee aan de slag. Kan ik eindelijk eens overzichtelijk die veel te leuke sites bijhouden. Mignonne heeft echt een onuitputtelijke lading van die
- sites bijvoorbeeld.
Pinterest is erg oké inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef E.T. het volgende:
BE, Pinterest.com is wat je nodig hebt![]()
Voor makkelijk terugzoeken ook de plaatjes erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |