SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:33 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]dus zo zit datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannetjes komen net uit het zwembad hier.
ben nu wel heel benieuwd naar dat piepen
niet meer
Ze zijn nat nu piepen ze alleen maar meerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dus zo zit dat
mannetjes komen net uit het zwembad hier.
ben nu wel heel benieuwd naar dat piepen
Kleur lenzen en belichting is anders Ayumu had ook lenzen en wanneer je er licht over heen scheen zag je allemaal vlammen BOE!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:44 schreef Mr.117 het volgende:
Die eerste lijkt op Zach Efron, en die tweede wat is er mis met zijn oog.
Ik bedoel de grootte.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Kleur lenzen en belichting is anders Ayumu had ook lenzen en wanneer je er licht over heen scheen zag je allemaal vlammen BOE!
En wat wil je dat ik nu zeg?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:54 schreef Mr.117 het volgende:
Oke, nog even attention whoren:
Lelijk kort haar net na de kapper
[ afbeelding ]
Wil je best wel in slaap wiegen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:58 schreef Mr.117 het volgende:
Als je dat bij deze al vind dan had je die vorige in goede kwaliteit moeten zien.
johquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wil je best wel in slaap wiegen hoor
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:09 schreef ayumu het volgende:
Trouwens,is dat nou ayumu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.^^
[ Bericht 7% gewijzigd door welkominspace op 13-10-2011 03:01:07 ]niet meer
Doe maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:07 schreef ayumu het volgende:
[..]
Wil je best wel in slaap wiegen hoor
owquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Geen flauw idee wie die mafketel is
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
owdacht eindelijk eens een beeld bij je te hebben maar nog niet
nou ben ik in de warquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:17 schreef ayumu het volgende:
[..]
De beste foto die ik heb van de afgelopen jaren![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als hij smokey is wil ik de bandit wel zijn
komt ie bij mij slapen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:33 schreef Mr.117 het volgende:
Nog eentje voor het slapengaan.
weltrusten
[ afbeelding ]
Slaap ze en droom maar gewoon over mij want dan zal je vast fijn dromenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:33 schreef Mr.117 het volgende:
Nog eentje voor het slapengaan.
weltrusten
[ afbeelding ]
wie wat waar?quote:
ik heb nog maar 1 peukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:37 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gewoon muziek te luisteren wat peuken te roken en te ouwehoeren
Ik blow niet maar ga gerust je gangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 peuk
wel nog pakkie shag en behoorlijk veel hasj
ik doe niet andersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:38 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik blow niet maar ga gerust je gang
jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:39 schreef Seam het volgende:
Hilarisch topic
Die knulletjes zullen over tien jaar terugkijken en denken wtf
goedkope drankquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:42 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik zuip alleen maar goedkope vodka om mijn pijn te verzachten van het rukken
Heb me ooit eens in een paar minuten een liter vodka naar binnen gegoten enkeltje ziekenhuis was het vervolgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:43 schreef welkominspace het volgende:
[..]
goedkope drank
het begin van elk "had ik dat maar niet gedaan" momentje in het leven
ik ben een soort Bender van futurama,drank krijgt mij niet platquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heb me ooit eens in een paar minuten een liter vodka naar binnen gegoten enkeltje ziekenhuis was het vervolg
Zal eens een oostblok cocktailtje voor je makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik ben een soort Bender van futurama,drank krijgt mij niet plat
kom maar opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zal eens een oostblok cocktailtje voor je maken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kom maar op
ben die-hard.
ik kan alleen niet tegen speed,verder krijg je mij nergens mee plat
dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:51 schreef ayumu het volgende:
[..]
Moet je wel verplicht mee dansen op de gekozen muziek
doet de mijne ook steeds als ik opsta.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:54 schreef ayumu het volgende:
[..]
Mooi, En knakworsten uit de oven als snack
Ken je die knakworsten met kaas van de unox dat er zo uitspuit als je erin hapt? Right... daar heb ik nu wel zin inquote:
nee die ken ik niet eigenlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ken je die knakworsten met kaas van de unox dat er zo uitspuit als je erin hapt? Right... daar heb ik nu wel zin in
30 verschillende soorten worsten in alle vormen en maten soms weet ik niet wat ik moet kiezen dan pak ik maar een komkommerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 02:57 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee die ken ik niet eigenlijk
waar ze al geen geld aan verdienen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:00 schreef ayumu het volgende:
[..]
30 verschillende soorten worsten in alle vormen en maten soms weet ik niet wat ik moet kiezen dan pak ik maar een komkommer
wat zijn dat nou weer?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:04 schreef welkominspace het volgende:
[..]
wat zijn dat nou weer?
ik ben niet echt een vleeseter eigenlijk
ik eet maar een paar keer per week vlees bij het avondeten
ik een komkommer en een paar wortelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag een hele salami naar binnen geduwd
Lekker he,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:07 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik een komkommer en een paar wortelen
ofzo
Hoe oud is ie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:09 schreef welkominspace het volgende:
als ik binnen 5 minuten geen antwoord krijg van m'n broer gaat z'n zak chips eraan hoor
Dan heeft ie geen rechtenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:09 schreef welkominspace het volgende:
[..]
eeehmmm, ergens tegen de 30 geloof ik![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag een hele salami naar binnen geduwd
japannersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:15 schreef ayumu het volgende:
Wtf
http://dagobah.net/flash/lucky_star_supersized.swf
En dan komt die broer van je net binnen gelopen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:17 schreef welkominspace het volgende:
vijf minuten zijn wel om geloof ik
weinig kans, hij heeft geen sleutelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
En dan komt die broer van je net binnen gelopen..
TJAKKA!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:20 schreef welkominspace het volgende:
[..]
weinig kans, hij heeft geen sleutel
en ik kan hem wel hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je bent gek.
of chocolade met marsepein?
lijkt me nog minder lekker
Vlaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:27 schreef welkominspace het volgende:
niks
heb ook nog vla in de koelkast maar daar heb ik geen zin in
lol.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:30 schreef welkominspace het volgende:
[..]
kom maar halen, ik ben aan de chips begonnen
Ja maar dat komt wel ^^quote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:34 schreef welkominspace het volgende:
jammer dat het zo rustig is,anders hadden we dat andere topic ook gekaapt
Of dezequote:Op donderdag 13 oktober 2011 03:36 schreef welkominspace het volgende:
[..]
mweh,die gaat dicht zodra smeggie opstaat
Piep zei de muis!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:00 schreef Floxcie het volgende:
JULLIE ZIJN NET HITLER 2.0 X UNLIMITED!!!
zou op ten duur zelfs gaan spinnen als een kat gok ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:03 schreef ayumu het volgende:
[..]
Gillen! Niet piepen... Misschien wel van genot
IK BEN GEEN MUIS!!! MAAR VROEGAH TOEN ALLES BETER WAS (ZONDER KUT EMO'S) HIELD IK WEL VAN TOM & JERRY.quote:
Nou weet ik wie jij bentquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:04 schreef Floxcie het volgende:
[..]
IK BEN GEEN MUIS!!! MAAR VROEGAH TOEN ALLES BETER WAS (ZONDER KUT EMO'S) HIELD IK WEL VAN TOM & JERRY.![]()
![]()
Jij ook?
NEE, EN OOK GEEN EMO!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:08 schreef welkominspace het volgende:
mogen joden homo zijn
vanuit hun geloof dan, niet vanuit het standpunt van de homo-community natuurlijk
hoeveel salami's heb je?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:11 schreef ayumu het volgende:
[..]
Dadelijk maar eens jou mondje volproppen
zou je denken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:13 schreef ayumu het volgende:
[..]
Daar heb je niet zo veel voor nodig hoor hij is snel tevreden
Valt wel mee, Vorige keer scheurde zijn mondhoekjes bijna uit.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:13 schreef welkominspace het volgende:
[..]
zou je denken?
hij heeft namelijk nogal een grote mond zo te zien.
dan maar eens van de andere kant het lek dichten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:15 schreef ayumu het volgende:
[..]
Valt wel mee, Vorige keer scheurde zijn mondhoekjes bijna uit.
Hij was nerveus weet je, wou hem geen pijn doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
dan maar eens van de andere kant het lek dichten?
doet geen pijn, hooguit even ongemakkelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:18 schreef ayumu het volgende:
[..]
Hij was nerveus weet je, wou hem geen pijn doen
op dit tijdstip?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:18 schreef ayumu het volgende:
Ik ga die vriend eens een sms sturen, Je weetz
Ik blijf strijden, kut emo, jullie geven altijd snel op. En ik heb nog altijd geen antwoord op mijn Tom & Jerry vraag kk!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je hebt allang verloren, geef nou maar op
Spier verslappers is het probleem zo opgelost.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:18 schreef welkominspace het volgende:
[..]
doet geen pijn, hooguit even ongemakkelijk
Volgende keer kijken wij samen tom en jerry gezellig samen op de bankquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik blijf strijden, kut emo, jullie geven altijd snel op. En ik heb nog altijd geen antwoord op mijn Tom & Jerry vraag kk!!!
heb je je eigenlijk wel in deel 1 verdiept?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ik blijf strijden, kut emo, jullie geven altijd snel op. En ik heb nog altijd geen antwoord op mijn Tom & Jerry vraag kk!!!
Niet,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef welkominspace het volgende:
[..]
op dit tijdstip?
en ayumu is verliefd
kun je nog rauw ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Spier verslappers is het probleem zo opgelost.
Yes, wel met je lekkere vriendin aan mijn kant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Volgende keer kijken wij samen tom en jerry gezellig samen op de bank
je zal niet eens meer weten wat boven en onder is als we ayumu moeten gelovenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Yes, wel met je lekkere vriendin aan mijn kant.
Komt wel goed schatjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:21 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Yes, wel met je lekkere vriendin aan mijn kant.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:23 schreef welkominspace het volgende:
[..]
je zal niet eens meer weten wat boven en onder is als we ayumu moeten geloven
we zijn aan het winnen ^^quote:
En ik van jou.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
Jullie zijn best cool, nog veel plezier met jullie emo fetish.
Ik hou meer van de vrouwelijke schoonheden.
Gr gr, Flox
ga je nog wel 1 keer schudden met je billen voor de cam?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:27 schreef Floxcie het volgende:
Jullie zijn best cool, nog veel plezier met jullie emo fetish.
Ik hou meer van de vrouwelijke schoonheden.
Gr gr, Flox
Heerlijk toch en Jesse is er ook nog,quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:30 schreef welkominspace het volgende:
2 emo topics om de nacht te vullen
jesse slaapt allangquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:30 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heerlijk toch en Jesse is er ook nog,
Tis een schatje!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:34 schreef welkominspace het volgende:
voor een newbie kan ie baggeren trouwens
Pas sinds ik er uit geflikkerd ben je weet wel waar houd je ineens zeeen van tijd over en mag je vrij op forums posten en je mening gevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:38 schreef welkominspace het volgende:
[..]
jij bent trouwens nog meer newbie zie ik
ja,het verschilt bij mij per week nogal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:40 schreef ayumu het volgende:
[..]
Pas sinds ik er uit geflikkerd ben je weet wel waar hoe je ineens zeeen van tijd over en mag je vrij op forums posten en je mening geven
best wel jaquote:
Zelfde als op wacht staan sta je daar 12 uur uit je neus te etenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:45 schreef welkominspace het volgende:
[..]
best wel ja
moet morgen nog best wel veel doen
tegenwoordig ga ik gewoon 2 nachten door zonder eigenlijk iets te doen
heb wel eens van een ex-commando gehoord dat ie tijdens zo'n wacht dan alleen maar om de zoveel tijd door z'n verrekijker zag hoe een collega kilometers verderop met z'n zippo een peuk opstakquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:46 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zelfde als op wacht staan sta je daar 12 uur uit je neus te eten
We moesten om het kwartier melden via de radio als je niet reageerde kreeg je een zwaar over de zeik leidinggevende die zat te bleren over dat dingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
heb wel eens van een ex-commando gehoord dat ie tijdens zo'n wacht dan alleen maar om de zoveel tijd door z'n verrekijker zag hoe een collega kilometers verderop met z'n zippo een peuk opstak
elke keer met een andere stem meldenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:50 schreef ayumu het volgende:
[..]
We moesten om het kwartier melden via de radio als je niet reageerde kreeg je een zwaar over de zeik leidinggevende die zat te bleren over dat ding
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:51 schreef welkominspace het volgende:
[..]
elke keer met een andere stem melden
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 04:56 schreef welkominspace het volgende:
ik rook m'n jointje ook op en dan ga ik lekker liggen
dromen van lekkere emo's
Jailbaitquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:13 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
ik hou wel van wat warmers
ga doorquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:21 schreef weerstandje het volgende:
Wtf wat hebben jullie met al die jongetjes
OT:
[ afbeelding ]
Zo hee je kan ook overdrijven. ik ben opeens genezen van mijn eyeliner fetish.quote:
Oke je hebt gelijk.quote:
Kom maar langsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:30 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Zo hee je kan ook overdrijven. ik ben opeens genezen van mijn eyeliner fetish.
[..]
Oke je hebt gelijk.
dat is het al 3 topicsquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef weerstandje het volgende:
Pff ik ga maar weer, jammer dat het toch een homo topic most worden
Ja dag vergeet je jas niet en flikker niet over het opstapjequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef weerstandje het volgende:
Vrouwen worden ook gewaardeerd hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef weerstandje het volgende:
Nee, Daar mag jij niet naar kijkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook gewaardeerd hoor.
Nah beetje een weg verkeer hierzoquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:34 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Vrouwen worden ook gewaardeerd hoor.
nee hoor, juist nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:36 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Nah beetje een weg verkeer hierzo
Oke ):quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:35 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee, Daar mag jij niet naar kijken![]()
Geil dier
Doe je broek maar omlaag, Kruip wel bovenop jequote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef Mr.117 het volgende:
[..]
Kom maar![]()
Ik zie 'm niet dus nog een keer:
[ afbeelding ]
Kan je elkaar mee vastbinden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:41 schreef welkominspace het volgende:
[ afbeelding ]
wat is dat met die stropdassen?
jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:45 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Zie die dikke kleine vingertjes dan
Iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ja
dit is beter
[ afbeelding ]
Vind ik altijd weer een beetje sneu, net als die gast die zn polsen doorsnijd met ketchup op het nachtkastjequote:
daar zijn al genoeg topics voorquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:47 schreef Expression het volgende:
Is iedereen hier van de verkeerde kant ofzo? Post eens wat meiden!
met bloed enzo hoeft niet maar dit kan nog welquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef weerstandje het volgende:
[..]
Vind ik altijd weer een beetje sneu, net als die gast die zn polsen doorsnijd met ketchup op het nachtkastje
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef ayumu het volgende:
Kut, Me neefje is op msn![]()
Hoop echt dat die Fok! nooit zal ontdekken.
Gewoon in zijn kont duwenquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
met bloed enzo hoeft niet maar dit kan nog wel
Mijn neefje is 11 en vertoont nogal opmerkelijk gedag volgens de begeleiders op het internaat waar die woontquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik dacht dat moeder de vrouw thuis was ofzo
Oja, zoek jij eens een emo-meiden topic op dan die nog vrij recent is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef welkominspace het volgende:
[..]
daar zijn al genoeg topics voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |