Dat lijkt me erg sterk, of je moet in een of ander land buiten de EU/VS zijn gevaccineerd.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:49 schreef Resonancer het volgende:
[..]
In de griepprik o.a. de Mexciaanse variant (waarvoor mijn jonste zoon toen 4jr 'n oproep kreeg) wel, in het rijksvaccinatieprogramma idd niet meer.
Andere posten reageer ik later op..ff druk.
Die verbanden leg ik n.a.v wat anderen onderzocht hebben, bv:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:44 schreef .SP. het volgende:
[..]
Echter in je korte antwoord staan aardig wat onwaarheden die minder kritische mensen meteen als correct zullen beschouwen, da's niet zo fraai.
Dosis 0 bestaat niet, dan zitten we in de homeopatie en laten we daar niet aan beginnen
Ik weet niet waarom het serotonine fluctuaties zo extra speciaal gevaarlijk zijn bij het het gebruik van kwikverbindingen, ik vermoed dat je enkele incorrecte verbanden hebt gelegd.
quote:Ida-Eto and colleagues found that when pregnant rats are given thimerosal containing injections, it produces a predictable and dramatic increase in serotonergic neurons.
http://www.ei-resource.or(...)eurons-in-the-brain/
Over het cumuleren:quote:Mercury poisoning can inhibit lymphocytes and alter serotonin release and transport. Similarly, autism can skew immune-cells to decrease immune responses and also decreases serotonin synthesis in children.
http://ciitn.missouri.edu(...)g_num=8&c_id=2007009
quote:. In the body THIM is metabolized to ethylmercury and sub- sequently to inorganic Hg forms [38], which accumu- late in different organs/tissues including the brain, where they can remain for months or years
http://www.vaccineinitiative.org/?p=330
Weinig, alles met mate. Maar dit is appel met peren vergelijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, of je moet in een of ander land buiten de EU/VS zijn gevaccineerd.
En als je je zoveel zorgen maakt om kwik, dan neem ik aan dat je je kinderen geen vis voor zet of wel?
http://mens-en-gezondheid(...)nse-griepvaccin.htmlquote:De grote steen des aanstoots voor de Stichting StralingsArm Nederland is de stof thiomersal die in de vaccins wordt gebruikt. Dit bestanddeel wordt aan de Mexicaanse-griepvaccins toegevoegd om te voorkomen dat er schimmels of bacteriën groeien in de flacons nadat ze zijn aangeprikt.
http://www.rtl.nl/%28/act(...)pprik-gevaarlijk.xml
Ik heb de laatste er even bijgepakt (de bron van het verhaal, referentie 38), ik raad je aan hetzelfde te doen. Er wordt daar Thiomeseral in het water van ratten gestopt wat ze ongelimiteerd kunnen drinken (0-14 dagen). En verdomd, de onderzoekers vinden kwikverbindingen in de beestjes, en verdomd ze vinden meer na 14 dagen dan 1 dag. Maar oei, ze vinden niet 14x meer in dag 14 dan dag 1, hoe zou dat kunnen? Ahhhh, een snelle uitscheiding via urine. Ze hebben niet verder dan 14 dagen gekeken dus over lange termijn cummulatie kunnen ze niets zeggen, dat ze het snel uitpissen wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:02 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Die verbanden leg ik n.a.v wat anderen onderzocht hebben, bv:
[..]
[..]
Over het cumuleren:
[..]
Graag!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:24 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ik heb de laatste er even bijgepakt (de bron van het verhaal, referentie 38), ik raad je aan hetzelfde te doen. Er wordt daar Thiomeseral in het water van ratten gestopt wat ze ongelimiteerd kunnen drinken (0-14 dagen). En verdomd, de onderzoekers vinden kwikverbindingen in de beestjes, en verdomd ze vinden meer na 14 dagen dan 1 dag. Maar oei, ze vinden niet 14x meer in dag 14 dan dag 1, hoe zou dat kunnen? Ahhhh, een snelle uitscheiding via urine. Ze hebben niet verder dan 14 dagen gekeken dus over lange termijn cummulatie kunnen ze niets zeggen, dat ze het snel uitpissen wel.
Referentie 5 concludeert dat de halfwaardetijden erg kort zijn (2-28 dagen) en ze eigenlijk een ander stofje zouden moeten gebruiken om correct te kunnen meten.
Dus wederom conclusies van mensen die alleen lezen wat ze snappen/in hun straatje past, maar die niet uit het onderzoek naar voren komt.
Ik vermoed dat je twee andere voorbeelden precies hetzelfde hebben geflikt, als je wilt kan ik daar naar kijken.
De bron:quote:Our research revealed many neurobe- havioral alterations in THIM-treated animals, such as impaired pain sensitivity and social interactions, loco- motor deficits, and increased anxiety, which resemble symptoms of ASD [33] (additional manuscript in prepa- ration), accompanied by dramatic changes in densities of mu opioid receptors in the brain
http://www.vaccineinitiative.org/?p=330
1. Ida-Eto:quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:30 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Graag!
En referentie 35?
[..]
De bron:
http://www.asquifyde.es/u(...)eptors-rat-brain.pdf
Of pak je er alleen de onzekerheden uit ?
Ref35: Ik kan niet zeggen of ik het hier mee eens ben of niet, moet me nog weer verder inlezen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:55 schreef .SP. het volgende:
[..]
1. Ida-Eto:
Ze injecteren een duizend! voudige hoeveelheid thiomeseral (in vergelijking met vaccins) in zwangere ratten en kijken naar de hersenen van de embryo's. Hun conclusie: "Our present data do not necessarily prove any direct and/or irreversible adverse effects of embryonic exposure to thimerosal".
2. Dat gedoe over autisme is nu wel eens uitgekauwd en onterecht bevonden
Referentie 35, beetje zelfde als Ida-Eto, injecteren in zwangere ratten. Echter deze lui hebben ook een concentratie die vergelijkbaar is met vaccins. En wat zien we, GEEN significant effect bij deze concentratie. Er is echter wel een effect bij een meer dan 1000 voudig hogere concentratie. Als vergelijk, ik geef je een gram keukenzout --> niets aan de hand, ik geef je een kg keukenzou --> zo dood als een pier.
Verschillen, wellicht, maar (morfologisch) geen significante verschillen, daar gaat het om. Bovendien is de huidige hoeveelheid thio een factor 12 lager dan wat ze in het onderzoek als laagste hoeveelheid hebben gebruikt. Maar het jammer genoeg een beetje late discussie aangezien thio al uit de (meeste) vaccins gehaald of verlaagd is.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:20 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ref35: Ik kan niet zeggen of ik het hier mee eens ben of niet, moet me nog weer verder inlezen.
Ik lees wel dat er wel verschillen zijn, ook bij die lage doses. (the effect was clearly noticeable).
Maar, heb je ook de conclusie gelezen?
Ennuh, als vgl. ik geef je 'n ietsiepietsie Plutonium te eten, niks aan de hand.
2 jr later zo dood als 'n pier, of zo ziek als 'n hond.
ach ja zo is koffie al dodelijk voor een baby.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:58 schreef .SP. het volgende:
[..]
Verschillen, wellicht, maar (morfologisch) geen significante verschillen, daar gaat het om. Bovendien is de huidige hoeveelheid thio een factor 12 lager dan wat ze in het onderzoek als laagste hoeveelheid hebben gebruikt. Maar het jammer genoeg een beetje late discussie aangezien thio al uit de (meeste) vaccins gehaald of verlaagd is.
Met het voorbeeld wilde ik slechts illustreren dat een factor 1000 voor een relatief milde stof als keukenzout al een enorm verschil is.
Je weet dat dat je eigen punt nogal tegen spreekt he?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ach ja zo is koffie al dodelijk voor een baby.
nee natuurlijk niet. Een van de meest toxische stof voor de mens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:10 schreef .SP. het volgende:
[..]
Te kort door de bocht.
1. Kwikverbindingen zijn niet per definitie kankerverwekkend.
Alles past je DNA aan als zelfs negatieve gedachtes je DNA kunnen aanpassen,quote:2. Kwikverbindingen cummuleren niet per definitie
3. Kwikverbindingen tasten DNA niet per definitie aan
Dit is juist waar je wel kunt stellen dat het niet per definitie is.quote:4. Ongeacht de leeftijd maakt iedereen serotonine
Je verdraait de per definitie steevast.quote:5. Dosis is voor iedere stof de kritieke variabele, ook voor kwikverbindingen.
Dus als je mensen wilt overtuigen van je gelijk is het misschien beter om wat meer nuance/kennis van zaken in je reacties te zetten.
In de mex griepprik zat het gewoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 14:01 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, of je moet in een of ander land buiten de EU/VS zijn gevaccineerd.
En als je je zoveel zorgen maakt om kwik, dan neem ik aan dat je je kinderen geen vis voor zet of wel?
Ah, de koning van de one-liners is terug. Kan je niet een voorbeeld aan Resonancer nemen, hij/zij neemt tenminste de moeite om inhoudelijk te discussiëren over punten waar we het niet over eens zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet. Een van de meest toxische stof voor de mens.
Maar water is het wel volgens sommige.
Volstrekt onlogisch en ook gewoon niet waar.
[..]
Alles past je DNA aan als zelfs negatieve gedachtes je DNA kunnen aanpassen,
[..]
Dit is juist waar je wel kunt stellen dat het niet per definitie is.
[..]
Je verdraait de per definitie steevast.
...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In de mex griepprik zat het gewoon.
En van andere vaccins we hebben maar te geloven dat het er niet in zit als het niet op de bijsluiter staat. Maar ja wat vermelden ze allemaal ?! Er wordt nog al gesjoemeld met het vermelden op de bijsluiter.
Leuke sprookjesquote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
...
Wat dacht je van nano-chips ? ja, die hadden ze al in de jaren '70.
CIA sponsored vaccinations in Europe.
waren die toen nog van Croky of al Lays?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:38 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
...
Wat dacht je van nano-chips ? ja, die hadden ze al in de jaren '70.
CIA sponsored vaccinations in Europe.
smiths is lays geworden, croky bestaat nog steedsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef .SP. het volgende:
[..]
waren die toen nog van Croky of al Lays?
net zoals HPV baarmoederhals-kanker veroorzaakt. Sprookjes sprookjes sprookjes.quote:
Ik had er op geantwoord alleen de browser sloeg vast. De nieuwste VuurVos is niet echt stabiel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 19:22 schreef .SP. het volgende:
[..]
Ah, de koning van de one-liners is terug. Kan je niet een voorbeeld aan Resonancer nemen, hij/zij neemt tenminste de moeite om inhoudelijk te discussiëren over punten waar we het niet over eens zijn.
En nu hier toch weer bent, kan je deze even beantwoorden:
"Duuuuus, dan is het nieuws dat vitamines (in overmaat) slecht is voor de gezondheid een klap in het gezicht van de BigPharma die, zoals je zelf aangeeft, de vitamines prepareren (en centjes aan verdienen).
Hoe kan dit onderzoek nu gepubliceerd zijn, dit moet de BigPharma miljoenen gaan kosten!"
En jij hebt natuurlijk solide bewijzen dat dat niet zo is?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
net zoals HPV baarmoederhals-kanker veroorzaakt. Sprookjes sprookjes sprookjes.
Damn, deze onzin geloof je zelf toch ook nietquote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik had er op geantwoord alleen de browser sloeg vast. De nieuwste VuurVos is niet echt stabiel.
BigPharma heeft het alleen recht om vitamines te verkopen. Zij hebben zelf de dosering bepaalt en daarbij de absurde prijsstelling. In het normale voedsel wordt het gestaag weg gekweekt. Om een knappe hoeveelheid binnen te krijgen is een kostbaar gebeuren. En aangezien we het wel moeten consumeren omdat we het niet zelf aanmaken itt tot een kat.
Door dat men stelt dat het voor oudere niet goed is om vitamines te slikken hebben ze weer een nieuwe bron gevonden om niet-werkende medicatie te verkopen.
Not availablequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 05:45 schreef Gray het volgende:
Fuck, ik moet slapen, maar dit is briljant; "Scientist are like rapists!":
http://www.thedailyshow.c(...)ights?xrs=share_copy
onder wat voor steen leef jij?! Kom je wel eens buiten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 10:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Damn, deze onzin geloof je zelf toch ook niet
Wegkweken van vitamines, hoe kom je er bij!
Met de codex willen ze juist dat vitamines aan banden word gelegd.quote:En die laatste paragraaf, wat een grammaticale draak, maar goed; omdat vitamines niet werken in ouderen gaan ze andere medicijnen verkopen aan ze? En wat is het financieele voordeel in dat? Hadden de stoute BigPharma dat onderzoek niet gewoon tegen kunnen houden zoals ze met AL het andere onderzoek doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |