Betekening is een leuke afwisseling. Maar het slaat inderdaad nergens op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef Duvel het volgende:
En ik moet de schrijfwijze van "betekenis" consequenter toepassen.
de Westerschelde heeft ook gewoon GSM antennes er in :-Pquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef James1988 het volgende:
Je kunt in tunnels ook gewoon 3G/wifi aanleggen hoor. De Kanaaltunnel gaat dat volgend jaar krijgen
En jij hebt er vertrouwen in dat dat bij de GHT gaat gebeurenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef James1988 het volgende:
Je kunt in tunnels ook gewoon 3G/wifi aanleggen hoor. De Kanaaltunnel gaat dat volgend jaar krijgen
Nee, dit is, bij laagstaande zon in het oosten, iets wat oost-west stroomtquote:
Ik meen me te herinneren dat Greenpeace ook een kolentransport over de weg probeerde te saboteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:19 schreef James1988 het volgende:
De containers waar het kernafval in zit kunnen een ontsporing echt wel overleven, maak je daar niet druk over. Greenpeace probeert gewoon op iedere mogelijke manier om kernenergie te doen stoppen, ook al is het één van de meest efficiënte vormen van energie opwekken die er op dit moment is, vele malen efficiënter (en schoner) dan kolen, gas of olie.
Jij hebt vlak bij je nieuwe huis een nog veel mooiere rivierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn trein van vanochtend![]()
[ afbeelding ]
Nee ik moest naar een dokter in Groesbeek voor mn rugquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
Had je tijd te veel, Fles om een eindje om te reizen?
Misschien zeitie dat welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:09 schreef Ireyon het volgende:
Groesbeek? Wat zei-tie, dat je vaker moet gaan voetballen?
Hoe kom je er opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:36 schreef bork het volgende:
Poolse HSL-planning 2015/2016
http://www.intercity.pl/p(...)0PKP%20Intercity.pdf
Die treintjes kunnen ook hier rijdenen in Dld btw, wel zo handig.
Och, jawel. De voordelen zijn er en de vraag vanuit de klanten is er ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef Ireyon het volgende:
[..]
En jij hebt er vertrouwen in dat dat bij de GHT gaat gebeuren?
1,5 kV staat er anders niet bijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:36 schreef bork het volgende:
Poolse HSL-planning 2015/2016
http://www.intercity.pl/p(...)0PKP%20Intercity.pdf
Die treintjes kunnen ook hier rijdenen in Dld btw, wel zo handig.
Ja alleen over de HSL en de Betuweroutequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:36 schreef bork het volgende:
Poolse HSL-planning 2015/2016
http://www.intercity.pl/p(...)0PKP%20Intercity.pdf
Die treintjes kunnen ook hier rijdenen in Dld btw, wel zo handig.
Da's hier om de hoek en je hebt niet gezwaaid?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik moest naar een dokter in Groesbeek voor mn rug
Als het onder 3 kV gelijkspanning rijdt dan kan het hier ook wel rondcrossen onder 1,8 kV, alleen je gaat wat minder snelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja alleen over de HSL en de Betuweroute
Ik weet niet of die moderne dingen ook zo makkelijk zijn...? Die trein is toch sowieso een kopie van dat moderne Italiaanse geval, de ETR600?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als het onder 3 kV gelijkspanning rijdt dan kan het hier ook wel rondcrossen onder 1,8 kV, alleen je gaat wat minder snel
hmm ja, daar zit wat in. Die Belgische locs kunnen het iig wel aan, anders had bijvoorbeeld de IC Maastricht - Brussel niet kunnen rijden.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of die moderne dingen ook zo makkelijk zijn...? Die trein is toch sowieso een kopie van dat moderne Italiaanse geval, de ETR600?
De trein is inderdaad van hetzelfde platform, namelijk het New Pendolino-platform van Alstom. De eerste lichting van deze treinen was besteld voor de Cisalpino-treinen tussen Zwitserland en Italië, maar Cisalpino is eerder ontbonden dan de treinen waren geleverd en toegelatenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of die moderne dingen ook zo makkelijk zijn...? Die trein is toch sowieso een kopie van dat moderne Italiaanse geval, de ETR600?
Bron: Leidsch Dagbladquote:Nog meer herrie langs het HSL-traject
Gepubliceerd op 13 oktober 11, 17:37 Laatst bijgewerkt op 13 oktober 11, 17:57
KAAG EN BRAASSEM - Met de komst van Thalystreinen op het HSL-traject Breda-Rotterdam-Amsterdam bereikt de geluidsoverlast in Hoogmade en Roelofarendsveen nieuwe hoogten. Volgens woordvoerder Hein Schildt van de actiegroep ’Geen Gehoor’ horen de bewoners langs het spoor frequenties onder de 500 hertz, die er eerder niet waren. ,,Geluidsschermen houden lage geluiden niet tegen.’’
Minister Schultz van Haegen (Verkeer en Waterstaat) meldde donderdag in een nieuwe ’voortgangsrapportage HSL-Zuid’ dat zij niet kan zeggen wanneer NS Hispeed de definitieve V-250 hogesnelheidstreinen in gebruik kan nemen. Tot nu toe was ervan uitgegaan dat de Italiaanse treinenbouwer AnsaldoBreda de langverwachte treinstellen volgend jaar wel zou leveren. Ze blijken echter niet te voldoen aan de technische eisen die de Europese Unie stelt en Schultz weet niet, ondanks ’intensieve samenwerking’, wanneer dat wel zo is. ,,AnsaldoBreda voert uitgebreide tests uit die nodig zijn voor de toelating van V250-materieel in Nederland en België.’’
Volgens mij heb ik vorig jaar met zo'n ding gereisd en het ging prima!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:26 schreef James1988 het volgende:
Belgische treinen kunnen inderdaad in Nederland onder 1500 V rijden, maar niet al te lang, het schijnt niet goed te zijn voor de elektronica.
[..]
De trein is inderdaad van hetzelfde platform, namelijk het New Pendolino-platform van Alstom. De eerste lichting van deze treinen was besteld voor de Cisalpino-treinen tussen Zwitserland en Italië, maar Cisalpino is eerder ontbonden dan de treinen waren geleverd en toegelaten
De typenamen zijn ETR (Elettro Treno Rapide) 600 en ETR 610. De ETR 600 is geschikt voor Italië, de ETR 610 ook voor Zwitserland en Italië. De stellen hebben zo'n 2,5 jaar vertraging gehad vanwege technische problemen en onvolkomenheden, de treinen zijn zwaarder dan was afgesproken.
Niet zoals je van Alstom mag verwachten, wellicht speelt het mee dat deze treinen van Alstom Italia afkomstig zijn (=voormalig Fiat Ferroviare)? Het zijn tenslotte niet de eerste treinen van Italiaanse komaf waar problemen mee zijn
Oh god, het volgende hoofdstuk...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Bron: Leidsch Dagblad
Wat krijgen we nou?
Ik heb maar drie woorden: What. The. Fuck. Ik heb nog doorgeklikt naar andere artikelen, als de IC4 op enige manier voor de kwaliteit van de V250 staat hou ik m'n hart vast.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef carboni het volgende:
[..]
Kan altijd erger
http://translate.google.c(...)6utm_campaign%3Dtiny
http://translate.google.c(...)2Farticle1638609.ece
En de IC4 dondert onderweg uit elkaar. Goed geregeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef carboni het volgende:
[..]
Kan altijd erger
http://translate.google.c(...)6utm_campaign%3Dtiny
http://translate.google.c(...)2Farticle1638609.ece
Nog niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef Duvel het volgende:
Is er iemand die al kaarten binnen heeft voor de rondrit van de 1200'en?
Wanneer is het eigenlijk?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ook zonder dat je in de trein zit, belooft het een leuke dag te worden in Amersfoort.
12 novemberquote:
ff in de gaten houden.quote:
Dat geloof ik! Maar meerijden vind ik toch ook erg tof!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef MREn het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ook zonder dat je in de trein zit, belooft het een leuke dag te worden in Amersfoort.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:50 schreef Duvel het volgende:
Ik heb geen afwijzing ontvangen van NVBS, en geen geld terug, ook al ben ik geen lid of donateur... Mag ik dan mee?
Nee, JIJ niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef dennistd het volgende:
en eind oktober/begin november krijgen de deelnemers bericht (kreeg ik als antwoord op mijn mail daarover)
Tja wat hierboven al gezegd wordt: wtf?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef carboni het volgende:
[..]
Kan altijd erger
http://translate.google.c(...)6utm_campaign%3Dtiny
http://translate.google.c(...)2Farticle1638609.ece
Kan nog weleens lastig worden als ik het zo allemaal eens leesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:09 schreef MTL het volgende:
[..]
Tja wat hierboven al gezegd wordt: wtf?
Zou die V250 ooit nog in normale dienst komen?
moeten ze maar een bestaand concept nemen ipv t wiel weer uit proberen te vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nog weleens lastig worden als ik het zo allemaal eens lees
het komt goed, ooitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nog weleens lastig worden als ik het zo allemaal eens lees
Bijkomend probleem is dat de IC3's stilaan uit elkaar vallen. Wat DSB de volgende keer moet doen is een deugdelijk bestek schrijven en AnsaldoBreda bij voorbaat uitsluiten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:46 schreef James1988 het volgende:
Ik zit eens wat rond te kijken op ekstrabladet.dk, het staat er vol met artikelen over de IC4... wat een ramptrein is dat zeg
Je weet dat er bepaalde voorrangsregels van kracht waren?quote:
Ik zit je te dollenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je weet dat er bepaalde voorrangsregels van kracht waren?
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me sowieso niet ingeschrevenHet komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |